SwatGuard Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu de aceea vreau sa-l schimb,pentru ca e foarte scurt, din cauza vechimii mi l-au tot scurtat mecanicii pe la care am mai fost si a ajuns sa fie destul de scurt. Daca tu spui ca are forma de L, atunci daca luam un furtun normal, nu o sa reduca debitul unde se face unghiul ? sau ai reusit sa-l tragi fara sa fie nevoie sa-l indoi ? Merci mult daca vorbiti de furtunul care iese din rezervor si intra in carburi, va sfatuiesc sa NU. o sa va chinuiti sa il puneti pentru ca e foarte scurt. mai bine luati de la orice magazin de piese auto, furtun de benzina pe diametru, dar mai lung un pic. parca cel original e in forma de L si are vreo 15 cm cu totul. luati vreo 20cm (bine cred ca de fapt o sa va vanda 1 metru dar ala parca e vreo 20 ron). aia 5 cm fac diferenta intre maini zgariatem nervi si multa chinuiala si pozitionare rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 pai tocmai asta e, ca daca il iei mai lung un pic, cotul o sa fie in unghi mai mare de 90 grade. eu cand am luat mobra avea un furtun de gradinarit dala transparent cu franghie prin el. mi s-a parut tiganie si am zis ca iau original. am luat si m-am chinuit sa il pun la loc de mi-au iesit ochii...am facut tot posibilul sa nu mai trebuiasca sa dau jos rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Merci frumos Stefane, Ziua buna sa ai. pai tocmai asta e, ca daca il iei mai lung un pic, cotul o sa fie in unghi mai mare de 90 grade. eu cand am luat mobra avea un furtun de gradinarit dala transparent cu franghie prin el. mi s-a parut tiganie si am zis ca iau original. am luat si m-am chinuit sa il pun la loc de mi-au iesit ochii...am facut tot posibilul sa nu mai trebuiasca sa dau jos rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) guys, unde gasesc si eu niste suruburi pentru carena si pentru plasticele laterale pentru Hornet S ? am cautat suruburi de inox dar nu am gasit pe nicaieri...iar acum am constatat ca nici dinalea frumoase de aluminiu nu gasesc. Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. ---------------------------- Cu aceasta ocazie m-am amuzat pe seama unor post-uri mai vechi ce au facut obiectul unei mici dispute cu george05, undeva pe la pagina 330 a topic-ului Acum, dupa ~4 ani de cand am Hornet-ul cred ca pot trage cateva concluzii legate de subiectele discutate atunci: 1. Nu am schimbat niciodata consumabilele inainte de sezonul rece, doar la inceput de sezon (ulei, filtre, antigel etc) 2. Daca pui antigel corespunzator, nu ai probleme peste iarna 3. In fiecare an am lasat carburatoarele cu benzina in ele peste iarna, rezervorul plin si: - cu benzina Lukoil si aditiv Procyle nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si aditiv din supermaket (some USA brand) nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si fara aditiv, nu am avut probleme (ati ghicit, langa garaj e un Lukoil, a fost mai practic sa pun benzina de la ei) - cu benzina OMV si cu acelasi aditiv din supermarket, carburatoare infundate (chiar in anul precedent au fost curatate, deci.. interesant) 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) 5. Bateriile Varta sunt niste pocnitori 6. "Sfatul mecanicului" e ca si "Sfatul doctorului", cati mecanici, atatea pareri Si, in concluzie.. indiferent de cum te exprimi pe forum (civilizat, politicos, coleric, insultator) tot se va gasi cineva cu care sa te certi, indiferent de subiect Editat Aprilie 29, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. ---------------------------- Cu aceasta ocazie m-am amuzat pe seama unor post-uri mai vechi ce au facut obiectul unei mici dispute cu george05, undeva pe la pagina 330 a topic-ului Acum, dupa ~4 ani de cand am Hornet-ul cred ca pot trage cateva concluzii legate de subiectele discutate atunci: 1. Nu am schimbat niciodata consumabilele inainte de sezonul rece, doar la inceput de sezon (ulei, filtre, antigel etc) 2. Daca pui antigel corespunzator, nu ai probleme peste iarna 3. In fiecare an am lasat carburatoarele cu benzina in ele peste iarna, rezervorul plin si: - cu benzina Lukoil si aditiv Procyle nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si aditiv din supermaket (some USA brand) nu am avut probleme - cu benzina Lukoil si fara aditiv, nu am avut probleme (ati ghicit, langa garaj e un Lukoil, a fost mai practic sa pun benzina de la ei) - cu benzina OMV si cu acelasi aditiv din supermarket, carburatoare infundate (chiar in anul precedent au fost curatate, deci.. interesant) 