Sergiu_Q Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Pentru cei ce aveti nevoie de vreo piesa de hornet 98-2002, va stau la dispozitie. am majoritatea pieselor. 0724 794 456 cutia de viteze la ce pret este ? (ma rog, nu am nevoie de toata cutia dar asa sa-mi fac o idee ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Baieti! daca vreti sa vedeti Hornetul in actiune in Resita va invit pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Baieti! daca vreti sa vedeti Hornetul in actiune in Resita va invit pe youtube. minutul 1,13...tipic romanesc:masina se baga pe CEDEAZA.bine ca mergi linistit si nu e "cought on tape".apoi meseriasu` cu meganu` care are lipici pe mijlocul drumului....nice ride anyway,iar camera......urmatoare imbunatatie a motorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Caut aceasta piesa... ajutor..?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Baieti! daca vreti sa vedeti Hornetul in actiune in Resita va invit pe youtube. Nice,e toba originala? P.S. Ce balalau ala cu megane-ul,cand a vazut un motor in spatele lui,de unde mergea linistit,forja pe linia de tramvai sa nu cumva sa-l depasesti,vai ce nu-i suport pe astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 George deja sunt imun la astea avand in vedere ca majoritatea treburilor le fac in oras cu motorul. Iar despre camera este o investitie super, merita toti banii. Azi o sa incerc cu prinderea cu ventuza direct pe tanc, pe mijloc, sa vad cum iese. Method nu-i toba originala, ii una bos din carbon, am pus pe youtube acolo si cum se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Cat costa o camera din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Eu am luat-o din Anglia, 200 euro cu prinderile normale. Adica fara prinderea cu ventuza si fara cea pentru bara / chestii rotunde care am folosit-o la filmarea de mai sus. La pachetul standard primesti prinderea pentru casca, doua prinderi cu banda dublu adeziva si cam atata. Uite link aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Am primit o oferta - Dunlop Qualifier pt Hornet la 850 Ron si ma bate gandul sa le cumpar Voi ce parere aveti despre cauciucurile astea ? le aveti pe moto ? Editat Martie 15, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Eu am luat-o din Anglia, 200 euro cu prinderile normale.Adica fara prinderea cu ventuza si fara cea pentru bara / chestii rotunde care am folosit-o la filmarea de mai sus. La pachetul standard primesti prinderea pentru casca, doua prinderi cu banda dublu adeziva si cam atata. Uite link aici da intradevar se merita o camera mai ales pe moto dar si pe masina !!! despre colegu cu meganu, multa sanatate.................. s-a discutat aici despre camere si care sunt cele mai ok /index.php?...0084&st=460 frumos filmuletul..............la cat mai multe,........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Cum spuneam ieri azi am experimentat mai multe pozitii la camera. Am pus pe rezervor si e cu totul altceva! Se vede tot ghidonul, bordul, mult mai fain de filmat asa. Acum urc filmarile pe youtube. Pana sunt gata toate puteti sa vedeti prima aici: Urmatorul video tot la mine montata camera pe tanc Si asta este pusa pe codita la YZF 750 R ca sa ma filmeze pe mine Ultimul video o mica liniuta de final inainte de parcarea in garaj dintre Hornet si YZF 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Am primit o oferta - Dunlop Qualifier pt Hornet la 850 Ron si ma bate gandul sa le cumparVoi ce parere aveti despre cauciucurile astea ? le aveti pe moto ? mai pui 100 ron si iti iei Metzeler M3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Va salut. Am si eu nevoie de o codita de Hornet 05-06, daca are cineva de vanzare si nu-i mai trebuie. Sunt dispus sa ofer un pret bun pe ea, daca are toate prinderile intacte si nu a fost sparta. Daca este intreaga, atunci sa fie preferabil neagra, dar aspectul asta e prea putin important. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 mai pui 100 ron si iti iei Metzeler M3 Sunt mai bune pentru strada ? Mentionez ca nu alerg la "circuit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Eu mi-as lua BT016....ce ziceti? 