-UFO- Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Am schimbat eu distributia adica doar lantul si intinzatorul fara patina. Patina si lantul erau bune dar lantul a fost schimbat anyway ca-l comandasem. Schimba doar intinzatorul pt inceput sa vezi daca mai bate, parca unul original nou e 80E daca mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 @chivu nu am gasit in manual la cat terbuie schimbat, si cum la masini un lant de distributie de duce peste 120k (lant, nu curea!), banuiesc ca la motor ar trebui sa fie comparabil. La motocicletele care nu au problema asta tine o viata lantul ala. Trăiam cu imrpesia că se schimbă pe la 60.000km. Tipul cu f3-ul avea pe bord peste 85.000km, care nici ăia nu erau reali. Cred că pentru început ar trebui să schimbi doar întinzătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 SCHIMBA LANTUL DE DISTRIBUTIE .patina este actionata de un arc care se intinde la maxim .Dupa ce schimbi lantu arcul se armeaza .patina se schimba doar daca are urme serioase de uzura.nu este bine sa pui lant la mina a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Trăiam cu imrpesia că se schimbă pe la 60.000km. Tipul cu f3-ul avea pe bord peste 85.000km, care nici ăia nu erau reali. Cred că pentru început ar trebui să schimbi doar întinzătorul. Eu am avut un F3, si de pe la 63.000 km a inceput sa zornaie distributia. Am schimbat-o la 66.000. Deja asa urat facea ca imi era frica si sa pornesc motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Eu am schimbat lantul degeaba. Intinzatorul era rupt. Patina in el impecabila lantul impecabil dar l-am schimbat ca l-am comandat si ca nu stiam cat o fi de praf. 2001 adus din italia 36000 pe bord dar ... deh... Daca stiam schimbam doar intinzatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Dar pina la urma cum e zgomotul asta? A mea are 60k acum dar nu pot sa zic ca se aud alte zgomote anormale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 E un zornait la ralanti si turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Nu mai misca nimeni nimic? Eu am revenit la amplasarea originala a releului, se pare ca respectivul cooler pe la amiaza la 30 de grade devenea ineficient si crescuse si rezistenta pe circuit. Am curatat si contactele si incarca fix ca in carte acum Nimeni n-a mai stricat nimic pe la motor? deci se pare ca am cam avut dreptate?si ca locul de pe codita sucks? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 deci se pare ca am cam avut dreptate?si ca locul de pe codita sucks? Se pare ca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Se pare ca da hehe.....legat de distributie,daca nu gresesc(toate sansele la cat de praf sunt dupa 14 ore cu trenul) se schimba pe la 75k km.tocmai ce am dat un vandut un lant de distributie DID cu za de inchiderela 304ron.pretul la intinzator+patina nu il am in cap dar daca e cineva curios si are nevoie PM me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 bai baieti , unde gasesc si eu scarite pentru pasager ? caut de ceva vreme si cand am crezut ca am gasit mi-am dat seama ca de fapt astea de le-am gasit sunt tot de pilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Pret nou pentru hornetul meu 2400 EURO cu toba stoc sau 2600 cu cea din carbon BOS: /index.php?/topic/663878-vand-honda-hornet-2003-pc36/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 bai baieti , unde gasesc si eu scarite pentru pasager ? caut de ceva vreme si cand am crezut ca am gasit mi-am dat seama ca de fapt astea de le-am gasit sunt tot de pilot la mine.pret pe PM daca te intereseaza,noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Vand si eu Hornetzelul la pret de criza : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-1998-386742.html Cu munca asta nu mai am timp sa ma dau nici cu o motocicleta,decum cu 2 Editat Iunie 28, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 are cineva crash bar pe hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 rookie22 stiu ca avea. are cineva crash bar pe hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Intrebare: cat lichid de frana intra in ambele instalatii? Am o sticla de 4-500 ml si ma gandeam sa-l schimb. Dar nu gasesc nicaieri sa zica cam cat fata/spate sa stiu daca imi ajunge sau tre sa iau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Intrebare: cat lichid de frana intra in ambele instalatii? Am o sticla de 4-500 ml si ma gandeam sa-l schimb. Dar nu gasesc nicaieri sa zica cam cat fata/spate sa stiu daca imi ajunge sau tre sa iau alta. Nu stiu sa iti zic cat exact, dar un jur de 200-250 ml pentru AMBELE, deci nu o consumi decat jumate din cat ai. Depinde cat "cheltui" ca sa cureti/aerisesti instalatia, eu am schimbat de doua ori, o data s-au dus in jur de 180-200, alta data un pic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Intrebare: lichidul de frana se poate cumpara de la orice magazin de piese auto ? stiu ca trebuie sa fie minim dot 4 firma producatoare nu prea conteaza nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Intrebare: lichidul de frana se poate cumpara de la orice magazin de piese auto ? stiu ca trebuie sa fie minim dot 4 firma producatoare nu prea conteaza nu ? Trebuie sa fie dot-4, firma producatoare conteaza mai putin, asta daca mergi normal pe strada. Daca mergi pe circuit si franezi de 4-5 ori pe minut la maximum, atunci ti-ar terbui un lichid mai bun, dar pentru uz normal e potrivit orice dot-4 (oricum nu o sa simti nici o diferenta intre ele, este vorba de temperatura de evaporare, la care oricum nu prea ai cum sa ajungi si cat de repede se invecheste). Eu am folosit dot-4 de la petrom si nu am avut nici o grija. E important sa aerisesti instalatia bine, si sa nu admiti impuritati cand torni lichidul. Din cate stiu sistemele dot-4 sunt compatibile cu dot-5.1 (nu si dot-5), dar din moment ce scrie in manual dot-4, nu vad de ce ti-ai pune altceva. Editat Iunie 30, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 la mine nu cred ca a fost schimbat niciodata si ma gandesc ca are 5 ani, la culoare arata ca vinul alb vazand ca nu costa prea mult schimbul de lichid de frana m-am hotarat sa il inlocuiesc. Multumesc si hai cu soarele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Eu am rămas fără frână pe serpentine, cu fosta trotinetă cu lichid dot 4. Pe hornet am tot dot 4, dar n-am ajuns încă pe serpentinele alea. Editat Iunie 30, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Eu am rămas fără frână pe serpentine, cu fosta trotinetă cu lichid dot 4. Pe hornet am tot dot 4, dar n-am ajuns încă pe serpentinele alea. pot sa fac pariu cu tine ca nu din cauza DOT4(si ca nu ai avut 5.1 racing shit) ai ramas fara frane... exemplu:la mine langa oras,locul meu de joaca insumeaza undeva peste 400 de curbe in 20km.urcare si coborare abrupta.si ma dau de 5 ani cu dot4 si furtune racing.ce crezi?am ramas vreodata fara frane?NOPE..... Editat Iunie 30, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 furtune racing. ai punctat ce era mai important am auzit ca furtunele stock dupa un timp se umfla (ca la cobra de ii ziceai ca nu are frane ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 chivu se referea la NSR , nu la hornet , cred..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.