tommy_the_gun_2006 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salutam! am o problema la motor si anume nu mai imi porneste ventilatorul! knd incerc sa-l invart cu mana cateodata pare intzepenit! de la c dracu face asa,a putut sa intre nisip si sa se intareasca sau c p**a mea k il sparg credk dak nu ii dau de cap! vreau sa plec la drum mai lung maine si nu am timp sa o duc la service! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salutam! am o problema la motor si anume nu mai imi porneste ventilatorul! knd incerc sa-l invart cu mana cateodata pare intzepenit! de la c dracu face asa,a putut sa intre nisip si sa se intareasca sau c p**a mea k il sparg credk dak nu ii dau de cap! vreau sa plec la drum mai lung maine si nu am timp sa o duc la service! multumesc 1. A intrat ceva la rotor, ax sau la pale. Verifica atent. 2. S-a ars motorul si s-o fi desprins ceva din rotor care agatza (nu prea cred). Oricum, daca mergi la drum lung nu o sa ai nevoie de ventilator. Ala pleaca dupa 20 de minute de mers incet (sub 30 KM/H) fara reprize de viteza. Odata ce apuca sa intre un pic de vant in radiator temperatura scade imediat. Daca nu ii dai de cap, te sfatuiesc sa mergi, dar sa mai arunci cate un ochi la temperatura. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TAndi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Salut tuturor! Am devenit si eu Hornetist Si ma bucura tare mult fapul, chiar este perfect dupa un ETZ 250! Sper sa ma primiti printre voi Editat Septembrie 5, 2008 de TAndi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Arata foarte fain Hornetu tau. Sa ai noroc la el si cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) In caz ca nu iti raspund cu intarziere, eu mi-am luat anul asta de la Magazinul din Cotroceni placute de frana Braking care s-au comportat admirabil in ultimii 3-4000km. Nu scartaie, uzura mica, franare buna. IN general le au pe stoc inca nu le-am schimbat ca nu mai am bani decat de benzina...o sa trec o fuga pe la magazin sa vad de preturi si daca le au pe stoc...poate reusesc sa le si schimb. @Tandi-bine ai venit printre hornetisti...mi se pare mie sau din poze esti fata? ca in post zice ca ai devenit hornetist iar la profil scrie membru.. Editat Septembrie 6, 2008 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 (editat) Cre' ca ii motoru + femeia, ca asa ii sade bine la motociclist, sa stie ce-i important in veatza. Editat Septembrie 7, 2008 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TAndi Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Da uite sunt fata, ma corectez Hornetista! Am avut deja drumuri foarte frumoase cu viespa mea! Ma bucur de el! Uitati unde am fost cu el in weekend /index.php?...0&start=640 @Tandi-bine ai venit printre hornetisti...mi se pare mie sau din poze esti fata? ca in post zice ca ai devenit hornetist iar la profil scrie membru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 salut la toata lumea!! de vreo luna posed un hornet 600.si dupa ce am citit toate cele 71 pag am ajuns la concluzia ca mi face placere sa impartasesc info cu veteranii posesori de hornet. ma tenteaa ideea de a mi schimba esapamentul original cu un leo sau ceva care suna mai grav. recomandari?mentionez ca inca nu am facut CIV al motorului si ma gandesc sa nu intampin probleme la registru cu aftermarketul. sustin ideea ca nakedul e de oras dupa ce am facut vro 500km afara,desi am montat cu mini puig pe el. ma gandesc la o modificare a ghidonului poate ar mai inlesnii pozitia de condus...voi ce ziceti? