Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Baga niste detalii ca-s interesat!

 

de curatatul galeriilor

 

 

P.S. Aparatoarea aia spate e chiar hidoasa....mai lipsesc niste mileuri pe locul pasagerului, un caine d'ala care da din cap pe coditza, neoane pe sub motor si niste cruciulitze pe ghidon...

 

 

ah, si odorizante cu rapid =))

 

gusturile nu se discuta......si avand in vedere ca esti si tu posesor de hornet,puteai macar sa o zici pe alt ton.....fiecaruia ii place ce vrea nu tre sa te cacao in gusturile omului.....asfalt uscat..sanatate

 

iar in legatura cu galeriile....cumpara de la magazin de piese auto AUTOSOL METAL POLISH.....si dai cu de ala direct pe galerii cu carpa ...si dupa ce iti pica degetele de le atata frecat(:)) o sa fie ca noi galeriile.....sanatate

 

Salut , e din fibra de sticla , si costa 180 lei.

 

aaduci tu de undeva aripa?...sau o faci?.....si daca as vrea si eu sa iau cum o iau?....de la tine personal?....asfalt uscat...sanatate

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aaduci tu de undeva aripa?...sau o faci?.....si daca as vrea si eu sa iau cum o iau?....de la tine personal?....asfalt uscat...sanatate

 

Salut noi il facem , modelul e luat dupa unul original de carbon , daca iti trebuie cu mine trebuie sa vorbesti si stabilim detaliile.

 

Asfalt uscat , si o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba ca e hidoasa aparatoarea spate, dar e foarte utila. La mine se aduna multa mizerie pe suspensia spate, pe furca spate si pe aripa, din cauza ca arunca roata. Cu o aparatoare nu ar arata asa de bine motorul ca fara, dar ar fi mult mau curat si mai protejat de coroziune.

La anu si eu imi iau una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate scurtul nu ardea consumatorii. Semnalizarea dr merge ? Incarcarea e buna ? Am avut urmatoarea experienta: prin 1994 in Ungaria conduceam o Dacia.Aveam farurile aprinse.Am semnalizat stanga si am facut o depasire.In momentul acela mi-a sarit borna - (minus) de la baterie.Tensiunea a sarit pe la vreo 40 v si mi-a ars tot ce aveam aprins atunci : pozitii, faza scurta, semnalizare stg si becurile din bord. Verifica si bornele.

 

pina la urma se pare ca nu am un scurt ci vreo 2. dupa ce am schimbat becurile alea a mers ok vreo saptamana..pina acu 2 seri cand m-am infipt intr-un transeu din mijlocul strazii. atunci n-am observat dar aseara cand ma uit arse 3 becuri din 4 . verific instalatia si vad ca se rupsesera legaturile in 2 locuri si erau in scurt . unu pe stanga si altu pe dreapta, cred eu de la soc..le-am innadit, izolat si pina acum merg ok..astept urmatoarea groapa :)

Trebuie sa fac rost de un pistol de lipit si sa refac firele la toate semnalizarile sa scap definitiv de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o problema...in momentul in care fac frana de motor sau plec de pe loc mai brusc aud un zgomot ca si knd se incordeaza un lant! mi se parea normal la inceput k nah lantul are joc vreo 4 cm si e si cam uzat ! acum insa face niste hopuri motorul, poate fi alt lant in carcasa motorului si sa fie ala terminat? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o problema...in momentul in care fac frana de motor sau plec de pe loc mai brusc aud un zgomot ca si knd se incordeaza un lant! mi se parea normal la inceput k nah lantul are joc vreo 4 cm si e si cam uzat ! acum insa face niste hopuri motorul, poate fi alt lant in carcasa motorului si sa fie ala terminat? multumesc

 

 

Salut,

 

E posibil aceste hopuri sa apara datorita faptului ca e rece afara si sa-si piarda aderenta cauciucul.

 

Si eu mai patesc asa pana se incalzeste.

 

Nu cred ca are ceva cu lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar si al plecare de pe loc tot face un zgomot de lant! o fi lantul care duce la roata sau mai are un lant in carcasa motorului ?

 

Salut , in carcasa motorului mai este un lant , lantul de distributie , dar acela sigur nu sare , daca ar sarea ti-ar face praf motorul , probabil ca lantul care duce roata aia iti face figuri .

Verifica eventual ca nu cumva sa fie dereglat roata (sa stea intr-o parte sau alta ) si din cauza asta lantul sa nu fuga drept pe roata dintata si sa dea impresia despre care vorbesti.

post-6555-1223042490_thumb.jpg

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si lantul de distributie e antiglont? am 25.000 km! ar fi bine sa fie lantul care merge la roata!

