danny_nt Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Pai daca raceste motorul nici nu mai avem nevoie de antigel glumeam Deci apa scade temperatura in cilindri si alcoolul creste cifra octanica a benzinei. Suna bine in teorie, dar ca sa o luam economic cam in cat timp s-ar amortiza investitia de 400 de dolari? de curiozitate face cineva un calcul pliz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 My link aici este mai ieftin plus transportul.In ccest sistem apa intra in stare lichida si se transforma in stare gazoasa.adica o picatura de apa isi mareste volumul de 1600 de ori adica face o presiune asupra pistonului cinde se dilata crescind forta etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Nu Âştiu cât o fi de adevărată asta de 6 în oraÂş, mers mai tare. Eu sub 7 nu țin minte să fi scos vreodată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 cind ii dau blana 16 litri cel mai mult foarte forjat. caaaaat?com`on.....are motor de autobuz sau de tanc?...e bai mare la tine daca ia atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 N-are cum sa-i consume 16. In primul rand de unde sti ca-ti ia 16? dupa afisajul electronic si consumul instant? Aia-i bullshit. Normal ca daca pleci de pe loc si treci de 5-6k ture o sa-ti arate consum instant 99%. La fel arata si la masina, asta nu inseamna ca iti mananca 99% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 N-are cum sa-i consume 16. In primul rand de unde sti ca-ti ia 16? dupa afisajul electronic si consumul instant? Aia-i bullshit. Normal ca daca pleci de pe loc si treci de 5-6k ture o sa-ti arate consum instant 99%. La fel arata si la masina, asta nu inseamna ca iti mananca 99% eu ma gandeam ca atunci cand da de gaz,sare benzina din rezervor ca apa din arteziana :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Nu Âştiu cât o fi de adevărată asta de 6 în oraÂş, mers mai tare. Eu sub 7 nu țin minte să fi scos vreodată. In timp am incercat sa imi reglez stilul de mers pentru un consum optim. Am reusit un 7,5 in oras (Bucuresti) si 4,3 (4,5) afara. Ca si medie, in oras imi consuma cam 8% Asta e. Auto imi papa mai mult Editat Iunie 21, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu vreau sa ma laud...dar am reusit odata sa scot un 6% in Bucuresti.Stilul de mers a fost bicicleta.Mers maxim 4000 de ture, traficul a fost relativ ok zilele alea.Mergeam si cu a 4-a pe kiseleff.Una peste alta, nu exista satisfactie daca mergi asa,mai bine iau metroul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Daca toata lumea se plange de consum (asa cum o faceam si eu) de ce nu faceti o investitie de 300-400 euro intr-un scuter bun? Adica japonez/italian exclus china. Il folositi la treburile in oras, consuma 2-3%. Luati ceva in 4 timpi de 50-125. Eu am un piaggio liberty de 50 in 4 timpi si consuma cam 2.5 l mers turat la maxim adica 60-80 km/h. Cu uleiul n-am treaba sa completez ca si la 2t, schimb odata la 3k uleil care costa 50 lei un schimb de motul. Eu de cand l-am luat nu m-am mai urcat pe hornet decat pentru iesiri in afara orasului. In oras ma mosc mult mai rapid cu un scuter de 80kg. Si partea cea mai faina este ca fac plinul cu 30 lei odata la...200-300 km ) Editat Iunie 21, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Acu sa fim seriosi, la ce senzatii ofera cat am vrea sa ne consume? Hornetul e pentru orice decat economie, ar fi culmea 100 cp sa consume 3 litri, bine tehnologiile mai noi poate. Pe mine ma deranjeaza ca daca merg mult trebuie sa fac plinul cam des, dar in oras nu are problema asta. Dupa belelele cu incarcarea mi-a dat un coleg ideea sa montez un voltmetru in bord de genul ca sa vad instant daca apar probleme, are cineva montat ceva asemanator? Si nu in ultimul rand prinsesem o discutie intre "africane" in care oamenii ziceau ca baga destul de mult ulei la completare, eu pina acum n-am completat deloc deoarece in 8-9000 n-a fost cazul, voua va consuma ulei?