Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti? cat e de grav? aveti si idee ce ar fi putut sa genereze problema?

vreo 3 sau 4 dinti arata asa

ala micu arata bine.

post-56075-0-37761400-1311360968_thumb.jpg

post-56075-0-34811800-1311360986_thumb.jpg

post-56075-0-22627400-1311361001_thumb.jpg

 

-cam ce vechime are lantul?

-ultima oara cand ai schimbat lantul, ai schimbat si pinionul+foaia?

-cum este intins lantul?

Eu cred ca pot fi doua cauze: prima uzura mare sau 2 lant intins prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul nu stiu de cand este, am luat motorul cu el.

fostul proprietar il intretinea doar cu vaselina.

acum lantul e cam slab si dupa toate parerile mele, cel putin de cand am eu motorul, lantul nu a fost prea strans, prea slab da, strans nu.

uzura...ok, dar din cate imi dau seama restul dintilor sunt ok. si pinionul mic este ok.

@Chivu - cum adica facut? suspectezi ca ar fi ceva facut la vreun strung? dupa cum am zis e de cand motorul si nu stiu cand a fost schimbat ultima oara kitul. incerc sa aflu, dar nu cred ca stie nici fostul proprietar.

eu am motorul din ianuarie si am facut cam un pic peste 6000 cu el.

pana acu nu m-a interesat de lant, nu stiu ce e aia x ring, oring, care e mai bun si de ce, acu tre sa iau informatiile la puricat. :( plus cashu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagă-te repede pe louis că e reducere la lanţuri. 130euro lanţ cu tot cu pinioane pentru hornet.

 

Fiind prea slab poate a încercat să iasă de pe pinion, şi neputând doar a fărmat câţiva dinţi.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul nu stiu de cand este, am luat motorul cu el.

fostul proprietar il intretinea doar cu vaselina.

acum lantul e cam slab si dupa toate parerile mele, cel putin de cand am eu motorul, lantul nu a fost prea strans, prea slab da, strans nu.

uzura...ok, dar din cate imi dau seama restul dintilor sunt ok. si pinionul mic este ok.

@Chivu - cum adica facut? suspectezi ca ar fi ceva facut la vreun strung? dupa cum am zis e de cand motorul si nu stiu cand a fost schimbat ultima oara kitul. incerc sa aflu, dar nu cred ca stie nici fostul proprietar.

eu am motorul din ianuarie si am facut cam un pic peste 6000 cu el.

pana acu nu m-a interesat de lant, nu stiu ce e aia x ring, oring, care e mai bun si de ce, acu tre sa iau informatiile la puricat. :( plus cashu.

Vezi aici informatii despre lanturi. /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/

De uns, curatat te ocupai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici informatii despre lanturi. /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/

De uns, curatat te ocupai?

Nu cred că are vreo importanță asta. Indiferent că e uns sau nu, lanțul tot acolo calcă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bre uamenilor :D. Mi-am vandut motoreta si ma gandesc la un hornet din ce in ce mai serios...dar stiti cum este...cati mecanici atatea pareri...mi-au zis ca: ciclistica e proasta, are probleme la motor etc...nu stiu ce sa mai cred...

 

Eu nu-s mecanic...Ia-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bre uamenilor :D. Mi-am vandut motoreta si ma gandesc la un hornet din ce in ce mai serios...dar stiti cum este...cati mecanici atatea pareri...mi-au zis ca: ciclistica e proasta, are probleme la motor etc...nu stiu ce sa mai cred...

 

Spune mecanicilor alora sa nu mai manance de pe jos!!!

 

Ciclistica e foarte buna (citeste review-uri si eventual da-te cu una) motorul este cel mai studiat motor de 600 HONDA.

 

Probleme obisnuite la motor: Intinzatorul lant distributie, termocupla radiator. Amandoua se schimba usor. Este un motor popular, raspandit poti sa-l schimbi cu totul ieftin si nu e greu de umblat in el daca vrei sa-l dai la reparat.

 

Ia-ti orice hornet dupa 2000 sa ai roata de fata pe 17".

 

Bafta!

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că are vreo importanță asta. Indiferent că e uns sau nu, lanțul tot acolo calcă.

Ma gandesc ca daca nu se ocupase de lant sa nu se fi blocat/ruginit niste zale sa-i fi facut bucuria aia, dar cum zicea ca are grija de el, e mai posibil sa fi fost din cauza ca era prea slab. O faza pe care am observat-o eu la lant e cum se apropie de final cum se lasa din ce in ce mai mult(si trebuie intins foarte des).

Asta pe care il am acum nu l-am intins deloc si are cam 3 ani si 10000.(ala care e la oferta pe louis)

 

Salutare bre uamenilor :D. Mi-am vandut motoreta si ma gandesc la un hornet din ce in ce mai serios...dar stiti cum este...cati mecanici atatea pareri...mi-au zis ca: ciclistica e proasta, are probleme la motor etc...nu stiu ce sa mai cred...