 

nu e atiglont dar nici nu se uzeaza dupa 25000 km , si cum ti-am zis daca acela ar sarea ti-ar face praf motorul (pistoane , supape etc.)Aproape 100% ca nu lantul de distributie e problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thank u very much! oricum lantul il schimb sapt viitoare k mi-e frica cu asta k mai bag un 200 in ea si cam am emotii! inca o intrebare: c kit sa iau DID sau REGINA?

 

 

eu am DID si inca catva prieteni cu Hornet au tot DID si toata lumea e multumit , deci recomand DID.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaduci tu de undeva aripa?...sau o faci?.....si daca as vrea si eu sa iau cum o iau?....de la tine personal?....asfalt uscat...sanatate

 

 

Salut noi il facem , modelul e luat dupa unul original de carbon , daca iti trebuie cu mine trebuie sa vorbesti si stabilim detaliile.

 

Asfalt uscat , si o zi buna.

 

salve.....ne auzim in iarna....inainte sa bag motoru la re-vopsit.ca aparatoare aia ii,cred si sper,tare folositoare.ca pe mine nu prea ma intereseaza daca e vreme mai nasoala afara,eu ies daca am de iesit.ma stropesc cu apa si mizerie pana pe geaca cand e vreme naspa,si sincer nu imi place sa imi vad saua plina de noroaie si mizerii de pe drumurile din romania.pretul e bun.sper ca si aparatoare sa fie de calitate.sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o problema...in momentul in care fac frana de motor sau plec de pe loc mai brusc aud un zgomot ca si knd se incordeaza un lant! mi se parea normal la inceput k nah lantul are joc vreo 4 cm si e si cam uzat ! acum insa face niste hopuri motorul, poate fi alt lant in carcasa motorului si sa fie ala terminat? multumesc

 

Pai poate ai dinti lipsa la pinioane sau e lantul uzat rau, sau neuns de zeci de ani :rock: ....acuma depinde cum suna..... Lantul de distributie nu are cum fi...ala poate zornaie putin, dar cand se buseste ala se buseste si motorul....

Poate fi si din cutia de viteze...depinde cum suna....

Daca vrei sa iei kit de lant, ia DID, cica sunt cele mai bune. Si eu am si e f bun. Vezi ca oricum trebuie sa aiba lantul joc de 3-4 cm cu motorul sprijinit pe piciorul lateral si la liber...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gusturile nu se discuta......si avand in vedere ca esti si tu posesor de hornet,puteai macar sa o zici pe alt ton.....fiecaruia ii place ce vrea nu tre sa te cacao in gusturile omului.....asfalt uscat..sanatate

 

iar in legatura cu galeriile....cumpara de la magazin de piese auto AUTOSOL METAL POLISH.....si dai cu de ala direct pe galerii cu carpa ...si dupa ce iti pica degetele de le atata frecat(:blbl:) o sa fie ca noi galeriile.....sanatate

 

aaduci tu de undeva aripa?...sau o faci?.....si daca as vrea si eu sa iau cum o iau?....de la tine personal?....asfalt uscat...sanatate

 

1. man, ok nu se discuta gusturile... parerea mea e ca este un naked si tre sa ramana asa. Eu personal ii voi schimba toba si ma gandesc sa renunt si la suportul de numar care-l gasesc mult prea mare, insa din ce am vazut trebuie taiat :rock: pt ca face corp comun cu partea de sub codita. As renunta si la locul pasagerului daca as putea, pt ca oricum pe hornet pasagerul sta nashpa

2. Polish: 10x

 

inca o problema...in momentul in care fac frana de motor sau plec de pe loc mai brusc aud un zgomot ca si knd se incordeaza un lant! mi se parea normal la inceput k nah lantul are joc vreo 4 cm si e si cam uzat ! acum insa face niste hopuri motorul, poate fi alt lant in carcasa motorului si sa fie ala terminat? multumesc

 

Am avut aceeasi problema. Pesemne ca Honda garanteaza kitul de lant 20000km. Ar trebui sa-l schimbi, insa tot kitul. Cel mai des se uzeaza foaia spate, pe care o poti intoarce invers pt ca se toceste mai mult pe o parte, insa tinand cont ca un kit DID e cca 5mil (lant +cele 2 foi) mai bine schimbi tot kitul. Daca continui sa mergi cu el asa NU exista nici un risc, chiar la peste 200kmh, singurul dezavantaj va fi la viteze f f mici pt ca foaia uzata iti va face deplasarea (deplasarea si nu motorul !!) sa fie sacadata, ceea ce e cam enervant (pt mine a fost foarte enervant mai ales la mersul zilnic printre masini in bucuresti). Alt dezavantaj este consumul ce creste, si influenta asupra motorului ce e fortat in sens invers neuniform.

La frana de motor, lantul va cadea peste aparatoare rezultand un zgomot enervant.

