tinlenvan Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 intermotorcycle, pe pipera, de la DRPCIV, mergand spre tunari, la cateva sute de m pe dreapta. chiar la piciorul podului peste calea ferata. tot pe acolo sunt si united motors(kawa si aprilia), dementor(ktm) si dual tours(yamaha). Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Eu stiam ca in Pipera cum mergi spre serv Inmatriculari si permise,ala e United Motors,reprezentanta Honda era pe Dorobanti langa Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Pentru toti cei care aveti probleme cu castile la viteze mari stiati ca exista dopuri de urechi din silicon ? Eu mi-am cumparat de la o farmacie cu 8 ron si credetima ca isi fac treaba mai mult decat o casca de 500 de euro. Mai exista varianta de casti in-ear Importan e e sa fie corpul lor cat mai mic, si cauciucul sa ti-l alegi potrivit urechii (de regula castile vin cu set de 3 marimi). Izoleaza fonic foarte bine (asemanator cu dopurile), poti asculta si muzica, iar daca le conectezi la intercom, il/o auzi pe pasager foarte clar. Pretul porneste de la vreo 25 de lei pe la emag la alde A4Tech si si ajunge la peste 450 de lei pentur castile premium de la sennheiser. Editat Februarie 24, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut,de ieri am intrat si eu in randul Viesparilor,sper sa ne auzim pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut, Bine ai venit printre noi ! Multi km fara incidente iti urez ! Hai cu primavara Salut,de ieri am intrat si eu in randul Viesparilor,sper sa ne auzim pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut,de ieri am intrat si eu in randul Viesparilor,sper sa ne auzim pe forum Bine ai venit. Ne auzim, ne auzim si nu doar pe forum....By the way : completeaza-ti datele pe la profil ca se ne putem "repera" mai usor. Gume lipite de asfalt iti urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Pentru toti cei care aveti probleme cu castile la viteze mari stiati ca exista dopuri de urechi din silicon ? Eu mi-am cumparat de la o farmacie cu 8 ron si credetima ca isi fac treaba mai mult decat o casca de 500 de euro. Am folosit Âşi căÂşti in-ear, dar nu zgomotul e problema cea mare. Nu mă deranjează extraordinar de tare zgomotul, pe cum mă deranjează faptul că îmi rupe gâtul. Casca se ridică uÂşor pe frunte Âşi mă trage de cap înapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 same here. nu se ridica casca ca sta fix pe cap, dar imi apasa pe fata. cateodata rad ca imi imaginez cum arat poate totusi daca nu ar fi vant pe piept, efortul ar fi altul si poate mai suportabil. de ieri am intrat si eu in randul Viesparilor bine ai venit si sa va plimbati sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 ferrari de pe dorobanti e de fapt maseratti. honda nu mai e pe dorobanti de ceva vreme, de vreun an jumate stiu eu. si nici la gara de nord (de acolo nu stiu unde s-a mutat). cei de pe dorobanti s-au mutat in pipera, cum ziceam si mai sus. si, da, tot pe pipera sunt si united motors, dementor si dual tours. tot cum ziceam si mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 ...... si, da, tot pe pipera sunt si united motors, dementor si dual tours........ Drept urmare se aude ca va fi schimbat numele strazii din "Pipera" in "Motorcycle Highway"..... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 highway nu chiar... mai degraba 'motocross race track' dupa cum arata in ultima vreme pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 salut... ma gandeam sa-mi iau de la kronau o casca marushin 778 tiger2 - care este ieftinica si are avantajul ca este usoara (cca 1300g)... dezavantaje pt mine: nu are double d-ring, nici pinlock... cine are pareri? momentan am un agv k3 la care am pierdut imbracatura de la un cheekpad cand le-am dat jos sa le spal so... a incercat cineva marushin? am auzit ca sunt destul de ok, dar a mers cineva cu asa ceva sa-mi zica o parere??? merci si welcome noului hornetar!