Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

eu am scos manerele la mine. am postat aici /index.php?/topic/51828-honda-hornet/page__st__7815__p__2846536#entry2846536

nu mi-au ramas gaurele libere :D

 

Cred ca ai alt model la a ta. Am pus manerul la loc si acum e ok, dar din 4 suruburi doar doua au mai mers dar inversate, restul erau prea scurte.

 

Nu avea nici o problemă. Ventilatorul pornea pe la 70% din zona de miÂşcare a acului, la antepenultima liniuță.

Se pare ca era mai bine daca citea manualul inainte sa se panicheze :D

 

Eu dupa cateva ore de munci am reusit sa refac cablurile de la releu, sa verific ventilatorul si contactul de oprire motor. Nu am gasit nimic ciudat care sa-mi dea vreo idee. Am pus coolerul pe releu, am tras curent din stop si acum trebuie sa-l testez la drum lung sa vad cum se mai incalzeste.

La masurare imi baga 14.5 fara nimic 14.1 cu toti consumatorii (la relanti)....dar in ture de 5000 se duce naibii pe la 18 :D .

Din cate am citit beleaua asta este din cauza ca nu exista masa intre carcasa releului si cadru, baterie bulita, sau releu bulit. Sper sa fi gresit eu cu masa, ca sa nu ma bag in alte cheltuieli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun am tras azi vreo 3-4 fire la masa..dar degeaba..releul incarca ca nebunul. La relanti merge perfect .14.1, 13.6 cu tot cu ventilator si faruri, dar cum trec de 2000 de ture sare pe la 17-18. La 5000 ajunge pe la 18.8, deci imi sulfateaza naibii bateria.

Am montat multimetrul pe baterie si am dat o tura de 5 minute ca sa ma conving, iar la intoarcere bateria avea 13.1 deci incarcata complet.

Acum mai am doua optiuni bateria nebuna sau releul busit..si desi nu vreau sa recunosc, am impresia ca e releul.

Dau beri daca are cineva un releu de rezerva si ma lasa sa-l testez 5 minute, macar sa stiu ca-i ala de vina sa nu-l cumpar degeaba.

In paralel o sa imprumut o baterie sa vad daca bateria e de vina...mi-ar place sa fie asa.

Partea buna, daca o fi asa ceva e ca racirea functioneaza impecabil, coolerul e de nota 10, acum poti sa pui oricand mana pe releu, este abia cald..nu mai frige deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte curios de faptul ca Horneturile din 2005, 2006 au indicator digital pentru temperatura apei, adica arata cate grade are apa din motor 95, 97, 98... .As fi curios la ce temperatura ar trebui sa ma ingrijorez ca sa incalzit prea tare, sau altfel spus cate grade corespund zonei rosii de la indicatoarele Horneturilor mai vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu trebuie sa te ingrijorezi

La mine la R1 in oras apa urca frecvent la 105-106.Motorul nu fierbe,circuitul e sub presiune.

Bine,nu e ceva benefic pt motor,caruia ii place cel mai mult la 80,dar...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca scad relantiul scade si consumul? Sau depinde de cum mergi pana la urma?

Am crescut putin turatia la relanti si am facut doar 197 km pana la rezerva.....am pus benzina scumpa de la OMV si ma asteptam sa fac macar 210 km.....anu trecut cu benzina ieftina faceam tot sub 200 km pana la rezerva.....voi cat faceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu consumul e foarte putin legata de relanti' depinde foarte mult in ce regim de ture ai mers si de treapta de viteza :).

eu weekendul asta am mers o bucata de ~140km si am consumat cam 7,5litri. am mers pe drumul vechi spre Calarasi si inafara de cateva sprinturi cand m-a mancat mana nu am mers prea tare. sa zicem ca media turariei a fost vreo 6000 de ture. inapoi am veit prin oltenita si ade data asta chiar am mers la consum. cand pun din nou benzina o sa va zic cat am scos si in ritmul asta. anu trecut si eu faceam la fel minim 200km pana la rezerva.

 

imi place motoreta mea...dar ii gasesc un singur defect ...are rezervorul de capacitate prea mica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca scad relantiul scade si consumul? Sau depinde de cum mergi pana la urma?

Am crescut putin turatia la relanti si am facut doar 197 km pana la rezerva.....am pus benzina scumpa de la OMV si ma asteptam sa fac macar 210 km.....anu trecut cu benzina ieftina faceam tot sub 200 km pana la rezerva.....voi cat faceti?

