Straic Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 salutare, imi doresc sa devin un fericit posesor de hornet si vreau sa aflu mai multe despre fiabilitatea acestei jucarii, in special vreau sa stiu daca 48.000 km sunt multi Salutare, nu stiu daca ai citit in totalitate acest topic dar daca ai sa ai rabdarea asta vreodata o sa constati ca Honda hornet este o motocicleta exceptionala de care te indragostesti imediat. Despre fiabilitate nu cred ca se poate discuta, zilele trecute un prieten si-a gasit Hornetul (pe care l-a vandut acum ceva ani) la vanzare cu 96000 km si mai cunosc cateva persoane care au peste 70000 cu hornetele. Trage tu concluzia, oare 48000 sunt multi? Evident ca daca acesti 48000 sunt facut cu uleiul din fabrica nu e ok, dar nu cred ca este cazul . In concluzie, Hornet este o motocicleta buna pentru inceput (spun din experienta, este prima si la mine), pentru oras, pentru distractii pe curbe, pentru multe. Calitate - pret nota 10 . P.S. arunca un ochi aici: /index.php?/topic/702230-honda-hornet-2006-2400-euro/ poate iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Foarte fiabile. La a mea dupa 43000 nu s-a schimbat nimic in mersul ei. In afara de consumabile la 39000 am schimbat lantul. Posted with zte967s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 a mea are 57000 de mile deci aproape 100000 km si merge bine as face pariu ca daca intretinerea este efectuata correct motoarele astea duc mult si bine la fel as face pariu ca majoritatea sunt cu peste 80000 si date inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Salut, am nevoie de un sfat.. cum pot verifica uzura lantului de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Salut, am nevoie de un sfat.. cum pot verifica uzura lantului de distributie? Dai jos capacul de la chiuloasa si masori dimensiunea dintre doua zale si o compari cu valorile admise. Este descrisa in manual procedura, dar nu il am la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Dai jos capacul de la chiuloasa si masori dimensiunea dintre doua zale si o compari cu valorile admise. Este descrisa in manual procedura, dar nu il am la indemana. Chiar recent am fost la service sa imi schimbe garnitura la capacul de aprindere, ocazie cu care s-a uitat putin mecanicul la intinzator si lant insa nu cred ca a si masurat ceva cu exactitate. Am alta intrebare in cazul asta.. e normal sunetul ce se aude (cred ca de la distributie) in momentele in care motorul este in sarcina insa putin subturat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Bord Honda Hornet: /index.php?/topic/704403-bord-honda-hornet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Vand sa Honda Hornet 600 TOURING. /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 da, super misto saua, si eu cam alunec in saua mea in fata spre rezervor, o sa te caut sa imi fac si eu niste modificari, dar cand o sa am banuti spor la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 da, super misto saua, si eu cam alunec in saua mea in fata spre rezervor, o sa te caut sa imi fac si eu niste modificari, dar cand o sa am banuti spor la vanzare ok, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Chiar recent am fost la service sa imi schimbe garnitura la capacul de aprindere, ocazie cu care s-a uitat putin mecanicul la intinzator si lant insa nu cred ca a si masurat ceva cu exactitate. Am alta intrebare in cazul asta.. e normal sunetul ce se aude (cred ca de la distributie) in momentele in care motorul este in sarcina insa putin subturat? Pai in primul rand asigura-te ca nu e oala de la ambreiaj, adica pe liber trage ambreiajul si da-i drumul si vezi daca se schimba considerabil zgomotul, si cum se aude cand e ambreiajul tras. Eu la motorul precedent cand aveam distributia obosita, cand era rece motorul, se auzea un tzacanit (fenomenul din spate este ca lantul atinge blocul motor). Dupa ce am schimbat intinzatorul si lantul nu am mai avut nici un zgomot subtire/inalt, decat huruitul de la ambreiaj, specific honda. Ideea cu intinzatorul e simpla, deoarece lantul isi modifica lungimea si in functie de 1. temepratura motorului, pe termen sucrt (pana se incalzeste motorul), 2. kilometri parcursi, pe termen lung, lantul se intinde la fel ca cel de transmisie intinzatorul trebuie sa impinga din ce in ce mai mult. Cand ajunge la cursa maxima iar lantul e inca "slab" acesta incepe sa bata in blcoul motor. Analog cu lantul de transmisie cand il intinzi la maximum, dar tot lasat e. Multi (inclusiv eu) mai intai schimba