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) salut...ma gandeam sa-mi iau de la kronau o casca marushin 778 tiger2 - care este ieftinica si are avantajul ca este usoara (cca 1300g)... dezavantaje pt mine: nu are double d-ring, nici pinlock... cine are pareri? momentan am un agv k3 la care am pierdut imbracatura de la un cheekpad cand le-am dat jos sa le spal so... a incercat cineva marushin? am auzit ca sunt destul de ok, dar a mers cineva cu asa ceva sa-mi zica o parere??? merci si welcome noului hornetar!!! dap..incercat vreo 3 modele de marushin,nush exact modelu.2 de stradal si una de cross.o parere generala:IT SUCKS........din toate punctele de vedere:si materiale de slaba calitate la interior,viziere care se zgariau extra usor,vajaiau ca toti dracii la orice viteza desii imi erau marimi perfecte.....si lista continua....so...nu-mi plac pt cei carora li se ridica casca de pe cap sau le apasa fruntea,obrajii si alte cele...cat costa casca atata face(am avut de la casti de 150ron pana la nu conteaza).unele probleme se pot remedia cu un interior nou,altele cu o casca noua,altele nu se pot pt ca nu sunt castile ce trebuie sa fie,altele sunt din cauza shell-ului castii care e pt o anumita forma de cap,si asa mai departe.....eu personal am schimbat muuuuuuulte casti pana sa o gasesc pe cea care imi indeplinea toate cerintele.deci bottom line...testati pe bune mai multi producatori,mai multe tipuri de casti...si pana la urma le veti gasi pe cele care va vor satisface. referitor la castile in-ear...am avut la un sony si ma deranjau cum le simteam in casca.momentam am ipod iar castile alea isi fac treaba:aud muzica(pana pe la 130kmh(dupa aia urla toba prea tare si inca nu s-au inventat casti care sa se auda sa o acopere ).cat despre vant......pe mine personal nu ma deranjeaza deloc sa il iau in piept,gat sau casca.undeva dupa 150kmh ma simt lejer ca efectiv vantu ma tine in maini,daca intelege cineva ce vreau sa zic. @mishu76:bine ai venit printre viespi si baizaiala linistita fara incidente!te aseptam la Bacau la deschiderea sezonului viespilor Editat Februarie 25, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 dap..incercat vreo 3 modele de marushin,nush exact modelu.2 de stradal si una de cross.o parere generala:IT SUCKS........din toate punctele de vedere:si materiale de slaba calitate la interior,viziere care se zgariau extra usor,vajaiau ca toti dracii la orice viteza desii imi erau marimi perfecte.....si lista continua....so...nu-mi plac am inteles, merci de feedback! mai este o oferta la nolan n84... stiu ca vali avea nolan... care este parerea? ca dezavantaje, este cam grea, in rest are destule avantaje (pinlock, n-com preparation... tot fara d-ring) merci again! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Prietena mea se plinge ca ar fi cam grea pentru ea, dar mie nu mi se pare. Cred ca pentru 100 de euro e ok, nu e chiar zgomotoasa, pinlockul si ochelarii sunt ok, dar eu merg mai mult fara ele. In timp pinlockul zgarie viziera pe margini. Aerisirea nu e la fel ca la N62 intra mai putin aer si vara mi se pare mai claustrofoba Materialele par de calitate, bine inchegata si parca are si interior detasabil. Mie mi se potriveste ok pe forma capului, din ce am incercat am ramas la Nolan. Daca nu vrei ultimul Shoei Xl100 cred ca e un best deal. Editat Februarie 25, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Cum zicea si George mai sus: testati si vedeti care vi se potriveste! O casca buna inseamna o casca cu care te simti TU