Din pacate cam ai dreptate e un motor foarte prost ba iti cade cate o roata, ba sar pistoanele prin toba si trebuie sa le aduni de pe jos, lantul se innoada odata la 100 de km, benzina se termina dupa 200 de km..nu stiu ce sa ma mai fac cu el :rusinica:

Revenind la realitate singura problema serioasa la mine a fost releul de incarcare, n-am umblat deloc la motor, reglaje carburatoare, doar relantiul l-am ridicat la 1300. Iti recomand un hornet din toata inima, eu sunt foarte multumit de modelul 2001, dar grija mare de la cine il cumperi :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lanţ DID, îl întind pe la 3000km. Vouă la întinderea ideală vă atinge de basculă sau e la limita atingerii basculei pe partea inferioară ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagă-te repede pe louis că e reducere la lanțuri. 130euro lanț

am gasit kit esjot la pana in 500 roni. cred ca e ok si pana acum nu a dovedit nimeni (parerea mea) ca unu e mai slab ca altul (rk, regina, did, esjot, etc)

Vezi aici informatii despre lanturi. http://www.motocicli...tretinere-lant/

90% din topicul ala e balacareala ieftina. oricum am citit si de acolo.

mi-au zis ca: ciclistica e proasta, are probleme la motor

ciclistica proasta in comparatie cu ce? ce probleme are la motor?

e mai posibil sa fi fost din cauza ca era prea slab

si eu cred la fel acum. asta e ....prostia se plateste.

 

acu ma gandesc ca daca tot iau kitul de lant si demontez pacolo, as schimba si rulmenti roata si bascula...sa fie totul nou cum s-ar zice. ce parerea aveti? (e posibil sa fiu doar paranoic). ce altceva ar mai fi de schimbat pe spate?

pe fata ar fi rulemntii de la jug si cei de roata. (uleiul in furca l-am schimbat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit kit esjot la pana in 500 roni. cred ca e ok si pana acum nu a dovedit nimeni (parerea mea) ca unu e mai slab ca altul (rk, regina, did, esjot, etc)

 

Esjot e firmă de pinioane din câte îmi amintesc, nu de lanțuri. Diferența între lanțuri a fost demonstrată în numeroase rânduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate. pinioane esjot si lantul este rk.

eu nu am vazut demonstratiile de care zici, ci din contra, de fiecare data cand se rupea ceva, exista tot timpul un mare semn de intrebare al utilizatorului - ba nu stia de cand este lantul (putea sa fie regina si sa aibe 50.000km si atunci normal sa se duca dracu), ba nu l-a nituit bine si a zis ca tine, ba ca de fapt nu stie exact ca e regina sau rk si tot felul de motive.

oricum, am vazut ca valul merge spre did, deci cel mai probabil acolo o sa merg si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ar fi să iau iar lanț aÂş lua DID sau RK.

Am avut DID pe fosta motoretă Âşi a fost destul de bun. Ăinea foarte bine, nu se întindea.

Am văzut vreo 2-3 lanțuri regina rupte Âşi nu de la zaua de închidere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am oferta de ek si did la diferenta de 40 de lei.

ma gandeam sa ma bag si la rulmenti de roata si bascula (cred ca am mai zis), dar am fost sfatuit ca daca nu am probleme sa nu rascolesc eu rahatul.

asteptam salariul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am oferta de ek si did la diferenta de 40 de lei.

ma gandeam sa ma bag si la rulmenti de roata si bascula (cred ca am mai zis), dar am fost sfatuit ca daca nu am probleme sa nu rascolesc eu rahatul.

asteptam salariul :D

Nu schimba rulmenții de la roată dacă n-au nimic. Se schimbă foarte uÂşor chiar dacă se sparg, sunt ieftini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am si eu nevoie de suportul de scarite de pe partea dreapta, pentru un Hornet din 2001.

Daca aveti asa ceva, sau stiti pe cineva, va rog sa ma ajutati. Il caut de ceva timp, dar nu am gasit pe nicaieri.

 

O zi buna!

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-suporti+si+scarite+honda+hornet+98-02+suportii+la+40+euro+bucata+si+scaritele+2+-136029.html

 

eu pana la urma mi-am pus scarite de fazer pe spate :). nu ma gasit pe nicaieri scarite calumea de hornet asa ca merg si alea de fazer (chit ca nu le mai pot strange)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dagi copii!

 

De azi sunt si eu mandrul posesor al unui Hornet 600 din 98. :rolleyes: motocicleta este de vis.

 

Am insa niste nelamuriri si sper sa ma luminati si pe mine.

 

Dupa 6000 de turatii motorul vibreaza ca toti dracii si urla din toti ranunchii, este normal?(mentionez ca vin de la 125cc)

 

Se incinge rau. mers prin oras termometrul este aproape de High ziua in amiaza mare. Exista vreun risc?

 

Am auzit ca hornetii au probleme la Axa de came( ce naiba e aia? :scratch: )

 

Cam atat pentru moment, daca aveti sa ma preveniti in legatura cu ceva, accept orice sfat.

 

:cheers:

post-58840-0-27863000-1311752387_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce 125 ai avut. Eu am avut înainte 2t monociclindru şi te asigur că e al naibii de potolit hornetul în ceea ce priveste vibraţiile şi zgomotul, cu toba de fabrică. Verifică totuşi prinderile motorului, pentru orice eventualitate.

 

Se încinge tare, e normal, verifică să îţi mearga ventilatorul.

 

 

Cum e parbrizul ăla ? Îţi dă vântul peste cască?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...