george05 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 fratilor....am nevoie de o pereche de crash-pad-uri cu tot cu slidere(surub+capat)..tongue.gif......asta ca sa ma fac ca lumea inteles...biggrin.gif...pt viespea mea.....nu aveti careva sau nu imi puteti recomanda pe cineva(persoana),sau ceva magazin sau ceva de genu asta din romania care sa aiba pe stoc?....sanatate...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Salutare! Am nevoie de un set de 4 bujii de schimb pentru un Hornet din 2002. Ce model de bujii sa iau, si eventual de unde? Un pret estimativ... Multumesc! Check PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 De la mine! NGK CR9EHIX (Iridium). 130 Ron setul. emppu-le knd iau salariul luna asta o sa iti comand un set ! vreau sa vad diferenta intre alea normale si iridium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Saluta, Am o problema la hornetul meu. L-am dus la service si i-am schimbat releul, dar dupa ce am plecat de acolo bateria era din nou moarta. Ideea e ca ceva imi curata rau de tot bateria. Asta zic eu. Am cumparat aparat de masurat si cand il pornesc se vede ca imi incarca bateria, ajunge pe la 12, 8 12, 9. Ii dau cheie o ia, dar dupa ce merg jumatate de ora si o opresc nu o mai ia nici impinsa. Ciudat e ca farul merge, semnalizarile la fel, ceva din baterie tot mai e. Dar cand incerc sa o pornesc are sunetul acela ciudat ca si cum bateria ar fi moarta. I-am cumparat baterie noua si dupa o ora am patit la fel. Voiam sa va intreb daca aveti idee de la ce poate fii. Poate un scurt ceva? La contact? nu incarca cum trebuie bateria? Releul? Merci, Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Saluta, Am o problema la hornetul meu. L-am dus la service si i-am schimbat releul, dar dupa ce am plecat de acolo bateria era din nou moarta. Ideea e ca ceva imi curata rau de tot bateria. Asta zic eu. Am cumparat aparat de masurat si cand il pornesc se vede ca imi incarca bateria, ajunge pe la 12, 8 12, 9. Ii dau cheie o ia, dar dupa ce merg jumatate de ora si o opresc nu o mai ia nici impinsa. Ciudat e ca farul merge, semnalizarile la fel, ceva din baterie tot mai e. Dar cand incerc sa o pornesc are sunetul acela ciudat ca si cum bateria ar fi moarta. I-am cumparat baterie noua si dupa o ora am patit la fel. Voiam sa va intreb daca aveti idee de la ce poate fii. Poate un scurt ceva? La contact? nu incarca cum trebuie bateria? Releul? Merci, Vasile poate dupa ce iei contactul mai ramane un consumator ( bec) aprins - pozitia spate, de ex......poate "fura" curent si sta aprins foarte slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Nu recomand crash paduri, ci crashbaruri (nu baruri in care sa te crashuiesti, desi si alea is bune). Astea intr-adevar apara. Am avut de amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Nu recomand crash paduri, ci crashbaruri (nu baruri in care sa te crashuiesti, desi si alea is bune). Astea intr-adevar apara. Am avut de amandoua. buun.....atunci....de unde zici tu sa iau crash-bar-uri?.....pt moto(ca am eu deja un bar in care ma crash-uiesc...)......tu ai de astea momentan?...daca da,imi pui si mie o poza aici sa le vad?..si sa imi recomanzi tu un loc sau o persoana care face...si sa fie de meserie nu shtifturi....mersi mult de info!!!!sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 eu am crashbar de la Givi. arata bine si culoarea e ca a motorului. Nu mai stiu cit a fost ca l-am luat acum 2 ani din italia ( intre 60 si 80Euro parca). http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_acce...i.asp?CO_ID=845 si inca ceva. si-a facut treaba foarte bine de 2 ori. daca nu il aveam motorul cred ca era mucificat pe partea pe care s-a dus taras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Hellicks Hellmet,chiar te rog sa imi spui de unde pot lua niste crash-bar-uri calumea...pt mobra mea......mersi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 care vrei un set de stickere pentru hornet? am pe stoc un set. baza auriu si sus e argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Am avut crashpad-uri pe RR si crashbar-uri pe GS. Pe Hornet inca nu am nimic, dar un exemplu corect ar fi astea: cod 10023298 pe Louis. Bafta! PS> Cu crashbar-urile pe GS am cazut destul de tare si au rezistat exemplar. Cu pad-urile nu am cazut, dar au cazut 2 in fata mea la 5 metri. Au rezistat cam 0,3 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Am avut crashpad-uri pe RR si crashbar-uri pe GS. Pe Hornet inca nu am nimic, dar un exemplu corect ar fi astea: cod 10023298 pe Louis.Bafta! PS> Cu crashbar-urile pe GS am cazut destul de tare si au rezistat exemplar. Cu pad-urile nu am cazut, dar au cazut 2 in fata mea la 5 metri. Au rezistat cam 0,3 secunde. mersi mult..............si apropo..oare toti cei care am avut GS am cazut cu ele?...si toti cei care am avut GS am trecut pe hornet?.....inca o data,mersi mult...asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) mersi mult..............si apropo..oare toti cei care am avut GS am cazut cu ele?...si toti cei care am avut GS am trecut pe hornet?.....inca o data,mersi mult...asfalt uscat! Da! Toti care am avut GS ne-am imprastiat cu ele si NU! Cei care am avut GS si am vrut apoi sa progresam ne-am luat Bandit. Editat Octombrie 28, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 in afara de louis......nu mai stie nimeni unde pot gasi crash-bar-uri pe hornet?......ca alea parca nu imi plac tare mult.......sanatate si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Da! Toti care am avut GS ne-am imprastiat cu ele si NU! Cei care am avut GS si am vrut apoi sa progresam ne-am luat Bandit. Si eu am avut Gs si nu m-am imprastiat