(ca idee nici la masina nu am completat si are 150k) Inca o intrebare, bagand placute noi trebuie sa mai scot lichid din rezervorul de la frana? Am impresia ca s-a miscorat cursa de franare si e frana mult mai brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Acu sa fim seriosi, la ce senzatii ofera cat am vrea sa ne consume? Hornetul e pentru orice decat economie, ar fi culmea 100 cp sa consume 3 litri, bine tehnologiile mai noi poate. Pe mine ma deranjeaza ca daca merg mult trebuie sa fac plinul cam des, dar in oras nu are problema asta. Dupa belelele cu incarcarea mi-a dat un coleg ideea sa montez un voltmetru in bord de genul ca sa vad instant daca apar probleme, are cineva montat ceva asemanator? Si nu in ultimul rand prinsesem o discutie intre "africane" in care oamenii ziceau ca baga destul de mult ulei la completare, eu pina acum n-am completat deloc deoarece in 8-9000 n-a fost cazul, voua va consuma ulei?(ca idee nici la masina nu am completat si are 150k) Inca o intrebare, bagand placute noi trebuie sa mai scot lichid din rezervorul de la frana? Am impresia ca s-a miscorat cursa de franare si e frana mult mai brutala. Nici la mine nu a consumat ulei, nici anul trecut, nici anul acesta, sezonul trecut am facut 9k si sezonul asta 4k. La schimbarea placutelor e normal sa schimbi si lichidul de frana. Ceea ce spui tu la frana este normal, deoarece placutele noi sunt mai groase, cursa este mai mica, insa diferenta nu este chiar atat de mare (conteaza mai mult cum reglezi din maneta de frana, vezi ca ai o rotita acolo). Ideea cu lichidele in general si lichidul de frana in particular este ca sunt INCOMPRESIBILE, de aceea daca "dadea pe afara" cum zici tu (adica sa mai scoti lichid din rezervorul de frana), mergeai cu frana pusa tot timpul. Regleaza maneta din rotita si poti sa o faci cum vrei tu. Asta cu consumul cred ca seamana cu discutiile despre de cate ori poti sa faci sex pe noapte, nu prea mai cred... Mie imi consuma in jur de 8 in oras, de regula 8.3, nu sunt cel mai cuminte motociclist, dar nici la categoria "raceri" nu ma inscriu. In afara orasului (tocmai ce am fost pana la bulgari), cu pasager si viteze 120-160km/h mi-a consumat 5.9. O fi mult, o fi putin, nu stiu, dar am mai incetat sa incerc sa scot consum "mic", pentru ca pentru 5 lei, sa tai o gramada de placere, nu prea se merita. Mai bine beau o bere mai putin dar merg mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 constanta-bucuresti cu exact un plin. am alimentat la iesire din constanta si cand am ajuns in grigorescu am trecut pe rezerva. deci vreo 220km cu 12-13 litri. deci un ~ 6% mers lejer 130-150 pe autostrada, 70-80 in localitati. in weekend am mers cu niste prieteni incepataori pe choppere si am fost nevoit sa merg numai cu a 2-a , distractia asta+ ce am mai facut prin oras m-a costat un plin pentru 160km . adica monstruosul consum de 8% . daca merg in stilul meu prin oras nu sar de 7%. sincer mie imi pare un consum cam maricel fiind obisnuit cu masina care imi consuma max 5% inafara si 6-7 in oras. ma gandesc de ceva vreme sa trec pe un BMW F650 dakar, consumul fiind si el un factor determinant desi pe primul loc sta de fapt nevoia mea de a merge pe coclauri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 constanta-bucuresti cu exact un plin. am alimentat la iesire din constanta si cand am ajuns in grigorescu am trecut pe rezerva. deci vreo 220km cu 12-13 litri. deci un ~ 6% mers lejer 130-150 pe autostrada, 70-80 in localitati. in weekend am mers cu niste prieteni incepataori pe choppere si am fost nevoit sa merg numai cu a 2-a , distractia asta+ ce am mai facut prin oras m-a costat un plin pentru 160km . adica monstruosul consum de 8% . daca merg in stilul meu prin oras nu sar de 7%. sincer mie imi pare un consum cam maricel fiind obisnuit cu masina care imi consuma max 5% inafara si 6-7 in oras. ma gandesc de ceva vreme sa trec pe un BMW F650 dakar, consumul fiind si el un factor determinant desi pe primul