kristy Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 daca in loc de toba originala pun o tzeava de dimensiunea la galerie si lunga cat toba originala...influenteaza cu ceva la motor? consum, putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 nu influenteaza "la motor"...dar daca treci prin fata blocului meu si sunt pe faza risti sa iti iei un borcan in freza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Îi mai sălți puțin relanteul Âşi merge, dar e o mare prostie pentru că o să sune lafel ca o barcă, tare Âşi prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
causius Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) Salutare la toata lumea (pentru ca sunt nou pe aici). As avea cateva intrebari, pentru veterani, in special, daca se poate. ma intereseaza CB1000R - 1. pierd mult, si daca da, ce anume, daca in loc de CB1000R ma incurc cu un CB600FA? 2. ce alternative vedeti la CB1000R (stiu ca e topic de hornet, asa ca sper sa nu inflamez pe nimeni cu intrebarea)? 3. cam ce preturi mai sunt astazi, la un SH de prin 2007-2008 (modelul nou, de la F8 in sus, cred, zic bine?) cateva interese personale: ma intereseaza un naked strict pentru oras, cuplu bun (desi nu intentionez sa car altceva decat nevasta, super-ocazional, la un suc), conduc auto de 18 ani (binisor, i might add), n-am mai mers pe moto de vreo 10 ani (de mi-e si frica sa ma uit la ele, desi sunt indragostit ireparabil) dar ma descurcam bine, nu am veleitati sportive (conduc prudent si masina, daramite motorul) insa imi place sa stiu ca am ceva capabil sub mine (valabil la femei si motoare). Multumesc pentru rabdare si sper ca nu v-ati plictisit sa raspundeti la aceleasi intrebari de incepator. PS: stiu ca Buster a raspuns la o intrebare asemanatoare, pe un topc CB1000R versus CB600F dar, dupa cum am spus, pe mine m-ar interesa si alternativele la CB1000R sau deosebirile majore, daca exista, intre ele. Editat August 21, 2011 de causius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Hop...eu am 1.87, sa inteleg ca sunt mare pentru Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Salutare la toata lumea (pentru ca sunt nou pe aici). As avea cateva intrebari, pentru veterani, in special, daca se poate. ma intereseaza CB1000R - 1. pierd mult, si daca da, ce anume, daca in loc de CB1000R ma incurc cu un CB600FA? 2. ce alternative vedeti la CB1000R (stiu ca e topic de hornet, asa ca sper sa nu inflamez pe nimeni cu intrebarea)? 3. cam ce preturi mai sunt astazi, la un SH de prin 2007-2008 (modelul nou, de la F8 in sus, cred, zic bine?) cateva interese personale: ma intereseaza un naked strict pentru oras, cuplu bun (desi nu intentionez sa car altceva decat nevasta, super-ocazional, la un suc), conduc auto de 18 ani (binisor, i might add), n-am mai mers pe moto de vreo 10 ani (de mi-e si frica sa ma uit la ele, desi sunt indragostit ireparabil) dar ma descurcam bine, nu am veleitati sportive (conduc prudent si masina, daramite motorul) insa imi place sa stiu ca am ceva capabil sub mine (valabil la femei si motoare). Multumesc pentru rabdare si sper ca nu v-ati plictisit sa raspundeti la aceleasi intrebari de incepator. PS: stiu ca Buster a raspuns la o intrebare asemanatoare, pe un topc CB1000R versus CB600F dar, dupa cum am spus, pe mine m-ar interesa si alternativele la CB1000R sau deosebirile majore, daca exista, intre ele. Salut, in primul rand nu inteleg la ce anume te referi cu pierd? Pierzi bani, pierzi senzatii sau ce? Cred ca un hornet de 600 e perfect pentru oras, mai ales ca nu vrei nu stiu ce sportiva. Daca iti plac numerele apropiate de 1000 poti incerca un hornet de 900, sunt mai rare decat astea de 600, dar se gasesc totusi. Scuze ca poate nu ti-am raspuns la obiect dar nici postul tau nu e prea clar. Daca vrei preturi incearca un moto.it sa-ti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
