Chivu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Alea sunt, 150 lei amandoua.Nu trebuie sa fie LSL cu 90 euro bucata, fac acelasi lucru si sunt la fel de rezistente. Daca-ti dai cu motorul poti sa ai manete si cu 299 euro bucata, tot se rup. Da, oricum n-am spus că cele chinezeÂşti n-ar fi ok. Eu nu prea îmi pun briz brizuri pe motor dar mi-ar place niÂşte manete mai scurte. Astea sunt mai apripiate de manÂşon față de cele originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 da mult mai apropiate. le poti departa / apropia cat vrei tu, de aia au reglajele respective de la 1 la 6. Nu sunt brizbrizuri, sunt 2 chestii care le folosesti cel mai mult la un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 N-am găsit altă denumire pe moment. Reglajul manetei originale e mai mult de formă. Îl țin pe minim Âşi tot prea departe de manÂşon e maneta. Eu trag destul de des frâna cu un singur deget Âşi fiind prea distanțată nu pot s-o strâng suficient de tare Âşi repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Eu scot între 6,5 Âşi 8 înafară, iar în oraÂş între 7,5 Âşi 9,5, în funcție de stilul de mers, distanță Âşi temperatură. Salutare, Tocmai vreau sa imi cumpar si eu o viespe de 600, in ideea ca pana la toamna sa ma folosesc de ea pentru drumurile prin oras. Fac zilnic cam 50 - 60 km cu masina doar prin oras, si am un consum de 11 - 12 % Speram ca Hornetul sa nu consume foarte mult...dar 9.5 l /100km mi se pare mult. Am avut inainte un CBR 600 F si nici ala nu imi lua asa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 O fi stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 asta seara ne vedem pe undeva!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 asta seara ne vedem pe undeva!? Constipatiei - 19.00..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Ceva piese pentru Hornet, poate sunt doritori. /index.php?showtopic=649877 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Salutare, Tocmai vreau sa imi cumpar si eu o viespe de 600, in ideea ca pana la toamna sa ma folosesc de ea pentru drumurile prin oras. Fac zilnic cam 50 - 60 km cu masina doar prin oras, si am un consum de 11 - 12 % Speram ca Hornetul sa nu consume foarte mult...dar 9.5 l /100km mi se pare mult. Am avut inainte un CBR 600 F si nici ala nu imi lua asa mult. Nu ia asa mult. Daca mergi relax cu el gen 6000rpm iti consuma de bun simt. A mea consuma gen 4.5-5 in afara si 6-7 inauntru. Daca schimbi doar in 10-12000 normal sa consume atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti. astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti. astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor Tind sa cred ca nu toate modelele vin cu acel sticker pe codita, mai degraba decat sa fie codita revopsita. La a mea model 2001 e fara uite si poza cu una identica >> http://images6.okr.ro/auctions.v3/700_700/...650-700_700.jpg Eu zic ca daca ii faci o verificare cu un mecanic si totul iese ok sa nu-ti faci griji de codita revopsita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Baieti, imi ziceti si mie va rog ce parere aveti de Hornetul pe care vreau sa il cumpar eu. Pun doua poze cu el, si daca puteti sa va dati cu parerea, sa imi ziceti si mie, daca credeti ca a fost lovit, ce e original si ce nu (farul stiu ca nu e original), o fi fost revopsit??? Orice alte sfaturi, sunt binevenite. Eu maine merg sa-l vad si cred ca il si iau. An fabr. 2001. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Poze la rezolutie mai mare sau din alte unghiuri nu mai ai? E acelasi model ca al meu si exceptand farul si semnalizarile restul tinde spre original. Cauciucul pe fata pare cam varzet. Rezervorul si codita par ok sunt identice cu a mea, amortizoarele la fel sunt identice cu alea originale, toba, sa, plastice la fel. Ce-i drept dintr-o poza telescopul dreapta imi pare stramb dar cred ca e o iluzie optica. Care a fost motivatia ca a schimbat farul? Sunt si niste furtune pe acolo care nu stau chiar pe locul lor, banuiesc ca o fi umblat pe la bujii si a dat rezervorul jos. Ar mai fi lantul de verificat starea, cauciucul spate...