Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

toti ziceti ca un SS e mai lejer ca viespea la drum lung,ca pozitia pasagerului e mai buna,ca saua e mai nush cum....etc etc etc...dar va ganditi vreunul ce inseamna(sau ati facut careva) un drum de 500km pe SS pt PICIOARE SI MUSCHI?pozitia pe un ss banuiesc ca stie toata lumea cum e,pe loc,sau dupa cativa km.dar incercati un drum luuung si o sa aveti parte de o iluminare in ceea ce priveste pozitia la drum lung si oboseala acumulata.oare de ce orice touring are scaritele foarte jos cu o pozitie fireasca a picioarelor,ghidonul lat si spatele drept?com`on...multi ori vorbiti din auzite ori le ziceti din burta cand spuneti ca un ss e ok la drum lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce an gixerul ? Dacă e vreo vacă de prin 2000 se înțelege.

 

E un K2 . Oricum e vaca fata de Hornet :))

Eu am zis parerea mea referitor la cat de confortabila e viespea la drum lung.

Pe Hornet vantul m-a disperat.

Faptul ca pe Hornet stau mai drept decat pe un SS sa stii ca iar nu a fost un avantaj pentru mine. Pasagera, fiindca se tinea de rezervor, statea aplecata peste mine si se cam lasa cu greutatea pe corpul meu. Daca voiam sa evit asta, trebuia sa imi flexez mainile si din nou, nu era ok pt mine :(

 

@george: Ture foarte lungi nu am facut cu SS. Am facut insa o tura de peste 1500 km cu un CBR 600F si mi s-a parut f ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu cu problema mea, care se pare ca nu prea exista (decat in capul meu, sau generata de mine)

una peste alta, m-a exasperat xenonul si l-am scos. decat fara far, mai bine cu lumanarea halogenica.

azi ajuns acasam m-am apucat iar de masurat curentul. si mi-a dat dupa cum urmeaza:

cu motorul oprit: 12,92v (motorul oprit de aprox o ora)

ralanti: 15v

ralanti + faza scurta: 14.8v

ralanti + faza lunga: 14.4v - 14.7v

3000rpm: 14.68v

3000rpm + faza scurta: 14.00v

3000rpm + faza lunga: 13.94v

5000rpm: 14.61v

5000rpm + faza scurta: 13.77v

5000rpm + faza lunga: 13.68v

la ralanti + faza scurta + semnal + frana + electroventilator (deci cam toti consumatorii) - 12.7v

 

manualul zice doar ca bacteria are fully charged 13.00 - 13.2 si are nevoie de incarcare sub 12.3, deci la 12.92 este ok, si mai zice ca la 5000 ture cu faza scurta tre sa fie intre 13.00 si 15.5, iar eu am 13.77, deci iar ok.

 

pdf-ul de la electrex usa - fault finding flow chart for motorcycle charging systems, zice ca sa pornesc motorul si sa masor la 2500rpm si daca am peste 13.5 sa masor si la 5000 unde tre sa am sub 14.8. (la 3000 am 14.68 si la 5000 14.61) deci si aici zice ca e totul bine.

pana la urma se pare ca xenonul nu mere bine ca innadesc eu cablurile sa le lungesc sa pot baga balastul sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul iti incarca foarte bine, valorile masurate sunt in limite.

 

La consumatori mari ai doua probleme:

1. Daca curentul consumat este prea mare, nu poate fi suportat in totalitate de alternator, deci iti va trage si din baterie.

Oricum, cu cat sunt mai multi consumatori cu atat bateria va fi incarcata mai putin, sau chiar deloc, sau chiar ajungandu-se in situatia de mai sus.

Daca tensiunea pe baterie cu totul oprit este mai mare decat cea cu consumatorii porniti, inseamna ca bateria da si ea curent, deci se descarca, in loc sa se incarce.

 

2. La consumatori mari ai grija si ce fire folosesti, in afara ca exista riscul incalzirii lor, ai pierderi de tensiune pe fire.

Un bec de 60W la 12V suge un curent de 5A si iti trebuie fire de 1.5 mm2.