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 ma gandesc la o modificare a ghidonului poate ar mai inlesnii pozitia de condus...voi ce ziceti? daca gasesti o solutie pt a ridica ghidonul, pune aici detaliile. ma intereseaza si pe mine. la drumuri mai lungi ma cam doare spatele. probabil ca trebuie re-rutate cablurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 daca gasesti o solutie pt a ridica ghidonul, pune aici detaliile. ma intereseaza si pe mine. la drumuri mai lungi ma cam doare spatele. probabil ca trebuie re-rutate cablurile. eu ma gandeam sa l las mai jos...asta ca sa nu mai fiu nevoit sa stau cu pumnii in casca culcat pe rezervor afara laviteze mai mari. e o idee.. apropo cu ce antigel mere'hornetu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salutare fratilor viespari. Din pacate este adevarat ca exista 2 tipuri de motociclisti: cei care au cazut si cei care urmeaza sa cada. Mi-a venit si mie randul. Ieri am ratat o curba din cauza unui nesimtit cu o Dacie de prin 70 si am iesit in decor. Eu m-am ales doar cu ceva zgarieturi, o entorsa la picior si mana stanga luxata., Asta e. Dar Viespea e cam sifonata, in sensul ca am indoit si zgariat masca si suportul pt windshield, rezervorul infundat, scarita stanga rupta, schimbator indoit, codita desprinsa si zgariata pe partea dreapta. Ideea e ca as vrea sa o fac repede. M-ar interesa unde gasesc vopseaua pentru varianta gri titan (griul acela sidefat mat) ca sa pot face rezervorul si codita. Scarita si schimbator o sa cumpar. Ori noi, ori poate aveti careva de rezerva. Am varianta 2003-2004, in caz ca ma puteti ajuta. Iar cu masca pentru far (cea cu prinderea pt windshield) nu stiu ce o sa fac. Daca aveti ceva idei sau sugestii astept cu nerabdare. Multam fain si aveti grija de voi ca e o jungla pe sosele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Bine ca nu ai patit mai rau. Cel cu Dacia nu te-a vazut ca ai picat? Cum s-a petrecut?A intrat pe contrasens? Poate aveai si tu putina viteza... e naspa cu soferii de azi din Romania. Vezi ca la vopseaua pentru rezervor este codul trecut acolo sub sa (scaun). E un cod de cateva cifre si litere....nu pune doar gri.....ia exact dupa cod......dar cred ca stiai deja asta. Vroiam sa ma asigur Celelalte piese le gasesti la sectiunea Vanzari/Piese de schimb......sunt destule si pt Hornet. Sau daca nu, la reprezentanta Honda, doar ca is mai scumpe... Schimbatorul da-l jos si indreapta-l cu un ciocan de ala de plastic. Sau pune un lemn pe el si da cu un ciocan de fier. Eu pe al meu l-am indreptat doar cu ciocanul. E ok dar au ramas ceva urme. I-ati crash paduri. Is foarte bune. Eu cand am picat si am vazut ca nu are nimic motoru, doar crash padu ros, am fost foarte bucuros. Capacul de la alternator, ala din stanga bombat, nu s-a sgariat? Nu cred ca a scapat....ala il poti vopsi cu vopsea termoezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) Bine ca nu ai patit mai rau. Cel cu Dacia nu te-a vazut ca ai picat? Cum s-a petrecut?A intrat pe contrasens? Poate aveai si tu putina viteza... e naspa cu soferii de azi din Romania.Vezi ca la vopseaua pentru rezervor este codul trecut acolo sub sa (scaun). E un cod de cateva cifre si litere....nu pune doar gri.....ia exact dupa cod......dar cred ca stiai deja asta. Vroiam sa ma asigur Celelalte piese le gasesti la sectiunea Vanzari/Piese de schimb......sunt destule si pt Hornet. Sau daca nu, la reprezentanta Honda, doar ca is mai scumpe... Schimbatorul da-l jos si indreapta-l cu un ciocan de ala de plastic. Sau pune un lemn pe el