 

Cu relantiul pe la 1300rpm si mers oarecum relaxant, in Bucuresti imi consuma 7l/100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca scad relantiul scade si consumul? Sau depinde de cum mergi pana la urma?

Am crescut putin turatia la relanti si am facut doar 197 km pana la rezerva.....am pus benzina scumpa de la OMV si ma asteptam sa fac macar 210 km.....anu trecut cu benzina ieftina faceam tot sub 200 km pana la rezerva.....voi cat faceti?

 

Sambata, 150km, 8l. Dar eu merg mai domolit, nu prea am trecut de 120km. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În satul în care stau eu scot în jur de 7-8%, asta înseamnă 180-190km cu un rezervor, până la rezervă adică în jur de 14litri. Inafară cu celălalt hornet, anul `04 am scos 4,8% mers liniştit, până în 130, preponderent 110.

Trebuie să îi schimb filtrul de aer si cred că o să pot să scot şi mai puţin. Contează şi felul în care mergi, dar mai ales pe unde mergi şi cât. Eu îl folosesc în timpul săptămânii câte 5-10km de aglomeraţie full până la şcoală şi înapoi. În kilometrii ăştia jumătate din timp motorul e rece, deci consum mai mare. Relanteul e pe la 1400-1500.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult si ce benzina ai. Eu fara pasager mergeam cam 210-218 pina la rezerva, am mers si mai mult si mai putin, dar dupa 200 deja ma uitam dupa benzinarii.

Aveam relantiul 800 atunci, acu l-am bagat la 1300..sa vedem acu diferente :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu afara am reusit un consum de 4,4 un mers domol ...100 , dar in unele depasiri mai uitam sa las gazul si ma tot duceam :))

iar in oras am facut 2 consumuri pana acum : primu de 7,5 , nici nu prea eram obisnuit cu motorul si mergeam subturat

al doilea de 6,8 , am mers cam in 4~5000 rpm in general

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara cam 5, in bucuresti 8.4 .Culmea e ca nu ajung la ture nesimtite, daca e sa merg constant in oras, merg intre 5 si 6 mii . Carburile le-am sincronizat anul trecut.Bujiile le-am pus noi acum vreo 2 luni, filtrul de aer e din august anul trecut.Sa mai fac o sincronizare de carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai de mult faceam si eu 220 km pana la rezerva, dar tin minte ca stateam in garaj pana se incalzea motorul. Acuma nu mai stau.....ma duc direct, doar ca nu trec de 3000rpm pana nu e cald motoru. Poate de aia consuma putin mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) da , 4,4 pe drumu tecuci - braila , prin satele alea unu intr-altu am mers cu 80~90 , si cand depaseam cateodata mai uitam sa reduc viteza , eram mult prea entuziasmat :))))) , iar sendreni - braila media a fost cam 120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta asa e , nu prea iam dat , exceptand depasirile , dar acu sambata asta , cred ca am scos un consum de 10 :D , cu pasager , mers inafara cel putin 80 de km si restu pana la 100 pe drum de tara , dar adevarul este ca nu am lasat-o deloc :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius cum naiba 4,4??? :scratch:

 

 

 

Da cu motocicleta aia am scos eu consum de 4,7 mers 100-110 constant ca eram in coloana cu 2 masini si am spus sa mergem in acelasi ritm pe ruta iasi-izvorul muntelui

atat a vrut sa pape :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara cam 5, in bucuresti 8.4 .Culmea e ca nu ajung la ture nesimtite, daca e sa merg constant in oras, merg intre 5 si 6 mii . Carburile le-am sincronizat anul trecut.Bujiile le-am pus noi acum vreo 2 luni, filtrul de aer e din august anul trecut.Sa mai fac o sincronizare de carburatoare ?

Mie mi-a scazut simțitor consumul după ce am sincronizat carburatoarele. Înainte de sincronizare scoteam cam 9, iar după e consumul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva unde as putea sa schimb cauciucurile. M-ar interesa un pret ok si mai important sa faca treaba buna?

 

Merci.

 

 

Service MyMoto: 072-MOTOARE sau 02103351414.

Sos. Viilor 14.

60 ron pentru schimbat si echilibrat cauciucul pe spate.

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞtie cineva dacă s-a schimbat suspensia pe față la modelul 03 ? Am mers cu hornetul lui vararu, iar furca mi s-a părut mai moale la el, era bărcuță. La mine nu s-a umblat la telescoape Âşi nici la juguri până acum. Ieri i-am scos furca Âşi jugurile că îmi vira în trepte din cauza rulmenților care sunt uzați dar mai ales din cauză ca erau uscați. Acum nu se mai simte mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...