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) 5. Bateriile Varta sunt niste pocnitori 6. "Sfatul mecanicului" e ca si "Sfatul doctorului", cati mecanici, atatea pareri Si, in concluzie.. indiferent de cum te exprimi pe forum (civilizat, politicos, coleric, insultator) tot se va gasi cineva cu care sa te certi, indiferent de subiect Si te intreb acum...uitandu-ma in urma.am avut sau nu dreptate in ce sustineam atunci?sau doar ai adus aminte discutia de dragul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Si te intreb acum...uitandu-ma in urma.am avut sau nu dreptate in ce sustineam atunci?sau doar ai adus aminte discutia de dragul tau? Nu am avut nici un motiv ascuns sa readuc in discutie treaba asta, mi s-a parut amuzanta. Pe de-o parte incepatorul care pune intrebari parca luate din carte si de cealalta parte o persoana care s-a lovit deja de mai multe ori de situatiile respective si, poate.. s-a si saturat sa mai explice Sunt lucruri utile ce le-am aflat de pe acest topic, sunt si aspecte cu care nu sunt de acord, insa pana la urma nici o informatie nu poate inlocui experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 4. Ciudat si neplacut ca PC34 nu are filtru de benzina (Bandit-urile din aceeasi perioada au, de exemplu..) eu zic ca are. in rezervor in continuarea robinetului pe care dai pe rezerva. daca A TA nu a avut (are) e posibil sa fie problema la a ta. a mea din 99 avea. S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar eu le-am luat de la onda. nu foarte ieftine, nici nu mai retin exact cat, cert e ca pe vreo 9 suroabe am dat aproape 200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Dupa aproape 4 ani ma confrunt cu aceeasi problema S-a uzat capul unui surub torx ce prinde aparatorile laterale la PC34 si se pare ca nu gasesc pe nicaieri ceva similar.. Probabil o sa improvizez ceva insa daca aveti idee pe unde pot gasi astfel de suruburi, apreciez orice informatie. Nu stiu daca esti din Bucuresti, dar pentru Bucuresti stiu un magazin foarte bun si cu toate felurile de suruburi piulite...etc http://goo.gl/maps/od18h La punctul B pus pe harta o sa gasiti un magazinul de care vorbesc. In poza apare in constructie magazinul, dar este exact la trecerea de pietoni. Preturile sunt acceptabile,eu am dat pe 4 suruburi de inox 3,7 ron. Salutari Editat Aprilie 30, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) eu zic ca are. in rezervor in continuarea robinetului pe care dai pe rezerva. daca A TA nu a avut (are) e posibil sa fie problema la a ta. a mea din 99 avea. eu le-am luat de la onda. nu foarte ieftine, nici nu mai retin exact cat, cert e ca pe vreo 9 suroabe am dat aproape 200 ron. 1. in rezervor e doar o sita, nu o poti numi filtru de benzina. la Bandit am observat ceva de genul acesta: Unde gasesc filtul de benzina la hornet 2006 ca m'am uitat dupa el si nimic. Sincer nici eu si cred ca hornetul pana in 2007 nu are filtru de benzina In plus, cred ca prima data cand am fost la service pt revizie, dupa ce am luat Hornet-ul, mecanicul mi-a spus ca PC34 nu are filtru de benzina. 2. exagerat de scump, sper sa reusesc sa gasesc pe undeva suruburi compatibile la un pret mult mai decent Nu stiu daca esti din Bucuresti, dar pentru Bucuresti stiu un magazin foarte bun si cu toate felurile de suruburi piulite...etc http://goo.gl/maps/od18h La punctul B pus pe harta o sa gasiti un magazinul de care vorbesc. In poza apare in constructie magazinul, dar este exact la trecerea de pietoni. Preturile sunt acceptabile,eu am dat pe 4 suruburi de inox 3,7 ron. Salutari Multumesc pt informatii, acum 2 ani si ceva cand locuiam langa statia de metrou Brancoveanu mi-ar fi fost usor sa ajung.. O sa mai caut prin Cluj un magazin dedicat, pana acum am intrebat la zeci de magazine (feronerie, auto, sanitare etc) fara succes. Editat Aprilie 30, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 mi s-a parut amuzanta. Pe de-o parte incepatorul care pune intrebari parca luate din carte si de cealalta parte o persoana care s-a lovit deja de mai multe ori de situatiile respective deci pana la urma cum esti? incepator, te-ai lovit de ele? mecanicul ar fi trebuit sa stie sau sa isi dea seama ca hornetul nu are pompa de benzina iar benzina vine prin cadere (dupa ce carburile deschid o supapa vacumatica). imagineaza-ti ce debit ar mai avea cu filtrul pus de tine cand dai blana. dar pana la urma...fa o incercare. maxim tai un furtun de frana si pui un filtru de 4 ron. nu de alta dar si eu sunt curios pana in ce ture merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 