intinzatorul in speranta ca se rezolva problema, insa ala rezolva doar fluctuatiile mici de temeperatura (cauza 1), daca e intins lantul ca are nspe mii de km (cazua 2), trebuie schimbat lantul. Mai e varianta cu intinzatorul "manual" insa acolo sunt alte pericole, daca depasesti cursa maxima a intinzatorului automat. Un alt dezavantaj a intinzatorului manual (care e practic un surub pe care il impingi invarti cu, cat crezi de cuviinta), este ca nu variaza lungimea la temperatura, ducand la o uzura si mai rapida a lantutlui de distributie. Un lant de distributie pentru hornet e 260 de roni, intinzatorul e 450 lei, manopera intre 400-600 lei. deci in total costa 11-13 milioane sa o faci boboc. La motorul precedent tzacanea la rece pe la 70mii km (cred ca reali), si nu era neaparat nevoie sa o schimb, insa mi-a crapat garnitura de chiulasa si am zis ca daca tot se desface blocul motor, sa schimb si distributia, la pachet manopera fiind intotdeauna mai ieftina. Editat Octombrie 30, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 are careva in plus o manetuta de frana? eventual si una de ambreiaj daca tot suntem acolo )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 manopera intre 400-600 lei. Mi se pare exagerat pretul asta pentru manopera la o distributie de Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Pai in primul rand asigura-te ca nu e oala de la ambreiaj, adica pe liber trage ambreiajul si da-i drumul si vezi daca se schimba considerabil zgomotul, si cum se aude cand e ambreiajul tras. Eu la motorul precedent cand aveam distributia obosita, cand era rece motorul, se auzea un tzacanit (fenomenul din spate este ca lantul atinge blocul motor). Dupa ce am schimbat intinzatorul si lantul nu am mai avut nici un zgomot subtire/inalt, decat huruitul de la ambreiaj, specific honda. Ideea cu intinzatorul e simpla, deoarece lantul isi modifica lungimea si in functie de 1. temepratura motorului, pe termen sucrt (pana se incalzeste motorul), 2. kilometri parcursi, pe termen lung, lantul se intinde la fel ca cel de transmisie intinzatorul trebuie sa impinga din ce in ce mai mult. Cand ajunge la cursa maxima iar lantul e inca "slab" acesta incepe sa bata in blcoul motor. Analog cu lantul de transmisie cand il intinzi la maximum, dar tot lasat e. Multi (inclusiv eu) mai intai schimba intinzatorul in speranta ca se rezolva problema, insa ala rezolva doar fluctuatiile mici de temeperatura (cauza 1), daca e intins lantul ca are nspe mii de km (cazua 2), trebuie schimbat lantul. Mai e varianta cu intinzatorul "manual" insa acolo sunt alte pericole, daca depasesti cursa maxima a intinzatorului automat. Un alt dezavantaj a intinzatorului manual (care e practic un surub pe care il impingi invarti cu, cat crezi de cuviinta), este ca nu variaza lungimea la temperatura, ducand la o uzura si mai rapida a lantutlui de distributie. Un lant de distributie pentru hornet e 260 de roni, intinzatorul e 450 lei, manopera intre 400-600 lei. deci in total costa 11-13 milioane sa o faci boboc. La motorul precedent tzacanea la rece pe la 70mii km (cred ca reali), si nu era neaparat nevoie sa o schimb, insa mi-a crapat garnitura de chiulasa si am zis ca daca tot se desface blocul motor, sa schimb si distributia, la pachet manopera fiind intotdeauna mai ieftina. Din ce informatii am mai adunat, am inteles ca in cazul in care lantul de distributie este uzat, acel zgomot se aude destul de puternic. La mine nu se aude nimic ciudat, la relanti de exemplu. Mi se pare exagerat pretul asta pentru manopera la o distributie de Hornet. Intr-adevar, destul de piperat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) are careva in plus o manetuta de frana? eventual si una de ambreiaj daca tot suntem acolo )) Le am eu pe amandoua, dar trebuie sa le caut. Mi se pare exagerat pretul asta pentru manopera la o distributie de Hornet. Eu am facut mai multe chestii (schimbare garnitura, curatare pistoane, reglare jocuri de la supapa, carburarie si inca cateva reglaje pe ici colo) si pretul a fost altul. suma de 400-600 nu am invetat-o ci am intrebat pe ici colo, in multe service-uri pretul "se negociaza la fata la locului". (Am verificat acum pe doua site-uri de service considerate ieftine si scrie 200-500 de lei, in functie de motocicleta) Din ce informatii am mai adunat, am inteles ca in cazul in care lantul de distributie este uzat, acel zgomot se aude destul de puternic. La mine nu se aude nimic ciudat, la relanti de exemplu. Intr-adevar, destul de piperat.. Cand e uzat