Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Vezi aici: http://www.motodiscount.ro/piese-moto-placute-frana/brembo

eu am luat bine SBS-uri,

 

Iar saua la cum arata cred ca e facuta de darian, deja incep sa-i cunosc lucrarile :D

/index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page__view__findpost__p__2871116

 

Tu nu stai cumva peste drum de piata ramnicu sarat? Parca am vazut pe acolo un hornet HHR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam la ce pret as putea gasi o toba aftermarket SH pt viespea mea (2003) ?

 

Numai bine

O vand pe a mea. Bos carbon luata de pe louis cu 529 euro.

O dau cu 300.

Vezi pe louis cum arata sau cauta garcya85 pe youtube pt filmulete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici: http://www.motodiscount.ro/piese-moto-placute-frana/brembo

eu am luat bine SBS-uri,

 

Iar saua la cum arata cred ca e facuta de darian, deja incep sa-i cunosc lucrarile :D

/index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page__view__findpost__p__2871116

 

Tu nu stai cumva peste drum de piata ramnicu sarat? Parca am vazut pe acolo un hornet HHR.

 

Multumesc pentru ajutor,eu stau pe margeanu,13 septembrie.

 

@stancu_iulian2003

 

Cum stai cu lantul ? Mi se pare ca are burta foarte mare in poza.Poate mi se pare mie:)

 

Salut,este adevarat ce zici tu,dar este de anul trecut poza,acum este inbunatatit de un kit nou nout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mission accomplished. :bigstar:

Demontat ambii etrieri. Intr-adevar, etrierul de pe partea in care placutele nu erau complet uzate avea unul din pistonase blocat. Le-am dat afara folosind pompa de la frana, le-am curatat cu o carpa si pe ele si cilindrii in care stau. Am repetat operatia si pe celalat etrier si am schimbat placutele la ambele.

Demontant etrierele am si golit instalatia de lichid, care oricum avea o culoare galbuie si a fost nevoie sa-l inlocuiesc cu unul nou. A urmat aerisirea si gata.

La teste am constatat ca ambele discuri se incingeau comparabil de tare. Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina :) . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie :D

 

Pe placute am dat 92 de lei/pereche. Adica vreo 200 de lei pentru ambele etriere.

Nu sunt foarte sigur dar cred ca asa ceva am cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina :) . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie :D

Dacă ai cauciuc tare Âşi mai e Âşi neîncălzit blochează roata. Lafel Âşi dacă strângi prea brusc maneta de frână.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mission accomplished. :bigstar:

Demontat ambii etrieri. Intr-adevar, etrierul de pe partea in care placutele nu erau complet uzate avea unul din pistonase blocat. Le-am dat afara folosind pompa de la frana, le-am curatat cu o carpa si pe ele si cilindrii in care stau. Am repetat operatia si pe celalat etrier si am schimbat placutele la ambele.

Demontant etrierele am si golit instalatia de lichid, care oricum avea o culoare galbuie si a fost nevoie sa-l inlocuiesc cu unul nou. A urmat aerisirea si gata.

La teste am constatat ca ambele discuri se incingeau comparabil de tare. Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina :) . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie :D

 

Pe placute am dat 92 de lei/pereche. Adica vreo 200 de lei pentru ambele etriere.

Nu sunt foarte sigur dar cred ca asa ceva am cumparat

 

Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune.

Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna :) (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune.

Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna :) (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0)

 

Ai franat numai cu fata sau ai combinat si cu spatele? La oprirea de la viteze mari ai folosit si frana de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune.

Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna :) (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0)

Ai blocat fața sau s-a ridicat spatele?

Eu sincer nu mă prea împac cu diablo strada pe față. Nu pot să frânez la maxim decât pe asfalt super aderent. Ce presiune ai folosit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer.

Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual :) ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat :bigstar: , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand).

 

La intrebarea cu "daca am franat numai cu fata sau am folosit frana de motor", pai din ce am citit si din proprie experienta, atunci cand franezi tare, pe spate ramane o greutate foarte mica, rezultand o aderenta foarte proasta, de aceea, nu prea isi are rostul frana spate, iar frana de motor, e mai mult de forma.

Cand am zis ca am franat de urgenta = am franat cu fata la maximum, si la viteze pana in 100km/h eram in treapta I, si nu atingeam deloc ambreiajul, drept rezultat o lasam la inceput sa moara motorul (concentrat fiind la maximum pe frana), apoi am invatat sa apas ambreiajul in ultimul moment ca sa nu moara motorul.

