Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 La shadow nu vibrează Âşi nu bâzâie nimic. Doar sfârie puțin Âşi cam atât. Dacă te dai 10 minute cu monocilindru 2t Âşi apoi te urci pe hornet o să crezi că e electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Salut la toti . Ati recomanda un Honda Hornet 600 la un incepator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Salut, Raspunsul este...depinde Suntem multi care am inceput cu Hornet.E o moto super ok pentru inceput, pe mine m-a iertat de multe ori Dar dupa cum spun si altii, depinde de tine.Poti muri si cu scooter pana la urma, dar cu o mobra cu 97 de cai Salut la toti . Ati recomanda un Honda Hornet 600 la un incepator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Salut, Raspunsul este...depinde Suntem multi care am inceput cu Hornet.E o moto super ok pentru inceput, pe mine m-a iertat de multe ori Dar dupa cum spun si altii, depinde de tine.Poti muri si cu scooter pana la urma, dar cu o mobra cu 97 de cai Adevarat graiesti ) pai ce pot zice despre mine e ca ma pot abtine de la multe , nu-mi iau mobra sa ma dau ca rossi deci sa inteleg ca as putea face fata . mai ales la excursii de mai multi km ar fi perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Eu cu Hornetelul tocmai ce am venit din vacanta si am facut 2600km intr-o saptamana, si desi stiam ca lantul e pe duca, am zis ca ma tine, dar nu prea m-a tinut. Adica am ajuns la Bucuresti pe roti, dar cu lantul la gradatia de intins maxim, si cu toate acestea intins neuniform si atingand-se de cric (se aude groaznic). Maine o sa imi iau un kit de lant, am gasit pret bun aici, dar nu scrie daca este cu sa de inchidere sau "endless", stiti voi cumva? (din cate am ciit procedura este mult prea complicata pentru lant inchis din fabrica) Am mai avut si eu prima cazatura pe strada cu motorul in Grecia, pe un asfalt uscat, dar care a fost mai lunecos decat unul ud (de la temeperaturi+smoala+cauciuc de la frane+vale), in fine, franam normal si pe la 40km/h s-a blocat roata fata si nu am mai avut timp sa ii dau drumul pentru ca eram usor inclinat si motocicleta a cazut in momentul t2. Nu vreau acum sa aud teoria franarii, DOT-ul cauciucul, etc, vroiam doar sa zic ca acele crash-paduri facute artizanal de un individ din Bucuresti, si-au facut excelent treaba! Au oprit motocicleta destul de rapid (nu vreau sa dau cifrme, pentru ca nu am masurat). S-a polizat din ele cam 7-8mm Al doilea punct de sprijin a fost maneta de ambreiaj care s-a polizat putin, iar a treilea punct a fost suportul pentru bagaj lateral, practic mototcicleta nu a patit nimic si am putut sa imi continui drumul cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) @mettal86 "Maine o sa imi iau un kit de lant, am gasit pret bun aici, dar nu scrie daca este cu sa de inchidere sau "endless", stiti voi cumva? (din cate am ciit procedura este mult prea complicata pentru lant inchis din fabrica)" eu cred ca e cu za de inchidere. nu e greu de pus doar ca trebuie sa fi atent, foarte atent cum il montezi ca de nu, nu apuci 2 km si o patesti acum am vaz. pe cutie scrie x-chain. deci e cu za de inchidere Editat Iulie 30, 2011 de deathm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) Vezi că DID-urile sunt de mai multe feluri, pe lângă grosime(520,525 etc) mai au şi modelele VM şi ZVM-X. Înainte erau mai multe, vreo 3-4. Astea reprezintă rezistenţa lor. VM mai proaste, ZVM-X mai bune. Eu am avut VM şi a fost ok, deşi am mers cu el doar vreo 10 miii. Uită-te la ei pe site, http://didchain.com Mie mi-a venit cu za de închidere, dar era 520 (ţie îţi trebuie 525) pentru motorete de cilindree mică. E o za pe care o montezi fie cu presa, fie la ciocan. Eu am închis lanţul la ciocan. Ai nevoie de două dornuri un ciocan şi un prieten. Cu un dorn baţi tu bolţul, iar prietenul ţine contra pe cealaltă parte. Editat Iulie 30, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Adevarat graiesti ) pai ce pot zice despre mine e ca ma pot abtine de la multe , nu-mi iau mobra sa ma dau ca rossi deci sa inteleg ca as putea face fata . mai ales la excursii de mai multi km ar fi perfecta Hornetul e un motor destul de OK pentru incepatori. Normal ca tre sa te abtii de la multe. Cat despre excursii de mai multi km, nu stiu e sa zic. Mie imi place Hornetul, insa doar prin