si da cu un ciocan de fier. Eu pe al meu l-am indreptat doar cu ciocanul. E ok dar au ramas ceva urme. I-ati crash paduri. Is foarte bune. Eu cand am picat si am vazut ca nu are nimic motoru, doar crash padu ros, am fost foarte bucuros. Capacul de la alternator, ala din stanga bombat, nu s-a sgariat? Nu cred ca a scapat....ala il poti vopsi cu vopsea termoezistenta. Problema a fost ca asta cu Dacia a incercat sa depaseasca o Octavia, un Passat, un Logan si o duba cu 80 la ora. Eu am intrat in depasire in spatele lui tot cu 80 si gagiul s-a reinscris pe banda lui in curba, cand eu oricum nu mai aveam unde sa revin. A trebuit sa accelerez sa trec de el si apoi sa trag tare dreapta sa ma inscriu pe banda mea si iar tare stanga ca sa iau virajul. Mi-am dat seama ca nu am cum sa ma inscriu pe traiectoria buna, am franat puternic fata-spate, nu am apucat sa intru in frana de motor, iar cand am ajuns pe nisip am continuat cu spatele pana am derapat. Am culcat motorul aproape pe iarba si eu mi-am dat drumul pe spate si m-am rostogolit o data pana am ajuns cu fata pe asfalt.Noroc cu casca, pt ca altfel trebuia sa-mi fac abonament la un salon de cosmetica. Motorul a alunecat vreo 3 metrii pana in parapet si s-a oprit. In ce ma priveste pe mine as putea spune ca am scapat ieftin: entorsa glezna stanga si fractura parcelara mana stanga+ceva vanatai si zgarieturi minore. Repaus 10 zile. Hornetul, din cat am vazut ieri dupa accident avea intr-adevar capacul de la alternator zgariat.Nu adanc,dar se vede si deranjeaza optic. Daca as gasi vopsea termorezistenta de culoarea aia ar fi perfect.Daca nu ghinion. Problema cea mai mare cred ca este la rezervor, care e infundat vreun centimetru si pe care nu stiu cum naiba o sa-l indrept. Scarita, schimbator o sa cumpar si mai ramane sa revopsesc rezervorul si codita pe partea stanga. Dar intai sa termin cu revizia tehnica la mine. Aveti grija pe sosea, pentru ca intr-adevar nu suntem pe circuit. Oricat de incet si prudent am circula exista elementul surpriza, acea scapare sau lipsa de inspiratie pe moment care declanseaza sau nu accidentul. Ride safe. Editat Septembrie 11, 2008 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 eu ma gandeam sa l las mai jos...asta ca sa nu mai fiu nevoit sa stau cu pumnii in casca culcat pe rezervor afara laviteze mai mari.e o idee.. Acum depinde de gabaritul/fizicul fiecaruia, cat si de preferintze. Eu prefer sa am o pozitie mai relaxata (spatele mai drept) pe motor. In plus, am modelul 2005, care are un mic fairing desupra farului, dar foarte eficient pana la 130 km/h. Deci nu-i nevoie sa stau culcat pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 sal'tare! - despre ghidon: eu am avut si original, acum am unul custom de la acerbis. este intr-adevar mai misto la viteza, insa risti cateva aspecte: 1. te vor durea mainile la drum intins cat si prin orash, nu va fii ca la sportive, vei fii mai lasat pe rezervor, dar si mainile vor fii mai departate...pt ca vei pune ceva mai lat, altfel iti loveste in rezervor; daca nu poti alege in timp ce incerci sa-l pui, nu da banii pe el de pe siteuri sau pe vorbe. 