causius Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) Salut, in primul rand nu inteleg la ce anume te referi cu pierd? Pierzi bani, pierzi senzatii sau ce? Cred ca un hornet de 600 e perfect pentru oras, mai ales ca nu vrei nu stiu ce sportiva. Daca iti plac numerele apropiate de 1000 poti incerca un hornet de 900, sunt mai rare decat astea de 600, dar se gasesc totusi. Scuze ca poate nu ti-am raspuns la obiect dar nici postul tau nu e prea clar. Daca vrei preturi incearca un moto.it sa-ti faci o idee. Salut, In primul rand multumesc pentru raspuns, si o sa incerc sa corectez pe unde am fost neclar in postul anterior... gand la gand cu bucurie privitor la faptul ca CB600 e perfect pentru oras, ma intrebam daca CB1000 o fi la fel de perfect, sau mai perfect..? cum spuneam, la stadiul la care sunt acum, personal as inclina spre un CB1000 in fata la CB600, dar diferenta de pret pe care am vazut-o in general in anunturi este de peste 2-3000 eur, la aceeasi vechime. adica, merita sa dau 2000 de euro in plus, la asta ma refeream cand am spus "ce pierd daca aleg un CB600 fata de CB1000" ? nu neaparat ca imi plac numerele cu 1000, desi n-am nimic impotriva lor, chiar sunt fan 1001 de nopti pierdute pe net, formula 1000, etc... insa din parerile pe care mi le-am facut pana acum cu privire la motoare dincoace de 2007, ma gandeam la CB600 ca alternativa la CB1000, pentru oras. de aceea, ma intreb daca merita sa dau 2000 EUR in plus, doar ca sa scrie ca am motor de 1000 cc.de asemenea, ce alte alternative or mai fi disponibile... uite, ma gandeam si la un Z750 si la un suzuki gladius sau la o yamaha fz1 dar nu vreau sa ma tampesc cu prea multe variante si stiu ca suntem pe topic de hornet, asa ca nu vreau sa pedalez pe subiectul asta. parerea pe care mi-am facut-o pana acum este ca Honda e mai fiabila si mai echilibrata decat cele amintite, dar asta doar din ce am citit, nu de la cunoscatori (din gura calului cum s-ar zice). m-am uitat si pe moto.it, si pe mobile.de si pe bestbike.ro si pe bikeshop.ro si pe motorcyclenews.com si pe autotrader.co.uk si inca alte cateva. stiu sa folosesc netul, eu vroiam mai degraba o parere de la voi, cei care sunteti la curent cu subiectul. cam ce preturi se merita, mai degraba decat ce preturi se cer. nu stiu daca am fost mai explicit sau nu. cum spuneam, multumesc inca odata pentru raspuns, am vazut ca de regula raspunzi multor intrebari, si in general incerci sa dai sfaturi bune. Salut, In primul rand multumesc pentru raspuns, si o sa incerc sa corectez pe unde am fost neclar in postul anterior... gand la gand cu bucurie privitor la faptul ca CB600 e perfect pentru oras, ma intrebam daca CB1000 o fi la fel de perfect, sau mai perfect..? cum spuneam, la stadiul la care sunt acum, personal as inclina spre un CB1000 in fata la CB600, dar diferenta de pret pe care am vazut-o in general in anunturi este de peste 2-3000 eur, la aceeasi vechime. adica, merita sa dau 2000 de euro in plus, la asta ma refeream cand am spus "ce pierd daca aleg un CB600 fata de CB1000" ? nu neaparat ca imi plac numerele cu 1000, desi n-am nimic impotriva lor, chiar sunt fan 1001 de nopti pierdute pe net, formula 1000, etc... insa din parerile pe care mi le-am facut pana acum cu privire la motoare dincoace de 2007, ma gandeam la CB600 ca alternativa la CB1000, pentru oras. de aceea, ma intreb