mishu76 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 nici eu nu o am pe cea originala..dar am luat una universala din piatza...chinuiala mare la bujia nr 3..cu greu..se reuseste.un sait de unde putem cumpara cheie originala(sau asemanatoare)ca sa nu ne mai chinuim la bujia nr.3 pe viitor.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 am incercat azi, cand am venit de la munca, de doua ori:P, rezultat: 106-107, departe pana la 120 maine incerc din nou pe ce distanta i-ai dat ? pentru bujii nu va chinuiti cu cheia "originala" ca va chinuti groaznic. incercati cu o tubulara lunga de 16 cu prelungitor cardanic ...cum sunt in trusele de tubulare de la Louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Salutare! Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea informatie: ce dimensiuni are cheia de bujii pentru Hornet 2002? Merci! Andrei iar ai probleme cu bujiile? ) Ale mele au 25000 de cand le-am schimbat Mesaj completat am incercat azi, cand am venit de la munca, de doua ori:P, rezultat: 106-107, departe pana la 120 Ti-a intrat limitatorul sau doar ai intrat pe rosu? 120 n-am prins nici eu dar 110 pina mi-a taiat gazul a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) maine incerc din nou :pe ce distanta i-ai dat ? pentru bujii nu va chinuiti cu cheia "originala" ca va chinuti groaznic. incercati cu o tubulara lunga de 16 cu prelungitor cardanic ...cum sunt in trusele de tubulare de la Louis Eu nu m-am chinuit de loc cu cheia originala, o bagi acolo si dupa asta o invarti cu o alta cheie, de nu mai stiu cat De dat i-am dat pe distanta suficienta, de la pod cotroceni spre carrefour. , si ca tot mi-a placut intrebarea de distanta, ca de la inginer, la inginer, cu mici aproximatii hai sa calculam. sa presupunem acceleratia constanta, si ca am scos "suta" in 5 secunde (cred ca pe acolo e o accelerare rapida, dar nu la limita, la limita cred ca hornetelul ar scoate un 4.2, daca are cineva date exacte sa imi spuna). deci Vfinala = a x t <=> a = Vfinala / t (1) Iar spatiul parcurs este de Dist = a x t^2 / 2 =(1)= Vfinala x t / 2 = 27.7 m/s x 5 s / 2 = 69.4 metri : , bine asta aproximativ, oricum, e clar ca in 100 de metri scoti suta cu hornetelul fara probleme Ar trebui sa fie destul de corect, pentru ca la 402m, un hornet scoate cam 12 secunde, si un 160 km/h, parca. insa luand in cosideratie ca aceeleratia scade cand o bagi in a doua, rezultatul pare plauzibil. Andrei iar ai probleme cu bujiile? Ale mele au 25000 de cand le-am schimbat Mesaj completat Ti-a intrat limitatorul sau doar ai intrat pe rosu? 120 n-am prins nici eu dar 110 pina mi-a taiat gazul a mers. Sigur in limitator, si cred ca pe la 13.500 taie de fapt, eu ii dadeam pana in 13.000 si de asta eream sigur ca e 100, credeam ca o taie exact la 13.000 - 13.100, dar se pare ca ii mai da, si cred ca mia difera un piiiic de la moto la moto, de unde rezulta 2-3 km/h diferenta. Oricum, asta e ceea ce iti arata bordul, cred ca in realitatea e cu vreo 10% mai putin/ Editat Martie 26, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Salutare. Undegasesc si eu un kit de lant mai ieftin pentru hornet 2000? Adica pentru ea. Mesaj completat Salutare. Undegasesc si eu un kit de lant mai ieftin pentru hornet 2000? Adica pentru ea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 hornetul merge ~110 in 1a (intrerupe aproape de 14k rpm), ~150 in a 2a, ~190 in a 3a, ~220 in a 4a, ~240 in a 5a la dunga rosie iar la 240 knd bagi a 6a cade turometru pana pe la ~11k rpm si viteza ramane cam 240! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salutare.Undegasesc si eu un kit de lant mai ieftin pentru hornet 2000? Multumesc. http://www.louis.de/_101e0b147ef7cdad1c856...artnr_gr=100411 Uite pe louis, nu stiu daca este altundeva mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 hornetul merge ~110 in 1a (intrerupe aproape de 14k rpm), ~150 in a 2a, ~190 in a 3a, ~220 in a 4a, ~240 in a 5a la dunga rosie iar la 240 knd bagi a 6a cade turometru pana pe la ~11k rpm si viteza ramane cam 240! azi am incercat din nou dar din cauza ca nu prea am avut unde, am ajuns doar pana la 110km/h la 13k ture . de doua ori am facut testul dar nu am trecut de 13k iar la 13k am avut de fiecare data 110km/h . am avut noroc numai de radare si tot felul de berbeci in trafic si m-am abtinut sa mai sperii lumea . nah..la 13k Leo Vice urla cam tare . o sa incerc maine dimineata pe traseul lui mettal86 (de la pod cotroceni la pod grozavesti ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salutare. Undegasesc si eu un kit de lant mai ieftin pentru hornet 2000? Adica pentru ea. Mesaj completat Multumesc. Kit de lant Regina - made in Italy - 585 ron TVA inclus, garantie 12 luni, livrare gratuita in Bucuresti Contine pinion 15 si foaie 42 JTI + lant Regina ZRD cu 109 zale + zala de nituire PS - bujii NGK, placute Ferodo, filtre KN sau originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 azi am incercat din nou dar din cauza ca nu prea am avut unde, am ajuns doar pana la 110km/h la 13k ture . de doua ori am facut testul dar nu am trecut de 13k iar la 13k am avut de fiecare data 110km/h . am avut noroc numai de radare si tot felul de berbeci in trafic si m-am abtinut sa mai sperii lumea . nah..la 13k Leo Vice urla cam tare . o sa incerc maine dimineata pe traseul lui mettal86 (de la pod cotroceni la pod grozavesti ). eu v-as sugera sa nu mai faceti teste de astea de acceleratie si de stat cu ochii in bord...pe strada!...chiar e asa important "cat baga"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 eu v-as sugera sa nu mai faceti teste de astea de acceleratie si de stat cu ochii in bord...pe strada!...chiar e asa important "cat baga"? stai linist ca nici unul dintre noi nu e vreun descreierat care nu stie ce face. testele astea le-am facut intr-o zona fara circulatie in momentul respectiv, fara intersectii sau orice obstacol. nu-ti imagina ca stateam cu ochii pe ceas , iar 100-120 nu e chiar cine stie ce viteza. acum ma roade alta problema....duca ce am schimbat capacul de la ambreiaj am o mica problema . mi s-a intamplat de cateva ori sa nu pot baga in viteza din neutral . ...adica ajung la un semafor o pun pe liber... dau sa plec si incerc sa bag a1-a si cucu...nic' nu vrea de nici un fel . opresc motorul ca sa reusesc s-o bag in viteza , pornesc si plec . nu intra nici a-1 nici a2-a . dupa cum spuneam se intampla uneori nu e are o regula anume. ati patit careva asa ceva ? in rest nimic schimbat...la fel ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 stai linist ca nici unul dintre noi nu e vreun descreierat care nu stie ce face. testele astea le-am facut intr-o zona fara circulatie in momentul respectiv, fara intersectii sau orice obstacol. nu-ti imagina ca stateam cu ochii pe ceas , iar 100-120 nu e chiar cine stie ce viteza. acum ma roade alta problema....duca ce am schimbat capacul de la ambreiaj am o mica problema . mi s-a intamplat de cateva ori sa nu pot baga in viteza din neutral . ...adica ajung la un semafor o pun pe liber... dau sa plec si incerc sa bag a1-a si cucu...nic' nu vrea de nici un fel . opresc motorul ca sa reusesc s-o bag in viteza , pornesc si plec . nu intra nici a-1 nici a2-a . dupa cum spuneam se intampla uneori nu e are o regula anume. ati patit careva asa ceva ? in rest nimic schimbat...la fel ca inainte eu stau linistit ca nu pe mana mea o ardeti voi cu ochii in bord...100-120 nu e nush ce viteza?cum nu erai cu ochii in bord la viteza aia?pai si atunci de unde stii unde iti decupla si ce vitea aveai?..anyway...sunt curios cati dintre voi chiar stiti sa controlati motorul la viteza aia mica?...in fine,nu sunt eu usa de biserica,dar cand vad ce teste faceti si ce usor vorbiti de 100kmh......no offence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 bine domnule moralist...o sa fac testele la 60 si o sa inmultesc cu 2. sau nu ...o sa le fac la 30 si inmultesc cu 4 ce naiba man...doar nu suntem copii mici , cand mergem cu 200 cum se face ca ne mai uitam si la bord ?