Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ce manete sunt ?

 

Am văzut lafel pe ebay, chinezeÂşti destul de ieftine.

Alea sunt, 150 lei amandoua.

Nu trebuie sa fie LSL cu 90 euro bucata, fac acelasi lucru si sunt la fel de rezistente.

Daca-ti dai cu motorul poti sa ai manete si cu 299 euro bucata, tot se rup.

 

Salut,

 

Sa le stapanesti cu placere ! Arata foarte bine pe motorul tau.

Mi-am comandat si eu, astept sa primesc avizul de la posta sa le ridic.Tot scurte am luat si eu.Cum te descurci cu ambreiajul scurt ? Iti oboseste mana mai rau de cat cel clasic ?

 

Asfalt uscat

Nu am apucat un drum lung inca, prin oras este foarte ok. Ce am observat este ca intradevar ambreiajul este mai greu de apasat si trebuie reglat iar, largit cablul, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alea sunt, 150 lei amandoua.

Nu trebuie sa fie LSL cu 90 euro bucata, fac acelasi lucru si sunt la fel de rezistente.

Daca-ti dai cu motorul poti sa ai manete si cu 299 euro bucata, tot se rup.

Da, oricum n-am spus că cele chinezeÂşti n-ar fi ok. Eu nu prea îmi pun briz brizuri pe motor dar mi-ar place niÂşte manete mai scurte.

Astea sunt mai apripiate de manÂşon față de cele originale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mult mai apropiate.

le poti departa / apropia cat vrei tu, de aia au reglajele respective de la 1 la 6.

Nu sunt brizbrizuri, sunt 2 chestii care le folosesti cel mai mult la un motor :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am găsit altă denumire pe moment. :bounce:

 

Reglajul manetei originale e mai mult de formă. Îl țin pe minim Âşi tot prea departe de manÂşon e maneta. Eu trag destul de des frâna cu un singur deget Âşi fiind prea distanțată nu pot s-o strâng suficient de tare Âşi repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu scot între 6,5 Âşi 8 înafară, iar în oraÂş între 7,5 Âşi 9,5, în funcție de stilul de mers, distanță Âşi temperatură.

 

Salutare,

 

Tocmai vreau sa imi cumpar si eu o viespe de 600, in ideea ca pana la toamna sa ma folosesc de ea pentru drumurile prin oras.

Fac zilnic cam 50 - 60 km cu masina doar prin oras, si am un consum de 11 - 12 %

Speram ca Hornetul sa nu consume foarte mult...dar 9.5 l /100km mi se pare mult.

Am avut inainte un CBR 600 F si nici ala nu imi lua asa mult.

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tocmai vreau sa imi cumpar si eu o viespe de 600, in ideea ca pana la toamna sa ma folosesc de ea pentru drumurile prin oras.

Fac zilnic cam 50 - 60 km cu masina doar prin oras, si am un consum de 11 - 12 %

Speram ca Hornetul sa nu consume foarte mult...dar 9.5 l /100km mi se pare mult.

Am avut inainte un CBR 600 F si nici ala nu imi lua asa mult.

:bounce:

 

Nu ia asa mult. Daca mergi relax cu el gen 6000rpm iti consuma de bun simt. A mea consuma gen 4.5-5 in afara si 6-7 inauntru.

Daca schimbi doar in 10-12000 normal sa consume atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti.

astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti.

astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor

Tind sa cred ca nu toate modelele vin cu acel sticker pe codita, mai degraba decat sa fie codita revopsita.

La a mea model 2001 e fara uite si poza cu una identica >> http://images6.okr.ro/auctions.v3/700_700/...650-700_700.jpg

Eu zic ca daca ii faci o verificare cu un mecanic si totul iese ok sa nu-ti faci griji de codita revopsita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, imi ziceti si mie va rog ce parere aveti de Hornetul pe care vreau sa il cumpar eu.

Pun doua poze cu el, si daca puteti sa va dati cu parerea, sa imi ziceti si mie, daca credeti ca a fost lovit, ce e original si ce nu (farul stiu ca nu e original), o fi fost revopsit???

Orice alte sfaturi, sunt binevenite.

Eu maine merg sa-l vad si cred ca il si iau.

An fabr. 2001.

Ms

post-18488-1302245512_thumb.jpg

post-18488-1302245534_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze la rezolutie mai mare sau din alte unghiuri nu mai ai? E acelasi model ca al meu si exceptand farul si semnalizarile restul tinde spre original. Cauciucul pe fata pare cam varzet.

Rezervorul si codita par ok sunt identice cu a mea, amortizoarele la fel sunt identice cu alea originale, toba, sa, plastice la fel. Ce-i drept dintr-o poza telescopul dreapta imi pare stramb dar cred ca e o iluzie optica.