daca merita sa dau 2000 EUR in plus, doar ca sa scrie ca am motor de 1000 cc.de asemenea, ce alte alternative or mai fi disponibile... uite, ma gandeam si la un Z750 si la un suzuki gladius sau la o yamaha fz1 dar nu vreau sa ma tampesc cu prea multe variante si stiu ca suntem pe topic de hornet, asa ca nu vreau sa pedalez pe subiectul asta. parerea pe care mi-am facut-o pana acum este ca Honda e mai fiabila si mai echilibrata decat cele amintite, dar asta doar din ce am citit, nu de la cunoscatori (din gura calului cum s-ar zice). m-am uitat si pe moto.it, si pe mobile.de si pe bestbike.ro si pe bikeshop.ro si pe motorcyclenews.com si pe autotrader.co.uk si inca alte cateva. stiu sa folosesc netul, eu vroiam mai degraba o parere de la voi, cei care sunteti la curent cu subiectul. cam ce preturi se merita, mai degraba decat ce preturi se cer. nu stiu daca am fost mai explicit sau nu. cum spuneam, multumesc inca odata pentru raspuns, am vazut ca de regula raspunzi multor intrebari, si in general incerci sa dai sfaturi bune. tocmai mi-am dat seama ca am uitat sa fiu mai putin neclar exact unde ma interesa mai tare, la comparatia dintre CB600 si CB1000. Ai putea sa imi spui niste experiente personale vis-a-vis de diferentele dintre ele, ca sa imi fac o parere daca se merita diferenta de pret? multam fain Editat August 21, 2011 de causius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Salut, In primul rand multumesc pentru raspuns, si o sa incerc sa corectez pe unde am fost neclar in postul anterior... gand la gand cu bucurie privitor la faptul ca CB600 e perfect pentru oras, ma intrebam daca CB1000 o fi la fel de perfect, sau mai perfect..? cum spuneam, la stadiul la care sunt acum, personal as inclina spre un CB1000 in fata la CB600, dar diferenta de pret pe care am vazut-o in general in anunturi este de peste 2-3000 eur, la aceeasi vechime. adica, merita sa dau 2000 de euro in plus, la asta ma refeream cand am spus "ce pierd daca aleg un CB600 fata de CB1000" ? nu neaparat ca imi plac numerele cu 1000, desi n-am nimic impotriva lor, chiar sunt fan 1001 de nopti pierdute pe net, formula 1000, etc... insa din parerile pe care mi le-am facut pana acum cu privire la motoare dincoace de 2007, ma gandeam la CB600 ca alternativa la CB1000, pentru oras. de aceea, ma intreb daca merita sa dau 2000 EUR in plus, doar ca sa scrie ca am motor de 1000 cc.de asemenea, ce alte alternative or mai fi disponibile... uite, ma gandeam si la un Z750 si la un suzuki gladius sau la o yamaha fz1 dar nu vreau sa ma tampesc cu prea multe variante si stiu ca suntem pe topic de hornet, asa ca nu vreau sa pedalez pe subiectul asta. parerea pe care mi-am facut-o pana acum este ca Honda e mai fiabila si mai echilibrata decat cele amintite, dar asta doar din ce am citit, nu de la cunoscatori (din gura calului cum s-ar zice). m-am uitat si pe moto.it, si pe mobile.de si pe bestbike.ro si pe bikeshop.ro si pe motorcyclenews.com si pe autotrader.co.uk si inca alte cateva. stiu sa folosesc netul, eu vroiam mai degraba o parere de la voi, cei care sunteti la curent cu subiectul. cam ce preturi se merita, mai degraba decat ce preturi se cer. nu stiu daca am fost mai explicit sau nu. cum spuneam, multumesc inca odata pentru raspuns, am vazut ca de regula raspunzi multor intrebari, si in general incerci sa dai sfaturi bune. tocmai mi-am dat seama ca am uitat sa fiu mai putin neclar exact unde ma interesa mai tare, la comparatia dintre CB600 si CB1000. Ai putea sa imi spui niste experiente personale vis-a-vis de diferentele dintre ele, ca sa imi fac o parere daca se merita diferenta