 

Pasagera, fiindca se tinea de rezervor, statea aplecata peste mine si se cam lasa cu greutatea pe corpul meu. Daca voiam sa evit asta, trebuia sa imi flexez mainile si din nou, nu era ok pt mine :(

 

 

Eu am o gentuta mica pe rezervor (tankbag cu magneti) si sotia se sprijina pe gentuta si sta foarte comod, nici pe mine nu ma incomodeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu cu problema mea, care se pare ca nu prea exista (decat in capul meu, sau generata de mine)

una peste alta, m-a exasperat xenonul si l-am scos. decat fara far, mai bine cu lumanarea halogenica.

azi ajuns acasam m-am apucat iar de masurat curentul. si mi-a dat dupa cum urmeaza:

cu motorul oprit: 12,92v (motorul oprit de aprox o ora)

ralanti: 15v

ralanti + faza scurta: 14.8v

ralanti + faza lunga: 14.4v - 14.7v

3000rpm: 14.68v

3000rpm + faza scurta: 14.00v

3000rpm + faza lunga: 13.94v

5000rpm: 14.61v

5000rpm + faza scurta: 13.77v

5000rpm + faza lunga: 13.68v

la ralanti + faza scurta + semnal + frana + electroventilator (deci cam toti consumatorii) - 12.7v

 

manualul zice doar ca bacteria are fully charged 13.00 - 13.2 si are nevoie de incarcare sub 12.3, deci la 12.92 este ok, si mai zice ca la 5000 ture cu faza scurta tre sa fie intre 13.00 si 15.5, iar eu am 13.77, deci iar ok.

 

pdf-ul de la electrex usa - fault finding flow chart for motorcycle charging systems, zice ca sa pornesc motorul si sa masor la 2500rpm si daca am peste 13.5 sa masor si la 5000 unde tre sa am sub 14.8. (la 3000 am 14.68 si la 5000 14.61) deci si aici zice ca e totul bine.

pana la urma se pare ca xenonul nu mere bine ca innadesc eu cablurile sa le lungesc sa pot baga balastul sub sa.

Dar care era problema initiala? Xenonul iti descarca bateria?

Din ce masuratori ai pus aici incarcarea merge foarte bine, dar ti-as sugera sa masori cu motorul folosit cca 30/1 ora pentru ca am vazut un releu care cand era rece incarca perfect si cand se incalzea nu mai baga peste 12. Deci da o tura sa se incalzeasca, opreste undeva pe un camp si fa masuratorile, eu asa am depistat releul respectiv.

Acu ai masurat cu xenonul pus sau fara?

 

EDIT - bateria actuala a fost cumparata la inceputul sezonului trecut, deci nu este foarte veche

 

Depinde ce baterie ti-ai luat. Si a mea tot de anul trecut era, dar a ajutat-o releul de incarcare se se strice si mai era si no name.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ar fi ca xenonul se intrerupea cand aveam alti consumatori. acum am facut masuratorile cu halogenul. motorul era destul de cald + ca turat la 3000 + turat la 5000, s-a incalzit destul pe loc.

inatai am masurat motorul in ture si dupa, cand s-a incins destul si la ralanti. (sa fiu sigur ca ralatiul este stabil)

deci pana la urma sa nu mai innadesc firele la xenon :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream sa fie motorul incalzit ci releul. Sau poti sa mai incerci o chestie, fixezi multimetrul la baterie si pleci sa dai o tura.

Asa vezi incarcarea in timp real si ce se intampla cand se opreste xenonul. Nu cred ca mutarea balastului te-ar putea ajuta la ceva, parerea mea e ca releul ar avea probleme cand se incinge, eventual cand intra si ventilatorul scade incarcarea sub o anumita limita care obliga xenonul sa se inchida.

Sunt mai multi factori si doar prin teste ii dai de cap, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

A folosit cineva asa ceva ?

 

Pareri ceva ?

 

Multam si numai bine ;)

Da. Nu mi-a placut. E cam "lipicios" cu praful. Mi se pare ca aduna foarte repede mizeria de pe drum si ca incarca lantul prea mult. Mi-a imprumutat un prieten bun un Motul si mi se pare mult mai bun.

 

Just my 2 cents.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns !

 

Intre ele oscilez si eu, doar ca Motul-ul e ceva mai scump.Daca il gasesc mai ieftin in alta parte il iau.

Numai bine

 

 

 

Da. Nu mi-a placut. E cam "lipicios" cu praful. Mi se pare ca aduna foarte repede mizeria de pe drum si ca incarca lantul prea mult. Mi-a imprumutat un prieten bun un Motul si mi se pare mult mai bun.

