Garcya Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Unde are? Ca nu vad. Bafta Mircea bine ai venit. Ce stare tehnica are? N-am mai vazut de mult motor sub 20k Uite-l Si eu am luat Hornetul cu 14.000, din 2003. Maine, multumita drumurilor noastre dragi, o sa schimb si eu simeringurile. Deja la ultima iesire sarea uleiul din telescoape ca uleiul din tigaie cand puneam frana fata... :| Editat Aprilie 12, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 garcya....ala e cablul de kilometraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Voiam sa il intreb si eu pe Sergiu Q... unde e sistemul de ungere al lantului??? Danny, motorul d.p.d.v. estetic e impecabil. Tehnic pare ok. Am dat doar o scurta tura de proba...pt ca motorul nu are numere inca. Singura chestie ce nu mi-a placut...e ca telescoapele fata mi se par cam moi. E posibil ca va trebui sa schimb semeringuri+ulei telescoape. Are gumele noi-noute (fata-spate) si baterie noua - mi-a dat-o baiatul de la care am luat motorul. E adevarat ca si mie mi se pare ca e cam putin...ca motorul sa aiba sub 20 k km. Nu am nici eu de unde sa stiu sigur cati km reali are. Ce e cert e ca motorul a avut in Italia un singur proprietar nascut in 1945. (67 de ani). Stiu ca suna a vrajeala de samsar...dar sa nu imi sariti in cap. Motorul nu e de vanzare...deci nu am motive sa mint. Nici eu nu am crezut...pana nu am vazut actele de Italia a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului .....mamaaaaa asta a fost tare @mirceaRM:frumoasa viespe,sa ai bafta maxima la ea si sa te poarte cat mai multi km safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului Scuze, dar e taaareeeeee faza cu sistemul de ungere Editat Aprilie 12, 2011 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Voiam sa il intreb si eu pe Sergiu Q... unde e sistemul de ungere al lantului??? Danny, motorul d.p.d.v. estetic e impecabil. Tehnic pare ok. Am dat doar o scurta tura de proba...pt ca motorul nu are numere inca. Singura chestie ce nu mi-a placut...e ca telescoapele fata mi se par cam moi. E posibil ca va trebui sa schimb semeringuri+ulei telescoape. Are gumele noi-noute (fata-spate) si baterie noua - mi-a dat-o baiatul de la care am luat motorul. E adevarat ca si mie mi se pare ca e cam putin...ca motorul sa aiba sub 20 k km. Nu am nici eu de unde sa stiu sigur cati km reali are. Ce e cert e ca motorul a avut in Italia un singur proprietar nascut in 1945. (67 de ani). Stiu ca suna a vrajeala de samsar...dar sa nu imi sariti in cap. Motorul nu e de vanzare...deci nu am motive sa mint. Nici eu nu am crezut...pana nu am vazut actele de Italia a motorului Proprietarul care a avut trotineta mea era născut în `46. Acum în actele de România anul naÂşterii al proprietarului e `56 Âşi culmea e că eu n-am decât vreo 19 ani motoreta fiind înmatriculată pe numele tatălui meu. Ca Âşi la noi, în Italia taxele la asigurări sunt mai mici dacă persoana care îl deține e mai vârstnică. Din câte îmi amintesc bine, posibil să greÂşesc, un prieten avea la 16 ani înmatriculat un yzf 125 Âşi plătea vreo 400euro acum vre-un an, în Italea. Ca să verifici dacăsunt reali kilometrii uită-te la kit-ul de lanț Âşi vezi dacă îi schimbat. Ăsta ar fi primul lucru Âşi după părarea mea cel mai uÂşor mod să=ți dai seama dacă sunt reali kilometrii. Mai poți verifica Âşi uzura discurilor cu Âşublerul, scărițelor Âşi a manÂşoanelor ochiometric. Devin o tradiție pozele cu motoreta în remorcă Editat Aprilie 12, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) @ Chivu - ai dreptate. E posibil ca motorul a fost inmatriculat in Italia pe numele unei persoane mai varstnice, ca sa plateasca taxe + asigurari mai mici. Oricum...pt mine nu mai conteaza, nici cine a avut-o, nici cati km reali are. Pentru moment sunt multumit de cum arata si cum merge... voi mai vedea pe parcurs...daca are sau nu probleme de ordin tehnic. Pana atunci, multumesc de primire si urari de bine Editat Aprilie 12, 2011 de MirceaRM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icequeen Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salutare, va arat si voua Hornetul meu, proaspat achizitionat. Sper sa va placa In primul rand... sa stiti ca de aprox 3-4 saptamani imi caut un Hornet... si tot ce am gasit (in Romania) care arata bine si avea pret cat de cat ok...pe