de pret? multam fain personal am mers si pe cb1000r si pe cb600 si pe cbf600.daca ar fi sa am banu` as lua cb1000r pentru:cuplu mai mare,tehnologie mai noua si mai multa inglobata sub "un singur acoperis" si peste toate un look muuuuult mai frumos(gustul meu).manevrabilitatea e exceptionala si pe cb1000,kilogramele in plus nu se simt deloc.din punctul meu de vedere e alta mancare de peste miarul,in sensul ca cel de 600 e o jucarie mica si frumoasa iar miarul e o jucaria mai mare,atuuri fiind puterea si cuplul,suspensiile sunt mult mai performante si mai sportive pe cb1000,franele cu 2 clase cel putin peste,confortul e cam pe acolo la amandoua cu un mic plus pe miar(saua mai mare si mai buna),bagaje tot atatea pui si la fel de greu pe ambele(dar ziceai ca nu prea te intereseaza aspectul asta).ca si consum diferentele nu vor fi notabile la un mers omenesc,in full gaz vei pune maxim un litru diferenta intre cele doua.pt drumuri in afara orasului vantul te va bate la fel,dar vei avea avanatajul ca in orice clipa vei avea putere disponibila la orice turatii.deci,conluzie(parere personala,repet) daca ai banu` da-l pe cb1000r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
causius Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 personal am mers si pe cb1000r si pe cb600 si pe cbf600.daca ar fi sa am banu` as lua cb1000r pentru:cuplu mai mare,tehnologie mai noua si mai multa inglobata sub "un singur acoperis" si peste toate un look muuuuult mai frumos(gustul meu).manevrabilitatea e exceptionala si pe cb1000,kilogramele in plus nu se simt deloc.din punctul meu de vedere e alta mancare de peste miarul,in sensul ca cel de 600 e o jucarie mica si frumoasa iar miarul e o jucaria mai mare,atuuri fiind puterea si cuplul,suspensiile sunt mult mai performante si mai sportive pe cb1000,franele cu 2 clase cel putin peste,confortul e cam pe acolo la amandoua cu un mic plus pe miar(saua mai mare si mai buna),bagaje tot atatea pui si la fel de greu pe ambele(dar ziceai ca nu prea te intereseaza aspectul asta).ca si consum diferentele nu vor fi notabile la un mers omenesc,in full gaz vei pune maxim un litru diferenta intre cele doua.pt drumuri in afara orasului vantul te va bate la fel,dar vei avea avanatajul ca in orice clipa vei avea putere disponibila la orice turatii.deci,conluzie(parere personala,repet) daca ai banu` da-l pe cb1000r @george05 Salut si multumesc. Exact asta imi doream, un comentariu al cuiva care a mers pe ambele :peace:si, eventual, si pe altele comparative, referitor la cum se manevreaza, ce feel dau una fata de alta, frane, acceleratie, ma rog, the works, diferente/similaritati... Cum spuneam, stiu ca topic de hornet, nu de comparatii CB X versus CB Y, asa ca mai astept un raspuns-doua, si apoi sunt impacatdaca se inchide topicul (desi, dupa mine, as asculta la nesfarsit despre motoarele astea, mi se par fantastice). Multumesc inca odata, PS: ceva comentarii despre pret-vechime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 @george05 Salut si multumesc. Exact asta imi doream, un comentariu al cuiva care a mers pe ambele :peace:si, eventual, si pe altele comparative, referitor la cum se manevreaza, ce feel dau una fata de alta, frane, acceleratie, ma rog, the works, diferente/similaritati... Cum spuneam, stiu ca topic de hornet, nu de comparatii CB X versus CB Y, asa ca mai astept un raspuns-doua, si apoi sunt impacatdaca se inchide topicul (desi, dupa mine, as asculta la nesfarsit despre motoarele astea, mi se par fantastice). Multumesc inca odata, PS: ceva comentarii despre pret-vechime? pe pret...doar atat as spune:e un