 

Oricum, merita "investitia" de placute, adica dai 200 de roni pe 2 seturi fata, si te duci si franezi pana nu mai poti.

Eu nu am consumat mai mult de 20-30% din placute, deci sezonul asta ma tin sigur, in schimb sunt mult mai impacat acum cu franele, si mi-am dat seama ca in principiu cum franam eu inainte (si cum si franez acum la mers normal) e cam la 60-70% din ce poate motocicleta si eu :)

 

Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte.

 

Va recomand calduros, celor ce nu ati incercat inca, sa exersati franarile la maximum, bineinteles, echipati cu toate cele, inclusiv cizme si genunchere. Eu nu am cazut, dar eram pregatit, mai ales pana sa daram mitul cu blocatul rotii fata :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer.

Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual :) ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat :bigstar: , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand).

 

Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte.

 

Eu folosesc 2 pe față Âşi tot stă prost cu aderența. Mi-am schimbat radical părerea după ce am pers cu pilot sport parcă. Frâna e mult mai brutală Âşi nu trebuie să îți faci griji că o să blocheze dacă strângi tare. După o anumită presiune pe manetă se ridică. Nu-ți trebuie cine Âştie ce skill să o faci să se ridice pe roata de față. Ai nevoie de-o gumă bună, frâna de pe Hornet e suficient de bună cât să faci asta.

Sub 40 dacă blochezi fața nu-i greu de controlat. După, cu cât viteza creÂşte cu atât sunt mai rapide secvențele Âşi trebuie să acționezi cât mai rapid.

 

Ca să nu-ți mai meargă maneta în trepte dă-i niÂşte wd40 sau ulei, acolo unde maneta apasă pe pompă Âşi o să meargă lafel indiferent de reglaj. Eu o țin la minim, cât mai aproape de manÂşon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer.

Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual :) ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat :bigstar: , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand).

 

La intrebarea cu "daca am franat numai cu fata sau am folosit frana de motor", pai din ce am citit si din proprie experienta, atunci cand franezi tare, pe spate ramane o greutate foarte mica, rezultand o aderenta foarte proasta, de aceea, nu prea isi are rostul frana spate, iar frana de motor, e mai mult de forma.

Cand am zis ca am franat de urgenta = am franat cu fata la maximum, si la viteze pana in 100km/h eram in treapta I, si nu atingeam deloc ambreiajul, drept rezultat o lasam la inceput sa moara motorul (concentrat fiind la maximum pe frana), apoi am invatat sa apas ambreiajul in ultimul moment ca sa nu moara motorul.

 

Oricum, merita "investitia" de placute, adica dai 200 de roni pe 2 seturi fata, si te duci si franezi pana nu mai poti.

Eu nu am consumat mai mult de 20-30% din placute, deci sezonul asta ma tin sigur, in schimb sunt mult mai impacat acum cu franele, si mi-am dat seama ca in principiu cum franam eu inainte (si cum si franez acum la mers normal) e cam la 60-70% din ce poate motocicleta si eu :)

 

Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte.

 

Va recomand calduros, celor ce nu ati incercat inca, sa exersati franarile la maximum, bineinteles, echipati cu toate cele, inclusiv cizme si genunchere. Eu nu am cazut, dar eram pregatit, mai ales pana sa daram mitul cu blocatul rotii fata :banana:

 

Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata.

Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata.

 

dreptate frana de motor e sfanta!!! eu unu o folosesc mult la modul mai bine dau o treapta inferioara decat sa franez dar in situatii de urgenta tot frana o apas prima. La rond la urziceni pe e85, nu mi-a dat prioritate o doamna si aveam 40 km/h cand am vazut am apasat franele si am facut stoppie m-am speriat dar ma m-am bucurat ca nu am cazut si ca nu am intrat in masina.

 

:agree:

Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci.

 

consider ca intotdeauna trebuie sa cautam alte trasee nicidecum frana...eu tot incerc sa ma obisnuiesc sa pun cat mai putina frana (mers in conditii de siguranta) adica intotdeauna incerc sa am o alternativa recomand nu va axati numai pe frana!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata.

Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci.

Pai ti-am zis, ca la testele de sub 100km/h eram in treapta I, deci frana de motor la maximum, si am precizat ca la primele franari nu apasam deloc ambreiajul, adica frana de motor mergea pana la 0 km/h si acolo murea motorul, la franarile ulterioare in ultima clipa am inceput sa apas ambreiajul ca sa nu moara motorul.

Atunci cand am facut franari de la 130, am retrogradat in a I-a.

