ema_mann Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) inca odata formulez intrebarea: ca e hepu, ca e motul, ca e ce o fi de unde o fi, nu conteaza, important e ca oricare din acesti producatori fac antigel pe baza la anumite criterii definite intr-un fel prin aceste denumiri, G11, G12 si mai nou G12 plus... eu din documentarea mea am vazut ca amandoua si G11 si G 12 sunt pe baza de etylen-glycol, doar ca in carte e recomandat G11, probabil doar asta era pe vremea aia (19 si ceva cand a fost gandit motorul implicit generatia 2001 ca al meu), iar acu dupa anumite documentatii, am vazut ca si G12 e pe baza de etylen glycol, doar ca ii lipseste nu stiu ce substanta coroziva in timp care o avea G11. Intrebarea mea e pt cei care au mai schimbat, daca au bagat G11 ca la carte din cauza ca asa scrie, sau au bagat G12 pt ca altii cu si mai mare experienta au zis ca acest G12 pt motoarele noastre merge si e mai bun fiind noua formula/imbunatatita pt astfel de motoare din aluminiu.. ? PS: cred ca tot george o sa fie cu un raspuns mai solid pe aici, asta desigur daca mai intra dat fiind noua achizitie si noua categorie la care a trecut , dar nu numai, nefiind singura persoana care are o expertiza mai amanuntita si poate chiar care s-a confruntat cu aceasta problema pana acum si la randul lui a intrebat in stanga si dreapta pana a luat decizia. Editat Iunie 5, 2012 de ema_mann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) inca odata formulez intrebarea: ca e hepu, ca e motul, ca e ce o fi de unde o fi, nu conteaza, important e ca oricare din acesti producatori fac antigel pe baza la anumite criterii definite intr-un fel prin aceste denumiri, G11, G12 si mai nou G12 plus... eu din documentarea mea am vazut ca amandoua si G11 si G 12 sunt pe baza de etylen-glycol, doar ca in carte e recomandat G11, probabil doar asta era pe vremea aia (19 si ceva cand a fost gandit motorul implicit generatia 2001 ca al meu), iar acu dupa anumite documentatii, am vazut ca si G12 e pe baza de etylen glycol, doar ca ii lipseste nu stiu ce substanta coroziva in timp care o avea G11. Intrebarea mea e pt cei care au mai schimbat, daca au bagat G11 ca la carte din cauza ca asa scrie, sau au bagat G12 pt ca altii cu si mai mare experienta au zis ca acest G12 pt motoarele noastre merge si e mai bun fiind noua formula/imbunatatita pt astfel de motoare din aluminiu.. ? PS: cred ca tot george o sa fie cu un raspuns mai solid pe aici, asta desigur daca mai intra dat fiind noua achizitie si noua categorie la care a trecut , dar nu numai, nefiind singura persoana care are o expertiza mai amanuntita si poate chiar care s-a confruntat cu aceasta problema pana acum si la randul lui a intrebat in stanga si dreapta pana a luat decizia. Arata-mi si mie in carte unde scrie G11. Formularea din cate vad eu este pe baza de etylen glycol si zice DO NOT USE alchool based antifreeze. Mai clar de atat nu vad ce ar putea sa fie. Pana mea e doar antigel nu explodeaza nimic daca pui altceva. Editat Iunie 6, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 am si eu o intrebare ca nu sunt lamurit nici dupa documentarea facuta de mine si am zis si sa intreb.. ce antigel ati bagat in hornetu din 2001 . G 11 sau G12? Salut, Eu am bagat G12,nu stiu exact de producatorul.Poti baga linistit orice fel de antigel care se preteza la radiatoarele de aluminiu(inclusiv cele auto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) Arata-mi si mie in carte unde scrie G11. Formularea din cate vad eu este pe baza de etylen glycol si zice DO NOT USE alchool based antifreeze. Mai clar de atat nu vad ce ar putea sa fie. Pana mea e doar antigel nu explodeaza nimic daca pui altceva. corect!important e sa fie pt radiatoarele de aluminiu ATAT(glycolul e baza iar ca e etylen/plopylen glycol-nu are importanta).corect ce zice DannyNT. @emma_man:intru si aici stau cam tot timpul nu pe topicul dedicat noului motor,ca acolo n-are rost ps:eu am mers si cu motulul vietii de antigel,si cu bardahl,si cu antigel cumparat din peco cu 12ron care nu e pe baza de alcool.si nu am avut probleme(decat odata cand era vechi antigelul,am abuzat eu putin de motor si a fiert-nimic mai mult) Editat Iunie 6, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (decat odata cand era vechi antigelul,am abuzat eu putin de motor si a fiert-nimic mai mult) Riiiiiiiiiighttttttt ..... putiiiiiin de tot ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Riiiiiiiiiighttttttt ..... putiiiiiin de tot ........ tu sa taci...stii prea multe,va trebui sa te "sinucid" :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 alooo..sefu, vezi ca noi suntem violatori, nu abuzatori. violatori de abuzuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Caut radiator hornet 600 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Daca ai 350 ron iti faci unul nou unde mi-am facut si eu. Am un prieten care are unul gata facut eventual daca vrei sa vb cu el. www.ipeximradiatoare.ro bine bine dar cu grila de radiator cum facem ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Salutari, de ieri sunt si eu posesor de Hornet `05 7600 Km, REALI, si eu eram sceptic dar chiar atatia are, are cauciucurile originale DOT 1005, carte service. Singurul lucru care l-am bagat in ea a fost schimbul de ulei si filtru + baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 3050E adus aici in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 io zic sa bagi si un schimb de anvelope...2005 e cam departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 E foarte departe. Normal ca tin anvelopele maxim 3 ani de la data producerii dar urmeaza in viitorul apropiat schimbul de anvelope. Nu imi vine sa cred cat de reusit e propulsorul asta care a echipat Hornetu` pana in 2006. Are un sweet spot pana pe la 4800 RPM unde merge ca uns, toarce, maxim de frumos si cu cuplu. Dupa 4800 incepe sa vibreze, sa se simta sportivitatea. Cel mai mult imi place ca pana pe la 4800 RPM merg ca pe puf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) E foarte departe. Normal ca tin anvelopele maxim 3 ani de la data producerii dar urmeaza in viitorul apropiat schimbul de anvelope. Nu imi vine sa cred cat de reusit e propulsorul asta care a echipat Hornetu` pana in 2006. Are un sweet spot pana pe la 4800 RPM unde merge ca uns, toarce, maxim de frumos si cu cuplu. Dupa 4800 incepe sa vibreze, sa se simta sportivitatea. Cel mai mult imi place ca pana pe la 4800 RPM merg ca pe puf. Sa o stapanesti sanatos, este o viespe foarte frumoasa si pana acum de cand o am eu, foarte fiabila. Ai grija de ea. Si daca ziceai ceva de turatii, la 2500 de rpm cum iti merge ? dar tine-o fix la 2500. A mea parca imi da cate un sut acolo dar e ok in 13 mii de km nu m-a deranjat foarte tare ) Asfalt uscat si benzina cu cisternaaa Editat Iunie 9, 2012 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Mi s-a mai intamplat sa imi dea cate un sut dar era subturata. Are legatura ca e carburatie probabil. Sunt maxim de impresionat de propulsor, sunt fost detinator de 600RR 2005 si cel mai mult imi era frica, ca o sa fie destul de slab la plecarea de pe loc. Mai ales daca aveam greutate sau pasager stiti ca motorul incepe sa zornaie ca e subturat si are lipsa de cuplu la ture joase. Acest propulsor de pe Hornet, pleaca de la relanti FARA NICI O PROBLEMA. Are cuplu din greu in ture joase. O evacuare sa ii mai iau ca parca e electrica la ture inalte Am vazut ca amortizorul spate are 7 trepte de reglaj. Sunt un tip pe la 90 Kg. Reglajele incep de la 1 moale la 7 hard. Default e 2, sa il pun pe un 5..6 tinand cont ca o cam alerg si nu ma intereseaza confortul asa tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 sa o stapanesti sanatos omule ! de curiozitate ai adus-o prin Cosmin ( motoideea.ro ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Multumesc! Prin Cosmin am luat.o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Multumesc! Prin Cosmin am