(de parca bordul ala s-ar afla prin copaci) sau sa nu-mi zici ca nu ai mers niciodata cu 200 ...dar facem morala ... apropo...am 31 de ani , prima motocicleta am avut-o in 2001 , permis din 2002 ,nu am avut niciodata accidente iar toti cei care ma cunosc stiu ca merg foarte calm si SAFE dar daca ma duc pe o strada goala mai incalc legea si nu merg cu 50km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 http://www.louis.de/_101e0b147ef7cdad1c856...artnr_gr=100411 Uite pe louis, nu stiu daca este altundeva mai ieftin. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) bine domnule moralist...o sa fac testele la 60 si o sa inmultesc cu 2.sau nu ...o sa le fac la 30 si inmultesc cu 4 ce naiba man...doar nu suntem copii mici , cand mergem cu 200 cum se face ca ne mai uitam si la bord ?(de parca bordul ala s-ar afla prin copaci) sau sa nu-mi zici ca nu ai mers niciodata cu 200 ...dar facem morala ... apropo...am 31 de ani , prima motocicleta am avut-o in 2001 , permis din 2002 ,nu am avut niciodata accidente iar toti cei care ma cunosc stiu ca merg foarte calm si SAFE dar daca ma duc pe o strada goala mai incalc legea si nu merg cu 50km/h tipic forumului....daca nu e lumea de acord cu tine una doua o dai pe ironii.... ma gamdeam ca cineva va sari ca ars daca imi permit sa imi dau cu parerea.....de mine fa ce vrei,da-ti foc nu imi pasa...fa teste de acceleratie,de zbor la nivel cu pamantul....si crede-te un zeu ca ai permis de multi ani si esti lipsit de accidente dar intelege si accepta ca sunt si alte pareri nu e doar a ta...data viitoare poate intelegi ce trebuie si nu te simti atacat,desi trebuia sa iti dai seama din prima la cei 31 de ani.sanatate Editat Martie 27, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Pai parca nu se stie care-s cele doua intrebari puse de toti cand te vad cu motorul: 1. Cat ai mers cel mai tare? 2. Cat ai dat pe motor? Oricum despre viteza, cel putin cu hornet, pentru mine unul e mai greu. Pe mine ma rupe dupa 140 si nici nu vad rostul sa merg mai tare. Senzatii tari poti sa ai si pana la 140. Am mers si 250 cu cbr de 600, mi-am facut damblaua, am vazut care-i senzatia, acum m-am linistit. Ma asteapta o nevasta si un copil de 10 luni acasa Este primul naked pe care merg, al patrulea motor pana acum doar carenate am avut si n-am simtit vantul deloc, dar pe Hornet de la 140 nu ma simt in siguranta deloc! Cu 100-120 merg in general in afara si este mai mult ca suficient, ajung unde trebuie si cand trebuie Imi place sa-i dau in gura si sa plec cateodata de pe loc mai fortat dar sincer nu stiu cum poti sa te mai uiti si in bord sa fi si concentrat la drum si asa mai departe. Nu zic ca nu se poate, dar eu unul cand plec de pe loc si ii dau "maxim" simt forta G cum ma apasa in piept si cum se ridica motorul. O sa pun camera pe ghidon cand o sa mai ies si sa vedem daca chiar urca la 110 in prima viteza Editat Martie 27, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Salutare. Care este diferenta intre lant o-ring sau x-ring? Care este mai bun? Nu ma pricep. Multumesc http://www.louis.de/_20aad99cd099055e4818a...tnr_gr=10041200 Editat Martie 27, 2011 de iulian 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Pai parca nu se