Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :( nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie....:(..sanatate si asfalt uscat!

 

ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul.....:(

 

costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.

arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search...

oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift...

 

ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea...

hornet 600 de vanzare

 

sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.

arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search...

oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift...

 

ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea...

hornet 600 de vanzare

 

sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul

 

 

 

renunti la hornet pentru z750 ? :( :( :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(

pai ce sa i faci :lol:,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa'

dar sunt deschis si la un sport-touring....

 

 

 

mie nu prea imi place ideea de kawa...designul e ok! hornetul mi se pare o motocicleta rezistenta,masculina k si SV-u sau street triple-u(fiecare cu personalitatea ei in functie de motorizare)! sa o schimb si pe mine ma bate gandul tot pentru ceva mai puternic dar voi ramane probabil tot pe grupul honda! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :lol: nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

 

 

 

Modificarile o sa fie facute in decurs de minim 1 an, ca sa se obisnuieasca cu fiecare schimbare si evident si din motive financiare... Am sa caut unele piese si second.. Nu schimb motorul cu un SS pentru ca nu ii plac carenatele.. Si de asemenea motorul are 4000km pierd fff mult daca il vand (l-am cumoparat de nou).

Satisfactie ai cu orice moto pe circuit. In weekend-ul trecut la Serres am vazut si Hornet, Monster, Z750, chiar si un KTM 950 Adventure care se distra la maxim pe circuit. :lol: Modificarile aduse la moto o sa fie in primul rand pt siguranta persoanei care o conduce...

:(

Editat de Emi(Hornet600)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :lol: nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

 

Cica unii au o placere sadica si de neinteles pt altii de a baga galeti de bani in anumite motorete si sa le vada cum 'cresc' si se deosebesc de altele chiar, daca stiu ca:

1. nu e rentabil si banii investiti nu i scoti veci la revanzare

2. sunt alte motorete stock mult mai performate decat cele 'preparate' de tine.

 

Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. :(

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? :(

 

Baah... daca ma apuc sa fac cate un "x" pt fiecare carenata la care i-am dat rusine cu 6le nu-mi ajunge suprafata motoretei. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

 

xenon se poate montand becurile si transformatoarele de curent pe orice far...nu e o istorie

din punctul meu de vedere faru tre' sa fie direct proportional cu designul si marimea motocicletei...pe cand alea rotunde mi se par un pic prea mici...dar binenteles gusturile nu se discuta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

 

Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti.

 

buuuun atunci........taiem de pe lista....:laugh:......ca a pus cineva aici undeva un link cu un far misto de tot...dar parerea mnea ca e prea mare si prea scump.......alte pareri despre ce far ar merge pe mobra?..sanatate si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! :) mi-am pus eu! :laugh:

slabe sanse sa gasesti far de GSR...am gasit eu de FZ6 la 150euro...dar mi se pare mai fain ala de la barracuda la 209 e,si scuzati dar nu este mare deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph :laugh: care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza :D Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 :laugh:

 

Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. :)

Multam!

 

post-8333-1225462756_thumb.jpg

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph :laugh: care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza :D Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 :laugh:

 

Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. :)

Multam!

 

post-8333-1225462756_thumb.jpg

 

sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine

 

ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?..:D

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ai noroc la el....multi kilometri fara incidente.......se infoaca,cel putin al meu,la mers chinuit minute in sir(rar asa ceva) incet de tot.....dar nu pana la maxim....ci pana la penultima gradatie de temperatura..si acolo ramane.....am mers(din pacate) la o inmormantare circa 30 de km cu maxim 30.....si acolo a stat acu...nu a urcat la maxim teperatura....iar in ceea ce priveste mersul relaxat,eu personal il duc undeva in 4-5000......avand in vedere ca nu ma duc in orash mai tare de 60.....asfalt uscat si numa bine

 

ps:apropo....daca e din anglia......are ghidon pe partea dreapta?..:)

 

 

Singura problema e asta cu milele pe ora. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand un far de gixxer, de la k3 in sus. Ucigas.

 

Singura problema e asta cu milele pe ora. :laugh:

Userul Mertan de pe forum l-ar putea ajuta, cu niste cadrane noi, eventual personalizate, pe care poate sa-si puna si echivalentul in warp, daca vrea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Incepand de astazi sunt si eu posesor de bondar. 1999, modelu englezesc in mph :D care te face sa nu respecti absolut nici o restrictie de viteza :D Cand crezi si tu ca mergi ca omu cu 60, te trezesti ca de fapt ai 100 :laugh:

 

Voi pe la ce turatii il tineti pt.un mers relaxat, de oras? La cat schimbati? E normal sa se incinga foarte usor? Astazi am reusit sa duc acul ce indica temp. la maxim. :laugh:

Multam!

 

post-8333-1225462756_thumb.jpg

 

0. Frumos (desi galben.....)

1. Cum adiq se incinge f usor? iti ajunge acul pe rosu sau ramane pe negru dar f aproape de rosu/ si in cat timp se intampla asta?

2. Defineste mers relaxat :) Eu perso al am momente cand schimb la 11mii si altele cand nu trec suat cu a vit 4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La maxim nu cred ca e prea bine sa ajunga acul de temperatura. La mine nu trece de ultimele 2 linii orice canicula ar fi si oricat as merge in oras. Verifica-ti sistemu de racire...lichidul.

Cand e acul la penultima linie, nu ti se porneste ventilatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...