bine. Nu inseamna ca daca tie iti vine perfect si te simti bine cu ea si eu sa simt acelasi lucru! Deci nu conteaza ca e marusin, shark, etc, conteaza ca iti vine tie perfect pe cap si nu ii gasesti defecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Mersi frumos de urari viesparilor..de intalnirea de la Bacau.ce sa zic sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Va invit la o discutie mai organizata pe Honda Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Cred ca pentru 100 de euro e ok, nu e chiar zgomotoasa, pinlockul si ochelarii sunt ok, dar eu merg mai mult fara ele.In timp pinlockul zgarie viziera pe margini. Aerisirea nu e la fel ca la N62 intra mai putin aer si vara mi se pare mai claustrofoba Materialele par de calitate, bine inchegata si parca are si interior detasabil. Mie mi se potriveste ok pe forma capului, din ce am incercat am ramas la Nolan. Daca nu vrei ultimul Shoei Xl100 cred ca e un best deal. Confirm, ce a zis Danny. Vara ca sa nu mai fie claustrofoba, dai jos chinguardul si primesti aer destul. Per total e o casca super buna si calitate/pret, sincer mi-as mai lua una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Confirm, ce a zis Danny. Vara ca sa nu mai fie claustrofoba, dai jos chinguardul si primesti aer destul. Per total e o casca super buna si calitate/pret, sincer mi-as mai lua una. Danke mult pentru feedback baietzi... intr-un final am ales Nolan N62 Bungle... (la recomandarile voastre, desigur, dar nu numai) Este ceva mai usoara decat N84, in schimb nu are ochelarii de soare (care oricum nu-mi placeau, asa, peste viziera) si gaurile pentru Ncom... si imi place maxim design-ul (aerisirile fata spate si desenul, per ansamblu). Multumesc inca odata. O noua intrebare: cine are pe-acasa un agv mai vechi pe care nu-l mai foloseste... cumpar eu! Imi trebuie husa de la un cheekpad, pe care am pierdut-o cand le-am bagat la spalat pe-ale mele, iar acum, desi casca este aproape noua, are vreo 3 luni de purtare, nu o mai pot folosi, sau chiar vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Eu am tot N62 de ceva timp. Rezistă destul de bine la uzură. Trebuie să ai grijă la pinlock, să o cureți frecvent pe interior Âşi sa nu freci toată ziua viziera aiurea. Mereu să strângi bine pinlock-ul pe vizieră altfel dacă va sta mai liber se va miÂşca pe vizieră Âşi ți-o va mătui. Dacă nu are, ar trebui să îi pui un dispozitiv (al cărui denumire nu-mi vine în cap acum) la bărbie să nu-ți intre vântul. Cam vâjăie vântul în interior fără ăla. Încearcă să nu umbli prea mult la aerisiri. În timp se uzează Âşi se închid/deschid foarte uÂşor. Dacă circuli iarna, pe frig, ar trebui să îi pui niÂşte bandă adezivă pe aerisirile din spate, cele ce nu se pot astupa pentru că intră frigul pe acolo. Cu cagulă e posibil să nu-l simți dar eu nu port cagulă. După ce o să te dai cu ea să-mi spui dacă îți trage capul pe spate. Poate mă înÂşel eu, dar mă cam trage destul de tare de cap din cauza vântului, peste 130-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Dupa un sezon (in care am facut 11.000 km) ma despart cu parere de rau de Hornet. Sper ca noua proprietara sa se bucure de el (macar) asa cum am facut-o eu. Intentionez sa revin la o cilindree mai mare. Ce mi-a placut : designul, manevrabilitatea, consumul. Ce nu mi-a placut : motor lipsit de viata sub 6000 rpm, rezervor foarte mic, zgomotul ambreiajului la ralanti. Mi-as fi dorit : rezervor mai mare, cric central, protectie la vant (parbizele pe naked imi fac zgomot in casca- la Fazer nu am avut problema asta), furca reglabila, mai mult cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan100 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... 1. Ii Hornetul de 600 prea puternic pentru un incepator ?