tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 pfff...ai de gand sa bagi ceva bani! bafta si sa ne spui cum a iesit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie......sanatate si asfalt uscat! ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul..... costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda. arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search... oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift... ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea... hornet 600 de vanzare sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search... oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift... ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea... hornet 600 de vanzare sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul renunti la hornet pentru z750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 renunti la hornet pentru z750 ? pai ce sa i faci ,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa' dar sunt deschis si la un sport-touring.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 pai ce sa i faci ,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa' dar sunt deschis si la un sport-touring.... mie nu prea imi place ideea de kawa...designul e ok! hornetul mi se pare o motocicleta rezistenta,masculina k si SV-u sau street triple-u(fiecare cu personalitatea ei in functie de motorizare)! sa o schimb si pe mine ma bate gandul tot pentru ceva mai puternic dar voi ramane probabil tot pe grupul honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Modificarile o sa fie facute in decurs de minim 1 an, ca sa se obisnuieasca cu fiecare schimbare si evident si din motive financiare... Am sa caut unele piese si second.. Nu schimb motorul cu un SS pentru ca nu ii plac carenatele.. Si de asemenea motorul are 4000km pierd fff mult daca il vand (l-am cumoparat de nou). Satisfactie ai cu orice moto pe circuit. In weekend-ul trecut la Serres am vazut si Hornet, Monster, Z750, chiar si un KTM 950 Adventure care se distra la maxim pe circuit. Modificarile aduse la moto o sa fie in primul rand pt siguranta persoanei care o conduce... Editat Octombrie 29, 2008 de Emi(Hornet600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Cica unii au o placere sadica si de neinteles pt altii de a baga galeti de bani in anumite motorete si sa le vada cum 'cresc' si se deosebesc de altele chiar, daca stiu ca: 1. nu e rentabil si banii investiti nu i scoti veci la revanzare 2. sunt alte motorete stock mult mai performate decat cele 'preparate' de tine. Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. Editat Octombrie 29, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? Baah... daca ma apuc sa fac cate un "x" pt fiecare carenata la care i-am dat rusine cu 6le nu-mi ajunge suprafata motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! Editat Octombrie 30, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! xenon se poate montand becurile si transformatoarele de curent pe orice far...nu e o istorie din punctul meu de vedere faru tre' sa fie direct proportional cu designul si marimea motocicletei...pe cand alea rotunde mi se par un pic prea mici...dar binenteles gusturile nu se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti. buuuun atunci........taiem de pe lista..........ca a pus cineva aici undeva un link cu un far misto de tot...dar parerea mnea ca e prea mare si prea scump.......alte pareri despre ce far ar merge pe mobra?..sanatate si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! Pui si o poza sa vedem si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! slabe sanse sa gasesti far de GSR...am gasit eu de FZ6 la 150euro...dar mi se pare mai fain ala de la barracuda la 209 e,si scuzati dar nu este mare deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 mathe...asteptati putin ca mai am ceva de facut la ea dupa care...o sa pun si poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. Multam! Editat Octombrie 31, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. Multam! sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?.. Editat Octombrie 31, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?.. Singura problema e asta cu milele pe ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Singura problema e asta cu milele pe ora. da jos kilometraju..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Recomand un far de gixxer, de la k3 in sus. Ucigas. Singura problema e asta cu milele pe ora. Userul Mertan de pe forum l-ar putea ajuta, cu niste cadrane noi, eventual personalizate, pe care poate sa-si puna si echivalentul in warp, daca vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. Multam! 0. Frumos (desi galben.....) 1. Cum adiq se incinge f usor? iti ajunge acul pe rosu sau ramane pe negru dar f aproape de rosu/ si in cat timp se intampla asta? 2. Defineste mers relaxat Eu perso al am momente cand schimb la 11mii si altele cand nu trec suat cu a vit 4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 La maxim nu cred ca e prea bine sa ajunga acul de temperatura. La mine nu trece de ultimele 2 linii orice canicula ar fi si oricat as merge in oras. Verifica-ti sistemu de racire...lichidul. Cand e acul la penultima linie, nu ti se porneste ventilatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.