 

Ca sa fi sigur ca asta e problema, vericfica cursa libera (3-5 cm) in diferite pozitii, adica, in cazul in care lantul e foarte intins ( cursa <3-5cm) muta motorul 1m mai in fata/spate. Daca acolo cursa libera e f.f. mare problema e clara - foaia spate.

Daca cursa este constanta cand misti motorul, in orice pozitie, atunci lantul +foaia spate sunt bune, si in cazul asta doar trebe intins lantul (foaia fata nu prea se uzeaza, dar merita curatat jegul de acolo de sub capac la ~1000km - eu asa fac).

 

 

Dupa ce vei schimba kit-ul:

atentie! franele de motor distrug foaia si lantul. Se poate folosi cu succes frana spate in locul franei de motor! Asta pana te obisnuiesti sa pui frana spate + frana de motor, insa nu brutal ci "catinel"...

 

 

Asfalt uscat si iarna scurta!

 

P.S. Aparatoarea aia e totusi hidoasa :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!am vazut ca ati discutat de aripa spate.eu am luat de la mathe saptamina trecuta aripa spate si am pus-o pe motoreta. mie mi se pare foarte folositoare si chiar se vede foarte misto.in curind am sa pun poze sa vedeti si voi ce frumos se vede. baiatul e f serios si il recomand cu placere!merci mathe inca odata si nu uita ... daca vi pe la capitala da si tu un fluier poate ne vedem sa bem si noi un brifcor.

 

apropos ...GUSTURILE CHIAR CA NU SE DISCUTA !

 

 

 

salut baieti!am vazut ca ati discutat de aripa spate.eu am luat de la mathe saptamina trecuta aripa spate si am pus-o pe motoreta. mie mi se pare foarte folositoare si chiar se vede foarte misto.in curind am sa pun poze sa vedeti si voi ce frumos se vede. baiatul e f serios si il recomand cu placere!merci mathe inca odata si nu uita ... daca vi pe la capitala da si tu un fluier poate ne vedem sa bem si noi un brifcor.

 

apropos ...GUSTURILE CHIAR CA NU SE DISCUTA !

Editat de emax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

As schimba ghidonul cu una care e special pt hornet... fiindca ma rezem pe ghidon nu-i ajunge destul de bine mana si imi amorteste dupa 5 min... Ghidonul asta e mai mult streetfighter si pt e incomod. Cred ca ghidonul original ar fi mai comod, ar fi mai sus si mai aproape decat asta!

Daca cineva e interesat de schimb sa ma anunte! Sau tie cineva gyidon mai ieftin pt mine?

 

:rock:

post-37405-1223211580_thumb.jpg

post-37405-1223211590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (emax @ Oct 5 2008, 12:14 AM)

salut baieti!am vazut ca ati discutat de aripa spate.eu am luat de la mathe saptamina trecuta aripa spate si am pus-o pe motoreta. mie mi se pare foarte folositoare si chiar se vede foarte misto.in curind am sa pun poze sa vedeti si voi ce frumos se vede. baiatul e f serios si il recomand cu placere!merci mathe inca odata si nu uita ... daca vi pe la capitala da si tu un fluier poate ne vedem sa bem si noi un brifcor.

 

apropos ...GUSTURILE CHIAR CA NU SE DISCUTA !

 

 

 

 

Salut emax , imi pare bine ca ai primit aripa si iti place , multumesc pentru increderea acordata .

 

Asfalt uscat , salut.

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

Dupa ce vei schimba kit-ul:

atentie! franele de motor distrug foaia si lantul. Se poate folosi cu succes frana spate in locul franei de motor! Asta pana te obisnuiesti sa pui frana spate + frana de motor, insa nu brutal ci "catinel"...

 

Nu te supara pe mine, te consideri motociclist?

 

DC te intreb? Pt ca nu e posibil sa recomanzi sa folosesca frana spate in locrul franei de motor !!!!!!!!!! Fiecare are rolu` ei.

 

M-am abtinut sa comentez de multe ori elucubratiile pe le debiteaza unii si altii.. dar cred ca asta, ca sa nu distrugi kitu de lant e maxima. Si daca folosesti frana de spate nu uzezi placutele?!

 

Atunci dc sa mai pornesti mobreta, sa nu arzi uleiu si murdaresti filtru de aer.

 

Sunt consumabile !!! se schimba, mai rpd daca faci uilly sau mai rar daca mergi ca un normal.

 

Bafta

 

 

PS: daca se considera flame, rog sa fie sters si sanctionat ca atare. Ms

Editat de GaGauTa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar sunt in dilema...nu exista la hornet k la motoarele alea mai vechi un lant de la motor la ambreiaj ?

[/quote

 

doua lanturi ai , unul in motor inauntru care se numeste lantul de distributie , si lantul care merge la roata spate , atat

post-6555-1223555864_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...