Sorin128 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Salutare, Caut un stop frana pentru model din 2001. Stie careva? Marian PM me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 PM me. Salutare,de unde ai confectionat saua,sau cunosti pe cineva. SALUTARE ,AM VAZUT CA VB.DE PLACUTE DE FRANA,CAT COSTA PLACUTELE BREMBO?SI DE UNDE POT CUMPARA? Salutare,de unde ai confectionat saua,sau cunosti pe cineva. SALUTARE ,AM VAZUT CA VB.DE PLACUTE DE FRANA,CAT COSTA PLACUTELE BREMBO?SI DE UNDE POT CUMPARA? MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Vezi aici: http://www.motodiscount.ro/piese-moto-placute-frana/brembo eu am luat bine SBS-uri, Iar saua la cum arata cred ca e facuta de darian, deja incep sa-i cunosc lucrarile /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page__view__findpost__p__2871116 Tu nu stai cumva peste drum de piata ramnicu sarat? Parca am vazut pe acolo un hornet HHR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 @stancu_iulian2003 Cum stai cu lantul ? Mi se pare ca are burta foarte mare in poza.Poate mi se pare mie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Cam la ce pret as putea gasi o toba aftermarket SH pt viespea mea (2003) ? Numai bine O vand pe a mea. Bos carbon luata de pe louis cu 529 euro. O dau cu 300. Vezi pe louis cum arata sau cauta garcya85 pe youtube pt filmulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Vezi aici: http://www.motodiscount.ro/piese-moto-placute-frana/brembo eu am luat bine SBS-uri, Iar saua la cum arata cred ca e facuta de darian, deja incep sa-i cunosc lucrarile /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page__view__findpost__p__2871116 Tu nu stai cumva peste drum de piata ramnicu sarat? Parca am vazut pe acolo un hornet HHR. Multumesc pentru ajutor,eu stau pe margeanu,13 septembrie. @stancu_iulian2003 Cum stai cu lantul ? Mi se pare ca are burta foarte mare in poza.Poate mi se pare mie:) Salut,este adevarat ce zici tu,dar este de anul trecut poza,acum este inbunatatit de un kit nou nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 @Garcya , merci de oferta. Stiu cum se aude ca sunt subscribed la filmuletele tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Mission accomplished. Demontat ambii etrieri. Intr-adevar, etrierul de pe partea in care placutele nu erau complet uzate avea unul din pistonase blocat. Le-am dat afara folosind pompa de la frana, le-am curatat cu o carpa si pe ele si cilindrii in care stau. Am repetat operatia si pe celalat etrier si am schimbat placutele la ambele. Demontant etrierele am si golit instalatia de lichid, care oricum avea o culoare galbuie si a fost nevoie sa-l inlocuiesc cu unul nou. A urmat aerisirea si gata. La teste am constatat ca ambele discuri se incingeau comparabil de tare. Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie Pe placute am dat 92 de lei/pereche. Adica vreo 200 de lei pentru ambele etriere. Nu sunt foarte sigur dar cred ca asa ceva am cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie Dacă ai cauciuc tare Âşi mai e Âşi neîncălzit blochează roata. Lafel Âşi dacă strângi prea brusc maneta de frână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Mission accomplished. Demontat ambii etrieri. Intr-adevar, etrierul de pe partea in care placutele nu erau complet uzate avea unul din pistonase blocat. Le-am dat afara folosind pompa de la frana, le-am curatat cu o carpa si pe ele si cilindrii in care stau. Am repetat operatia si pe celalat etrier si am schimbat placutele la ambele. Demontant etrierele am si golit instalatia de lichid, care oricum avea o culoare galbuie si a fost nevoie sa-l inlocuiesc cu unul nou. A urmat aerisirea si gata. La teste am constatat ca ambele discuri se incingeau comparabil de tare. Ceea ce m-a facut sa ma declar multumit de rezultat. Ceea ce m-a surpins la teste a fost sa constat ca o motocicleta poate produce o franare pe fata cu scartaieli de roata ca la masina . Si eu care credeam ca efectul ar trebui sa fie un stopie Pe placute am dat 92 de lei/pereche. Adica vreo 200 de lei pentru ambele etriere. Nu sunt foarte sigur dar cred ca asa ceva am cumparat Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune. Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune. Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0) Ai franat numai cu fata sau ai combinat si cu spatele? La oprirea de la viteze mari ai folosit si frana de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Anul acesta dupa ce mi-am luat placute am fost intr-o noapte (pe la 3-4 dimineata, cand nu e nimeni pe strada), la iesirea spre A2 (3 benzi pe sens, vizibilitate buna, asfalt bun), si am facut franari "de urgenta" la greu, si mare mi-a fost mirarea cand am scos fum din placute, si ce e mai frumos ca motorul se poate opri muuuult mai repede decat am crezut. Adica, pe uscat cu control bun, opreste mai repede ca orice masina de familie, orice s-ar spune. Am facut franari de la 50, 80, 100, 130km/h, mi-am fixat repere, si m-am convin inca o data ca limita de 50 km/h in oras e buna (asta nu inseamna neaparat ca o respect, dar pe strazi cu vizibilitate proasta, pe langa piete, pe drum prost, 50km/h e numai bun, iti trebuie foarte putin spatiu sa ajungi la 0) Ai blocat fața sau s-a ridicat spatele? Eu sincer nu mă prea împac cu diablo strada pe față. Nu pot să frânez la maxim decât pe asfalt super aderent. Ce presiune ai folosit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer. Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand). La intrebarea cu "daca am franat numai cu fata sau am folosit frana de motor", pai din ce am citit si din proprie experienta, atunci cand franezi tare, pe spate ramane o greutate foarte mica, rezultand o aderenta foarte proasta, de aceea, nu prea isi are rostul frana spate, iar frana de motor, e mai mult de forma. Cand am zis ca am franat de urgenta = am franat cu fata la maximum, si la viteze pana in 100km/h eram in treapta I, si nu atingeam deloc ambreiajul, drept rezultat o lasam la inceput sa moara motorul (concentrat fiind la maximum pe frana), apoi am invatat sa apas ambreiajul in ultimul moment ca sa nu moara motorul. Oricum, merita "investitia" de placute, adica dai 200 de roni pe 2 seturi fata, si te duci si franezi pana nu mai poti. Eu nu am consumat mai mult de 20-30% din placute, deci sezonul asta ma tin sigur, in schimb sunt mult mai impacat acum cu franele, si mi-am dat seama ca in principiu cum franam eu inainte (si cum si franez acum la mers normal) e cam la 60-70% din ce poate motocicleta si eu Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte. Va recomand calduros, celor ce nu ati incercat inca, sa exersati franarile la maximum, bineinteles, echipati cu toate cele, inclusiv cizme si genunchere. Eu nu am cazut, dar eram pregatit, mai ales pana sa daram mitul cu blocatul rotii fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer. Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand). Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte. Eu folosesc 2 pe față Âşi tot stă prost cu aderența. Mi-am schimbat radical părerea după ce am pers cu pilot sport parcă. Frâna e mult mai brutală Âşi nu trebuie să îți faci griji că o să blocheze dacă strângi tare. După o anumită presiune pe manetă se ridică. Nu-ți trebuie cine Âştie ce skill să o faci să se ridice pe roata de față. Ai nevoie de-o gumă bună, frâna de pe Hornet e suficient de bună cât să faci asta. Sub 40 dacă blochezi fața nu-i greu de controlat. După, cu cât viteza creÂşte cu atât sunt mai rapide secvențele Âşi trebuie să acționezi cât mai rapid. Ca să nu-ți mai meargă maneta în trepte dă-i niÂşte wd40 sau ulei, acolo unde maneta apasă pe pompă Âşi o să meargă lafel indiferent de reglaj. Eu o țin la minim, cât mai aproape de manÂşon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pai presiunea standard de la Hornet de 2.5 pe fata (stiu ca e cam mult pe diabolo strada, dar asta e, daca e mai mica, si e drum prost iarasi nu e bine), stoppie nu am reusit sa fac(in sensul classic), din lipsa din skill sau din cauza cauciucului, nu stiu exact, dar spatele