deci pana la urma cum esti? incepator, te-ai lovit de ele? mecanicul ar fi trebuit sa stie sau sa isi dea seama ca hornetul nu are pompa de benzina iar benzina vine prin cadere (dupa ce carburile deschid o supapa vacumatica). imagineaza-ti ce debit ar mai avea cu filtrul pus de tine cand dai blana. dar pana la urma...fa o incercare. maxim tai un furtun de frana si pui un filtru de 4 ron. nu de alta dar si eu sunt curios pana in ce ture merge. Ce intrebari puneti.. Era vb de o discutie de 4 ani, oricum, cred ca e ok sa zicem ca toti suntem vesnic incepatori. Legat de filtrul de benzina, in 2000 pt Suzuki Bandit s-a introdus: Additional fuel filter. Din cate stiu si Bandit-urile din prima generatie, similar cu Hornet-urile, au acelasi sistem de alimentare fara pompa de benzina, care a fost introdusa prima data in 2007, am impresia, pt ambele motociclete, o data cu noua motorizare pe injectie. Si totusi de ce Bandit-ul vine echipat cu acest filtru? Nu mi s-a parut ca afecteaza turatiile sau puterea motorului in nici un fel. In plus, degeaba iei peste picior acest aspect, fiindca fara filtru toata mizeria din benzina ajunge direct in carburatoare si sincer e cam neplacut sa incluzi curatat/sincronizat (~300 RON pe la toate service-urile) in lista de "To Do" la inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Mereu am repetat-o, faptul ca hornetul nu are filtru de benzina constituie cel mai mare - al lui. Am avut de cateva ori probleme cu benzina, probleme care nu apareau daca exista un filtru. Acum sunt mai atent de unde alimentez si cu ce alimentez si toate sunt bune. Insa nu de putine ori prin tara, te lovezi in mijlocul a nicaieri de o benzinare uitata de lume de unde trebuie sa alimentezi si sa speri ca o sa duca. Cum spunea si Stefan, montarea unui filtru de benzina este imposibila din mai multe considerente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 nu stiu ce tot sincronizati voi acolo, eu nu am sincronizat niciodata carburile, iar Paul, dupa ce a luat-o de la mine, a trebuit sa o sincronizeze ca i s-a dus ceva fizic intr-un carburator si a trebuit sa umble acolo. acum probabil ca o fi si fiecare cu nazurile ei hai ca a trecut si ploaia. ps - nu stiu cum e la bandit, asa ca nu te contrazic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Cam asa arata momentat mai am de vopsit cateva elemente si astept aripa si bugspoileru..am sa revin cu poze dupa ce le montez. *Aripa Editat Aprilie 30, 2014 de Vlad Popa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Arata bine de tot hornetul Vlad. Aripa de fata o astepti? Asta clar nu e cea originala. Eu am acelasi model si vroiam sa te rog daca poti face o poza din partea stanga a motorului spre furtunul de benzina care iese de din rezervor si sa-mi spui daca ai sau nu filtru de benzina. Eu unu am luat o cu filtru (model 05-06), acum ca va aud pe voi pe aici ca in mod normal nu ar avea ma pune pe ganduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Arata bine de tot hornetul Vlad. Aripa de fata o astepti? Asta clar nu e cea originala. Eu am acelasi model si vroiam sa te rog daca poti face o poza din partea stanga a motorului spre furtunul de benzina care iese de din rezervor si sa-mi spui daca ai sau nu filtru de benzina. Eu unu am luat o cu filtru (model 05-06), acum ca va aud pe voi pe aici ca in mod normal nu ar avea ma pune pe ganduri... Cand am schimbat bujiile am dat rezervorul. Jos si am vaz un furtunas subtire rupt l.am schimbat cu un altul dar nu original"improvizat" si nu imi aduc aminte sa fii vazut vreun filtru . Cat despre aripa e cea pt modelul 2002-2004 dar improvizata.. : D Editat Aprilie 30, 2014 de Vlad Popa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Am inteles.. deci sa fie la mine in + atunci. Se rezolva ) Legat de aripa te sfatuiesc sa cauti una de 05/06, arata mult mai bine si mentine curata si suprafata cilindrica care intra in jambe astfel incat sa nu ai nevoie de operatii de mentenanta neprogramate la nivelul simeringurilor de la furca ) Nu inteleg acum de ce nu ma certa nimeni cand eu va intrebam de furtun de benzina care intra/iese din filtru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 baga si tu o poza la ce ai acolo. poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. eu nu comentez prea des ca nu mai am hornelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 baga si tu o poza la ce ai acolo. poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. eu nu comentez prea des ca nu mai am hornelul Da si asta e o idee : D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ce bec de pozitie trebuie pt hornet 600 2001, cati W etc. ? Pare să fie așa ceva T8-4 (12v 4W) cod Honda 34903-388-611 socket BA9s - e un soclu mai subțirel așa- vezi aici http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_light_bulb_types. Sorry for late response. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. Problema mea actuala este furtulul de benzina care iese din acest filtru si intra intr-un 'T' care duce mai departe benzina la carb 1-2, 3-4. Problema e ca din cauza filtrului e greu de obtinut unghiul corespunzator pentru a conecta iesirea din filtru cu T-ul. De nu am avut probleme cu functionarea motorului din cauza acestui filtru, dar ma gandesc ca daca nu a fost prevazut un astfel de filtru din fabrica, nu are rost sa complicati sistemul. Ma gandesc sa renunt la el pentru a rezolva problema unghiului pe care il face furtunul in momentul asta. (unghiul a dus la fisurarea furtului in zona de imbinare cu T-ul) Sper ca m-am facut suficient de inteles . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 2. exagerat de scump, sper sa reusesc sa gasesc pe undeva suruburi compatibile la un pret mult mai decent Multumesc pt informatii, acum 2 ani si ceva cand locuiam langa statia de metrou Brancoveanu mi-ar fi fost usor sa ajung.. O sa mai caut prin Cluj un magazin dedicat, pana acum am intrebat la zeci de magazine (feronerie, auto, sanitare etc) fara succes. http://fasteners.fabory.com/eCache/ROE/6/258.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) http://fasteners.fabory.com/eCache/ROE/6/258.html Ezakt Si colegii de la Cluj i-au recomandat tot pe ei, numai ca au magazin de prezentare intr-o zona mai marginasa. O sa incerc la Fabory cu prima ocazie. Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. In cazul tau filtrul a fost montat de fostul proprietar. Chiar intentionam sa intreb.. in cazul in care si-a montat cineva filtru de bezina: 1. ce fel de filtru a fost instalat? 2. cum functioneaza motorul cu filtrul aditional? 3. cat de mare e riscul ca temperatura motorului sa afecteze filtrul? (spatiu foarte mic in care acesta poate fi montat) 4. montarea filtrului a avut efecte benefice? (adica, dupa instalare, cat de des/rar a fost necesara curatarea carburatoarelor) poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. Bandit-ul merge sigur cu filtru aditional, montat din fabrica pt modelele 2000+, numai ca nu e ca si filtrele de 4 RON din supermarket. Cel mai probabil este un filtru mai calitativ care nu afecteaza debitul de benzina (nu am gasit pe net o poza identica cu cel ce l-am vazut instalat). nu stiu ce tot sincronizati voi acolo, eu nu am sincronizat niciodata carburile, iar Paul, dupa ce a luat-o de la mine, a trebuit sa o sincronizeze ca i s-a dus ceva fizic intr-un carburator si a trebuit sa umble acolo. Am inteles ca sincronizarea este necesara dupa ce carburatoarele au fost desfacute si curatate. Astfel, revenim la problema lipsei filtrului de bezina si la necesitatea de a curata carburatoarele. De exemplu acum mi se intampla ca, din cauza acestei probleme, carburatorul #1 sa nu mai inchida corect si apoi sa scuipe benzina afara. Mentionez ca ultima data am curatat/sincronizat carburatoarele pe la jumatatea sezonului trecut cand am avut aceeasi problema. Editat Mai 1, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. Problema mea actuala este furtulul de benzina care iese din acest filtru si intra intr-un 'T' care duce mai departe benzina la carb 1-2, 3-4. Problema e ca din cauza filtrului e greu de obtinut unghiul corespunzator pentru a conecta iesirea din filtru cu T-ul. De nu am avut probleme cu functionarea motorului din cauza acestui filtru, dar ma gandesc ca daca nu a fost prevazut un astfel de filtru din fabrica, nu are rost sa complicati sistemul. Ma gandesc sa renunt la el pentru a rezolva problema unghiului pe care il face furtunul in momentul asta. (unghiul a dus la fisurarea furtului in zona de imbinare cu T-ul) Sper ca m-am facut suficient de inteles . Foarte tare cum e pus filtrul ala acolo , n`am mai vazut la nici un hornet filtru de benzina:) Editat Mai 3, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 salutare , vin si eu cu o intrebare : stie cineva unde as putea gasi un senzor de temperatura pentru PC34 ! trebuie sa-i fac o verificare pentru ca nu mai ridica acul pe bord iar daca este senzorul defect as vrea sa o rezolv cat mai rapid . va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.