ema_mann Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 salutare lume .. am terminat si eu motorul de schimbat ulei, filtre, bujii, termostat si lichid racire .. acu problema este ca dupa schimbul de bujii, desi si cele vechi si astea noi sunt ngk modelul special recomandat pt hornet, cu astea noi porneste la rece prost, desi pana sa le dau pe celelalte jos, pornea superb indiferent cat de rece sau de cand nu am mai pornit-o .. dar nu e grav, cel putin nu asta ma deranjeaza acum, ci faptul ca desi am schimbat termostatul, cel vechi avand tija interioara indoita, cu un termostat nou luat de la honda si am schimbat lichidul de racire, concentratia fiind de 50/50 (antigel hepu G12 cu apa distilata .. motorul se incalzeste, ventilatoru porneste cand are nevoie, dar problema e ca daca sunt in trafic sau merg incet prin localitati temperatura se duce intre ultima si penultima liniuta inainte de cea rosie, iar cand o tin la drum intins intre localitati, la circa 90-120 km/h, temperatura scade undeva la jumatatea partii inferioare din intreaga gradatie .. si uite asa tot joaca hora de la cald la race, si clar nu este corect si bine. intrebarea mea este daca are cineva vreo idee de la ce ar proveni problema, chiar si inainte de a ma duce la mecanic, as vrea sa imi fac o idee legat de ce ar putea fi. altfel .. consumul, .. doamne, Suzuki GS500 consuma intradevar putin, asta fara 6-7 L. la mers 70-110 km/h in functie de localitate si drum intins, nu scade, dar cu doua persoane, probabil ca se va schimba putin dupa o sincronizare a carburatoarelor, si punand problema ca astfel e cam mic rezervorul de benzina la modelul din 98-03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 salutare lume .. am terminat si eu motorul de schimbat ulei, filtre, bujii, termostat si lichid racire .. acu problema este ca dupa schimbul de bujii, desi si cele vechi si astea noi sunt ngk modelul special recomandat pt hornet, cu astea noi porneste la rece prost, desi pana sa le dau pe celelalte jos, pornea superb indiferent cat de rece sau de cand nu am mai pornit-o .. dar nu e grav, cel putin nu asta ma deranjeaza acum, ci faptul ca desi am schimbat termostatul, cel vechi avand tija interioara indoita, cu un termostat nou luat de la honda si am schimbat lichidul de racire, concentratia fiind de 50/50 (antigel hepu G12 cu apa distilata .. motorul se incalzeste, ventilatoru porneste cand are nevoie, dar problema e ca daca sunt in trafic sau merg incet prin localitati temperatura se duce intre ultima si penultima liniuta inainte de cea rosie, iar cand o tin la drum intins intre localitati, la circa 90-120 km/h, temperatura scade undeva la jumatatea partii inferioare din intreaga gradatie .. si uite asa tot joaca hora de la cald la race, si clar nu este corect si bine. intrebarea mea este daca are cineva vreo idee de la ce ar proveni problema, chiar si inainte de a ma duce la mecanic, as vrea sa imi fac o idee legat de ce ar putea fi. altfel .. consumul, .. doamne, Suzuki GS500 consuma intradevar putin, asta fara 6-7 L. la mers 70-110 km/h in functie de localitate si drum intins, nu scade, dar cu doua persoane, probabil ca se va schimba putin dupa o sincronizare a carburatoarelor, si punand problema ca astfel e cam mic rezervorul de benzina la modelul din 98-03. Ai aerisit bine instalatia de racire?, la sfarsit ianinte sa umpli capacul, umple "ochi" acolo (surplusul oricum il scoate in vasul de expansiune). La drum lung 70-110 cum zici tu, cu o persoana pe motor, nu are voie sa iti consume mai mult de 6 litri. Am ceva km pe hornet si studiul consumului a fost o "pasiune" de a mea. Ultimul drum lung, 450km, viteza 80-140, medie cam 80km/h (5.5 ore/450km), am scos 5.3. Aul trecut cand am fost pana in Grecia-Turcia, cu pasager, consumul mediu pe 3000km a fost 5.7, mers 100-120, pe autostrada 130-150. In oras (bucuresti), e normal un consum de 7.5-8.5 in functie de stilul de mers. Incearca o sincronizare de carburatie, desi mai degraba e de la stilul de mers (accelerarile dese, in general consuma mult). Rezervorul e intr-adevar mic, pe de alta parte dupa ce te inveti sa alimentezi la 200-230 de km, e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ai aerisit bine instalatia de racire?, la sfarsit ianinte sa umpli capacul, umple "ochi" acolo (surplusul oricum il scoate in vasul de expansiune). La drum lung 70-110 cum zici tu, cu o persoana pe motor, nu are voie sa iti consume mai mult de 6 litri. Am ceva km pe