cu ea , si cand am vrut sa progresez mi-am luat Bandit , si cand am vrut sa progresez si mai mult mi-am luat HORNET Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) Si eu am avut Gs si nu m-am imprastiat cu ea , si cand am vrut sa progresez mi-am luat Bandit , si cand am vrut sa progresez si mai mult mi-am luat HORNET Si daca mai vrei sa progresezi putin sau putin mai mult baga-te la un Bandit 1200. PS: eram sigur ca te activezi. Editat Octombrie 28, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Si daca mai vrei sa progresezi putin sau putin mai mult baga-te la un Bandit 1200. PS: eram sigur ca te activezi. da m-am gandit ori la Bandit de 1200 ori Hornet 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 hmmm,nu prea arata bine barurile alea...cel putin pe hornet...poate pe un chopper da. decat nimic e bun si pad'u...totusi sunt mai dicrete alea de la givi "mascate" arata binisor. am gasit un far superb la barracuda "new design" parca ce ziceti?sursa motoflash barracuda new design Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) hmmm,nu prea arata bine barurile alea...cel putin pe hornet...poate pe un chopper da.decat nimic e bun si pad'u...totusi sunt mai dicrete alea de la givi "mascate" arata binisor. am gasit un far superb la barracuda "new design" parca ce ziceti?sursa motoflash barracuda new design asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie......sanatate si asfalt uscat! ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul..... Editat Octombrie 28, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii ala ii un 4 in linie fara moarte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) da m-am gandit ori la Bandit de 1200 ori Hornet 900. Noi sa fim sanatosi! nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii ala ii un 4 in linie fara moarte! Special, nespecial... cert e ca sunt copil mic la laudat motoru fatza de sergiukawa. N-are rost sa-ti explic ce-i special la el pt ca recunosc ca sunt subiectiv, ca si tine de altfel si stiu oricum ca nu ai da doi bani pe ce as spune. Ala vechi, adica primul, adica Kult, adica preferatul meu, nu stiu daca te-ai dat pe el sa vezi ca-i "nici cum" dar in ciuda cailor 'putini' are transmisie stock 15 cu 47 = repriza si acceleratii bunicele. Chiar nu mi-e rusine. Evolutie de la Bandit la XJR mai greu pt ca i alta categorie. Bad ass hooligan bike vs pensionar obosit bike. (Exagerez, glumesc, nu dati cu bolovani). Daca vrei sa vezi evolutie de la XJR 1300, cel putin in materie de COI pt ca ziceai de cai... te sui pe GSX 1400, mama naked. Iar fara moarte mai sunt o groaza de motorete, da nu le mai numesc ca iara zici ca fac reclama. Editat Octombrie 28, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Desi calaresc Viespea, trebuie sa recunosc (si Emppu stie treaba asta) ca Banditu e mai secsi. E mai secsi din toate partile. pacat e ca e un pic greutz si un pic slab la cai si al cuplu (ala de 600). Dar e o mobra care te face sa te simti bine. Mai mult, as spune ca, atunci cand te sui pe ea te simti cu 3 bile. Mie asa mi se pare Banditu'. Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu: 1. Suspensii Ohlins fatza 2. Suspensie WP spate 3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel 4. Ghidon LSL SBK 5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma 6. Far de Gixxer (K4) 7. Bord Motogadget 8. Coditza de Gixxer K4 9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu) Restul sunt detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:1. Suspensii Ohlins fatza 2. Suspensie WP spate 3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel 4. Ghidon LSL SBK 5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma 6. Far de Gixxer (K4) 7. Bord Motogadget 8. Coditza de Gixxer K4 9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu) Restul sunt detalii. Ce-ti expui baah fanteziile erotice pe aci prin public, nu ti-e ar fi un pic rusine. Ce uameni dom'le, ce uameni! Sa ne vedem cu bine in primavara pe la intruniri cu mobrele cat mai 'bucatarite'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 cbr 900 rr ii singuru motor cu care am avut ocazia sa bag 300! intradevar ca si putere ii un motor care rupe baraka! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Am nevoie de niste sfaturi pt a pregati un Hornet 600 din 2006 pt circuit. Orice sfat este binevenit atata timp cat sunt si argumente... Primele modificari cel mai probabil sunt: - cauciucuri - crash-bar (am vazut saptamana trecuta la Serres pe un Hornet si sunt mult mai practice decat LSL-urile care le am acum pe Hornet) - deoarece furca nu este reglabila am inteles ca se pot schimba componentele din ea - un amortizor de ghidon??? (nu stiu daca se gaseste asa ceva pt hornet) - furtune frana metalice - buloane la furca fata si bascula Astea ar fi la ce m-am gandit pt inceput.. Precizez ca motocicleta este si va fi folosita de o fata(prietena ) care nu are inca experienta prea mare pe moto ~2000 km facuti pe strada). Dupa cateva iesiri de acomodare pe circuit ar mai urma cateva modificari: -Placute frana Braking (sau ceva pt strada-pista, sau numai pista DID) -Discuri frana (pista, strada-pista) -Pompa de frana (Brembo) - ambreaj anti-hopping - Suspensie spate WP,Ohlins...-nu stiu daca este posibil Momentan singurul lucru schimbat este toba Akrapovic (finala) Desigur toate componentele care nu sunt folosite vor fi date jos.(far,oglinzi, semnalizatoare....) In cele din urma am sa ii pun si un Kit Dyno-jet si galeriile la toba desigur tot Akra. Din moment ce exista cupa Hornet in Germania nu ar trebui sa fie vreun impediment pt a pregati moto de circuit.. Acum astept sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.