Folosesc frana de motor zi de zi ;) , semafor de semafor :) , dar aici vorbeam de franari de urgenta, cand toata masa ti se duce pe fata (daca chiar franezi la limita).

 

Este pe un topic de franari un studiu publicat (oficial) unde se arata ca diferentele sunt minore la franarea cu sau fara frana spate (si la frana spate, o includem si pe cea de motor)

 

Si eu caut cai de evitare, dar aici discutam strict despre franare, nu situati de accidente, etc. Adica am zis ca am iesit noaptea cand nu e nici naiba in oras, la iesirea spre autostrada, acolo unde nu mai exista nici taxi-uri, nici caini, si am facut franari, in linie dreapta, ca sa vad cat de repede se poate opri motocicleta, pentru ca sunt situatii cand nu ai cai de evitare (am patit un acum 2 saptamani cand eram pe banda 2 si unul a facut stanga si s-a oprit perpendicular pe banda 2, pe banda I masini bara la bara, pe contrasens, masini bara la bara, acolo chiar nu aveam unde sa evit si a fost necesara o frana prompta).

 

Maneta ca si orice mecanism care se misca pe motocicleta este unsa cu regulatiate cu WD-40, si "treptele" se pare ca nu sunt din maneta. O tin la distanta cea mai departata, pentru ca daca o tin mai apropiat la franari dure maneta imi ajunge la celalte doua degete care raman pe acceleratie.

 

In alta ordine de idei, in acest frumos week-end de 3 zile, am montat aripa spate de la un CBR F3 pe Hornetul meu, o sa fac poze zilele astea sa vedeti "lucrarea".

 

Pe stanga acolo unde e aparatoarea de lant s-a adaptat foarte bine (cu mici modificari la aripa), si arata de parca chiar ar fi de acolo, pe dreapta insa neexistand nicio gaura la Hornet, a terbui sa improvizez nitel, si am prins cu "soricei". Nu e prea inginereste si nu ma incanta, dar e unica solutie pe care am gasit-o pe moment (desi daca vopsesc in gri "soriceii" s-ar putea sa arate ok).

Dupa ce o sa fac niste poze, sa imi spuneti si mie niste pareri.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consider ca intotdeauna trebuie sa cautam alte trasee nicidecum frana...eu tot incerc sa ma obisnuiesc sa pun cat mai putina frana (mers in conditii de siguranta) adica intotdeauna incerc sa am o alternativa recomand nu va axati numai pe frana!!!

 

100% de acord. din acest motiv nu am fost fortat niciodata sa folosesc frana la modul brutal. am fost si in situatii roz dar am folosit frana progresiv la limita ruperii aderentei dar singurul lucru care m-a salvat a fost atentia si faptul ca am actionat la timp.

 

hai cu pozele sa vedem aripa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am ajuns acasa, asa ca hai sa va arat poze. Scuzati calitatea proasta, dar asta imi e telefonul.

 

Soriceii o sa "dispara", fie ca o sa adopt niste suruburi, fie ca o sa maschez soricei in culoarea aluminiului :D

post-56821-0-57972300-1308067841_thumb.jpg

post-56821-0-25393500-1308067853_thumb.jpg

post-56821-0-09363000-1308067866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu ma asteptam la mai mult, la CBR e aceiasi culoare la aripa si la aluminiu si fac un tot intreg (si forma coincide perfect.

Cred ca o sa vopsesc aripiora asta in culoarea neagra, si cred ca o sa arate mai bine. O sa fac o simulare in photoshop, sa vad daca obtin rezultatul dorit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...mie nu-mi place. vreau si eu aripa dar cred ca o sa ma indur de niste bani si o sa iau una de genul asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CB-600-F-HORNET-Rear-Fender-Mudguard-/250809573518

Aripă d`aia are marius vararu pe hornet Âşi e doar de design. Pe ploaie baga mizerie pe amortizor la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripă d`aia are marius vararu pe hornet Âşi e doar de design. Pe ploaie baga mizerie pe amortizor la greu.

Pai si asta de la CBR la fel :P , se vede si in poze. E mai mult un moft pentru jucarii decat utilitate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: mama cate viespi am vazut astazi in bucuresti eu nu credeam ca sunt asa multe in toata tara :bounce: ma gandesc cum ar fi daca am putea sa le strangem pe toate intr-un loc macar odata pentru 2-3 poze :) gandul mi-a ramas la o viespe alba cu nr. de buc si daca este printre noi si citeste acest forum vreau sa ii transmit ca dupa a mea a lui e cea mai frumoasa :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...