oras. La iesirile mai lungi, nu mi se pare prea comod. Prefer chiar si un SS in loc de hornet. Vantul si turbulentele sunt foarte deranjante, si la un moment dat devine obositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Mirceam, ia-ti un Hornet S si ai rezolvat problema. Pentru drumuri lungi in loc de SS eu mi-as lua BMW 1200 GS adventure dar cum nu am bani o sa-mi iau un Varadero 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Mie imi place Hornetul, insa doar prin oras. La iesirile mai lungi, nu mi se pare prea comod. Prefer chiar si un SS in loc de hornet. Vantul si turbulentele sunt foarte deranjante, si la un moment dat devine obositor. Cel mai mult am mers 550km dintr-o bucata si nu a devenit obositor deloc Pe distante mai lungi te resimti cu siguranta pe orice tip de motor (poate mai putin Goldwing). O intrebare mai am: cum pot verifica o baterie moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Cel mai mult am mers 550km dintr-o bucata si nu a devenit obositor deloc Pe distante mai lungi te resimti cu siguranta pe orice tip de motor (poate mai putin Goldwing). O intrebare mai am: cum pot verifica o baterie moto? Cu aparatul de masura !!! ......mai precis ce vrei sa masori ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Cu aparatul de masura !!! ......mai precis ce vrei sa masori ??? Logic, ai nevoie de un aparat de masura insa la cunostintele mele despre electrica nu pot aprecia daca bateria isi mai face treaba sau trebuie inlocuita. Pe scurt m-am trezit fara curent la motor, probabil datorita alarmei (motorul a stat 2 sapt in garaj fara sa fie folosit) si am incarcat bateria la un redresor de masina, tot pe 12V, insa desi bateria se incalzise putin dupa 3-4h nu avea curent deloc. Pe baterie nici macar led-urile de pe bord nu se aprindeau. Am pornit motorul cu redresorul conectat si totul a fost in regula, insa daca indepartam firele dupa 2-3 min motorul se oprea. Nu ar fi trebuit sa functioneze pe curentul de la releu? EDIT - bateria actuala a fost cumparata la inceputul sezonului trecut, deci nu este foarte veche Editat August 2, 2011 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Logic, ai nevoie de un aparat de masura insa la cunostintele mele despre electrica nu pot aprecia daca bateria isi mai face treaba sau trebuie inlocuita. Pe scurt m-am trezit fara curent la motor, probabil datorita alarmei (motorul a stat 2 sapt in garaj fara sa fie folosit) si am incarcat bateria la un redresor de masina, tot pe 12V, insa desi bateria se incalzise putin dupa 3-4h nu avea curent deloc. Pe baterie nici macar led-urile de pe bord nu se aprindeau. Am pornit motorul cu redresorul conectat si totul a fost in regula, insa daca indepartam firele dupa 2-3 min motorul se oprea. Nu ar fi trebuit sa functioneze pe curentul de la releu? EDIT - bateria actuala a fost cumparata la inceputul sezonului trecut, deci nu este foarte veche Mai porneste motorul cu redresorul pe el si poate ramai si fara redresor... Redresorul e facut sa dea curent pentru incarcarea bateriei, sa zicem MAXIMUM 10 Amperi, la pornire starterul electric consuma in jur de 30Amperi, deci ai noroc ca nu ti-ai ars redresorul. Cand incarci bateria scoate-i bornele care duc la motor (daca nu ai facut asta), in functie de redresor, incarcarea dureaza intre 2-10 ore, daca l-ai tinut 10 opre, si dupa nu mai porneste inseamna ca e moarta bateria. Cu aparatul de masura e destul de greu sa iti dai seama de starea bateriei, pentru ca dupa ce o incarci o sa iti arate ~13 Volti, dar dupa ce o pui in sarcina o sa scada, pentru ca cu aparatul de masura tu poti sa masori tensiunea, sau eventual intensitatea curentului, insa nu poti sa masori energia inmagazinata de baterie. Ca idee la motocicleta, bateria nu tine mai mult de 2 ani, indiferent cat de ingrijita este, unii se lauda ca ii tine 3 ani, dar nu mai e la fel de buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Mai porneste motorul cu redresorul pe el si poate ramai si fara redresor... Redresorul e facut sa dea curent pentru incarcarea bateriei, sa zicem MAXIMUM 10 Amperi, la pornire starterul electric consuma in jur de 30Amperi, deci ai noroc ca nu ti-ai ars redresorul. Mda, obiceiuri proaste luate de la mecanici pe care i-am observat ca porneau motorul cu redresorul conectat la bornele de pe motor.. O sa las