Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

fratilor....am nevoie de o pereche de crash-pad-uri cu tot cu slidere(surub+capat)..tongue.gif......asta ca sa ma fac ca lumea inteles...biggrin.gif...pt viespea mea.....nu aveti careva sau nu imi puteti recomanda pe cineva(persoana),sau ceva magazin sau ceva de genu asta din romania care sa aiba pe stoc?....sanatate......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Am nevoie de un set de 4 bujii de schimb pentru un Hornet din 2002.

Ce model de bujii sa iau, si eventual de unde?

Un pret estimativ...

 

 

Multumesc!

Check PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta,

 

Am o problema la hornetul meu.

L-am dus la service si i-am schimbat releul, dar dupa ce am plecat de acolo bateria era din nou moarta.

Ideea e ca ceva imi curata rau de tot bateria. Asta zic eu.

Am cumparat aparat de masurat si cand il pornesc se vede ca imi incarca bateria, ajunge pe la 12, 8 12, 9.

Ii dau cheie o ia, dar dupa ce merg jumatate de ora si o opresc nu o mai ia nici impinsa.

Ciudat e ca farul merge, semnalizarile la fel, ceva din baterie tot mai e.

Dar cand incerc sa o pornesc are sunetul acela ciudat ca si cum bateria ar fi moarta.

I-am cumparat baterie noua si dupa o ora am patit la fel.

Voiam sa va intreb daca aveti idee de la ce poate fii.

Poate un scurt ceva? La contact? nu incarca cum trebuie bateria? Releul?

 

Merci,

 

Vasile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta,

 

Am o problema la hornetul meu.

L-am dus la service si i-am schimbat releul, dar dupa ce am plecat de acolo bateria era din nou moarta.

Ideea e ca ceva imi curata rau de tot bateria. Asta zic eu.

Am cumparat aparat de masurat si cand il pornesc se vede ca imi incarca bateria, ajunge pe la 12, 8 12, 9.

Ii dau cheie o ia, dar dupa ce merg jumatate de ora si o opresc nu o mai ia nici impinsa.

Ciudat e ca farul merge, semnalizarile la fel, ceva din baterie tot mai e.

Dar cand incerc sa o pornesc are sunetul acela ciudat ca si cum bateria ar fi moarta.

I-am cumparat baterie noua si dupa o ora am patit la fel.

Voiam sa va intreb daca aveti idee de la ce poate fii.

Poate un scurt ceva? La contact? nu incarca cum trebuie bateria? Releul?

 

Merci,

 

Vasile

 

 

poate dupa ce iei contactul mai ramane un consumator ( bec) aprins - pozitia spate, de ex......poate "fura" curent si sta aprins foarte slab...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand crash paduri, ci crashbaruri (nu baruri in care sa te crashuiesti, desi si alea is bune). Astea intr-adevar apara. Am avut de amandoua.

 

buun.....atunci....de unde zici tu sa iau crash-bar-uri?.....pt moto(ca am eu deja un bar in care ma crash-uiesc...;))......tu ai de astea momentan?...daca da,imi pui si mie o poza aici sa le vad?..si sa imi recomanzi tu un loc sau o persoana care face...si sa fie de meserie nu shtifturi....mersi mult de info!!!!sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am crashbar de la Givi. arata bine si culoarea e ca a motorului. Nu mai stiu cit a fost ca l-am luat acum 2 ani din italia ( intre 60 si 80Euro parca).

 

 

http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_acce...i.asp?CO_ID=845

 

si inca ceva. si-a facut treaba foarte bine de 2 ori. daca nu il aveam motorul cred ca era mucificat pe partea pe care s-a dus taras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut crashpad-uri pe RR si crashbar-uri pe GS. Pe Hornet inca nu am nimic, dar un exemplu corect ar fi astea: cod 10023298 pe Louis.

Bafta!

PS> Cu crashbar-urile pe GS am cazut destul de tare si au rezistat exemplar. Cu pad-urile nu am cazut, dar au cazut 2 in fata mea la 5 metri. Au rezistat cam 0,3 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut crashpad-uri pe RR si crashbar-uri pe GS. Pe Hornet inca nu am nimic, dar un exemplu corect ar fi astea: cod 10023298 pe Louis.

Bafta!

PS> Cu crashbar-urile pe GS am cazut destul de tare si au rezistat exemplar. Cu pad-urile nu am cazut, dar au cazut 2 in fata mea la 5 metri. Au rezistat cam 0,3 secunde.

 

mersi mult......;)........si apropo..oare toti cei care am avut GS am cazut cu ele?...si toti cei care am avut GS am trecut pe hornet?..:blbl:...inca o data,mersi mult...asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult......:blbl:........si apropo..oare toti cei care am avut GS am cazut cu ele?...si toti cei care am avut GS am trecut pe hornet?..;)...inca o data,mersi mult...asfalt uscat!