cand am sunat eu...mi s-a spus ca e vandut. Am sunat cel putin la 15 anunturi...si toti au zis ca "tocmai l-am vandut" . Se pare ca in perioada asta...de inceput de sezon, se vand repede motoarele. Intr-un final am gasit motorul acesta...si l-am luat, desi e din 1999, si eu am cautat modelul 2000-2003. Asadar: 600 cm3 an fab 1999 19.000 km (pe bord) neinmatriculat ce frumoasa e pe galben ! sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Proprietarul care a avut trotineta mea era născut în `46. Acum în actele de România anul naÂşterii al proprietarului e `56 Âşi culmea e că eu n-am decât vreo 19 ani motoreta fiind înmatriculată pe numele tatălui meu. Ca Âşi la noi, în Italia taxele la asigurări sunt mai mici dacă persoana care îl deține e mai vârstnică. Din câte îmi amintesc bine, posibil să greÂşesc, un prieten avea la 16 ani înmatriculat un yzf 125 Âşi plătea vreo 400euro acum vre-un an, în Italea. Ca să verifici dacăsunt reali kilometrii uită-te la kit-ul de lanț Âşi vezi dacă îi schimbat. Ăsta ar fi primul lucru Âşi după părarea mea cel mai uÂşor mod să=ți dai seama dacă sunt reali kilometrii. Mai poți verifica Âşi uzura discurilor cu Âşublerul, scărițelor Âşi a manÂşoanelor ochiometric. Devin o tradiție pozele cu motoreta în remorcă la prima parte....da,se practica treaba cu asigurarile peste tot a doua parte....de unde le scoti astea?daca eu vreau sa schimb kitul de lant la 10k?ca il dau zilnic pe-o roata si l-am uzat inegal?sau pur si simplu vreau sa am lant nou la fiecare 10k?sau pur si simplu am kitul original si am avut grija de el.fii serios.....uzura discurilor?discurile mele aveau 40k km cand le-am vandut si erau ca noi....scaritele?pun sport sa ma dau eu si cand o vand le pun alea stock.mansoanele?aceeasi poveste......nush de unde scoateti unii tot felul de "tehnici" de verificare a km reali...no offence Editat Aprilie 12, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 la prima parte....da,se practica treaba cu asigurarile peste tota doua parte....de unde le scoti astea?daca eu vreau sa schimb kitul de lant la 10k?ca il dau zilnic pe-o roata si l-am uzat inegal?sau pur si simplu vreau sa am lant nou la fiecare 10k?sau pur si simplu am kitul original si am avut grija de el.fii serios.....uzura discurilor?discurile mele aveau 40k km cand le-am vandut si erau ca noi....scaritele?pun sport sa ma dau eu si cand o vand le pun alea stock.mansoanele?aceeasi poveste......nush de unde scoateti unii tot felul de "tehnici" de verificare a km reali...no offence Observ cu tristețe că de fiecare dată când postez eu sari de poponeata. Nu-i bai, mi-e indiferent. Acum hai să fim realiÂşti, câți schimbă kit-ul de lanț la 10.000km ? Discurile de frână le-ai măsurat sau ți s-a părut ție că sunt ca noi ? Îți arăt disc de frână spate care arată ca nou, dar defapt e la jumătate între valoare minimă la care se schimbă Âşi dimensiunea cu care a ieÂşit din fabrică. Scărițele Âşi manÂşoanele se pot schimba iar la vânzare să fie puse înapoi, dar mai sunt Âşi alte locuri în care se uzează. ÂŞaua prezintă urme de uzură, suporții de scărițe, rezervorul, capetele de ghidon Âşi altele. Ah, tu le schimbi Âşi pe astea la început cu altele aftermarket Âşi le pui pe cele originale înapoi la vânzare. Am dat ca exemplu în postul anterior niÂşte lucruri care se pot vedea destul de uÂşor, fără mari cunoÂştințe tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 @ Chivu - ai dreptate. E posibil ca motorul a fost inmatriculat in Italia pe numele unei persoane mai varstnice, ca sa plateasca taxe + asigurari mai mici.Oricum...pt mine nu mai conteaza, nici cine a avut-o, nici cati km reali are. Pentru moment sunt multumit de cum arata si cum merge... voi mai vedea pe parcurs...daca are sau nu probleme de ordin tehnic. Pana atunci, multumesc de primire si urari de bine Asta e tot ce conteaza. Bafta Cat priveste chestia cu uzura e discutabila, dar ce zice chivu (parca ma strig pe mine ) e de bun simt. La urma urmei cat ar castiga unu ca sa schimbe chestiile astea iar la vanzare sa le puna la loc si sa dea chilometrajul inapoi? Mi se pare prea multa munca pentru cat ai castiga la pret..mai ales in vremurile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 ce teapa mi-am luat ) am crezut ca ala e sistem pentru ungerea lantului. nu stiam ca acolo e cablul de