Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Treaba e simpla: daca ai bani, pune-ti!

 

Nu exista dezavantaje. Diferenta de la fara la cu e enorma. Si cu cate e mai scump, cu atat e mai sensibil si are mai multe trepte de duritate. Pentru un street nu merita cine stie ce scula, dar pune-ti.

tin sa te contrazic.pe hornet e cam partz amortizorul.dezavantaje exista...maaaari..la mersul prin oras.oricat de sensibil il aranjezi sa fie tot va tine,si schimba enorm manevrabilitatea in oras.in afar orasului poate,doar poate,merita DACA SI NUMAI DACA duci viespea in cel mai hardcore stil de pilotaj.noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti, de unde va procurati ulei pentru la primavara si de care?

Filtru ?

Ce altceva mai schimbati primavara, la noul sezon?

 

FMM de internet si rds... sorry pentru postarile triple, sau cate or fi, sa stearga un admin...

Nu s-a incarcat de fel site-ul si ma asteptam la vreo 2 postari la fel dar nici chiar atatea :|

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul sa pui asa ceva pe Hornet pentru ca nu vobleaza in nici un fel. E doar o "pasarica" care ti s-a pus in minte.

Nu te cunosc, dar mai mult ca sigur nu l-ai exploatat la maxim si ai simtit nevoia de amortizor de ghidon.

Plus ca de banii care ii dai pe amortizor, pui un kit de lant nou, anvelope mai noi, schimbi uleiul de 3-4 ori, mai necesare Hornetului.

:D

Mesaj completat

 

Consumabilele se schimba primavara, inainte de sezon. Degeaba ai schimbat uleiul asta toamna si ai mers doar 500 de km cu el ca e fix zero.

 

 

se schimba inainte de sezon corect,dar este ulei 10w50 full sint asa ca cu siguranta se poate circula cu motocicleta inca 2000/2500 de km fara absolut nici o problema,thank you very much! se poate sa ma insel dar nu tu ziceai mai demult ca schimbi la 8000 uleiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul sa pui asa ceva pe Hornet pentru ca nu vobleaza in nici un fel. E doar o "pasarica" care ti s-a pus in minte.

Nu te cunosc, dar mai mult ca sigur nu l-ai exploatat la maxim si ai simtit nevoia de amortizor de ghidon.

Plus ca de banii care ii dai pe amortizor, pui un kit de lant nou, anvelope mai noi, schimbi uleiul de 3-4 ori, mai necesare Hornetului.

beer.gif

 

E de la sine inteles ca banii pentru consumabile trebuie sa fie ceva intangibil si ca nu ai voie sa te gandesti la o investitie in motocicleta pana nu acoperi cheltuielile astea de bun simt. Daca faci rabat de la ulei sau placute pentru a-ti cumpara un briz-briz aftermarket, nu esti motociclist ci, cu tot respectul, un cocalar (si nu ma refeream la tine MetalWarrior, vorbeam in general).

 

Totusi, daca vrei sa bagi ceva bani in motoreta, atunci amortizorul de ghidon ar trebui sa fie printre primele accesorii cumparate. De ce? Pentru ca nu vorbim de un element de performanta, cu atat mai putin de look sau de un simplu moft, ci de un element de siguranta. Hornet-ul are aproape 100 de cai - ajunge cam repejor la 100km/h. Eu am vazut rostul unui amortizor de ghidon si pe o motocicleta de 60 de cai. Nu esti niciodata la adapost de o groapa luata la viteza, de o denivelare nasoala, de un "sant" (gen santurile facute de autobuze in asfalt vara) sau de un bou care iti taie calea. Ai mai multa incredere in roata fata, mai multa stabilitate, iar roat fata va pleca mult mai greu in voblaj. Eu vad deci tot interesul intr-un amortizor de ghidon pe Hornet, mai ales ca are furca normala si o greutate mai importanta jos, la nivelul rotii.

 

tin sa te contrazic.pe hornet e cam partz amortizorul.dezavantaje exista...maaaari..la mersul prin oras.oricat de sensibil il aranjezi sa fie tot va tine,si schimba enorm manevrabilitatea in oras.in afar orasului poate,doar poate,merita DACA SI NUMAI DACA duci viespea in cel mai hardcore stil de pilotaj.noroc

 

Cum am zis si mai sus, nu trebuie sa duci motoreta pana la capatul capabilitatilor ca sa iti intre in voblaj. La nivel de performanta, pe circuit, oricum vorbim de alte amortizoare (gen cele facute de Ăhlins, cu o rezistenta si finete mult mai mari si care tind spre 1000 euro). Apoi crede-ma (nu stiu ce ai avut tu sau daca ai avut), dar un amortizor rezonabil setat pe duritatea minima te va face sa nu il simti deloc in oras. Bineinteles, e o investitie maricica (fata de valoarea motoretei) pe care nu prea o scoti la revanzare.

