Hellicks Hellmet Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Desi calaresc Viespea, trebuie sa recunosc (si Emppu stie treaba asta) ca Banditu e mai secsi. E mai secsi din toate partile. pacat e ca e un pic greutz si un pic slab la cai si al cuplu (ala de 600). Dar e o mobra care te face sa te simti bine. Mai mult, as spune ca, atunci cand te sui pe ea te simti cu 3 bile. Mie asa mi se pare Banditu'. Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu: 1. Suspensii Ohlins fatza 2. Suspensie WP spate 3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel 4. Ghidon LSL SBK 5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma 6. Far de Gixxer (K4) 7. Bord Motogadget 8. Coditza de Gixxer K4 9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu) Restul sunt detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:1. Suspensii Ohlins fatza 2. Suspensie WP spate 3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel 4. Ghidon LSL SBK 5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma 6. Far de Gixxer (K4) 7. Bord Motogadget 8. Coditza de Gixxer K4 9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu) Restul sunt detalii. Ce-ti expui baah fanteziile erotice pe aci prin public, nu ti-e ar fi un pic rusine. Ce uameni dom'le, ce uameni! Sa ne vedem cu bine in primavara pe la intruniri cu mobrele cat mai 'bucatarite'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 cbr 900 rr ii singuru motor cu care am avut ocazia sa bag 300! intradevar ca si putere ii un motor care rupe baraka! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Am nevoie de niste sfaturi pt a pregati un Hornet 600 din 2006 pt circuit. Orice sfat este binevenit atata timp cat sunt si argumente... Primele modificari cel mai probabil sunt: - cauciucuri - crash-bar (am vazut saptamana trecuta la Serres pe un Hornet si sunt mult mai practice decat LSL-urile care le am acum pe Hornet) - deoarece furca nu este reglabila am inteles ca se pot schimba componentele din ea - un amortizor de ghidon??? (nu stiu daca se gaseste asa ceva pt hornet) - furtune frana metalice - buloane la furca fata si bascula Astea ar fi la ce m-am gandit pt inceput.. Precizez ca motocicleta este si va fi folosita de o fata(prietena ) care nu are inca experienta prea mare pe moto ~2000 km facuti pe strada). Dupa cateva iesiri de acomodare pe circuit ar mai urma cateva modificari: -Placute frana Braking (sau ceva pt strada-pista, sau numai pista DID) -Discuri frana (pista, strada-pista) -Pompa de frana (Brembo) - ambreaj anti-hopping - Suspensie spate WP,Ohlins...-nu stiu daca este posibil Momentan singurul lucru schimbat este toba Akrapovic (finala) Desigur toate componentele care nu sunt folosite vor fi date jos.(far,oglinzi, semnalizatoare....) In cele din urma am sa ii pun si un Kit Dyno-jet si galeriile la toba desigur tot Akra. Din moment ce exista cupa Hornet in Germania nu ar trebui sa fie vreun impediment pt a pregati moto de circuit.. Acum astept sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 pfff...ai de gand sa bagi ceva bani! bafta si sa ne spui cum a iesit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie......sanatate si asfalt uscat! ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul..... costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda. arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search... oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift... ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea... hornet 600 de vanzare sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search... oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift... ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea... hornet 600 de vanzare sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul renunti la hornet pentru z750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 renunti la hornet pentru z750 ? pai ce sa i faci ,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa' dar sunt deschis si la un sport-touring.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 pai ce sa i faci ,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa' dar sunt deschis si la un sport-touring.... mie nu prea imi place ideea de kawa...designul e ok! hornetul mi se pare o motocicleta rezistenta,masculina k si SV-u sau street triple-u(fiecare cu personalitatea ei in functie de motorizare)! sa o schimb si pe mine ma bate gandul tot pentru ceva mai puternic dar voi ramane probabil tot pe grupul honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Modificarile o sa fie facute in decurs de minim 1 an, ca sa se obisnuieasca cu fiecare schimbare si evident si din motive financiare... Am sa caut unele piese si second.. Nu schimb motorul cu un SS pentru ca nu ii plac carenatele.. Si de asemenea motorul are 4000km pierd fff mult daca il vand (l-am cumoparat de nou). Satisfactie ai cu orice moto pe circuit. In weekend-ul trecut la Serres am vazut si Hornet, Monster, Z750, chiar si un KTM 950 Adventure care se distra la maxim pe circuit. Modificarile aduse la moto o sa fie in primul rand pt siguranta persoanei care o conduce... Editat Octombrie 29, 2008 de Emi(Hornet600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! Cica unii au o placere sadica si de neinteles pt altii de a baga galeti de bani in anumite motorete si sa le vada cum 'cresc' si se deosebesc de altele chiar, daca stiu ca: 1. nu e rentabil si banii investiti nu i scoti veci la revanzare 2. sunt alte motorete stock mult mai performate decat cele 'preparate' de tine. Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. Editat Octombrie 29, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? Baah... daca ma apuc sa fac cate un "x" pt fiecare carenata la care i-am dat rusine cu 6le nu-mi ajunge suprafata motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! Editat Octombrie 30, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! xenon se poate montand becurile si transformatoarele de curent pe orice far...nu e o istorie din punctul meu de vedere faru tre' sa fie direct proportional cu designul si marimea motocicletei...pe cand alea rotunde mi se par un pic prea mici...dar binenteles gusturile nu se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat! Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti. buuuun atunci........taiem de pe lista..........ca a pus cineva aici undeva un link cu un far misto de tot...dar parerea mnea ca e prea mare si prea scump.......alte pareri despre ce far ar merge pe mobra?..sanatate si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! Pui si o poza sa vedem si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! mi-am pus eu! slabe sanse sa gasesti far de GSR...am gasit eu de FZ6 la 150euro...dar mi se pare mai fain ala de la barracuda la 209 e,si scuzati dar nu este mare deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 mathe...asteptati putin ca mai am ceva de facut la ea dupa care...o sa pun si poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. Multam! Editat Octombrie 31, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. Multam! sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?.. Editat Octombrie 31, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?.. Singura problema e asta cu milele pe ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.