george05 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Fara sa fie deranjanta intrebarea cit ati mers cel mai tare pe un 600 ? ia reciteste si vezi daca intrebai cat am prins noi cu viespea....in acte Editat Iulie 4, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 eu 220km/h pe bord dar tot asa de la 190 pupam viziera cu toate ca eram lipit de rezervor...130-140 e cea mai buna viteza pentru hornet nu consuma nici mult si nici vantu nu ma oboseste rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 240 km/h pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 a 1-a ~110, a 2-a ~150, a 3-a ~190, a 4-a ~220, a 5-a ~240 (la exact 13000 rpm), a 6-a ...poate un pic peste 240 dar abtibild pe rezervor si turometrul destul de relaxat nu mai stiu exact la cate ture! nu incurajez pe nimeni sa faca asa ceva nicaieri cu hornetul pentru ca este un motor usor si spre deosebire de super sport vireaza ca bicicleta asa ca este simplu de scapat de sub control! cel mai periculos este din a 3-a in a 4-a la turatie maxima pentru ca motorul inca trage nebuneste iar viteza este mare; la 90 si un pic de cai cat are nu te face de ras la liniute cu orice motor de 600! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 vin si eu din spate 250km/h si mai mergea , probabil ma ajuta un pic carenaju Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 I-auzi... viteze de avioane... Dar 100-140 ce are? Inteleg sa mergi odata, de doua ori... dar orice ai spune HORNETUL NU ESTE MOTOR CU CARE SA MERGI CU VITEZA MARE. Ca el poate, aia-i alta mancare de peste. Poti sa te lipesti tu de rezervor cat vrei, peste 160 nu mai ai nicio siguranta ca nu te bate un vant din stanga si te duce offroad sau mai rau, in TIR-ul care vine din fata... Mergeti fratilor frumos, ca n-au intrat zilele in sac, nu va scurtati sansa la viata! Stiu ca si la 100 la ora poti sa o patesti, dar la viteza aia, mai poti sa reactionezi, mai poti sa SCHITEZI ceva, pe cand la 200+ nu cred ca apuci sa inchizi ochii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Intrebarea se referea ;la cit ai mers cel mai tare..Dupa 200 la mine urca apa destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 I-auzi... viteze de avioane... Dar 100-140 ce are? Inteleg sa mergi odata, de doua ori... dar orice ai spune HORNETUL NU ESTE MOTOR CU CARE SA MERGI CU VITEZA MARE. Ca el poate, aia-i alta mancare de peste. Poti sa te lipesti tu de rezervor cat vrei, peste 160 nu mai ai nicio siguranta ca nu te bate un vant din stanga si te duce offroad sau mai rau, in TIR-ul care vine din fata... Mergeti fratilor frumos, ca n-au intrat zilele in sac, nu va scurtati sansa la viata! Stiu ca si la 100 la ora poti sa o patesti, dar la viteza aia, mai poti sa reactionezi, mai poti sa SCHITEZI ceva, pe cand la 200+ nu cred ca apuci sa inchizi ochii... Sunt de acord ca e mai safe sa mergi la 100 decat la 200, dar nu la ce ai zis tu cu vantul. Cu cat ai viteza mai mare, cu atat ai inertie mai mare, si te da mai greu jos vantul sau rafala de la TIR. Si eu consider ca o viteza mai mult decat decenta este 100km/h, ai consum mic, poti sa opresti in 40 de metri de la viteza aia, daca te tavalesti si nu nimeresti vreun stalp ai sanse sa nu patesti nimic, etc. Dar la mine de exemplu e problema cu drumuri cum sunt DN1, DN2, autostrazile, ca sunt foarte plictisitoare la 100km/h. Se termina mult prea greu. Si acolo prefer sa merg mai tare ca sa scap de peisajul monoton. La drumuri cu peisaje montane de exemplu nu simt deloc nevoia de vitza. Totusi la semicarenata mea e ok ca viteza de croaziera 130-150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Am o intrebare pentru voi. Exista relee de incarcare de la alti ani/ alte modele de motociclete de la Honda care s-ar potrivi pentru un Hornet din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Dar de ce ai vrea sa schimbi modelul? Cauti mai ieftin sau mai "performant"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nici nici. Ma uitam pe microfisele unor magazine din state si se pare ca Hornetul acolo s-a comercializat doar din 2005. Vroiam sa stiu daca este aceeasi piesa si pentru alte motociclete Honda, pentru ca am posibilitatea sa o cumpar de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salutare, Am si eu o intrebare : Aveti idee cum arata suportul care tine bordul la Hornetul 2003 ? Al meu s-a deplasat destul de mult de "contact" si cam troncane.Din ce m-am uitat acolo impreuna cu un prieten, am vaz ca pare rupta o bucata de plastic alb. Daca ati schimbat acest suport, sau daca aveti vreo poza...mi-ar fi de folos Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Eu l-am luat de aici, http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180413097159&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123 dar din cate m-am uitat cred ca e cam comun cel putin pina la 2005. Poate te ajuta codul ala cu ceva. Ai gasit cu pret mai mic ca asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kao Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 vand casca SHARK S900 fabricatie 2011 marimea M cu ochelari de soare incorporati , deoarece este mare pt mine ... .........dupa cum se vede este cu tipla pe ea , adica NOUA ......id meu de mess : kao_kiss........ sau nr de tel 0727595751 sau 0722467759 Claudiu .............pret 200 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare, Caut o instalatie xenon. Am un hornet din 2001. Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Ala nu poate sa isi puna castile la topicul de vinzari ? Multi vor sa traiasca de pe urma motociclistilor prin ori ce metoda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Aveam un mic dubiu legat de modificarea consumului odata cu cresterea relantiului, dar mi-a aratat ca n-am dreptate. Am facut ieri consumul cu relantiul la 1300 si mi-a consumat cam 10.5 l la 230km () deci un 4.6, fara pasager si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 (editat) Cu ce viteză ai mers ? Consumabilele care influenţează consumul în ce stare sunt ? Vreau să fac nişte comparaţii. Editat Iulie 10, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Viteza cam 80-110 Urziceni>Bacau. Ulei+filtru schimbate de 500km, filtru de aer spalat si uns tot atunci(K&N), bujii normale NGK aprox 25k au. In rest totul e stock, n-am umblat deloc la reglaje de cand o am(cred ca nu s-a umblat deloc). Masuratoarea am facut-o de la plin la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Salut. Daca stiti pe cineva care vrea un Hornet, il am pe-al meu la vanzare /index.php?/topic/665184-honda-hornet-bucuresti/ Zi buna, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 dragutilor, am si eu o rugaminte. un releu - regulator de incarcare, as vrea si eu macar pentru o proba, sa stiu daca asta al meu e bulit sau e altceva. nu de alta, dar nu vreau sa dau banii si sa raman si fara problema rezolvata. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 dragutilor, am si eu o rugaminte. un releu - regulator de incarcare, as vrea si eu macar pentru o proba, sa stiu daca asta al meu e bulit sau e altceva. nu de alta, dar nu vreau sa dau banii si sa raman si fara problema rezolvata. multumesc. Ma intorc in bucuresti peste vreo 2 saptamani. Daca nu rezolvi, vb atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Ati scos careva din ghidonul original de horent filetul ala de care se prind capetele de ghidon? M-am chinuit destul de mult si nu am reusit. Daca nu am alte alternative tau ghidonul cu flexu` si-l scot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Ma intorc in bucuresti peste vreo 2 saptamani. Daca nu rezolvi, vb atunci. Cer drepturi de autor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Cer drepturi de autor ) bine bine..iti cedez toade drepturile in bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.