 

E pacat ca la noi e vazut amortizorul de ghidon ca "o smecherie high-end". In Romania am vazut cele mai putine motorete cu asa ceva. E bine ca stim sa ne punem DynoJet, NOS si alte dracarii care sa tina la wheelie-uri si liniute, dar cand vine vorba de lucruri cu cap...

 

In fine, bottom line, Sergiu_Q, faci cum vrei. Eu te sfatuiesc cu ardoare sa iti pui. O sa vezi diferenta (spre bine), crede-ma pe cuvant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pacat ca la noi e vazut amortizorul de ghidon ca "o smecherie high-end". In Romania am vazut cele mai putine motorete cu asa ceva. E bine ca stim sa ne punem DynoJet, NOS si alte dracarii care sa tina la wheelie-uri si liniute, dar cand vine vorba de lucruri cu cap...

 

In fine, bottom line, Sergiu_Q, faci cum vrei. Eu te sfatuiesc cu ardoare sa iti pui. O sa vezi diferenta (spre bine), crede-ma pe cuvant.

ai tras tu personal de o viespe cu amortizor si una fara de esti asa hotarat?fac pariu ca nu...e jale viespea cu amortizor ohlins de 00euro pe reglaj minim.si nue deloc in bine treaba in oras si la viteze mici...eu pe incercate vorbesc nu pe auzite.noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i treaba nasoala la un forum: se bat raspunsurile cap in cap.

Unul zice ca da, altul ca nu :D

Mie personal nu mi-a voblat sau nu a avut vreo tentativa sa o faca macar nici in oras nici afara. Eu ma car mai mult in oras si merg destul de agresiv mai ales pe plecari.

Daca poti cumva testeaza un motor care are si apoi vezi cu al tau daca simti vreo diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i treaba nasoala la un forum: se bat raspunsurile cap in cap.

Unul zice ca da, altul ca nu :D

Mie personal nu mi-a voblat sau nu a avut vreo tentativa sa o faca macar nici in oras nici afara. Eu ma car mai mult in oras si merg destul de agresiv mai ales pe plecari.

Daca poti cumva testeaza un motor care are si apoi vezi cu al tau daca simti vreo diferenta.

de fapt e mai nasol altceva....unu zice ca e alba si zece ca e neagra......dar numa unu pe bune,restu pe auzite...... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se schimba inainte de sezon corect,dar este ulei 10w50 full sint asa ca cu siguranta se poate circula cu motocicleta inca 2000/2500 de km fara absolut nici o problema,thank you very much! se poate sa ma insel dar nu tu ziceai mai demult ca schimbi la 8000 uleiul?

Da, la 8000 de km am zis candva ca am schimbat uleiul la Hornet. Nimic gresit atat timp cat a fost primul sezon de Hornet si nu l-am forjat ca anul trecut unde am schimbat uleiul la 4000 de km chiar. Plus ca nu am pus renumitul 300 V care devine apa dupa 3000 de km mai in forta, ci am pus un ulei capabil de km mai multi. Nu mai dezvolt treaba cu uleiurile, pentru ca fiecare stie ce vrea sa stie, cine nu stie afla mai incolo.

 

Mesaj completat

E de la sine inteles ca banii pentru consumabile trebuie sa fie ceva intangibil si ca nu ai voie sa te gandesti la o investitie in motocicleta pana nu acoperi cheltuielile astea de bun simt. Daca faci rabat de la ulei sau placute pentru a-ti cumpara un briz-briz aftermarket, nu esti motociclist ci, cu tot respectul, un cocalar (si nu ma refeream la tine MetalWarrior, vorbeam in general).

Nu ma simt, ca nu fac parte din motociclistii cu blitz-blitz. Pe mine fizic-mecanic ma intereseaza sa fie o motocicleta in stare perfecta, estetica mai putin conteaza.

 

Iar revenind la amortizorul de ghidon, chiar nu isi are rostul pe un Hornet. Am mers cu Hornetul in orice conditii, si viteza cat m-am putut tine pe el, si plecare de pe loc in forta, gropi cat cuprinde - ca e plina tara de ele, pietris, chiar putin offroad si nu am simtit vreodata ca vobleaza. Chiar am luat o gura de canal de se lucrase in jurul ei si nu a intrat in voblaj. Este o motocicleta stabila oricat ai solicita-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt e mai nasol altceva....unu zice ca e alba si zece ca e neagra......dar numa unu pe bune,restu pe auzite...... blink.gif

 

Nu am avut la mana un Hornet cu amortizor, dar stiu ce inseamna (din mers calumea, nu dintr-un test ocazional) pe un Monster 600, adica pe o motocicleta similara. Diferenta se simte. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cati au cazut sau macar au avut voblaje cu hornetul pe strada. Eu am avut unul acu vreo 3 ani cand abia invatam sa merg, dar totusi n-am cazut.