bateria la incarcat 12h la redresorul meu Bosch, insa pt siguranta cred ca o sa cumpar si una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Cel mai mult am mers 550km dintr-o bucata si nu a devenit obositor deloc Pe distante mai lungi te resimti cu siguranta pe orice tip de motor (poate mai putin Goldwing). Am facut intr-o zi o tura de vreo 150 de km cu hornetul cu pasager. A doua zi...aceeasi tura cu un gsxr 750, cu acelasi pasager. Concluzia mea (si a pasagerului) : GSXR-ul net superior la capitolul comfort. Totusi, hornetul ramane unul dintre motoarele mele preferate Dar la drum lung...nu se poate compara cu o carenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Ce an gixerul ? Dacă e vreo vacă de prin 2000 se înțelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Am facut intr-o zi o tura de vreo 150 de km cu hornetul cu pasager. A doua zi...aceeasi tura cu un gsxr 750, cu acelasi pasager. Concluzia mea (si a pasagerului) : GSXR-ul net superior la capitolul comfort. Totusi, hornetul ramane unul dintre motoarele mele preferate Dar la drum lung...nu se poate compara cu o carenata. Depinde, pentru pasager e comod pe un SS ca se poate tine de rezrvor, insa la drum lung SS-ul are saua mult mai tare, nu cred ca dupa 6-7 ore e mai comod decat Hornetul, ca sa nu mai zic de pozitia mainilor. 150km inseamna 2-3 ore, eu vineri de exemplu am mers 600 km vreo 9 ore (am mers si prin istambul, care a scazut drastic viteza medie), si ma durea fundul de toata frumusetea, dar atat. Pe SS, cred ca ma durea tot corpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 toti ziceti ca un SS e mai lejer ca viespea la drum lung,ca pozitia pasagerului e mai buna,ca saua e mai nush cum....etc etc etc...dar va ganditi vreunul ce inseamna(sau ati facut careva) un drum de 500km pe SS pt PICIOARE SI MUSCHI?pozitia pe un ss banuiesc ca stie toata lumea cum e,pe loc,sau dupa cativa km.dar incercati un drum luuung si o sa aveti parte de o iluminare in ceea ce priveste pozitia la drum lung si oboseala acumulata.oare de ce orice touring are scaritele foarte jos cu o pozitie fireasca a picioarelor,ghidonul lat si spatele drept?com`on...multi ori vorbiti din auzite ori le ziceti din burta cand spuneti ca un ss e ok la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ce an gixerul ? Dacă e vreo vacă de prin 2000 se înțelege. E un K2 . Oricum e vaca fata de Hornet ) Eu am zis parerea mea referitor la cat de confortabila e viespea la drum lung. Pe Hornet vantul m-a disperat. Faptul ca pe Hornet stau mai drept decat pe un SS sa stii ca iar nu a fost un avantaj pentru mine. Pasagera, fiindca se tinea de rezervor, statea aplecata peste mine si se cam lasa cu greutatea pe corpul meu. Daca voiam sa evit asta, trebuia sa imi flexez mainile si din nou, nu era ok pt mine @george: Ture foarte lungi nu am facut cu SS. Am facut insa o tura de peste 1500 km cu un CBR 600F si mi s-a parut f ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 @george: Ture foarte lungi nu am facut cu SS. Am facut insa o tura de peste 1500 km cu un CBR 600F si mi s-a parut f ok CBR 600F = sport TOURING.....alta mancare de peste..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 revin si eu cu problema mea, care se pare ca nu prea exista (decat in capul meu, sau generata de mine) una peste alta, m-a exasperat xenonul si l-am scos. decat fara far, mai bine cu lumanarea halogenica. azi ajuns acasam m-am apucat iar de masurat curentul. si mi-a dat dupa cum urmeaza: cu motorul oprit: 12,92v (motorul oprit de aprox o ora) ralanti: 15v ralanti + faza scurta: 14.8v ralanti + faza lunga: 14.4v - 14.7v 3000rpm: 14.68v 3000rpm + faza scurta: 14.00v 3000rpm + faza lunga: 13.94v 5000rpm: 14.61v 5000rpm + faza scurta: 13.77v 5000rpm + faza lunga: 13.68v la ralanti + faza scurta + semnal + frana + electroventilator (deci cam toti consumatorii) - 12.7v manualul zice doar ca bacteria are fully charged 13.00 - 13.2 si are nevoie de incarcare sub 12.3, deci la 12.92 este ok, si mai zice ca la 5000 ture cu faza scurta tre sa fie intre 13.00 si 15.5, iar eu am 13.77, deci iar ok. pdf-ul de la electrex usa - fault finding flow chart for motorcycle charging systems, zice ca sa pornesc motorul si sa masor la 2500rpm si daca am peste 13.5 sa masor si la 5000 unde tre sa am sub 14.8. (la 3000 am 14.68 si la 