Majestic Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 salut , si eu mi am pierdut un surub , si nu am gasit la nici un magazin , si am apelat la strungar , mi-a facut 4 bucati sa am si de rezerva si am platit undeva la 15 -20 de lei , ieftin si usor Am epuizat toti furnizorii de organe de asamblare din Cluj, precum si un numar generos de magazine de feronerie, sanitare, supermarket-uri samd, fara succes.. Fabory, Mafcom, Bendkopp etc etc etc Nu am reusit sa gasesc nicaieri suruburi similare pt aparatorile laterale pt PC34. Mai mult, nimeni nu a mai vazut un astfel de surub pana acum si aproape toti m-au intrebat mirati la ce e folosit. Se pare ca in industrie nu exista acest standard, fiind un model special (multumesc Honda, totul e special si greu de gasit la ei). Ultima sansa ar fi sa apelez la dealer-ul Honda din oras, Polimob, de fapt le-am scris deja un mail de cateva zile, fara raspuns. Doar nu o sa se oboseasca ei pt 4 suruburi cand au pesti mai mari de prins.. Voi ce suruburi aveti la aparatorile laterale? Exista vre-o sansa sa puteti achizitiona asa ceva de la un magazin local si, eventual, sa apelez la ajutorul vostru sa intru in posesia unui set de 4? Hornet side-cover screw (small).JPG In link-ul de mai jos, este vorba de reperul cu nr. 5:OEM Motorparts | CB600f Side Cover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 salut , si eu mi am pierdut un surub , si nu am gasit la nici un magazin , si am apelat la strungar , mi-a facut 4 bucati sa am si de rezerva si am platit undeva la 15 -20 de lei , ieftin si usor Recunosc ca mi s-a sugerat si acest lucru. Daca nu ii dau de cap, incerc si asta. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Salut! Recent am devenit mandrul posesor al unui viespoi din 2000 si voiam sa intreb ce presiune recomandati in cauciucuri? Merg in mare parte cu pasager. sa il stapanesti sanatos si fara incidente,,,,oricum el te iarta mult..bafta asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 felicitari, atentie mare pe drumuri numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 mai are cineva o pereche de semnalizari spate originale ramase in urma schimbarii pentru o Horneta din 2000, am niste aftermarket-uri care abia se vad si parca le-as schimba, sau daca a-ti pus led-uri caut si eu ceva dar sa fie vizibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 mai are cineva o pereche de semnalizari spate originale ramase in urma schimbarii pentru o Horneta din 2000, am niste aftermarket-uri care abia se vad si parca le-as schimba, sau daca a-ti pus led-uri caut si eu ceva dar sa fie vizibile Salut, am originale de Hornet 99, daca te ajuta. Am si unele aftermarket. Ai PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Salutare! Ce parere aveti galeriile o sa tina motocicleta dace bag un cric sub motocicleta ca sa o ridic? Ati mai facut careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Salutare! Ce parere aveti galeriile o sa tina motocicleta dace bag un cric sub motocicleta ca sa o ridic? Ati mai facut careva asa ceva? Depinde ce intelegi prin "o sa tina".daca se rup?NU.daca ies din motor?NU..daca ai toate sansele sa se indoaie?DA.am incercat eu acum catia ani ca solutie de forta majora pe butuci si s-au indoit usor.ca mai apoi sa incerc alta abordare:am pus 3 cauciucuri de masina sub galerii si l-am echilibrat fata-spate cu niste mici scanduri sub capetele furcii si sub bascula;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Depinde ce intelegi prin "o sa tina".daca se rup?NU.daca ies din motor?NU..daca ai toate sansele sa se indoaie?DA.am incercat eu acum catia ani ca solutie de forta majora pe butuci si s-au indoit usor.ca mai apoi sa incerc alta abordare:am pus 3 cauciucuri de masina sub galerii si l-am echilibrat fata-spate cu niste mici scanduri sub capetele furcii si sub bascula;) Ms de raspuns. Acuma o sa incerc sa vad daca se indoaie sau nu. Voi incerca sa ii ridic fata si apoi spatele separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 De ce sa incerci daca iti spune omul clar ca se vor indoi? Cauta sa imprumuti un stander de la cineva din Bistrita, da-i o garantie daca nu are incredere in tine, rezolva-ti treaba si returneaza-l, fara sa risti sa-ti indoi galeriile sau sa strici ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate Degeaba da jos tot de pe ea,inclusiv furca(eu am dat jos tot) oricum greutatea care conteaza e motorul si cadrul.nu rezolva absolut nimic daca da jos de pe ea.cat despre pus ceva sub roti,nu poate decat daca sub galerii baga o gramada de alte cele sa inalte destul de mult.e bataie de cap inutila ridicatul pe galerii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia. Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala? Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala? Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia! Dupa ce am scris prima postare si am primit raspuns la intrebare am fugit la atelier si am incercat cum am mentionat ma sus . Inainte de a intreba pe forum n-am facut treaba asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 caut far cu suport cu tot si bord sau turometru si rama pt bord pentru hornet 2004. Ovidiu 0748 66 66 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....model pc36, 2003! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzbshore Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pentru cine cauta bord de 2001. /index.php?/topic/712834-bord-honda-hornet-2001-pc34/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 De azi ..........HORNET 2007 !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Ce inseamna nu am mai avut acceleratie ? Descrie mai bine ce s-a intamplat. Ai tras de ea si nu mai tragea motorul ? Ai tras de ea si iti dadea in nas sau ceva ? Ai mai incercat sa reproduci problema ? Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa Daca era la 140 nu ar fi trebuit sa aibe probleme in viteza a 6 a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzbshore Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv. In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv. In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor.. 5-10 secunde nu e putin deloooooc!asta ca fapt divers,putin ar fi o secunda...maxim.vezi la un mecanic,din ce spui tu pot fi destule cauzele.mecanici sunt destui in bucuresti,nu ar trebui sa iti fie greu sa gasesti unul ok;) Editat Mai 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.