Skandal Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Problema rezolvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Si care a fost baiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) 4 jiglere,4marimi diferite si ace de dozaj de la alta motoreta.Carburatoare facute din bucati si fiecare functiona de capul lui.Defectul in sine: carburatoarele dozau mai multa benzina decat fluxul maxim al airboxului.Acum funtioneaza liniar pana in limitare (13500 rpm) in toate treptele si un consum de 5.5 l la viteza medie de 160 kmh. Editat Iunie 21, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Foarte tare ! De reținut nu atât defectul cât garajul - SKR. Bravo, deci chiar i-o puteai repara prin telefon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent. Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare. Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda. Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate. Editat Iunie 21, 2015 de fricu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent. Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare. Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda. Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate. Ne bucuram ca te-am putut ajuta. » Post actualizat in 21 Jun 2015 14:06 Ps: Toate motocicletele pe carburatoare pot functiona si fara Tps(daca ii scoateti mufa nu veti observa nici o schimbare)el doar modifica avansul de aprindere fata de Pms.Hornetul are oricum avans variabil presetat in Cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 dar cum o fi mers pana acum cu acele jicloare?....sau era primul drum pe care il facea cu mobra de cand a cumaparat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Proaspat cumparata si fostul proprietar nu mergea tare.Versiunea pe care o stiu de la Victor.Motocicleta avea lipsa capacul de la airbox.Cel care l-a dat jos cunostea problema.Noul proprietar(Victor/Fricu) l-a comandat de la dezmembrari si l-a pus unde ii este locul,moment in care au inceput problemele. Si eu l-am dat jos ca solutie provizorie pana la achizitionarea jigloarelor si a acelor de dozaj originale.Cand i-am explicat lui Fricu ca trebuie dat jos capacul,a inceput sa rada si ne-am dat seama ca cei care ii vandusera mobra...stiau de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent. Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare. Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda. Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate. Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa. In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc. Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta. Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial Editat Iunie 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 d.p.d.v al unui mecanic e destul de greu sa intuiesti ca mobra aia are 4 jicloare de dimensiuni diferite...te astepti ca mobra sa fie in toate mintile si sa aibe ceva infundat,stricat,uzat in ea...din pacate asta e piata second hand [auto-moto],se merge pe principiul ,,un prost arunca o piatra intr-o balta,si 10 destepti se chinuiesc s-o scoata de acolo''...si cine stie ce alte magarii or mai fi facute pe la acea mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Uite de ce prefer sa cumpar motocicletele de la firmele care importa moto secound. Tot nu poti fi sigur ce cumperi dar macar ai o garantie vai mama ei de un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) d.p.d.v al unui mecanic e destul de greu sa intuiesti ca mobra aia are 4 jicloare de dimensiuni diferite...te astepti ca mobra sa fie in toate mintile si sa aibe ceva infundat,stricat,uzat in ea...din pacate asta e piata second hand [auto-moto],se merge pe principiul ,,un prost arunca o piatra intr-o balta,si 10 destepti se chinuiesc s-o scoata de acolo''...si cine stie ce alte magarii or mai fi facute pe la acea mobra Eu nu am intuit.Am facut carburatoarele bucati asa cum celalalt service care acuza nu a facut-o.Dimensiunile jigloarelor sunt stantate pe ele si atata vreme cat stii sa citesti...e lesne sa-ti dai seama. Editat Iunie 21, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Cezar, sincer eu ma bucur ca s-a rezolvat si motoreta merge bine acum. N-as putea sa-ti spun ce inseamna aceste coincidente, mie unu nu mi se pare. Nu ma pricep din punct de vedere mecanic ce a spus Silviu ca a lucrat la ea... si nici