kilometraj intrucat la mine capacul ala nu are agatat nimic de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Sunt plin de spume. Cand ma pregateam sa imi iau anvelope, m-am trezit cu o belea mai veche de care am crezut ca am scapat.Astazi m-a lasat hornetul in drum. IAR. S-a oprit si nu mai avea suficient curent sa porneasca. Bateria este noua, si am crezut ca cea veche nu primea curent. Cand am montat-o pe cea noua, la masuratoare imi incarca. Am facut cateva drumuri si am masurat-o iar. Totul OK Acum mi-a descarcat bateria si iar nu mai incarca. Suspectez releul. VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34 Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume ) Multumesc anticipat pt ajutor Episodul 26 - Releu Hornet In uma cu 2 saptamani am intrat in posesia unui NOU releu (regulator). Toate bune...la multimetru arata oarecum OK...adica incarca. Am mers aproximativ 500 KM fara probleme....nu s-a mai descarcat bateria. Insa ieri m-a lasat balta (fara curent-in timpul mersului) pe Calea Victoriei (Moxa). Iar impins, iar nervi, iar pornire prin impingere...etc. Am pus multimetrul si nu mai incarca ok...adica nu trecea de 12.9. La rece baga cam 13.4, iar apoi sub 13. Am incarcat bateria peste noapte si m-am prezentat in service. In urma investigatiilor au descoperit doua mufe de la alternator "cam arse" - vezi poza Eu am fost vesel...ca nu au fost probleme mai mari la alternator. (SPER) Dilema mea este urmatoarea: Stiu ca in mod normal trebuie sa am urmatoarele valori: 1) cam 13 fara sa accelerez (relanti) 2) aprox. 14, 14, 3 - max 14,6 in turatii mai mari Valorile mele sunt urmatoarele: !!! 1) 14 in relanti 2) 13.6; 13,4; 13,6 in 4000 ture Oare este normal ? Recunosc ca nu mi s-a dat o explicatie de la service Voi ce parere aveti ? P.S. Am sa schim si multimetrul.... SA NU FIE DEFECT ) Multumesc pentru sfaturi/pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Eu nu m-as grabi sa ma bucur de problemele prea mici daca la inlocuirea conectorului ars nu au depistat si cauza. As presupune conector labartat cu contact imperfect ce a dus la prajeala si inlocuirea solutioneaza, fie alta cauza pe circuitul acelui conector ceea ce e mai grav si te poti astepta si la prajirea noului conector. Despre tensiunea de incarcare manualul zice de intervalul normal 13 - 15.5 V la 5000 rot/min. Te incadrezi foarte bine in acest interval. Relax and enjoy the ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 eu am alta nedumerire: "sau pur si simplu am kitul original si am avut grija de el" cum va dati seama ca este cel original? scrie ceva pe el? nu de alta dar sunt curios la a mea sa verific!!! mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Cât mai e un releu ? Ai luat original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 eu am alta nedumerire: "sau pur si simplu am kitul original si am avut grija de el" cum va dati seama ca este cel original? scrie ceva pe el? nu de alta dar sunt curios la a mea sa verific!!! mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Eu nu m-as grabi sa ma bucur de problemele prea mici daca la inlocuirea conectorului ars nu au depistat si cauza. As presupune conector labartat cu contact imperfect ce a dus la prajeala si inlocuirea solutioneaza, fie alta cauza pe circuitul acelui conector ceea ce e mai grav si te poti astepta si la prajirea noului conector.Despre tensiunea de incarcare manualul zice de intervalul normal 13 - 15.5 V la 5000 rot/min. Te incadrezi foarte bine in acest interval. Relax and enjoy the ride Multumesc pt incurajari Insa mie mi se pare ca este pe "invers" 14 in relanti si 13.6 in 5000 ture. Nu e logic sa fie mai putin la relanti si mai mult in ture ? Recunosc...nu am nici cunostintele de baza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Voiam sa il intreb si eu pe Sergiu Q... unde e sistemul de ungere al lantului??? Danny, motorul d.p.d.v. estetic e impecabil. Tehnic pare ok. Am dat doar o scurta tura de proba...pt ca motorul nu are numere inca. Singura chestie ce nu mi-a placut...e ca telescoapele fata mi se par cam moi. E posibil ca va trebui sa schimb semeringuri+ulei telescoape. Are gumele noi-noute (fata-spate) si baterie noua - mi-a dat-o baiatul de la care am luat motorul. E adevarat ca si mie mi se pare ca e cam putin...ca motorul sa aiba sub 20 k km. Nu