luat.o. si eu am adus hornetica mea in iarna , Cosmin a ales-o si ma bucur ca am mers pe mana lui ! un lucru e sigur cand o sa imi iau Harley la Cosmin am sa apelez . toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Sunt maxim de impresionat de propulsor, sunt fost detinator de 600RR 2005 si cel mai mult imi era frica, ca o sa fie destul de slab la plecarea de pe loc. Mai ales daca aveam greutate sau pasager stiti ca motorul incepe sa zornaie ca e subturat si are lipsa de cuplu la ture joase. Acest propulsor de pe Hornet, pleaca de la relanti FARA NICI O PROBLEMA. Are cuplu din greu in ture joase. e normal sa se simta asa. e motorul de cbr dar este setat sa traga mai bine jos, iar diferenta de putere intre hornet si cbr apare la ture inalte....practic daca faci o liniuta cu un cbr pana in 7000ture, il cam faci, desi e mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 salutare lume .. am terminat si eu motorul de schimbat ulei, filtre, bujii, termostat si lichid racire .. acu problema este ca dupa schimbul de bujii, desi si cele vechi si astea noi sunt ngk modelul special recomandat pt hornet, cu astea noi porneste la rece prost, desi pana sa le dau pe celelalte jos, pornea superb indiferent cat de rece sau de cand nu am mai pornit-o .. dar nu e grav, cel putin nu asta ma deranjeaza acum, ci faptul ca desi am schimbat termostatul, cel vechi avand tija interioara indoita, cu un termostat nou luat de la honda si am schimbat lichidul de racire, concentratia fiind de 50/50 (antigel hepu G12 cu apa distilata .. motorul se incalzeste, ventilatoru porneste cand are nevoie, dar problema e ca daca sunt in trafic sau merg incet prin localitati temperatura se duce intre ultima si penultima liniuta inainte de cea rosie, iar cand o tin la drum intins intre localitati, la circa 90-120 km/h, temperatura scade undeva la jumatatea partii inferioare din intreaga gradatie .. si uite asa tot joaca hora de la cald la race, si clar nu este corect si bine. intrebarea mea este daca are cineva vreo idee de la ce ar proveni problema, chiar si inainte de a ma duce la mecanic, as vrea sa imi fac o idee legat de ce ar putea fi. altfel .. consumul, .. doamne, Suzuki GS500 consuma intradevar putin, asta fara 6-7 L. la mers 70-110 km/h in functie de localitate si drum intins, nu scade, dar cu doua persoane, probabil ca se va schimba putin dupa o sincronizare a carburatoarelor, si punand problema ca astfel e cam mic rezervorul de benzina la modelul din 98-03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 salutare lume .. am terminat si eu motorul de schimbat ulei, filtre, bujii, termostat si lichid racire .. acu problema este ca dupa schimbul de bujii, desi si cele vechi si astea noi sunt ngk modelul special recomandat pt hornet, cu astea noi porneste la rece prost, desi pana sa le dau pe celelalte jos, pornea superb indiferent cat de rece sau de cand nu am mai pornit-o .. dar nu e grav, cel putin nu asta ma deranjeaza acum, ci faptul ca desi am schimbat termostatul, cel vechi avand tija interioara indoita, cu un termostat nou luat de la honda si am schimbat lichidul de racire, concentratia fiind de 50/50 (antigel hepu G12 cu apa distilata .. motorul se incalzeste, ventilatoru porneste cand are nevoie, dar problema e ca daca sunt in trafic sau merg incet prin localitati temperatura se duce intre ultima si penultima liniuta inainte de cea rosie, iar cand o tin la drum intins intre localitati, la circa 90-120 km/h, temperatura scade undeva la jumatatea partii inferioare din intreaga gradatie .. si uite asa tot joaca hora de la cald la race, si clar nu este corect si bine. intrebarea mea este daca are cineva vreo idee de la ce ar proveni problema, chiar si inainte de a ma duce la mecanic, as vrea sa imi fac o idee legat de ce ar putea fi. altfel .. consumul, .. doamne, Suzuki GS500 consuma intradevar putin, asta fara 6-7 L. la mers 70-110 km/h in functie de localitate si drum intins, nu scade, dar cu doua persoane, probabil