Costin Beekman Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 o plimbare de duminca cu Hornetu': http://unuplusdouaroti.blogspot.ro/2015/05/prin-baragan-spre-adancata.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salut tuturor! Am Honda din anuntul de mai jos: http://olx.ro/oferta/honda-cx-500-e-sports-impecabila-pentru-pretentiosi-la-26-000-de-km-ID3cIsR.html#a7483a20af As dori un schimb cu un Hornet. Oferte pe PM sau la numarul de telefon din anunt! Mersi pentru atentia acordata! Cristi. =Inca valabil=. Cam scump. Daca cauti bine si prinzi vanzatorul potrivit cu inca cateva sute in plus iti cumperi PC41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Salut tuturor! Am Honda din anuntul de mai jos: http://olx.ro/oferta/honda-cx-500-e-sports-impecabila-pentru-pretentiosi-la-26-000-de-km-ID3cIsR.html#a7483a20af As dori un schimb cu un Hornet. Oferte pe PM sau la numarul de telefon din anunt! Mersi pentru atentia acordata! Cristi. =Inca valabil=. Nu vreau să te dezamăgesc dar un rat-bike din ăla este pe www.mobile.de începând de la 600 euro. http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-cx-500-offenbach-am-main/208157932.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cx+500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Editat Mai 4, 2015 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 salutare! are cineva un cric central pentru un hornet de 900? se potriveste si cel de pe 600? nu gasesc mai nicaieri... doar la comanda nou si e exagerat de scump... undeva peste 100-150 de lire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) salutare! are cineva un cric central pentru un hornet de 900? se potriveste si cel de pe 600? nu gasesc mai nicaieri... doar la comanda nou si e exagerat de scump... undeva peste 100-150 de lire Mai bine cumperi un Stander. Ca bănuiesc ca pt uns lanțul și iarna îți trebuie. Am înțeles ca trebuie modificat ceva pe la sidestand când montezi ala și asa Editat Mai 5, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) salutare! are cineva un cric central pentru un hornet de 900? se potriveste si cel de pe 600? nu gasesc mai nicaieri... doar la comanda nou si e exagerat de scump... undeva peste 100-150 de lire Parca Hornet-ul nu avea cric central? o.O » Post actualizat in 05 May 2015 10:29 Daca chiar nu vrei sa dai bani pe un stander moto.... : Cauta orice scandurica de aprox 33 cm lungime. Apleaca motorul pe cricul lateral (stii sa inorci motorul pe cric, nu?) si "propteste"-ti (sau roaga pe cineva sa faca asta) cu scandurica bascula (evident pe partea dreapta). Ta-daaa : roata spate a ramas suspendata la 1-2 cm inaltime. Spor la curatat lantul ! P.S. "Scandurica" poate fi inlocuita cu un amic care sa tina motorul aplecat pana cureti lantul....Dar la cat dureaza operatiunea ar fi bine sa fie un prieten foaaaarte bun sau sa ai pregatita suficienta bere. . Figura cu amicul merge de minune cand vrei doar sa ungi rapid lantul. Metoda aplicata cu succes pentru uns lantul de cand am motorul! Works like a charm Ah, iar in timpul iernii dau o vizita pe la garaj o data la 2-3 saptamani si o plimb putin sa schimb pozitia pe care au stat gumele, asa nici nu imi lipseste Horneta prea mult cat e la hibernare.. Editat Mai 5, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Salutare. care stie ce tip de bec ii pe faza scurta la Hornet PC41? Editat Mai 5, 2015 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Ambele becuri (lunga si scurta) sunt H7 ( de 55w ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut, Stie cineva de cat este becul de pozitie de la Honda Hornet PC34? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian25 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Becul de pozitie la PC34 este de 4W iar faza scurta/lunga H4 60/55 W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Becul de pozitie la PC34 este de 4W iar faza scurta/lunga H4 60/55 W. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ? Doar asta am reusit sa gasesc, desi nu sunt sigur 100% daca este acelasi sistem si la Hornet: "Rather than add the complication of programmed fuel ignition, Honda engineers instead modified the carburetors, adding a solenoid that controls air entering the float chambers. The solenoid reacts instantaneously to ignition status. During normal operation, the float chambers draw air from a sub-air-cleaner assembly. But if there's a loss of electricity to the ignition, and, subsequently, to the spark plugs, the solenoid switches airflow from the sub-air-cleaner to the intake ports. That equalizes the air pressure in both the ports and float chambers, which instantly stops fuel from entering the combustion chambers. It's a clever bit of engineering that allows using a carburetor system with a catalyzer-something not possible before." Editat Mai 7, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Ok ,cred ca am inteles cat de cat. Fultrul meu cred ca nu a fost schimbat niciodata si iera foarte imbatranit ,defapt nici nu am reusit sa il scot ,s a facut bucati ,ma gandeam sa nu fii tras bucati in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Salutare. Am un Hornet PC41 din 2007 si dupa multe investigatii, in sfarsit am gasit cauza problemelor cu pornirea. E vorba despre o garnitura de la pompa de benzina, cea care se gaseste la imbinarea dintre pompa propriu-zisa si ansamblul din plastic. Am atasat imagini sugestive. Voi merge maine la magazine de piese auto-moto pentru a cauta garnitura respectiva. Simptome: la punerea contactului, pompa se auzea functionand, insa la actionarea demarorului motorul nu pornea. Am suspectat bujiile, CDI, releu pornire, traseu alimentare... Am verificat si daca pompa baga benzina. Băga benzină însă nu cu suficienta presiune. Am scris pentru ca pe viitor, daca va confruntati cu ceva similar, sa poata fi de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 De cand eu si prietena mea avem un nou membru in familie (PC34) am inceput sa mai invat una alta despre el. Intr-o prima faza, am realizat ca este foarte "educativ" mai ales daca nu ai experienta, sa schimbi furtunul de benzina ce pleaca de la robinet. Dar ce zic eu "educativ'....este de-a dreptul orgasmic! Sper sa nu mai fac treaba asta curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care? sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu? va multumesc. Editat Mai 11, 2015 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare. » Post actualizat in 11 May 2015 08:32 NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care? sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu? va multumesc. In manual este mentionat doar codul CR9EH-9 (NGK), iar ca sa ai o idee legata de pret arunca un ochi AICI. Codul pt bujiile iridium este CR9EHIX-9 (exista si CR9EHI-9, insa nu apare ca si model compatibil pt CB600f pe unele site-uri de consumabile moto): HIX - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, 0.36'gap HI - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, iridium center electrode, 0.36'gap Am folosit doar bujiile standard si pana acum nu mi-a oferit nimeni un argument suficient de convingator pentru a trece pe iridium, in plus motocicleta se comporta foarte bine cu cele regular. Am inteles ca exista un risc mai mare sa ineci motorul cu bujii iridium, insa nu pot confirma/infirma. Editat Mai 11, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 multumesc foarte mult. am si uitat sa consult manualul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Salutari, Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000. Multumesc. Editat Mai 13, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari, Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000. Multumesc. Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Ionita Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . Așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.