 

Just my 2 cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti ziceti ca un SS e mai lejer ca viespea la drum lung,ca pozitia pasagerului e mai buna,ca saua e mai nush cum....etc etc etc...dar va ganditi vreunul ce inseamna(sau ati facut careva) un drum de 500km pe SS pt PICIOARE SI MUSCHI?pozitia pe un ss banuiesc ca stie toata lumea cum e,pe loc,sau dupa cativa km.dar incercati un drum luuung si o sa aveti parte de o iluminare in ceea ce priveste pozitia la drum lung si oboseala acumulata.oare de ce orice touring are scaritele foarte jos cu o pozitie fireasca a picioarelor,ghidonul lat si spatele drept?com`on...multi ori vorbiti din auzite ori le ziceti din burta cand spuneti ca un ss e ok la drum lung

 

 

Eu am mers Brasov - Botosani ca pasager pe un zx6r 02 sport , la inceput era ok , dupa vreo 150 km am zis ca o iau razna , incheieturile de la maini nu le mai simteam , picioarele ma dureau , spatele si fundu . e ft incomod dupa ceva km sa tot stai sa te tii de rezervor ( mai ales cand pune frana si trebuie sa te impingi in rezervor sa nu vi peste pilor ) .:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu altii cum sunt dar acu am ajuns acasa si mi-am rupt fundu, spatele..sunt teapan tot. Daca inainte mergeam 200 de km fara pauze, acu dupa 100 deja trebuie sa opresc ca nu mai pot sta pe sea. M-am hotarat, trebuie sa-i fac cunostinta cu Darian ca dupa 10 ani s-a dus naibii buretele ala. Nici nu ma mai uit la bani sa puna 10 straturi de burete, gel ce-o fi ca nu se mai poate. Cred ca cine are probleme asemanatoare ar trebui sa-si refaca seaua cu burete nou. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e 2003 dar si pe mine ma rupe dupa 100 si ceva de km.O s-o duc si eu la el, dar astept sa se termine sezonul, ca am inteles ca dureaza destul de mult, si parca n-as vrea sa ma uit la ea.

 

 

Nu stiu altii cum sunt dar acu am ajuns acasa si mi-am rupt fundu, spatele..sunt teapan tot. Daca inainte mergeam 200 de km fara pauze, acu dupa 100 deja trebuie sa opresc ca nu mai pot sta pe sea. M-am hotarat, trebuie sa-i fac cunostinta cu Darian ca dupa 10 ani s-a dus naibii buretele ala. Nici nu ma mai uit la bani sa puna 10 straturi de burete, gel ce-o fi ca nu se mai poate. Cred ca cine are probleme asemanatoare ar trebui sa-si refaca seaua cu burete nou. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu hornetul lui marius vararu care are sa facuta, are mai mult burete. E mult mai confortabila ce-i drept dar nu mai simteam lafel de bine motocicleta. Acelasi feeling l-am avut si cand am mers pe un alt motor de-al meu cu saua de fabrica, dar cu o bluza deasupra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu altii cum sunt dar acu am ajuns acasa si mi-am rupt fundu, spatele..sunt teapan tot. Daca inainte mergeam 200 de km fara pauze, acu dupa 100 deja trebuie sa opresc ca nu mai pot sta pe sea.................

Imbatranesti Dane...... :friends: :grinbandit: .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut 4k km in doua saptamani cu Hornetul. O saptamana - 2.600 km Grecia-Turcia, apoi un dus intors Buc-Brasov (in aceiasi zi dusul si intorsul), si acum un dus intors Buc-Chisinau. Au fost zile cand am mers 9 ore pe motor (traisca Istambulul si traficul infernal de acolo), si acum in cunostinta de cauza, pentru cei care vor sa isi ia Hornet mentionez urmatoarele:

[Repet ca am versiunea S cu parbriz double-bubble Puig, 1.84m, 90kg, + prietena mica si frumoasa, si mai nou un top-case]

 

- Dupa vreo 2 ore, incepe sa doara incheietura mainii drepte. Exista "scule" pentru a diminua asta, dar eu am preferat varianta budget si am pus un plastic lat de vreo 1,5cm deasupra mansonului, astfel incat raza acestuia sa fie mai mare intr-un anumit loc, ceea ce il face mai usor de tinut. Incredibil, dar acum nu ma mai doare incheietura mainii drepte. Astazi am venit de la Chisinau, 6 ore, dintre care 5 condus efectiv (465 km) + o ora vama si o oprire la benzinarie. Dupa 5 ore nu am nici o problema cu incheieturile.