loc sta de fapt nevoia mea de a merge pe coclauri . Ai mers singur sau cu pasager? Eu cu pasager(plus bagaje) am facut plinul la Luckoilul dinainte de autostrada iesirea dinspre Bucuresti si am ramas fara benzina la intrare in Mangalia, n-am mai ajuns la Petromul de la sensul giratoriu Nici la mine nu a consumat ulei, nici anul trecut, nici anul acesta, sezonul trecut am facut 9k si sezonul asta 4k. La schimbarea placutelor e normal sa schimbi si lichidul de frana. Ceea ce spui tu la frana este normal, deoarece placutele noi sunt mai groase, cursa este mai mica, insa diferenta nu este chiar atat de mare (conteaza mai mult cum reglezi din maneta de frana, vezi ca ai o rotita acolo). Ideea cu lichidele in general si lichidul de frana in particular este ca sunt INCOMPRESIBILE, de aceea daca "dadea pe afara" cum zici tu (adica sa mai scoti lichid din rezervorul de frana), mergeai cu frana pusa tot timpul. Regleaza maneta din rotita si poti sa o faci cum vrei tu. Pai tocmai aici e ideea, cand placutele erau 50-50 sau mai uzate e posibil sa mai fi adaugat lichid in rezervor iar acum e prea mult(zic poate nu stiu sigur) si tocmai pentru ca lichidul nu se comprima sa-mi creeze senzatia asta de frana brutala. Iar despre frana pusa am verificat discurile si nu erau incinse. Iar maneta e cam la limita daca ii mai dau drumul o sa fie greu de prins cu 2 degete. O mai las putin sa se rodeze si poate ma uit si la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 singur + bagaje aaa mai depinde si de cum ai mers si tu. pe mine cand ma mai apuca ii mai dadeam si o repriza de 180 asa ca sa nu rugineasca lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 constanta-bucuresti cu exact un plin. am alimentat la iesire din constanta si cand am ajuns in grigorescu am trecut pe rezerva. deci vreo 220km cu 12-13 litri. deci un ~ 6% mers lejer 130-150 pe autostrada, 70-80 in localitati. in weekend am mers cu niste prieteni incepataori pe choppere si am fost nevoit sa merg numai cu a 2-a , distractia asta+ ce am mai facut prin oras m-a costat un plin pentru 160km . adica monstruosul consum de 8% . daca merg in stilul meu prin oras nu sar de 7%. sincer mie imi pare un consum cam maricel fiind obisnuit cu masina care imi consuma max 5% inafara si 6-7 in oras. ma gandesc de ceva vreme sa trec pe un BMW F650 dakar, consumul fiind si el un factor determinant desi pe primul loc sta de fapt nevoia mea de a merge pe coclauri . pt nevoia de mers pe colcau te inteleg ca vrei sa iei altceva...dar daca te plangi ca motorea consuma prea mult in comparatie cu o masina,pe care o duci in rosu(zic si eu) la 5k rpm,apoi nu prea inteleg de mai vrei motor(13-14k ture in rosu).ia mergi cu motoreta in maxim 5k ture,ca si cu masina,si nu o sa te mai plangi de consum(3,8L/100km Viespe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 eu nu calculez in ture ci in km facuti/timp/consum . daca fac 30 min cu masina pana la serviciu si 25 cu motoreta dar consumul este net in favoarea masinii, evident ca aleg masina. daca ma duc la mare , evident for fun ma duc cu motoreta , merg cu o medie de 130km/h s consum 6% iar cu masina fac acelasi timp si ies si mai ieftin...cum naiba sa ii tin partea motoretei. "mocicleta" e pentru distractie e clar! de asta nicinu s-au zgarcit cand au proiectat-o. vrei distractie platesti:) 3.8% nu am scos decat cu masina cu a 5-a la 80km/h cu motoreta nu cred ca o sa scot vreodata 3.8 cu hornet-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Dupa belelele cu incarcarea mi-a dat un coleg ideea sa montez un voltmetru in bord de genul ca sa vad instant daca apar probleme, are cineva montat ceva asemanator? Exact asta vreau si eu sa-mi pun! Am bateria mai slaba si voiam sa o monitorizez. Am gasit device-ul cu 30 lei la Conex Electronic (l-am luat sapt. trecuta) pe Maica Domnului, dar: 1. ii trebuie baterie separata de 9 V pentru alimentare, nu poti sa il alimentezi de la bateria moto. 2. el vine reglat pentru a masura 200mV maxim, pentru a-l trece pe 20V trebuie schimbate niste rezistente. 