Cred ca pentru strada e o cheltuiala aiurea chiar nu-i vad utilitatea. Mai bine bag banii aia in alte piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut la mana un Hornet cu amortizor, dar stiu ce inseamna (din mers calumea, nu dintr-un test ocazional) pe un Monster 600, adica pe o motocicleta similara. Diferenta se simte. Punct.

 

deci vorbesti din auzite...daca nu ai testat treaba cum poti sa sustii un lucru asa vehement?ca monsteru` vobleaza mai ceva ca viespea e alta poveste.

 

@dani:corect,subscriu.am intrat eu in vreo 3-4 viblaje in 4 ani cu viespea,la mers la limita,si sincer...exact cum zici si tu,nu era niciodata sa cad.in rest,nu mi-a voblat nici macar odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se pune problema de asa ceva. Am mers pe ambele motociclete si se comporta similar. Bine, Hornet-ul e mai nervos sus in ture iar Monster-ul se lasa mai usor pe curbe, dar aici se cam termina diferentele notabile.

 

Daca amortizorul de pe motocicleta pe care ai incercat-o tu opunea rezistenta mare la manevre in oras inseamna ca ori era prost setat, ori era stricat, ori era de competitie (hummm..). No, really.

 

Per total, este un plus. Daca este un plus destul de mare ca sa merite investitia, asta e mai subiectiv. Dar ca sa ii negi beneficiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se pune problema de asa ceva. Am mers pe ambele motociclete si se comporta similar. Bine, Hornet-ul e mai nervos sus in ture iar Monster-ul se lasa mai usor pe curbe, dar aici se cam termina diferentele notabile.

 

Daca amortizorul de pe motocicleta pe care ai incercat-o tu opunea rezistenta mare la manevre in oras inseamna ca ori era prost setat, ori era stricat, ori era de competitie (hummm..). No, really.

 

Per total, este un plus. Daca este un plus destul de mare ca sa merite investitia, asta e mai subiectiv. Dar ca sa ii negi beneficiile...

 

deci tu nu vrei sa intelegi un lucru,se pare...pe viespe cu amortizor WP ou,de vreo 500euro parca....setat pt oras.....INCURCA,e in plus!intelegi?de competitie de ce zici ca nu crezi ca era(stii tu ceva si eu nu stiu?)?dar bagade seama ca stii absolut tot despre cam orice fel de motor.jos palaria

 

cat despre ce zici tu despre hornet si monster.....daca tu zici ca se comporta similar inseamna ca esti putin pe langa.no offence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tu nu vrei sa intelegi un lucru,se pare...pe viespe cu amortizor WP ou,de vreo 500euro parca....setat pt oras.....INCURCA,e in plus!intelegi?de competitie de ce zici ca nu crezi ca era(stii tu ceva si eu nu stiu?)?dar bagade seama ca stii absolut tot despre cam orice fel de motor.jos palaria

 

Gogule, tie iti poate da cineva un argument obiectiv fara sa il ataci tu intr-un mod subiectiv si supraestimandu-te? Da, cred ca stiu destule si poate mai multe decat matale despre amortizoarele de ghidon. Nu, despre Honda Hornet nu stiu la fel de mult ca tine pentru ca nu am mers la fel de mult. E clar acum?

 

Eu consider ca un amortizor de ghidon isi are rostul pe orice motoreta de mai mult de 50 de cai. Este parerea mea. Punct. Nu te mai strofoca sa ataci asta, e absurd. Iar daca ar fi costat 50 de lei unul, fii sigur ca mult mai multi motociclisti ar fi avut.

 

cat despre ce zici tu despre hornet si monster.....daca tu zici ca se comporta similar inseamna ca esti putin pe langa.no offence

 

Apoi, de ce te crezi tu atat de special? Eu nu ma consider mai cocos decat majoritatea oamenilor de pe intreg forumul asta. Amandoi (din cate am inteles?) am mers pe motocicletele astea doua. Tu mai mult pe Honda Hornet 600, eu mai mult pe Ducati Monster 600. Fiecare si-a format o parere despre ambele. De ce e parerea ta buna decat a mea? Esti pilot de teste undercover?

 

Salut!

Cine ma poate ajuta cu un manual service 2003-2006?

 

tinlenvan@yahoo.com

 

MULTUMESC!

 

Salut. Poate gasesti ceva AICI.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogule

Ai dreptate ca orice mobra SS ar trebuii sa aiba, dar unele naked, sport-touring chiar nu au nevoie.

Fiecare cu parerea lui si face dupa cum il taie capul, ca de aia il are pe umeri.

Iar legat de tine, iti propun sa te retragi la topicul tau. Ti-am inteles parerea, este a ta si mai mult nu are sa ti-o dezvolti.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...