stie care-s cele doua intrebari puse de toti cand te vad cu motorul:1. Cat ai mers cel mai tare? 2. Cat ai dat pe motor? Oricum despre viteza, cel putin cu hornet, pentru mine unul e mai greu. Imi place sa-i dau in gura si sa plec cateodata de pe loc mai fortat dar sincer nu stiu cum poti sa te mai uiti si in bord sa fi si concentrat la drum si asa mai departe. Nu zic ca nu se poate, dar eu unul cand plec de pe loc si ii dau "maxim" simt forta G cum ma apasa in piept si cum se ridica motorul. O sa pun camera pe ghidon cand o sa mai ies si sa vedem daca chiar urca la 110 in prima viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salutare. Care este diferenta intre lant o-ring sau x-ring? Care este mai bun? Nu ma pricep. Multumesc Salut pe scurt X-ringurile sunt mai noi ca tehnologie si cika mai performante. Dar si putin mai scumpe cred. Se zice si ca rezista mai mult. Eu acum am DID X-ring dar nu pot sa zic ca e mare diferenta de ce aveam inainte, adica roata se invarte la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salut pe scurt X-ringurile sunt mai noi ca tehnologie si cika mai performante. Dar si putin mai scumpe cred. Se zice si ca rezista mai mult.Eu acum am DID X-ring dar nu pot sa zic ca e mare diferenta de ce aveam inainte, adica roata se invarte la fel Salut,pot sa iau cu incredere ce ai trimis tu de la Louis?adica sunt ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Salut,pot sa iau cu incredere ce ai trimis tu de la Louis?adica sunt ok? Eu modelul ala il am pe motor, din link. Despre regina nu stiu nimic, n-am avut n-am cautat. Din cate am citit DID e un brand mai mult decat ok. Editat Martie 27, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Eu modelul ala il am pe motor, din link.Despre regina nu stiu nimic, n-am avut n-am cautat. Din cate am citit DID e un brand mai mult decat ok. Multumesc frumos. Aaa asta este cu tot cu pinioane nu?parca asa se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Filmuletul cu aia suspendata nu se pune. Eu la 12 000 am putin sub 100,pe rosu nu ma bag. Top Speed anyone? Intr-a sasea la 10 000 rpm aveam 210,mai mult nu m-am mai dus,dar am vazut ca prind 240 destul de repede : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 eu v-as sugera sa nu mai faceti teste de astea de acceleratie si de stat cu ochii in bord...pe strada!...chiar e asa important "cat baga"? Sunt de acord ca pe strada trebuie de condus responsabil, insa cand ai starada cu sens unic cu 3 (trei) benzi, lunga de vre-un km, in stanga este dambovita, in dreapta nu este nimic (deci exclus sa traverseze ceva, ai vizibilitate, nu sunt nici caini pe acolo, nu exista strazi adiacente de pe care sa iasa cineva, si este relativ slab circulata, daca pleci primul de la semafor ai o pista de decolare cu 3 benzi si vizibilitate un kilometru, cum Hornetelul printe 160km/h in 400 de metri, nu mi se pare asa de criminal sa ii dai un 110. Nu e important cat baga, dar unii sunt pasionati si de cifre , fiecare cu damblaua lui Cat despre forum, si pe mine ma dearanjeaza ca toti pe forum merg cu 50 in localitate si 100 in afara, iar in realitate, fiecare al doilea hornetis pe care l-am vazut, a zis ca, i-a dat 230 (si nu, nu pe circuit), iar cei care nu au dat 230, au dat un 180-210. Totusi... Hai sa nu fim Maicute Tereza pe forum, ca nu suntem nici in realitate. IMHO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Nu cred ca este cineva aici care si-a luat motor sa mearga cu el ca si cu un scuter cu 50 in oras si 100 afara. Mergi cu 50 in oras cand sti ca-i radar sau in zonele aglomerate. Eu personal nu o sa merg vreodata 200+ cu hornetul si am zis mai devreme de ce. Naked-urile nu-s pentru viteza. Clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.