240 euro...naveta plus ceva serpentine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Fratziorii de Hornetzel,va zic si eu o vorba : nu va luati cauciuce moi-moi ca va tin 1000km.Incercati un compromis intre rezistenta cauciucului si grip.Eu zic ceva mediu.In nici un caz M3 prin care bagi mana cand e rece,decum cand se incalzeste.Ca sa mergi la adevarata valoare a unui M3,adica sa profiti de aderenta pe care ti-o ofera,pai tre sa mergi intr-un mare fel... Aa,poate vi se pare ciudat,dar eu am avut rezultate f bune cu Michelin Pilot Power pe R1.A imbinat aderenta cu rezistenta extraordinar,cand am luat motoru era incaltata cu asa ceva si erau uzate cam 30% si eu am mai mers 5500 km pana s-a dus spatele.Si spatele a luat saracu niste acceleratii...Fata mere si acuma,nota 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Fratziorii de Hornetzel,va zic si eu o vorba : nu va luati cauciuce moi-moi ca va tin 1000km.Incercati un compromis intre rezistenta cauciucului si grip.Eu zic ceva mediu.In nici un caz M3 prin care bagi mana cand e rece,decum cand se incalzeste.Ca sa mergi la adevarata valoare a unui M3,adica sa profiti de aderenta pe care ti-o ofera,pai tre sa mergi intr-un mare fel...Aa,poate vi se pare ciudat,dar eu am avut rezultate f bune cu Michelin Pilot Power pe R1.A imbinat aderenta cu rezistenta extraordinar,cand am luat motoru era incaltata cu asa ceva si erau uzate cam 30% si eu am mai mers 5500 km pana s-a dus spatele.Si spatele a luat saracu niste acceleratii...Fata mere si acuma,nota 15 M3 nu e guma de circuit.e sport touring pe clasa cu Conti Sport attak,Pilot power si asa mai departe.userul sorin128 are M3 si eu personal am mers cu ele si iti pot spune siguuuur ca e o super guma pt touring,si daca vrei sa tragi pe ele sunt si gume decente pe o pista gen amckart sau serpentine.ca sa infoci peste masura M3-urile tre sa stii sa mergi.el iti poate confirma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Pai nu cred ca Hornetul mananca cauciucurile precum un motor de 1000.....nu? Sau din cauza suspensiilor ieftine din Hornet sa se duca gumele mai repede? Intreb si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Eu mi-as lua BT016....ce ziceti? 240 euro...naveta plus ceva serpentine. man,mai cauta....am eu acum un bt16 pe spate si iti garantez ca pe umed nu e tocmai indicat sa te dai cu guma asta.cat despre naveta,sunt gume mult mai indicate pt asa ceva Mesaj completat Pai nu cred ca Hornetul mananca cauciucurile precum un motor de 1000.....nu? Sau din cauza suspensiilor ieftine din Hornet sa se duca gumele mai repede? Intreb si eu... stii cum ma dau eu...as baga mana in foc ca nici macar eu nu pap o guma moale in 1000km...dar nah,asta e doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Atunci ce sa iau pt Bucuresti ? Buget ...undeva pe la 900 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Atunci ce sa iau pt Bucuresti ?Buget ...undeva pe la 900 Ron contisport, pilot power... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 contisport, pilot power... Mesaj completat Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. eu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie. Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum. Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare. Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri? Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Al meu a stat acoperit dar in frig, minus multe grade ca era la casa la munte. Nu a plouat / nins pe el dar totusi temperatura a fost mult mai scazuta ca in oras. Nu a pornit deloc. Am pornit-o intr-un final cu cabluri la bateria de la masina tinand frana de fata si impingand de ea inainte in timp ce ii dadeam la buton. Asa am vazut ca da semne sa porneasca si pana la urma a luat-o. Eu ce sa zic, nu ma pricep la mecanica dar probabil ca s-a stricat benzina in ea sau o fi inghetat ceva... Editat Martie 16, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.