 

- Picioarele desi au pozitie mai comoda ca la SS, la fel, dupa ore, daca le misti, simti ca ceva nu e in regula, si trebuie putina gimnastica care se poate face si in mers, fara probleme. Pentru dornici de carcoteala, amitesc ca si in scaunul de la birou daca stai 2 ore, incepi sa amortesti. In loclitati si/sau cand merg mai incet de 100km/h pun picioarele pe crash-padurile, facute artizanal de un individ pe nume Radu, daca nu ma insel. Foarte mari si foarte comode, si cand tii picioarele in fata, se schimba si suprafata de sprijin a funduletului pe sa, astfel partea default se mai odihneste.

 

- Saua incepe sa simta dupa vreo 4 ore. La drumuri mai scurte nu am avut probleme. Probabil pentru ca e gandita de oras, unde pui des picioarele jos, saua este destul de ingusta (cel putin pentru coorul meu) in partea din spate, si asta se simte in primul rand. Daca ar fi sa imi modific saua, as face-o un pic mai lata in spate si un pic mai inalta in fata sa nu se atinga anumite organe de rezervor, care dealtfel la soare puternic se incinge destul de tare.

 

- Atuonomia este slaba, si nici macar asta nu este problema cea mai mare, ci mai degraba faptul ca (cel putin la mine) robinetul de rezerva intra de la 10.5 pana la 12.5 litri, si acum estimarea de "range" mi-o fac dupa consum (robinetul de rezerva fiind doar un reminder) consum care se pare in fine si in sfarsi s-a stabilizat (sau mai bine zis, am invatat eu sa merg mai "constant") si cu pasager si topcase, la viteza preponderent de 120-130km/h este 5.6 litri, la viteza preponderent 150-160km/h este de 6.2 litri. Cum rezervorul masurat de mine are 15.7 litri, umplut ochi, stiu ca chiar daca merg cu 160, pot sa merg fara probleme 230km, dupa care trebuie sa ma uit dupa benzinarie.

 

- Motorul de 600cc, 4-linie, are dezavantajul de a nu trage decat sus, astfel a 6-a se simte bine cam de la 130km/h, iar daca ti-a scazut viteza la un 110 (sa zicem deal), tre musai sa o retrogradezi pana in a 4 ca sa traga cat de cat.

Aceiasi poveste cu depasirile, doua sau chiar trei viteze in jos, daca vrei sa depasesti un TIR la deal, din scurt.

 

- Pasagerul, sau in cazul meu, pasagera, nu se plange, decat de sa, si ca pe drum "accidentat" (a se citi din moldova), tot timpul de la vibratii, hopuri si sarituri, aluneca spre mine si trebuie sa se dea iar in spate.

 

 

Asa ca si concluzie, pentru touring (500+km/zi), Hornetul e cam de 6/10, pe viitor o sa tin oricum hornetul, pentru oras si plimbari scurte, insa pentru ture lungi, cand o sa am posibilitatea o sa imi iau un enduro-touring mai mare, de genul TDM 900 sau V-Strom 1000.

Cu Hornetul mi se pare limita de comfort undeva pe la 400km-5ore/zi. Pana acolo este ok, tot ce e peste, este cam mult, din punctul meu de vedere.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta si pe mine cineva din Constanta cu un Hornet ?? Saptamana asta, o sa am banii.. Sau vine cineva la mare curand? Dau un cico :)

 

Aaa, am uitat sa spun scopul : Vreau sa vad cum imi vine..

Ai PM.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Pasagerul, sau in cazul meu, pasagera, nu se plange, decat de sa, si ca pe drum "accidentat" (a se citi din moldova), tot timpul de la vibratii, hopuri si sarituri, aluneca spre mine si trebuie sa se dea iar in spate.

Partea cu alunecatul se poate rezolva cu o pereche de pantaloni de piele. Pasagera mea de cand si-a luat costum de piele nu mai aluneca peste mine nici la frane bruste.

Eu mai mult de 400 km pe zi n-am facut niciodata si nici nu ma incanta sa fac :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine mergi pe Transalpina ca merita plimbarea pana acolo :)

 

Da e super zona si asfaltul chiar daca nu a fost finalizat 100%. Eu am fost sambata pe acolo dar din pacate cu masina.

Vreau sa fac intr-un weekend plecare spre Transfagarasean cu intoarcere pe Transalpina sau invers. Cred ca la inceputul lui Septembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...