am nici eu de unde sa stiu sigur cati km reali are. Ce e cert e ca motorul a avut in Italia un singur proprietar nascut in 1945. (67 de ani). Stiu ca suna a vrajeala de samsar...dar sa nu imi sariti in cap. Motorul nu e de vanzare...deci nu am motive sa mint. Nici eu nu am crezut...pana nu am vazut actele de Italia a motorului frumoas bondarul sa il stapanesti sanatos si a mea e tot pe galben si e o culoare frumoasa................dar spune-mi te rog (daca nu e confidential )cat ai dat pe ea ??? Mesaj completat Lumea il lauda pe baiatul cu topicul asta.Eu nu am saua modificata dar am vazut live cateva sei modificate si mi-au placut. Erau si cativa hornetisti, poate iti mai dau ei detalii. deacord cu metal86 si atasez o poza cu ceea ce a facut la seaua mea ++ adaos de burete pt comfort..... asta e singura foto din care se vede cal mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 In uma cu 2 saptamani am intrat in posesia unui NOU releu (regulator). Toate bune...la multimetru arata oarecum OK...adica incarca. Am mers aproximativ 500 KM fara probleme....nu s-a mai descarcat bateria. Insa ieri m-a lasat balta (fara curent-in timpul mersului) pe Calea Victoriei (Moxa). Iar impins, iar nervi, iar pornire prin impingere...etc. Am pus multimetrul si nu mai incarca ok...adica nu trecea de 12.9. La rece baga cam 13.4, iar apoi sub 13. Am incarcat bateria peste noapte si m-am prezentat in service. In urma investigatiilor au descoperit doua mufe de la alternator "cam arse" - vezi poza relax exact aceeasi chestie am patit-o si eu. Releu schimbat apoi mufa arsa(a iesit si fum). Dupa ce am schimbat mufa nam mai avut probleme, si umblu de mult cu ea asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Observ cu tristețe că de fiecare dată când postez eu sari de poponeata. Nu-i bai, mi-e indiferent. Acum hai să fim realiÂşti, câți schimbă kit-ul de lanț la 10.000km ? Discurile de frână le-ai măsurat sau ți s-a părut ție că sunt ca noi ? Îți arăt disc de frână spate care arată ca nou, dar defapt e la jumătate între valoare minimă la care se schimbă Âşi dimensiunea cu care a ieÂşit din fabrică. Scărițele Âşi manÂşoanele se pot schimba iar la vânzare să fie puse înapoi, dar mai sunt Âşi alte locuri în care se uzează. ÂŞaua prezintă urme de uzură, suporții de scărițe, rezervorul, capetele de ghidon Âşi altele. Ah, tu le schimbi Âşi pe astea la început cu altele aftermarket Âşi le pui pe cele originale înapoi la vânzare. Am dat ca exemplu în postul anterior niÂşte lucruri care se pot vedea destul de uÂşor, fără mari cunoÂştințe tehnice. stai linistit nu iti da atata importanta....nu e nimic mai special cu tine..nu continui discutia pt ca nu are rost....dar da,cunosc personal oameni care au TOATE piesele stock in garaj si cand vor vinde motoreta le vor pune la loc de noi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare! as vrea sa-mi retapitez saua si sa-i fac si un "upgrade" daca se poate, ma poate indruma cineva catre o persoana care se ocupa cu asa ceva, un link sau nr de tel? multumesc! Sa sti ca te indrum spre Darian , seaua a esit fain numai ca trebuie sa stabilesti foarte bine timpu de lucru ca sa nu stau prea mult fara mobra . Spor la alegerea formei si modelului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 in sfarsit am mai gasit si eu pe cineva care a scos un consum ca mine, acelasi l-am scos si eu , dar ma gandeam ca nu poate fi adevarat Nu sunteti singurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 stai linistit nu iti da atata importanta....nu e nimic mai special cu tine..nu continui discutia pt ca nu are rost....dar da,cunosc personal oameni care au TOATE piesele stock in garaj si cand vor vinde motoreta le vor pune la loc de noi.... nu stiu cine isi da importanta aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Ca Âşi la noi, în Italia taxele la asigurări sunt mai mici dacă persoana care îl deține e mai vârstnică. Din câte îmi amintesc bine, posibil să greÂşesc, un prieten avea la 16 ani înmatriculat un yzf 125 Âşi plătea vreo 400euro acum vre-un an, în Italea. Da,si eu le am inscrise pe maica-mea pe amandoua,reducere pana la 50% la asigurari la pensionari . @ MirceaRM : Welcome to the club,s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Editat Aprilie 12, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.