Care a fost motivatia ca a schimbat farul? Sunt si niste furtune pe acolo care nu stau chiar pe locul lor, banuiesc ca o fi umblat pe la bujii si a dat rezervorul jos.

Ar mai fi lantul de verificat starea, cauciucul spate...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am alte poze din pacate.

Telescopul nu cred sa fie stramb. Am sa vad eu la fata locului. Daca e stramb, clar nu il mai cumpar.

Nu am intrebat de ce a schimbat farul.

Cauciucurile sunt cam varza ambele. Mi-a spus proprietarul si se si vede din poze.

Lantul de la roata am sa il verific eu.

Lantul de distributie sper sa nu faca galagie. Din cate stiu eu la Hornet trebuie schimbata distributia la aprox 60.000 km. (Am avut un CBR 600 F inainte si e acelasi motor)

Ms de sfaturi danny

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie sper sa nu faca galagie. Din cate stiu eu la Hornet trebuie schimbata distributia la aprox 60.000 km. (Am avut un CBR 600 F inainte si e acelasi motor)

 

Chestia cu distributia e subiectiva, a mea are 57000 si nu cred ca se apropie de schimbat. Cel putin nu da semne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, imi ziceti si mie va rog ce parere aveti de Hornetul pe care vreau sa il cumpar eu.

Pun doua poze cu el, si daca puteti sa va dati cu parerea, sa imi ziceti si mie, daca credeti ca a fost lovit, ce e original si ce nu (farul stiu ca nu e original), o fi fost revopsit???

Orice alte sfaturi, sunt binevenite.

Eu maine merg sa-l vad si cred ca il si iau.

An fabr. 2001.

Ms

post-18488-1302245512_thumb.jpg

post-18488-1302245534_thumb.jpg

 

Verifica rotile sa fie aliniate. Pune pe cineva se mearga pe ea in linie dreapta si uita-te din fata si din spate. Verifica sudurile de la cadru, si daca a fost revopsit cadrul. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ia asa mult. Daca mergi relax cu el gen 6000rpm iti consuma de bun simt. A mea consuma gen 4.5-5 in afara si 6-7 inauntru.

Daca schimbi doar in 10-12000 normal sa consume atat.

Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%.

Mesaj completat

Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%.

Mesaj completat

Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat.

 

Ba tu esti disperat cu supapele alea ... erai de fatza cand le-am masurat si multe erau ok, parca doar vreo 2 erau la limita de service ... ti s-a pus tie pata pe ele si .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Âştiu domle, eu am mers cât se poate de economic Âşi n-am scos mai puțin de 7,5%.

Mesaj completat

Posibil să îmi afecteze consumul faptul că n-am făcut jocul la supape ? La rece cam bat.

 

eu zic ca tu esti "de vina" pt consum....parerea mea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha. Hai ca e tare. Cred ca mai are putin si demonteaza tot motorul ca are "un joc".

Nu cred ca are motorul nimic ci mai degraba tine de stilul de mers. sau ai schimbat filtru de aer toba sport? Debit mai mare de aer consum mai marisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha. Hai ca e tare. Cred ca mai are putin si demonteaza tot motorul ca are "un joc".

Nu cred ca are motorul nimic ci mai degraba tine de stilul de mers. sau ai schimbat filtru de aer toba sport? Debit mai mare de aer consum mai marisor.

 

Hai totusi sa nu intram in polemici sau sa incepem cu mistouri, intradevar are un tzacanit la o supapa pe undeva, tzacanit care dispare cand se incalzeste motorul, am desfacut chiuloasa si am masurat distantele la supape si in mare erau ok, vreo 2 erau in limita de service sau un pic peste, probabil si de asta ii tzacane. Treaba cu consumul ... cand e de dat ii da, cand e de mers la consum merge la consum, foarte posibil sa aibe totusi ceva motorul de ia atat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei hai ca nu era in sens de jignire sau altceva. E bine ca vrea sa aiba motorul stas dar sa nu cada in cealalta parte a paranoiei..sorry daca am fost acid.

Cat despre faza cu consumul daca totul e stock si motorul nu e super uzat si ai umblat si la carburatoare apai :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai totusi sa nu intram in polemici sau sa incepem cu mistouri, intradevar are un tzacanit la o supapa pe undeva, tzacanit care dispare cand se incalzeste motorul, am desfacut chiuloasa si am masurat distantele la supape si in mare erau ok, vreo 2 erau in limita de service sau un pic peste, probabil si de asta ii tzacane. Treaba cu consumul ... cand e de dat ii da, cand e de mers la consum merge la consum, foarte posibil sa aibe totusi ceva motorul de ia atat de mult.

 

cam ciudat ce vorbiti voi aici.pai ai verificat supapele si zici "are pe undeva un tzacanit"?daca ai verificat ar trebui sa stii EXACT unde e problema,nu aproximativ.pai ori la limita de service ori peste?chestii diferite....anyway.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...