 

Da! Toti care am avut GS ne-am imprastiat cu ele si NU! Cei care am avut GS si am vrut apoi sa progresam ne-am luat Bandit. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Toti care am avut GS ne-am imprastiat cu ele si NU! Cei care am avut GS si am vrut apoi sa progresam ne-am luat Bandit. :(

 

Si eu am avut Gs si nu m-am imprastiat cu ea , si cand am vrut sa progresez mi-am luat Bandit , si cand am vrut sa progresez si mai mult mi-am luat HORNET :(

post-6555-1225193008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut Gs si nu m-am imprastiat cu ea , si cand am vrut sa progresez mi-am luat Bandit , si cand am vrut sa progresez si mai mult mi-am luat HORNET :(

 

Si daca mai vrei sa progresezi putin sau putin mai mult baga-te la un Bandit 1200. :(

 

PS: eram sigur ca te activezi. :lol:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,nu prea arata bine barurile alea...cel putin pe hornet...poate pe un chopper da.

decat nimic e bun si pad'u...totusi sunt mai dicrete :(

alea de la givi "mascate" arata binisor.

am gasit un far superb la barracuda "new design" parca ce ziceti?sursa motoflash

barracuda new design

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,nu prea arata bine barurile alea...cel putin pe hornet...poate pe un chopper da.

decat nimic e bun si pad'u...totusi sunt mai dicrete :(

alea de la givi "mascate" arata binisor.

am gasit un far superb la barracuda "new design" parca ce ziceti?sursa motoflash

barracuda new design

 

asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie....:(..sanatate si asfalt uscat!

 

ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul.....:lol:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! :( evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii :( ala ii un 4 in linie fara moarte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da m-am gandit ori la Bandit de 1200 ori Hornet 900. :(

 

Noi sa fim sanatosi! :(

 

nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii ala ii un 4 in linie fara moarte!

 

Special, nespecial... cert e ca sunt copil mic la laudat motoru fatza de sergiukawa. :lol: N-are rost sa-ti explic ce-i special la el pt ca recunosc ca sunt subiectiv, ca si tine de altfel si stiu oricum ca nu ai da doi bani pe ce as spune.

Ala vechi, adica primul, adica Kult, adica preferatul meu, nu stiu daca te-ai dat pe el sa vezi ca-i "nici cum" dar in ciuda cailor 'putini' are transmisie stock 15 cu 47 = repriza si acceleratii bunicele. Chiar nu mi-e rusine. Evolutie de la Bandit la XJR mai greu pt ca i alta categorie. Bad ass hooligan bike vs pensionar obosit bike. (Exagerez, glumesc, nu dati cu bolovani). Daca vrei sa vezi evolutie de la XJR 1300, cel putin in materie de COI pt ca ziceai de cai... te sui pe GSX 1400, mama naked. :lol: Iar fara moarte mai sunt o groaza de motorete, da nu le mai numesc ca iara zici ca fac reclama. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi calaresc Viespea, trebuie sa recunosc (si Emppu stie treaba asta) ca Banditu e mai secsi. E mai secsi din toate partile. pacat e ca e un pic greutz si un pic slab la cai si al cuplu (ala de 600). Dar e o mobra care te face sa te simti bine. Mai mult, as spune ca, atunci cand te sui pe ea te simti cu 3 bile. Mie asa mi se pare Banditu'.

Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:

1. Suspensii Ohlins fatza

2. Suspensie WP spate

3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel

4. Ghidon LSL SBK

5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma

6. Far de Gixxer (K4)

7. Bord Motogadget

8. Coditza de Gixxer K4

9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu)

Restul sunt detalii. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:

1. Suspensii Ohlins fatza

2. Suspensie WP spate

3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel

4. Ghidon LSL SBK

5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma

6. Far de Gixxer (K4)

7. Bord Motogadget

8. Coditza de Gixxer K4

9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu)

Restul sunt detalii. :(

 

Ce-ti expui baah fanteziile erotice pe aci prin public, nu ti-e ar fi un pic rusine. Ce uameni dom'le, ce uameni! :lol: :( Sa ne vedem cu bine in primavara pe la intruniri cu mobrele cat mai 'bucatarite'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste sfaturi pt a pregati un Hornet 600 din 2006 pt circuit. Orice sfat este binevenit atata timp cat sunt si argumente...

Primele modificari cel mai probabil sunt: - cauciucuri

- crash-bar (am vazut saptamana trecuta la Serres pe un Hornet si sunt mult mai practice decat LSL-urile care le am acum pe Hornet)

- deoarece furca nu este reglabila am inteles ca se pot schimba componentele din ea

- un amortizor de ghidon??? (nu stiu daca se gaseste asa ceva pt hornet)

- furtune frana metalice

- buloane la furca fata si bascula

Astea ar fi la ce m-am gandit pt inceput..

Precizez ca motocicleta este si va fi folosita de o fata(prietena :lol: ) care nu are inca experienta prea mare pe moto ~2000 km facuti pe strada).

Dupa cateva iesiri de acomodare pe circuit ar mai urma cateva modificari: -Placute frana Braking (sau ceva pt strada-pista, sau numai pista DID)

-Discuri frana (pista, strada-pista)

-Pompa de frana (Brembo)

- ambreaj anti-hopping

- Suspensie spate WP,Ohlins...-nu stiu daca este posibil :(

 

Momentan singurul lucru schimbat este toba Akrapovic (finala)

Desigur toate componentele care nu sunt folosite vor fi date jos.(far,oglinzi, semnalizatoare....)

In cele din urma am sa ii pun si un Kit Dyno-jet si galeriile la toba desigur tot Akra.

Din moment ce exista cupa Hornet in Germania nu ar trebui sa fie vreun impediment pt a pregati moto de circuit..

Acum astept sfaturi...

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...