tare zgomotul se aude si dupa ce se incalzeste motorul si e un tzacanit la relanti pe care nu prea il poti neglija. Daca nu iti sta pe creier cand stai la semafor, probabil inca nu e pe duca. Pe de alta parte nici lantul de transmisie nu il schimbi cand atinge asflatul (sper) sau cauciucul pana ajungi la sarme Editat Octombrie 31, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 are careva in plus o manetuta de frana? eventual si una de ambreiaj daca tot suntem acolo ))Si eu le am pe amandoua dar cred ca nu se potriveste decat ambreiajul de la modelul nou. posted with zte v967s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Eu am facut mai multe chestii (schimbare garnitura, curatare pistoane, reglare jocuri de la supapa, carburarie si inca cateva reglaje pe ici colo) si pretul a fost altul. suma de 400-600 nu am invetat-o ci am intrebat pe ici colo, in multe service-uri pretul "se negociaza la fata la locului". (Am verificat acum pe doua site-uri de service considerate ieftine si scrie 200-500 de lei, in functie de motocicleta) Cand e uzat tare zgomotul se aude si dupa ce se incalzeste motorul si e un tzacanit la relanti pe care nu prea il poti neglija. Daca nu iti sta pe creier cand stai la semafor, probabil inca nu e pe duca. Pe de alta parte nici lantul de transmisie nu il schimbi cand atinge asflatul (sper) sau cauciucul pana ajungi la sarme La primavara o sa ma programez la un service pt verificarea distributiei sa stiu o treaba sigur. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Salut.Ma gandesc ca ar fi timpul sa fac schimbul de antigel . sa fie pregatit de iernat. M-ar ajuta cateva safturi .pe unde golesc instalatia complet si ce tip de antigel ati folosit voi.(G12)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Salut.Ma gandesc ca ar fi timpul sa fac schimbul de antigel . sa fie pregatit de iernat. M-ar ajuta cateva safturi .pe unde golesc instalatia complet si ce tip de antigel ati folosit voi.(G12)? Surubul de golire e cel de jos de la popma de apa (pe partea stanga cum stai pe motor). Gasesti in manual mai multe info. Eu am bagat antigel verde gata diluat. Intra 2.2 litri deci tre sa iei 3 litri, sau 2 litri si sa mai pui 200ml de ama distilata (la temperaturile din romania nu e problema). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vang Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 salutari, sunt nou posesor de hornet 2007 si ma intrebam daca stie (sau are) cineva pe aici sa-mi recomande un mount de iphone (4s) waterproof. multam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 salutari, sunt nou posesor de hornet 2007 si ma intrebam daca stie (sau are) cineva pe aici sa-mi recomande un mount de iphone (4s) waterproof. multam mult. multi km impreuna fara evenimente Si eu le am pe amandoua dar cred ca nu se potriveste decat ambreiajul de la modelul nou. posted with zte v967s daca nu gaseste tov mettal.. o sa apelez la tine ..desi am mai mare nevoie de frana dar nici ambreiajul nu strica .. mai bine sa fie acolo )) Le am eu pe amandoua, dar trebuie sa le caut. se mai aude ceva cu ele? ia zi ..placura pozele ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) salutare, am si eu o problema cu releul de incarcare nu baga cat trebuie, cred ca e de scuter sau de altceva, ma gandesc sa il schimb din experientele voastre ce releu imi recomandati sa imi iau, second, nou, original, alte variante cu striatiile de ventilare ... etc. daca aveti si un site de unde a-ti luat ar fi bine primit, e vorba de hornet pc34 din 2000. Editat Noiembrie 4, 2013 de Borisache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 ducati electronics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salut Boris, ce fel de probleme ai ? Cum se manifesta, adica cat iti baga ? Ai facut testele cu o baterie buna ? Stii tu, si eu am avut probleme cu partea asta a motocicletei, mie chiar imi murea motorul in mers, cauza principala fiind mufa topita (vezi poza) si din cauza asteia si incarcarea era proasta, oscila aiurea. Ar trebui sa arunci o privire si la acea mufa, am auzit ca e "la moda" printre horneturi sa se topeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Aşa de dese sunt problemele cu încărcarea la Horneturi? Şi eu am ceva probleme bateria...am masurat-o şi arata vreo 12.5 iar după ce am pornit motorul a urcat până la 13.2 apoi coborând ccontinuu până la 12.7 Crede-ţi că tot releul este de vină? Ps. Când accelerez în gol îmi scade intensitatea farului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.