hornet si studiul consumului a fost o "pasiune" de a mea. Ultimul drum lung, 450km, viteza 80-140, medie cam 80km/h (5.5 ore/450km), am scos 5.3. Aul trecut cand am fost pana in Grecia-Turcia, cu pasager, consumul mediu pe 3000km a fost 5.7, mers 100-120, pe autostrada 130-150. In oras (bucuresti), e normal un consum de 7.5-8.5 in functie de stilul de mers. Incearca o sincronizare de carburatie, desi mai degraba e de la stilul de mers (accelerarile dese, in general consuma mult). Rezervorul e intr-adevar mic, pe de alta parte dupa ce te inveti sa alimentezi la 200-230 de km, e in regula. aerisirea am facut-o .. am dat o tura mai mare, am verificat, am mai completat putin, iar acu la drum lung, am facut bucuresti-brasov si inapoi in 3 zile, pe drumul de la poiana brasov la zarnesti, a dat pe afara de prea plin, probabil iar incingandu-se motorul si de la balansurile continue in curbe.. voi verifica din nou maine in radiator si dupa acest drum lung. asta cu consumul, si eu zic la fel, ca se va mai remedia dupa o sincornizare care nu am facut-o inca, abea cumparandu-mi motorul in primavara si nefiind facut nimic la el de peste 3 ani din cauza ca vechiul proprietar, prieten de al meu, nu a mers decat 3000 km. voi vedea asta cu consumul, sincornizarea si bujiile care desi noi, face ca motorul sa porneasca mai prost decat cu cele uzate care le-am dat jos. in cazul in care va consuma 5-6 va fi ok dat fiind rezervorul mai mic la acest prim model fata de predecesoarele sale. oricum ms pt informatii.. ramane primordial temperatura care ma ingrijoreaza nefacandu-i bine motorului astfel de variatii de temperatura in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 eu ce sa mai zic cu consumul de pe monster 600 de 4.2 l , cu hornetul am facut 80 km pana a intrat pe rezerva ce e drept 80 km de acceleratii instant din 100 in 100 de metri la semafoare .... sunt curios ce scot pe drum intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 eu ce sa mai zic cu consumul de pe monster 600 de 4.2 l , cu hornetul am facut 80 km pana a intrat pe rezerva ce e drept 80 km de acceleratii instant din 100 in 100 de metri la semafoare .... sunt curios ce scot pe drum intins Obiectiv vorbind, monsterul de 600 are cam 50 de cai, hornetul cam 95, e normal sa consume mai mult (plus ca monsterul e mai usurel un pic). Dupa cum ziceam, acceleratia costa. Eu mai mult de 9 litri la suta nu am reusit sa scot (mergand pe autostrada cu viteza medie de 180km/h...), consumurile maximale ar trebui sa le aflam de la cei care se dau tare in regiuni de munte (cine se simte cu musca pe caciula ?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 aerisirea am facut-o .. am dat o tura mai mare, am verificat, am mai completat putin, iar acu la drum lung, am facut bucuresti-brasov si inapoi in 3 zile, pe drumul de la poiana brasov la zarnesti, a dat pe afara de prea plin, probabil iar incingandu-se motorul si de la balansurile continue in curbe.. voi verifica din nou maine in radiator si dupa acest drum lung. asta cu consumul, si eu zic la fel, ca se va mai remedia dupa o sincornizare care nu am facut-o inca, abea cumparandu-mi motorul in primavara si nefiind facut nimic la el de peste 3 ani din cauza ca vechiul proprietar, prieten de al meu, nu a mers decat 3000 km. voi vedea asta cu consumul, sincornizarea si bujiile care desi noi, face ca motorul sa porneasca mai prost decat cu cele uzate care le-am dat jos. in cazul in care va consuma 5-6 va fi ok dat fiind rezervorul mai mic la acest prim model fata de predecesoarele sale. oricum ms pt informatii.. ramane primordial temperatura care ma ingrijoreaza nefacandu-i bine motorului astfel de variatii de temperatura in mers. 6 in oras nu e chiar usor de scos trebuie sa fi temperat cu gazul si fara racing style intre semafoare ca te suge de gaz.Eu sub 6 in oras nu am reusit inca sa il duc (mai am destule de invatat doar 1000 km) si totul e sincronizat si merge ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Obiectiv vorbind, monsterul de 600 are cam 50 de cai, hornetul cam 95, e normal sa consume mai mult (plus ca monsterul e mai usurel un pic). Dupa cum ziceam, acceleratia costa. Eu mai mult de 9 litri la suta nu am reusit sa scot (mergand pe autostrada cu viteza medie de 180km/h...), consumurile maximale ar trebui sa le aflam de la cei care se dau tare in regiuni de munte (cine se simte cu musca pe caciula ?). normal ca papa mai mult , aia 50 de cai in plus trebuie sa manance si ei nu ! nu eu am fost cel socat de treaba asta ci portofelul meu ps. ma duc saptamana asta pana la Sinaia ( defapt o sa urc pana la Piatra Arsa pe drumul cel nou ) intr-o dimineata si ma intorc pe Targoviste , revin cu date despre consum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Hornet 600 / 2001. 