2. nu o sa mai ai contragreutatile in ghidon, prinse de capetele de ghidon, si dupa 6000-7000 de ture iti va vibra asa de tare incat la drum lung iti amortesc mainile. - ca sa ridici ghidonul, sunt pe louis niste distantoare care se pun pe jugul superior(cel de care ai prins ghidonul), si ti-l inalta cu vreo 2 cm; oricum se observa destul de bine si te avantajeaza ...ceva, ceva. de aceleasi distantoare este nevoie si daca pui ghidon aftermarket si iti loveste in rezervor. - rezervorul se umple cu chit daca nu este adancitura mare sau se sudeaza de el un capat de nit si se trage afara apoi se taie acel capat, baietii de la un service vor stii cum sa faca; sa fii atent numai, cand il vor incerca sa vada daca dupa ce au taiat nitul nu s-a format gaura(poate fii atat de mica incat nu se observa), sa-l incerce cu benzina, nu cu apa(asa a patit un prieten de-al meu si dupa ce a bagat benzina in el...ghinion, vopseaua s-a umflat); - bafta si grije multa baietzi, asfaltul este mult, mult mai tare decat pielea ...eu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Problema a fost ca asta cu Dacia a incercat sa depaseasca o Octavia, un Passat, un Logan si o duba cu 80 la ora. Eu am intrat in depasire in spatele lui tot cu 80 si gagiul s-a reinscris pe banda lui in curba, cand eu oricum nu mai aveam unde sa revin. A trebuit sa accelerez sa trec de el si apoi sa trag tare dreapta sa ma inscriu pe banda mea si iar tare stanga ca sa iau virajul. Mi-am dat seama ca nu am cum sa ma inscriu pe traiectoria buna, am franat puternic fata-spate, nu am apucat sa intru in frana de motor, iar cand am ajuns pe nisip am continuat cu spatele pana am derapat. Am culcat motorul aproape pe iarba si eu mi-am dat drumul pe spate si m-am rostogolit o data pana am ajuns cu fata pe asfalt.Noroc cu casca, pt ca altfel trebuia sa-mi fac abonament la un salon de cosmetica. Motorul a alunecat vreo 3 metrii pana in parapet si s-a oprit. In ce ma priveste pe mine as putea spune ca am scapat ieftin: entorsa glezna stanga si fractura parcelara mana stanga+ceva vanatai si zgarieturi minore. Repaus 10 zile. Hornetul, din cat am vazut ieri dupa accident avea intr-adevar capacul de la alternator zgariat.Nu adanc,dar se vede si deranjeaza optic. Daca as gasi vopsea termorezistenta de culoarea aia ar fi perfect.Daca nu ghinion. Problema cea mai mare cred ca este la rezervor, care e infundat vreun centimetru si pe care nu stiu cum naiba o sa-l indrept. Scarita, schimbator o sa cumpar si mai ramane sa revopsesc rezervorul si codita pe partea stanga. Dar intai sa termin cu revizia tehnica la mine. Aveti grija pe sosea, pentru ca intr-adevar nu suntem pe circuit. Oricat de incet si prudent am circula exista elementul surpriza, acea scapare sau lipsa de inspiratie pe moment care declanseaza sau nu accidentul. Ride safe. Am inteles destul de bine situatia ta. Acuma te intreb: 1. Daca in loc de franare incercai sa te apleci mai tare in interiorul virajului (asa cum zice cartea sa faci cand te inscrii prea tare intr-un viraj), crezi ca puteai lua curba fara sa mai cazi? Eu asa am facut de cateva ori si am scapat. Chiar nu am crezut ca o motocicleta de strada poate sta asa aplecata in viraj. Daca franam, picam. 2. Franand ai reusit sa reduci mult din viteza care o aveai inainte sa pici? Asta te-a facut sa te accidentezi mult mai putin grav decat daca nu franai (incercand sa te apleci mai taresi sa iei virajul fara sa fi reusitinsa)? Te intreb ca sa vad care e varianta cea mai buna in caz de asa ceva. Toti am patit din astea. Cand simti ca ai intrat prea tare intr-o curba, instinctul iti spune sa franezi, dar fiind inclinat risti foarte mult sa cazi. Daca te inclini si mai tare, iei virajul, dar daca te inclini prea tare cazi la o viteza mai mare decat daca ai fi franat....teoria asta ne omoara Capacul de la alternator si la mine e zgariat de mult....nu am chef sa caut vopsea de aia. Am stricat destui bani pe consumabile(cam 10 mil de 6 luni de cand am cumparat-o). Am observat ca intretinerea la Hornetul meu din 2001 e mult mai scumpa decat la masinile prietenilor mei din 93-99. Am schimbat bujii, filtru de aer, de ulei, ulei, kit lant. Presimt ca mai urmeaza placute de frana, lichid de frana, lichid de racire, curatat carburatoare si sincronizat. Cam grele vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 sal'tare!