ca se va schimba putin dupa o sincronizare a carburatoarelor, si punand problema ca astfel e cam mic rezervorul de benzina la modelul din 98-03. Ai aerisit bine instalatia de racire?, la sfarsit ianinte sa umpli capacul, umple "ochi" acolo (surplusul oricum il scoate in vasul de expansiune). La drum lung 70-110 cum zici tu, cu o persoana pe motor, nu are voie sa iti consume mai mult de 6 litri. Am ceva km pe hornet si studiul consumului a fost o "pasiune" de a mea. Ultimul drum lung, 450km, viteza 80-140, medie cam 80km/h (5.5 ore/450km), am scos 5.3. Aul trecut cand am fost pana in Grecia-Turcia, cu pasager, consumul mediu pe 3000km a fost 5.7, mers 100-120, pe autostrada 130-150. In oras (bucuresti), e normal un consum de 7.5-8.5 in functie de stilul de mers. Incearca o sincronizare de carburatie, desi mai degraba e de la stilul de mers (accelerarile dese, in general consuma mult). Rezervorul e intr-adevar mic, pe de alta parte dupa ce te inveti sa alimentezi la 200-230 de km, e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ai aerisit bine instalatia de racire?, la sfarsit ianinte sa umpli capacul, umple "ochi" acolo (surplusul oricum il scoate in vasul de expansiune). La drum lung 70-110 cum zici tu, cu o persoana pe motor, nu are voie sa iti consume mai mult de 6 litri. Am ceva km pe hornet si studiul consumului a fost o "pasiune" de a mea. Ultimul drum lung, 450km, viteza 80-140, medie cam 80km/h (5.5 ore/450km), am scos 5.3. Aul trecut cand am fost pana in Grecia-Turcia, cu pasager, consumul mediu pe 3000km a fost 5.7, mers 100-120, pe autostrada 130-150. In oras (bucuresti), e normal un consum de 7.5-8.5 in functie de stilul de mers. Incearca o sincronizare de carburatie, desi mai degraba e de la stilul de mers (accelerarile dese, in general consuma mult). Rezervorul e intr-adevar mic, pe de alta parte dupa ce te inveti sa alimentezi la 200-230 de km, e in regula. aerisirea am facut-o .. am dat o tura mai mare, am verificat, am mai completat putin, iar acu la drum lung, am facut bucuresti-brasov si inapoi in 3 zile, pe drumul de la poiana brasov la zarnesti, a dat pe afara de prea plin, probabil iar incingandu-se motorul si de la balansurile continue in curbe.. voi verifica din nou maine in radiator si dupa acest drum lung. asta cu consumul, si eu zic la fel, ca se va mai remedia dupa o sincornizare care nu am facut-o inca, abea cumparandu-mi motorul in primavara si nefiind facut nimic la el de peste 3 ani din cauza ca vechiul proprietar, prieten de al meu, nu a mers decat 3000 km. voi vedea asta cu consumul, sincornizarea si bujiile care desi noi, face ca motorul sa porneasca mai prost decat cu cele uzate care le-am dat jos. in cazul in care va consuma 5-6 va fi ok dat fiind rezervorul mai mic la acest prim model fata de predecesoarele sale. oricum ms pt informatii.. ramane primordial temperatura care ma ingrijoreaza nefacandu-i bine motorului astfel de variatii de temperatura in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 eu ce sa mai zic cu consumul de pe monster 600 de 4.2 l , cu hornetul am facut 80 km pana a intrat pe rezerva ce e drept 80 km de acceleratii instant din 100 in 100 de metri la semafoare .... sunt curios ce scot pe drum intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 eu ce sa mai zic cu consumul de pe monster 600 de 4.2 l , cu hornetul am facut 80 km pana a intrat pe rezerva ce e drept 80 km de acceleratii instant din 100 in 100 de metri la semafoare .... sunt curios ce scot pe drum intins Obiectiv vorbind, monsterul de 600 are cam 50 de cai, hornetul cam 95, e normal sa consume mai mult (plus ca monsterul e mai usurel un pic). Dupa cum ziceam, acceleratia costa. Eu mai mult de 9 litri la suta nu am reusit sa scot (mergand pe autostrada cu viteza medie de 180km/h...), consumurile maximale ar trebui sa le aflam de la cei care se dau tare in regiuni de munte (cine se simte cu musca pe caciula ?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.