1140 km acum doua week-enduri cu pasager preponderent(80%) in afara oraselor , mers 70% alert, 30% "batraneste". Consumul s-a mentinut constant la 5,5-5,7 l/100km. Curatarea si sincronizarea au fost facute acum aprox. 2000 km, la inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 6 in oras nu e chiar usor de scos trebuie sa fi temperat cu gazul si fara racing style intre semafoare ca te suge de gaz.Eu sub 6 in oras nu am reusit inca sa il duc (mai am destule de invatat doar 1000 km) si totul e sincronizat si merge ceas eu nu vorbesc de consum in oras ca ala nu ma intereseaza, si nici asta afara nu imi bat capu cu el (mi-am luat motor pt hobby, nu pt a consuma putin), ma frapeaza doar faptul ca nu merge in parametrii normali si ca la astfel de consum, e rezervoru prea mic si trebuie sa stau tot timpu cu ochii pe chilometraj si sa il resetez pe ala provizoriu din benzinarie in benzinarie, ceea ce eu in mod normal la masina nu fac asa ceva niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Unde gasesc oare un belly pan/bug spoiler si o aripa roata spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Unde gasesc oare un belly pan/bug spoiler si o aripa roata spate ? @ george05 (si belly si aripa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Mersi de info, sa-l contactez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 salutare lume .. am terminat si eu motorul de schimbat ulei, filtre, bujii, termostat si lichid racire .. acu problema este ca dupa schimbul de bujii, desi si cele vechi si astea noi sunt ngk modelul special recomandat pt hornet, cu astea noi porneste la rece prost, desi pana sa le dau pe celelalte jos, pornea superb indiferent cat de rece sau de cand nu am mai pornit-o .. dar nu e grav, cel putin nu asta ma deranjeaza acum, ci faptul ca desi am schimbat termostatul, cel vechi avand tija interioara indoita, cu un termostat nou luat de la honda si am schimbat lichidul de racire, concentratia fiind de 50/50 (antigel hepu G12 cu apa distilata .. motorul se incalzeste, ventilatoru porneste cand are nevoie, dar problema e ca daca sunt in trafic sau merg incet prin localitati temperatura se duce intre ultima si penultima liniuta inainte de cea rosie, iar cand o tin la drum intins intre localitati, la circa 90-120 km/h, temperatura scade undeva la jumatatea partii inferioare din intreaga gradatie .. si uite asa tot joaca hora de la cald la race, si clar nu este corect si bine. intrebarea mea este daca are cineva vreo idee de la ce ar proveni problema, chiar si inainte de a ma duce la mecanic, as vrea sa imi fac o idee legat de ce ar putea fi. altfel .. consumul, .. doamne, Suzuki GS500 consuma intradevar putin, asta fara 6-7 L. la mers 70-110 km/h in functie de localitate si drum intins, nu scade, dar cu doua persoane, probabil ca se va schimba putin dupa o sincronizare a carburatoarelor, si punand problema ca astfel e cam mic rezervorul de benzina la modelul din 98-03. Salut, ce intelegi prin modelul special..alea cu iridiu sau fara? Parerea mea e ca daca inainte pornea ceas cu bujii vechi, cu bujii noi ar trebui sa se comporte mai bine, nu mai rau. Pornesti cu soc sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut, ce intelegi prin modelul special..alea cu iridiu sau fara? Parerea mea e ca daca inainte pornea ceas cu bujii vechi, cu bujii noi ar trebui sa se comporte mai bine, nu mai rau. Pornesti cu soc sau fara? cele fara iridiu .. normale. asa am zis si eu, odata schimbate ca sunt pe motor, desi nu ca si numar de kilometrii, dar de peste 3 ani, am zis sa pun nou, dar cu alea, indiferent ca trecea si o luna de cand nu o porneam, ca o porneam si a doua zi dupa ce o mai pornisem, rece sa fie motorul, asta e ideea, pornea super frumos, soc tras, cheie, start motor. astea noi, porneste chinuit si cand e rece, cu socul tras, si cand e calda fara soc, trebuie sa o pornesc putin cu maneta de acceleratie.. enervant, dar na, calitatea slaba a pieselor, desi dai o carutza de bani pe ele, lasa de dorit (am mai auzit la mecanicul meu chestia asta, dar acu le-am schimbat pe cont propriu, asa ca suport consecinta, la mecanic ma duceam inapoi si le schimba