model foarte nou(cb1000r) care repede nu isi va pierde valoarea grav inca o bucatica de vreme. comparativ... -cb1000r:putere oferita exagerat de liniar,la orice ture,manevrabilitate de la viteze mici pana la mari,dementiala,feedback al motorului exemplar,frane eficcae la in orice situatie(abs inluded),per total un motor prietenos -fz1:putere exagerat de multa pt un naked,oferita uneori brutal daca gresesti cu gazul,frane bune dar lasa de dorit la franarile de la super viteze,mai greoi decat fratele de la honda.astea si altele il fac,parerea mea,un motor mai de senzatii in stare bruta. -cb600f & cbf600:doua jucarii cu care ai impresia ca esti efectiv cu o bicicleta,ambele se preteaza demential la oras,manevrabilitate nici nu are rost sa discutam(poti face si ce nu crezi cu ele).fata de miare se simte faptul ca cele doua mari sunt mult mai apropiate de derivatele lor carenate(honda cbr1000 si yamaha r1). ti le spune pe incercate treburile,asta e parerea mea personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
causius Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 pe pret...doar atat as spune:e un model foarte nou(cb1000r) care repede nu isi va pierde valoarea grav inca o bucatica de vreme. comparativ... -cb1000r:putere oferita exagerat de liniar,la orice ture,manevrabilitate de la viteze mici pana la mari,dementiala,feedback al motorului exemplar,frane eficcae la in orice situatie(abs inluded),per total un motor prietenos -fz1:putere exagerat de multa pt un naked,oferita uneori brutal daca gresesti cu gazul,frane bune dar lasa de dorit la franarile de la super viteze,mai greoi decat fratele de la honda.astea si altele il fac,parerea mea,un motor mai de senzatii in stare bruta. -cb600f & cbf600:doua jucarii cu care ai impresia ca esti efectiv cu o bicicleta,ambele se preteaza demential la oras,manevrabilitate nici nu are rost sa discutam(poti face si ce nu crezi cu ele).fata de miare se simte faptul ca cele doua mari sunt mult mai apropiate de derivatele lor carenate(honda cbr1000 si yamaha r1). ti le spune pe incercate treburile,asta e parerea mea personala OK Aproape ca m-am simtit de parca m-am dat eu cu ele.... Foarte bun si exact ce imi doream sa aud...singura problema e ca acum sunt inca si mai determinat la un miar. s-ar putea sa dorm pe pres cateva luni de acum incolo, ca eu imi pusesem o limita de vreo 5000 EUR.. . asa, mi-a intrat viespea in suflet sa mai astept pana strang de un miar... multumesc si sper sa ne mai auzim PS: daca sunt vreodat prin zona, dau o bere/suc/cafea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salut. Cine a umblat si stie ce model de becuri sunt in bord? Tot ma chinui de vreo 2 ani sa le schimb si azi m-am hotarat. Sau ati pus altele alta culoare/ mai puternice? Asa arata? http://www.romimoto-piese.ro/category/10307020000/article/82626?show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 OK Aproape ca m-am simtit de parca m-am dat eu cu ele.... Foarte bun si exact ce imi doream sa aud...singura problema e ca acum sunt inca si mai determinat la un miar. s-ar putea sa dorm pe pres cateva luni de acum incolo, ca eu imi pusesem o limita de vreo 5000 EUR.. . asa, mi-a intrat viespea in suflet sa mai astept pana strang de un miar... multumesc si sper sa ne mai auzim PS: daca sunt vreodat prin zona, dau o bere/suc/cafea oricand cu mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Salut. Cine a umblat si stie ce model de becuri sunt in bord? Tot ma chinui de vreo 2 ani sa le schimb si azi m-am hotarat. Sau ati pus altele alta culoare/ mai puternice? Asa