5000 14.61) deci si aici zice ca e totul bine. pana la urma se pare ca xenonul nu mere bine ca innadesc eu cablurile sa le lungesc sa pot baga balastul sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Releul iti incarca foarte bine, valorile masurate sunt in limite. La consumatori mari ai doua probleme: 1. Daca curentul consumat este prea mare, nu poate fi suportat in totalitate de alternator, deci iti va trage si din baterie. Oricum, cu cat sunt mai multi consumatori cu atat bateria va fi incarcata mai putin, sau chiar deloc, sau chiar ajungandu-se in situatia de mai sus. Daca tensiunea pe baterie cu totul oprit este mai mare decat cea cu consumatorii porniti, inseamna ca bateria da si ea curent, deci se descarca, in loc sa se incarce. 2. La consumatori mari ai grija si ce fire folosesti, in afara ca exista riscul incalzirii lor, ai pierderi de tensiune pe fire. Un bec de 60W la 12V suge un curent de 5A si iti trebuie fire de 1.5 mm2. Pasagera, fiindca se tinea de rezervor, statea aplecata peste mine si se cam lasa cu greutatea pe corpul meu. Daca voiam sa evit asta, trebuia sa imi flexez mainile si din nou, nu era ok pt mine Eu am o gentuta mica pe rezervor (tankbag cu magneti) si sotia se sprijina pe gentuta si sta foarte comod, nici pe mine nu ma incomodeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 revin si eu cu problema mea, care se pare ca nu prea exista (decat in capul meu, sau generata de mine) una peste alta, m-a exasperat xenonul si l-am scos. decat fara far, mai bine cu lumanarea halogenica. azi ajuns acasam m-am apucat iar de masurat curentul. si mi-a dat dupa cum urmeaza: cu motorul oprit: 12,92v (motorul oprit de aprox o ora) ralanti: 15v ralanti + faza scurta: 14.8v ralanti + faza lunga: 14.4v - 14.7v 3000rpm: 14.68v 3000rpm + faza scurta: 14.00v 3000rpm + faza lunga: 13.94v 5000rpm: 14.61v 5000rpm + faza scurta: 13.77v 5000rpm + faza lunga: 13.68v la ralanti + faza scurta + semnal + frana + electroventilator (deci cam toti consumatorii) - 12.7v manualul zice doar ca bacteria are fully charged 13.00 - 13.2 si are nevoie de incarcare sub 12.3, deci la 12.92 este ok, si mai zice ca la 5000 ture cu faza scurta tre sa fie intre 13.00 si 15.5, iar eu am 13.77, deci iar ok. pdf-ul de la electrex usa - fault finding flow chart for motorcycle charging systems, zice ca sa pornesc motorul si sa masor la 2500rpm si daca am peste 13.5 sa masor si la 5000 unde tre sa am sub 14.8. (la 3000 am 14.68 si la 5000 14.61) deci si aici zice ca e totul bine. pana la urma se pare ca xenonul nu mere bine ca innadesc eu cablurile sa le lungesc sa pot baga balastul sub sa. Dar care era problema initiala? Xenonul iti descarca bateria? Din ce masuratori ai pus aici incarcarea merge foarte bine, dar ti-as sugera sa masori cu motorul folosit cca 30/1 ora pentru ca am vazut un releu care cand era rece incarca perfect si cand se incalzea nu mai baga peste 12. Deci da o tura sa se incalzeasca, opreste undeva pe un camp si fa masuratorile, eu asa am depistat releul respectiv. Acu ai masurat cu xenonul pus sau fara? EDIT - bateria actuala a fost cumparata la inceputul sezonului trecut, deci nu este foarte veche Depinde ce baterie ti-ai luat. Si a mea tot de anul trecut era, dar a ajutat-o releul de incarcare se se strice si mai era si no name. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 problema ar fi ca xenonul se intrerupea cand aveam alti consumatori. acum am facut masuratorile cu halogenul. motorul era destul de cald + ca turat la 3000 + turat la 5000, s-a incalzit destul pe loc. inatai am masurat motorul in ture si dupa, cand s-a incins destul si la ralanti. (sa fiu sigur ca ralatiul este stabil) deci pana la urma sa nu mai innadesc firele la xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu ma refeream sa fie motorul incalzit ci releul. Sau poti sa mai incerci o chestie, fixezi multimetrul la baterie si pleci sa dai o tura. Asa vezi incarcarea in timp real si ce se intampla cand se opreste xenonul. Nu cred ca mutarea balastului te-ar putea ajuta la ceva, parerea mea e ca releul ar avea probleme cand se incinge, eventual cand intra si ventilatorul scade incarcarea sub o anumita limita care obliga xenonul sa se inchida. Sunt mai multi factori si doar prin teste ii dai de cap, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.