pierdea cam toata greutatea, chiar daca nu se ridica in aer. Ideea e ca atunci cand ajungeam pe la 25-35km/h tindea sa se blocheze fata, si pulsam din maneta (ABS manual ) si btw, mitul ca "daca ai blocat fata, cazi automat", a fost spulberat , daca eti echilibrat si nu e inclinata motocicleta, si iti mentii poponeata mai in spate in sa, evitand sa vii exagerat de tare peste furca, e in regula (vorbim de viteze de pana in 30 km/h, viteze mai mari inca nu m-am incumetat sa blochez si nici nu stiu daca o voi face prea curand). La intrebarea cu "daca am franat numai cu fata sau am folosit frana de motor", pai din ce am citit si din proprie experienta, atunci cand franezi tare, pe spate ramane o greutate foarte mica, rezultand o aderenta foarte proasta, de aceea, nu prea isi are rostul frana spate, iar frana de motor, e mai mult de forma. Cand am zis ca am franat de urgenta = am franat cu fata la maximum, si la viteze pana in 100km/h eram in treapta I, si nu atingeam deloc ambreiajul, drept rezultat o lasam la inceput sa moara motorul (concentrat fiind la maximum pe frana), apoi am invatat sa apas ambreiajul in ultimul moment ca sa nu moara motorul. Oricum, merita "investitia" de placute, adica dai 200 de roni pe 2 seturi fata, si te duci si franezi pana nu mai poti. Eu nu am consumat mai mult de 20-30% din placute, deci sezonul asta ma tin sigur, in schimb sunt mult mai impacat acum cu franele, si mi-am dat seama ca in principiu cum franam eu inainte (si cum si franez acum la mers normal) e cam la 60-70% din ce poate motocicleta si eu Am folosit placute SBS sinterizate, dscuri standard , furtune standard, maneta reglata "departat", adica sensibila la atingere, astfel mi se pare mai liniara; cand o reglez mai "apropiata" de maneta de gaz, am impresia ca nu e uniforma, ci ca e in trepte. Va recomand calduros, celor ce nu ati incercat inca, sa exersati franarile la maximum, bineinteles, echipati cu toate cele, inclusiv cizme si genunchere. Eu nu am cazut, dar eram pregatit, mai ales pana sa daram mitul cu blocatul rotii fata Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata. Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata. dreptate frana de motor e sfanta!!! eu unu o folosesc mult la modul mai bine dau o treapta inferioara decat sa franez dar in situatii de urgenta tot frana o apas prima. La rond la urziceni pe e85, nu mi-a dat prioritate o doamna si aveam 40 km/h cand am vazut am apasat franele si am facut stoppie m-am speriat dar ma m-am bucurat ca nu am cazut si ca nu am intrat in masina. Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci. consider ca intotdeauna trebuie sa cautam alte trasee nicidecum frana...eu tot incerc sa ma obisnuiesc sa pun cat mai putina frana (mers in conditii de siguranta) adica intotdeauna incerc sa am o alternativa recomand nu va axati numai pe frana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Nu pot sa fiu de acord la ce zici cu tipurile de franare. incearca sa deccelerezi vreo 2 trepte si vezi atunci frana de motor, am rupt si aderenta pe spate la o frana mai violenta. Adevarat ca fata e cea mai puternica dar nu trebuie sa te axezi doar pe ea, eu le folosesc pe toate. De obicei frana de motor, iar la chestii neasteptate fata..dau drumu..spate fata. Dar ca idee nu ma fixez niciodata pe frana ca sa opresc motorul, mereu incerc sa degajez stanga, dreapta, caut trase ocolitoare, pentru ca in multe cazuri nu mai ai timp sa franezi complet dar deja fixezi obiectul si in el te duci. Pai ti-am zis, ca la testele de sub 100km/h eram in treapta I, deci frana de motor la maximum, si am precizat ca la primele franari nu apasam deloc ambreiajul, adica frana de motor mergea pana la 0 km/h si acolo murea motorul, la franarile ulterioare in ultima clipa am inceput sa apas ambreiajul ca sa nu moara motorul. Atunci cand am facut franari de la 130, am retrogradat in a I-a. Folosesc frana de motor zi de zi , semafor de semafor , dar aici vorbeam de franari de urgenta, cand toata masa ti se duce pe fata (daca chiar franezi la limita). Este pe un