3. nu este waterproof. 4. unde naiba sa-l montez ? http://www.conexelectronic.ro/produs.php?id=60431 http://www.conexelectronic.ro/img_gd.php?img_op=0&to_w=100&img_path=upl/product/photo/60431.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Exact asta vreau si eu sa-mi pun! Am bateria mai slaba si voiam sa o monitorizez. Am gasit device-ul cu 30 lei la Conex Electronic (l-am luat sapt. trecuta) pe Maica Domnului, dar: 1. ii trebuie baterie separata de 9 V pentru alimentare, nu poti sa il alimentezi de la bateria moto. 2. el vine reglat pentru a masura 200mV maxim, pentru a-l trece pe 20V trebuie schimbate niste rezistente. 3. nu este waterproof. 4. unde naiba sa-l montez ? http://www.conexelectronic.ro/produs.php?id=60431 http://www.conexelectronic.ro/img_gd.php?img_op=0&to_w=100&img_path=upl/product/photo/60431.jpg Ce nasol, credeam ca fac vreo treaba buna si cand colo. Dar cum stii ce rezistente trebuiesc schimbate, are vreo schema ceva? Macar are iluminare proprie cum are asta din poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu Âştiu cât o fi de adevărată asta de 6 în oraÂş, mers mai tare. Eu sub 7 nu țin minte să fi scos vreodată. crede-ma nu are rost sa mint dar am zis mers mai tare mai incet adica nu am tinut-o numai in 10k dar si-a mai luat uneori si 13k . Ex week trecut am fost pana la sibiu am facut un plin pana in rm. valcea si cand m-am intors am facut alt plin tot pe acolo 10 litrii 222 km mers lejer ca asa merg eu. Pe autostrada am mers cu viteze 150+ ca se facea noapte si mi-a consumat cam 5.8%. P.S tot caut si eu sa schimb uleiul unde gasesc un pret bun pentru motul 7100 10w40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) @ danny_nt are instructiuni, http://www.velleman.eu/downloads/1/pmlcdpmlcdlpmledpmled5gbnlfresd.pdf exista 4 modele, 2 pe LED si 2 pe LCD, eu am luat LCD, nu ai nevoie de iluminare, ca nu te uiti tot timpul la el, altfel poti sa il iei pe cel cu LED-uri. Sunt doua rezistente pentru a-l trece pe 20V, RB = 9.9Mohm si RA = 100kohm, se gaseste si "kitul" de rezistente (6 buc.) tot la ei, la vreo 4-5 lei. Editat Iunie 21, 2011 de tiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Ce nasol, credeam ca fac vreo treaba buna si cand colo. Dar cum stii ce rezistente trebuiesc schimbate, are vreo schema ceva? Macar are iluminare proprie cum are asta din poza? de ce nu cauti unul analogic ? poti sa-l pui pe bord sa arati ca un troleu costa 90 ron o baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Gata nu mai imi trebuie baterii la 8-90 de roni Mi-as pune si digital, dar mi-e teama sa nu fie mai sensibil. analog adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Scuzati-ma nu o sa mai scriu aici vad ca multi sint ironici si mai se veda ca va dati cu biciclete nu cu o motocicleta.Dti cox o ora in oras cu acelerati puternice reduci la fel si i sa vezi cit poate sa consume . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Asta cu consumul, la fel ca si asta cu uleiul e o treaba discutabila. Cert este un lucru, oricata benzina nu ii torn, o consum pe toata. Si asa ca am inteles ca e la toate, mai putin la cele care stau in garaj. Cum o sa stam noi peste vreo 15 ani si o sa zicem "bah, ne plangeam ca benzina e scumpa, dar atunci macar ERA benzina". Asa ca eu zic sa profitati acum cat mai avem aceasta bucurie lichida (si scumpa) si sa nu va plangeti de un litru in plus la consum cand trageti de gaz. Editat Iunie 21, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? Normal ca devine lumea ironica la baliverne. Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR. Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul? Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc. Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am. Pentru ce? Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras. Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.