arata? http://www.romimoto-piese.ro/category/10307020000/article/82626?show=gallery Daca nu ma insel am luat de asta pentru bord, lumineaza mai tare decat cele clasice, dar nu pot sa zic ca au meritat 16 lei. Ca si model cred ca W5W este (99% ) Editat August 23, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Daca nu ma insel am luat de asta pentru bord, lumineaza mai tare decat cele clasice, dar nu pot sa zic ca au meritat 16 lei. Ca si model cred ca W5W este (99% ) Din cate am citit alea originale ar fi de 3W, dar mie mi se par cam chioare o sa pun de 5W cum ai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Din cate am citit alea originale ar fi de 3W, dar mie mi se par cam chioare o sa pun de 5W cum ai si tu. oooops, eu am uitat ca S-ul are bordul diferit de naked, asa ca ar fi bine sa verifici daca sunt aceleasi becuri (tind sa cred ca e acelasi bec, in carrefour se gasesc de astea la 5 lei, macar daca nu se potrivesc nu e o mare pierdere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leontin_09 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salutare, poate nu postez corect aici, dar am o problema si fiind novice in mecanica si moto apelez la dumneavoastra. Am si eu o hornetica din 99 si nu mergea turometru. I-am schimbat partea din ceramica, chiar capatul la ce e incercuit in imaginea atasata si acum merge, problema e ca mi se pare ca indica aiurea, si am testat cu un prieten mergand paralel si asa e, imi arata cam cu vreo 10km mai putin decat viteza reala. Puteti da un sfat, trebuie reglat ceva? ce nu am facut ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Ălă e cablul de la vitezometru, nu turometru. Ai verificat cât de uÂşor se învârte cablul cu tot cu melcul de la kilometraj ? Probabil agață pe undeva pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Salutare!A fost cineva pana acum cu cei de la scoala moto la plimbari? Vad ca se organizeaza in fiecare luna,in diferite locuri. Ma bate gandul sa merg dar vreau sa aflu si cateva pareri. Multam Editat August 25, 2011 de iulian 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leontin_09 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Ălă e cablul de la vitezometru, nu turometru. Ai verificat cât de uÂşor se învârte cablul cu tot cu melcul de la kilometraj ? Probabil agață pe undeva pe traseu. nu am verificat, doar l-am montat, o sa il dau jos sa vad daca agata si revin. Sa inteleg ca nu exista nicio setare, doar pui cablul, infiletezi si gata, trebuie sa mearga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Dacă totul e în regulă da, trebuie să meargă. Dacă desfaci cablul ai să vezi că e un fel de Âşufă pe interior. În aia bagi surubelnița Âşi învârți. Trebuie să se învârtă uÂşor Âşi să îndice pe bord. Dacă se miÂşcă greu e ceva pe traseu. Cel mai probabil Âşufa aia iese prin partea de jos. Dacă iese o cureți dai putin ulei Âşi o bagi la loc. Uleiul trebuie să fie câteva picături la 10cm, adică foarte puțin, cât să nu meargă pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare!A fost cineva pana acum cu cei de la scoala moto la plimbari? Vad ca se organizeaza in fiecare luna,in diferite locuri. Ma bate gandul sa merg dar vreau sa aflu si cateva pareri. Multam Scuze am uitat sa specific scoala,LOUIS,se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Pai daca esti incepator, poti sa iesi cu ei. Se merge incet in grup, cu niste reguli bine stabilite inainte. Cel mai simplu e sa incerci ca nu pierzi mare lucru, dar consider aceste iesiri utile pentru cei care tocmai ce au luat permisul si au pana in 500km. Daca deja circuli, nu stiu daca are rost, decat pentru a socializa, si a auzi inca odata ceea ce spune lumea si pe forum. Acum cateva intrebari generale de mecanica 1. Cablul de ambreiaj se intinde cu timpul, asemeni lantului de transmisie, si trebuie schimbat, chiar daca nu se rupe? Nu de alta, dar am tot mutat piulita la reglajul de jos (sus e intins la maximum), si nu prea am am unde sa dau ca sa apuce unde trebuie. Cablul de ambreiaj original vine cu tot cu camasa si cu partea aia filetata? sau e strict cablul ca in kitul de reparatie, doar ca de lungime potrivita? 