el cu altele pe combinatia lui) o sa le pun din nou pe cele vechi si o sa vad, asta e cea mai mica grija a mea, cu temperatura e grava treaba dar azi nu am apucat sa mai arunc un ochi in radiator, desi am facut o tura mai mare dupa ce am reumplut sistemul si am verificat atunci, acu la drumu asta lung nu am avut scule la mine ca sa umblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 vezi ca e posibil sa ai o bujie care nu lucreaza bine chiar daca e noua ! ps. in cat iti sta la relanti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 relantiul este undeva la 1300 pana in 1500 rotatii/minut. da si eu ma gandesc tot asa la o bujie care nu e ea in parametrii normali, dar cum pana mea sa aflu care e ? ca daca stau sa montez si demontez rezervorul ca sa pun cate una si sa il pornesc si sa il opresc iar sa mai schimb una .. innebunesc ca e mult de umblat si desfacut .. la GS500 am avut noroc ca erau laterali si nu desfaceam nimic ca sa ajung la bujii.. dar la asta e alta poveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Curata-le pe alea vechi si mai incearca cu ele, daca iti merge bine inseamna ca ai cumparat niste bujii contrafacute. Ca sa vezi daca nu lucreaza o bujie, verifici temperatura galeriilor si dac auna e rece..bujia aia nu ar functiona corect, bine le lasi putin sa se incalzeasca. Editat Iunie 12, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 relantiul este undeva la 1300 pana in 1500 rotatii/minut. da si eu ma gandesc tot asa la o bujie care nu e ea in parametrii normali, dar cum pana mea sa aflu care e ? ca daca stau sa montez si demontez rezervorul ca sa pun cate una si sa il pornesc si sa il opresc iar sa mai schimb una .. innebunesc ca e mult de umblat si desfacut .. la GS500 am avut noroc ca erau laterali si nu desfaceam nimic ca sa ajung la bujii.. dar la asta e alta poveste... ...sau poate o fisa nu e infipta bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 motorul nu merge prost, doar pornirea e dificila fata de bujiile vechi, atat. nu merge in 3 pistoane, nu trage prost, nu nimic sesizabil .. o sa le curat pe cele vechi si o sa le pun sa vad ce face .. dupa aia mai vad, le dau cu bujiile in cap alora de la care le-am luat si am mai dat si o caruta de bani, nici la masina nu sunt asa scumpe piesele pe care le-am schimbat si la motor, si nici la GS-u meu vechi nu costau atat piesele. sunt putin descumpanit de chestia asta, desi motorul il stiam, dar ce inseamna sa fi tipicar si sa iei masinarii la mana a doua.. schimbi tot pana e cum trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Poti sa-ti dai seama daca e o bujie/fisa futizata daca cu motorul pornit scoti cate o fisa si o bagi la loc. Bujia/fisa futizata e aia care cand o scoti motorul merge la fel. Dar vad ca tu ai probleme doar la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 ce inseamna pornire dificila? e un pic aiurea exprimarea ta, cu nu merge o bujie dar nu merge in 3. pai daca nu merge o bujie, merge in 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 da, stiu cu bujia si mersul in trei (dar am incercat sa exprim o anomalie, nu poate un defect in sine total al uneia din bujii). ieri am schimbat bujiile cu cele vechi si s-ar parea ca e acelasi simtom.. scanteia e data tarziu, sau nu e suficienta benzina din socul tras, trebuie sa tin putin maneta de acceleratie ca sa porneasca. eu am zis ca e una din bujii care nu functioneaza corect, dar vad ca acu si cu celelalte vechi face la fel, desi la altceva nu am umblat.. nu imi mai bat capu, o sa o duc la mecanicul meu si o sa o puna la punct, oricum vreau sa ii fac si sincronizare. o sa va spun dupa aia de la ce a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 azi imi curat si eu filtrul de aer si schimb buretele de la aerisirea filtrului ( cel de pe partea dreapta a motorului ) ca aseara imi mirosea a benzina ..... sper sa se rezolve doar cu atat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 merge careva de pe aici la intalnirea de la arcu de triumf din seara asta? sau are careva idee unde e un topic dedicat acestei intalniri ca eu nu am gasit.... ok, dubios, nici un raspuns pt miercuri ! ... dar diseara ne vedem cu viespiile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 nu a-ti mai tinut intanlirea sa inteleg ?! aseara am fost prin Constitutiei cu niste treaba , erau cativa motociclisti cu vitezane si binenteles nelipsitele masini de driftuiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.