- despre ghidon: 1. te vor durea mainile la drum intins cat si prin orash, nu va fii ca la sportive, vei fii mai lasat pe rezervor, dar si mainile vor fii mai departate...pt ca vei pune ceva mai lat, altfel iti loveste in rezervor; daca nu poti alege in timp ce incerci sa-l pui, nu da banii pe el de pe siteuri sau pe vorbe. 2. nu o sa mai ai contragreutatile in ghidon, prinse de capetele de ghidon, si dupa 6000-7000 de ture iti va vibra asa de tare incat la drum lung iti amortesc mainile. 1.avand in vedere ca rezervorul la hornet e mai plat si mai lat decat de cele SS...mda risc stand aplecat sa ma "tin "doar in maini...cat despre cursa ghidonului ...da va fi mai mica ceva de gen ss"-asta nu ma deranjeaza pt ca oricum de la o viteza nu iei curba mai mult prin aplecare decat prin rotirea ghidonului. 2.contragreutatile alea cred ca sunt montabile si pe ghidoanele aftermarket in prima faza as testa live asa ceva sa vad diferentele...eventual un photoshop cu noul ghidon mi ar fi de folos baieti ms Problema a fost ca asta cu Dacia a incercat sa depaseasca o Octavia, un Passat, un Logan si o duba cu 80 la ora. Eu am intrat in depasire in spatele lui tot cu 80 Ride safe. ca sa fiu obiectiv asta a fost cea mai mare greseala a ta...sa intrii in spatele unei dacii in depasire...eu nici cu masina nu fac prostia asta...restul numa pronunt pt ca nu as vrea sa fiu in locul tau multumesc asemenea asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emax Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Acum depinde de gabaritul/fizicul fiecaruia, cat si de preferintze. Eu prefer sa am o pozitie mai relaxata (spatele mai drept) pe motor. In plus, am modelul 2005, care are un mic fairing desupra farului, dar foarte eficient pana la 130 km/h. Deci nu-i nevoie sa stau culcat pe rezervor. salut.de ceva vreme sint si eu posesor de salut.de ceva vreme sint si eu posesor de salut.de ceva vreme sint si eu posesor de HORNET tot din 2005.sti cumva de unde sa iau si eu un manual de utilizare ?am tot cautat pe net si nu am gasit decit ceva date la un HORNET 2006.sti daca este diferit cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Puteti cumva sa ma ajutati sau cunoasteti cumva vreun magazin/site de unde as putea comanda vopsea pentru un Hornet gri? Am gasit codul de culoare sub sa, chiar pe cadru si acum as avea nevoie de vopsea ca sa ma apuc sa revopsesc piesele afectate. Codul este NH-381M> am cautat pe net dar nu am gasit pana acum nici un dealer sau reprezentatie Honda de unde sa comand asa ceva. Multumesc fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Puteti cumva sa ma ajutati sau cunoasteti cumva vreun magazin/site de unde as putea comanda vopsea pentru un Hornet gri?Am gasit codul de culoare sub sa, chiar pe cadru si acum as avea nevoie de vopsea ca sa ma apuc sa revopsesc piesele afectate. Codul este NH-381M> am cautat pe net dar nu am gasit pana acum nici un dealer sau reprezentatie Honda de unde sa comand asa ceva. Multumesc fain. mergi la orice service mai de "doamne-ajuta" cu o monstra din vopsea si ti-o faca aia pe calculator...este chiar simplu in zilele de astazi...glumeam bafta asfalt curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Salut am si eu o intrebare in legatura cu cutia de viteze. Problema e ca uneori cand schimb in jos mi se blocheaza intr-o viteza si nu mai pot schimba, trebuie sa ridic ambreiajul pina cand cupleaza, apoi parca sare ceva si pot schimba in continuare. In primele zile era foarte frustrant daca eram intr-o viteza mai mare si trebuia sa opresc la o trecere sau mai brusc ca ramaneam prin a 3 a si nu puteam sa mai plec de pe loc. E mare diferenta fata de masina ca nu pot scoate direct pe liber, dar intre timp m-am invatat si nu mai sunt probleme. totusi ce se poate sa se fi uzat/stricat prin cutie de se blocheaza asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Asa e cu cutia secventiala de la motociclete....la orpiri bruste, mai ales la incepatori, ramane blocata in anumite viteze pt ca nu poti intotdeauna schimba dintr-a 6-a pana la liber fara sa eliberezi ambreiajul deloc, sau stand pe loc....trebuie sa mai cupleze sa se invarta axu ala si pinioanele ca sa poata trece in alta treapta inferioara. Eu asa am auzit ca sta treaba si asa am patit la inceput...acuma mai rar....la 1-a mi se mai intampla cand fac anumite manevre.... Cand mai ramai blocat asa (sa zicem ca ai fost intr-a 6-a): 1. apasa pedala de la schimbator in jos pana nu mai merge (sa zicem ca a ajuns pana intr-a 4-a si s-a blocat, desi tu vrei sa scoti la liber) 2. apoi elibereaza ambreiajul f scurt, o fratiune de sec, pana auzi ceva clic (inseamna ca a intrat intr-a 4-a) 3. apoi iara schimba in jos pana nu mai merge (a 2-a de ex) si iar elibereaza ambreiajul f putin pana auzi alt clic 4. scoti la liber Toeretic ar trebui sa schimbi dintr-a 6-a pana la liber sau 1-a trecand prin fiecare treapta si eliberand ambreiajul la fiecare din acestea (atat la masina cat si la motocicleta), dar la opriri de urgenta sau mai bruste nu mai apuci, si atunci apar blocajele astea. De multe ori cand e motocicleta oprita si la liber, si vreau sa o bag intr-a 1-a, nu vrea sa intre decat daca imping motorul cam 5 cm in fata. Asa sta treaba si pana nu iti intra in reflex diferenta dintre cutia de viteze de la motocicleta si cea de la masina, lucrurile astea o sa se intample, dar nu e nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Aha mersi m-am linistit. credeam ca e bulita cutia la mobra mea. Deja am trecut de faza asta mi-a intrat in reflex. Alta faza care se mai intampla scot pe liber iar apoi nu dau drumu complet la ambreiaj, nu mai vrea sa intre in a 1 a..trebuie sa dau drumu complet la maneta, moto trepideaza foarte usor..iar apoi apas si bag a 1 a. cred ca e tot o faza specifica. Gata m-am linistit nu mai imi bat capul cu treburile astea. mai am o nelamurire. vreau sa-mi iau un stop cu leduri.ca ala original nu prea ma incanta si am vazut vreo 2 modele pe louis. voi ce ziceti se potrivesc la un model din 2001? 10033546 sau 10033590 Intreb in cazul in care si-a mai pus cineva ca eu nu prea am cum sa-l demontez si sa-l masor momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Aha mersi m-am linistit. credeam ca e bulita cutia la mobra mea. Deja am trecut de faza asta mi-a intrat in reflex. Alta faza care se mai intampla scot pe liber iar apoi nu dau drumu complet la ambreiaj, nu mai vrea sa intre in a 1 a..trebuie sa dau drumu complet la maneta, moto trepideaza foarte usor..iar apoi apas si bag a 1 a. Exact asa patesc si eu...da cred ca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Exact asa patesc si eu...da cred ca e normal e normal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.