2. Ati schimbat careva placile de la ambreiaj? pe la ce rulaj, si in general cam care e termenul de viata a unui ambreiaj de hornet cu care se merge relativ normal (adica nu regim de pista), si ma refer la patinat nu la huruitul specific. 3. Care e termenul de funcitonare a rulmentilor de la roti (ca astea sigur rezist aun anumit numar de rotatii, deci ar terbui sa fie o legatura foarte precisa intre nr de km si schimbarea rulmentilor de la roata). 4. Cei care ati schimbat rulmentul de ghidon, ati avut inainte de asta voblaj, cand luati mainile de pe ghidon? S-a remediat problema la schimbarea rulmentului de jug? Nu de alta, dar imi vobleaza rau, daca iau mainile de pe ghidon, si a inceput sa se simta si pe curbe luate mai vioi. Furca a fost servisata in primavara, roata este echilibrata, cauciucul ok, deci nu imi ramane decat rulmentul asta, care stiu ca e pe duca. Ms Editat August 25, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Cablul de ambreiaj original vine cu tot cu camasa si cu partea aia filetata? sau e strict cablul ca in kitul de reparatie, doar ca de lungime potrivita? 2. Ati schimbat careva placile de la ambreiaj? pe la ce rulaj, si in general cam care e termenul de viata a unui ambreiaj de hornet cu care se merge relativ normal (adica nu regim de pista), si ma refer la patinat nu la huruitul specific. 3. Care e termenul de funcitonare a rulmentilor de la roti (ca astea sigur rezist aun anumit numar de rotatii, deci ar terbui sa fie o legatura foarte precisa intre nr de km si schimbarea rulmentilor de la roata). 4. Cei care ati schimbat rulmentul de ghidon, ati avut inainte de asta voblaj, cand luati mainile de pe ghidon? S-a remediat problema la schimbarea rulmentului de jug? Nu de alta, dar imi vobleaza rau, daca iau mainile de pe ghidon, si a inceput sa se simta si pe curbe luate mai vioi. Furca a fost servisata in primavara, roata este echilibrata, cauciucul ok, deci nu imi ramane decat rulmentul asta, care stiu ca e pe duca. Ms Cablul de abreaj vine şi cu partea filetată şi cu cămaşa plus plasticul de pe butoiaş. Dacă nu mă înşel îţi dau şi piuliţele de jos. Nu se schimbă la un anumit rulaj plăcile de ambreaj ci la o anumită uzură. Se măsoară cu uzura plăcilor şi dacă nu-i în grafic se schimbă, sau se riscă până începe să patineze. Nu cred că rulmenţii au un număr de kilometri la care se schimbă. Deobicei dacă sunt pe ducă se aude sau se simte. Eu aveam joc pe faţă şi pe spate la fosta motoretă. Am dat într-o canalizare cu faţă pe frânare şi i-am spart. Odată cu ce ide pe faţă i-am schimbat şi pe cei de pe spate operaţiunea costând mai puţin de 60lei. La hornet probabil sunt puţin mai scumpi, fiind mai mari şi mai rezistenţi. Nu sunt sigur dar pe roata de spate s-ar putea să fie 3 rulmenţi. Nu m-am uitat încă pe acolo. Eu am rulmentul de la ghidon, cel de jos făcut varză şi nu voblează deloc, cu tot cu furca neservisată. Dacă vrei să schimbi ceva, merită investiţia pentru că apoi se simte cu totul altfel direcţia la viteze mici când virezi mai mult din ghidon. Editat August 25, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.