(experienta de 2 ani jumate pe B, nu stiu daca conteaza) 2. Este greu de intretinut din punct de vedere financiar : pret cauciucuri, ulei, kit lant , etc (sunt student) Am 1.80 si 65 de kg , fac 21 de ani in vara . O sa folosesc motocicleta mai mult in oras (Cluj Napoca/Alba Iulia) . Nu am experienta pe scutere sau alte motociclete, insa consider ca sunt destul de cumpatat. Ar fi o alegere buna?Vreau sa il achizitionez second pentru ca nu imi permit unul nou. Stiu ca sunt multi care au intrebat inainte, am citit destule pagini din topic (nu am apucat sa citesc nici un sfert ), insa vreau sa fiu sigur ca o sa fie o decizie buna daca il cumpar. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... salut, eu am inceput pe hornet, de la zero, anul trecut si mi se pare o alegere excelenta. iti spun si eu cum mi s-a spus si mie la vremea respectiva, pt ca s-a dovedit a fi adevarat: "nu e prea puternica pt un incepator cu capul pe umeri". trage tare sus in ture, iar daca nu urci pana acolo e destul de cuminte. mie mi se pare destul de predictibila, repet, daca stii ca te poti abtine cand este cazul. eu majoritatea kilometrilor i-am facut in bucuresti si mi se pare super-manevrabila in trafic. iar, pe mine, experienta cu masina m-a ajutat foarte mult - anticipezi altfel traficul, te poti pune mereu in 'locul' celui de la volan,etc. despre intretinere nu pot zice mare lucru, a mea a fost noua si in afara de revizii nu i-am facut nimic. in alta dezordine de idei, am si eu cateva intrebari pt hornetistii cu tobe (cat mai permisive) after-market, viespile cu injectie in mod special. - pt cei care au schimbat doar finala, a fost nevoie sa faceti si alte modificari? (remap la injectie, filtru de aer sport, etc) - in afara de sunet, s-a mai schimbat ceva la motor? - ati apucat sa faceti mai multi km cu noua toba? influenteaza in vreun fel, in timp, fiabilitatea motorului? mersi :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 @bogdan100 1. Si eu am inceput anul trecut tot pe hornet, dar dupa 8 ani de B (si vreo 3 ani de scuter plus ocazional alte motociclete de 600-oricum, putin).Ajuta foarte mult experienta acumulata la volan pt anticiparea corecta a traficului, insa nu te ajuta deloc pentru anticiparea reactiilor motocicletei. Alea le inveti de la 0 dupa ce incepi sa te dai. Daca esti cumpatat, nu e prea puternica. Pana pe la 5-6000 de ture, nu-ti dai seama ce ai sub tine, peste 6000 parca e alta motocicleta. Si eu am folosit-o tot prin Cj si Ab(dar si la drumuri mai lungi), iar in oras se descurca de minune. La drum lung te cam bate vantul, dar daca nu treci de 120-140 e ok. 2. Dpdv financiar conteaza foarte mult cum o prinzi. Daca are toate schimbate, amani putin cheltuielile cu cauciucuri, lant, placute(uleiul si filtrele ar fi recomandat sa le schimbi indiferent cum sunt cand iei motoreta, ca sa fii sigur-costa intre 200 si 300 de lei, depinde ce-ti alegi). Daca trebuie sa schimbi mai multe, kitul de lant este aprox 120-150 eur-depinde ce iti pui, placutele fata+spate 250-300 de lei(toate), cauciucurile-depinde ce-ti alegi-noi, setul costa 200-250 eur, sh gasesti in stare buna pe la 250-400 de lei setul. Preturile pot varia, dar cele prezentate sunt aproximative ca sa-ti faci o idee. Mai conteaza si cati km vei face, fiindca benzina s-a scumpit destul de mult in ultima vreme si asta poate sa te afecteze mai mult decat schimbatul consumabilelor Daca te vei hotari sa iei hornet, sigur o sa-ti placa, iar aici pe forum vei gasi raspunsuri la toate intrebarile viitoare(daca vei avea). Mare atentie cand o cumperi! deschide ochii bine ca sa nu deschizi pusculita Daca ai si alte intrebari, nu ezita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.