topic de franari un studiu publicat (oficial) unde se arata ca diferentele sunt minore la franarea cu sau fara frana spate (si la frana spate, o includem si pe cea de motor) Si eu caut cai de evitare, dar aici discutam strict despre franare, nu situati de accidente, etc. Adica am zis ca am iesit noaptea cand nu e nici naiba in oras, la iesirea spre autostrada, acolo unde nu mai exista nici taxi-uri, nici caini, si am facut franari, in linie dreapta, ca sa vad cat de repede se poate opri motocicleta, pentru ca sunt situatii cand nu ai cai de evitare (am patit un acum 2 saptamani cand eram pe banda 2 si unul a facut stanga si s-a oprit perpendicular pe banda 2, pe banda I masini bara la bara, pe contrasens, masini bara la bara, acolo chiar nu aveam unde sa evit si a fost necesara o frana prompta). Maneta ca si orice mecanism care se misca pe motocicleta este unsa cu regulatiate cu WD-40, si "treptele" se pare ca nu sunt din maneta. O tin la distanta cea mai departata, pentru ca daca o tin mai apropiat la franari dure maneta imi ajunge la celalte doua degete care raman pe acceleratie. In alta ordine de idei, in acest frumos week-end de 3 zile, am montat aripa spate de la un CBR F3 pe Hornetul meu, o sa fac poze zilele astea sa vedeti "lucrarea". Pe stanga acolo unde e aparatoarea de lant s-a adaptat foarte bine (cu mici modificari la aripa), si arata de parca chiar ar fi de acolo, pe dreapta insa neexistand nicio gaura la Hornet, a terbui sa improvizez nitel, si am prins cu "soricei". Nu e prea inginereste si nu ma incanta, dar e unica solutie pe care am gasit-o pe moment (desi daca vopsesc in gri "soriceii" s-ar putea sa arate ok). Dupa ce o sa fac niste poze, sa imi spuneti si mie niste pareri. Editat Iunie 14, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 consider ca intotdeauna trebuie sa cautam alte trasee nicidecum frana...eu tot incerc sa ma obisnuiesc sa pun cat mai putina frana (mers in conditii de siguranta) adica intotdeauna incerc sa am o alternativa recomand nu va axati numai pe frana!!! 100% de acord. din acest motiv nu am fost fortat niciodata sa folosesc frana la modul brutal. am fost si in situatii roz dar am folosit frana progresiv la limita ruperii aderentei dar singurul lucru care m-a salvat a fost atentia si faptul ca am actionat la timp. hai cu pozele sa vedem aripa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Acum am ajuns acasa, asa ca hai sa va arat poze. Scuzati calitatea proasta, dar asta imi e telefonul. Soriceii o sa "dispara", fie ca o sa adopt niste suruburi, fie ca o sa maschez soricei in culoarea aluminiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 hmmm...mie nu-mi place. vreau si eu aripa dar cred ca o sa ma indur de niste bani si o sa iau una de genul asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CB-600-F-HORNET-Rear-Fender-Mudguard-/250809573518 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Da, si eu ma asteptam la mai mult, la CBR e aceiasi culoare la aripa si la aluminiu si fac un tot intreg (si forma coincide perfect. Cred ca o sa vopsesc aripiora asta in culoarea neagra, si cred ca o sa arate mai bine. O sa fac o simulare in photoshop, sa vad daca obtin rezultatul dorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 da, neagra ar merge mult mai bine. si eventual decupate anumite bucati care nu arata prea bine pe Hornet. nah, e de CBR pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 hmmm...mie nu-mi place. vreau si eu aripa dar cred ca o sa ma indur de niste bani si o sa iau una de genul asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CB-600-F-HORNET-Rear-Fender-Mudguard-/250809573518 Aripă d`aia are marius vararu pe hornet Âşi e doar de design. Pe ploaie baga mizerie pe amortizor la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Aripă d`aia are marius vararu pe hornet Âşi e doar de design. Pe ploaie baga mizerie pe amortizor la greu. Pai si asta de la CBR la fel , se vede si in poze. E mai mult un moft pentru jucarii decat utilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.