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu am alte poze din pacate. Telescopul nu cred sa fie stramb. Am sa vad eu la fata locului. Daca e stramb, clar nu il mai cumpar. Nu am intrebat de ce a schimbat farul. Cauciucurile sunt cam varza ambele. Mi-a spus proprietarul si se si vede din poze. Lantul de la roata am sa il verific eu. Lantul de distributie sper sa nu faca galagie. Din cate stiu eu la Hornet trebuie schimbata distributia la aprox 60.000 km. (Am avut un CBR 600 F inainte si e acelasi motor) Ms de sfaturi danny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Lantul de distributie sper sa nu faca galagie. Din cate stiu eu la Hornet trebuie schimbata distributia la aprox 60.000 km. (Am avut un CBR 600 F inainte si e acelasi motor) Chestia cu distributia e subiectiva, a mea are 57000 si nu cred ca se apropie de schimbat. Cel putin nu da semne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Baieti, imi ziceti si mie va rog ce parere aveti de Hornetul pe care vreau sa il cumpar eu.Pun doua poze cu el, si daca puteti sa va dati cu parerea, sa imi ziceti si mie, daca credeti ca a fost lovit, ce e original si ce nu (farul stiu ca nu e original), o fi fost revopsit??? Orice alte sfaturi, sunt binevenite. Eu maine merg sa-l vad si cred ca il si iau. An fabr. 2001. Ms Verifica rotile sa fie aliniate. Pune pe cineva se mearga pe ea in linie dreapta si uita-te din fata si din spate. Verifica sudurile de la cadru, si daca a fost revopsit cadrul. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Nu ia asa mult. Daca mergi relax cu el gen 6000rpm iti consuma de bun simt. A mea consuma gen 4.5-5 in afara si 6-7 inauntru.Daca schimbi doar in 10-12000 normal sa consume atat. Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%. Mesaj completat Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat. Editat Aprilie 8, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%.Mesaj completat Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat. Ba tu esti disperat cu supapele alea ... erai de fatza cand le-am masurat si multe erau ok, parca doar vreo 2 erau la limita de service ... ti s-a pus tie pata pe ele si . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%.Mesaj completat Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat. eu zic ca tu esti "de vina" pt consum....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Ha ha ha. Hai ca e tare. Cred ca mai are putin si demonteaza tot motorul ca are "un joc". Nu cred ca are motorul nimic ci mai degraba tine de stilul de mers. sau ai schimbat filtru de aer toba sport? Debit mai mare de aer consum mai marisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Totul îi stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Ha ha ha. Hai ca e tare. Cred ca mai are putin si demonteaza tot motorul ca are "un joc". Nu cred ca are motorul nimic ci mai degraba tine de stilul de mers. sau ai schimbat filtru de aer toba sport? Debit mai mare de aer consum mai marisor. Hai totusi sa nu intram in polemici sau sa incepem cu mistouri, intradevar are un tzacanit la o supapa pe undeva, tzacanit care dispare cand se incalzeste motorul, am desfacut chiuloasa si am masurat distantele la supape si in mare erau ok, vreo 2 erau in limita de service sau un pic peste, probabil si de asta ii tzacane. Treaba cu consumul ... cand e de dat ii da, cand e de mers la consum merge la consum, foarte posibil sa aibe totusi ceva motorul de ia atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Ei hai ca nu era in sens de jignire sau altceva. E bine ca vrea sa aiba motorul stas dar sa nu cada in cealalta parte a paranoiei..sorry daca am fost acid. Cat despre faza cu consumul daca totul e stock si motorul nu e super uzat si ai umblat si la carburatoare apai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Hai totusi sa nu intram in polemici sau sa incepem cu mistouri, intradevar are un tzacanit la o supapa pe undeva, tzacanit care dispare cand se incalzeste motorul, am desfacut chiuloasa si am masurat distantele la supape si in mare erau ok, vreo 2 erau in limita de service sau un pic peste, probabil si de asta ii tzacane. Treaba cu consumul ... cand e de dat ii da, cand e de mers la consum merge la consum, foarte posibil sa aibe totusi ceva motorul de ia atat de mult. cam ciudat ce vorbiti voi aici.pai ai verificat supapele si zici "are pe undeva un tzacanit"?daca ai verificat ar trebui sa stii EXACT unde e problema,nu aproximativ.pai ori la limita de service ori peste?chestii diferite....anyway. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 cam ciudat ce vorbiti voi aici.pai ai verificat supapele si zici "are pe undeva un tzacanit"?daca ai verificat ar trebui sa stii EXACT unde e problema,nu aproximativ.pai ori la limita de service ori peste?chestii diferite....anyway. Nu, nu iti dai seama de unde se aude un tzacanit decat daca desfaci cam tot ce e in zona aia si masori, nu iti dai seama EXACT unde e problema doar masurand distantele intre came si supape. Nu imi mai aduc aminte exact care cum era, operatiunea a fost facuta acum 3-4 luni, nu ieri ca sa imi aduc aminte exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.