presupunerea pe care mi-a spus-o prima oara cu privire la pastile. Pentru mine, e tot aia mobra nu mergea si dupa ce a iesit de la el merge. Intr-adevar exact asta mi-a spus fostul proprietar dar totodata i-am informat si pe mecanicii de la service-ul tau de ceea ce mi-a zis fostul proprietar si anume ca a fost schimbat acel TPS, ceva din instalatia electrica si nu avea capacul ce acopera filtrul de aer (capac pe care l-am cumparat eu de la dezmembrari). Nu aveam de unde sa stiu ca daca pun acel capac mobra nu mai merge. Ma gandesc ca Silviu desfacand carburatoarele si cunoscand acest tip de motor/carburatoare a ajuns la concluzia salvatoare. Inca odata, multumesc tuturor pentru efortul depus si ca in final s-a rezolvat si daca se va mai intalni un posesor de Hornet cu aceasta problema, va avea o informatie utila aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa. In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc. Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta. Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial Ca tot vorbim de lucruri bizare...fara sa fac vreo acuzatie,spuneai ca nu e de la carburatoare,ca nivelul in camera e ok...Da-mi voie sa-ti spun:nivelul in carburatoarele de pc25/31 este constant si nedereglabil.Producatorii nu au lasat posibilitatea de a modifica nivelul din camera la fel cum nici acele de dozaj nu au sertare de ajustare.Presupun ca daca cineva dadea carburatoarele jos....observa chestia asta. La fel de bine mai stiu ca robinetul de benzina la hornet este nituit,prin urmare nu poate fi desfacut si curatat,implicit nu-i poti verifica membrana fara sa-i rupi niturile,care fara sa fac vreo acuzatie,erau intregi. Mecanicii stiu ca daca totusi acele au siguranta de reglaj,6 saibe sub acesta nu au ce cauta. Nu mai vb de airboxul smuls si care nu statea fixat pe difuzoarele carburatoarelor. Mai stiu ca acel Tps nu poate modifica numarul scanteilor ci doar avansul,so...tot 13.000 rpm trebuia sa atinga motorul,implicit buba nu trebuia cautata acolo. Despre Cdi...in acelasi manual in care iti sunt descrise componentele si reglajele carburatoarelor,gasesti si metodele de diagnosticare a Cdi ului. Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni,insa invidia si comentariile defaimatoare ale colegilor de breasla,ma obliga sa devin impartial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Am observat doar niste coincidente bizare - improvizatii grosolane si apoi rezolvare ca prin farmec. Din cate vad, motoreta asta are un istoric cunoscut Sper ca nu s-a inteles altceva. » Post actualizat in 21 Jun 2015 21:26Cezar, sincer eu ma bucur ca s-a rezolvat si motoreta merge bine acum. Si eu, sincer. » Post actualizat in 21 Jun 2015 21:28si nici presupunerea pe care mi-a spus-o prima oara cu privire la pastile. Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa... Coincidenta » Post actualizat in 21 Jun 2015 21:29Inca odata, multumesc tuturor pentru efortul depus si ca in final s-a rezolvat si daca se va mai intalni un posesor de Hornet cu aceasta problema, va avea o informatie utila aici. Exact, e bine de stiut. » Post actualizat in 21 Jun 2015 21:37Scamdal, nu cred ca ne cunoastem. Nu te-am acuzat de nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Nu s-au rezolvat ca prin farmec.S-au rezolvat ca la carte.Desfacere,masurare,diagnosticare. Nu noi am pus-o pe seama Tps ului si a Cdi ului Ca tot vorbim de lucruri bizare...fara sa fac vreo acuzatie,spuneai ca nu e de la carburatoare,ca nivelul in camera e ok...Da-mi voie sa-ti spun:nivelul in carburatoarele de pc25/31 este constant si nedereglabil.Producatorii nu au lasat posibilitatea de a modifica nivelul din camera la fel cum nici acele de dozaj nu au sertare de ajustare.Presupun ca daca cineva dadea carburatoarele jos....observa chestia asta.La fel de bine mai stiu ca robinetul de benzina la hornet este nituit,prin urmare nu poate fi desfacut si curatat,implicit nu-i poti verifica membrana fara sa-i rupi niturile,care fara sa fac vreo acuzatie,erau intregi.Mecanicii stiu ca daca totusi acele au siguranta de reglaj,6 saibe sub acesta nu au ce cauta.Nu mai vb de airboxul smuls si care nu statea fixat pe difuzoarele carburatoarelor.Mai stiu ca acel Tps nu poate modifica numarul scanteilor ci doar avansul,so...tot 13.000 rpm trebuia sa atinga motorul,implicit buba nu trebuia cautata acolo.Despre Cdi...in acelasi manual in care iti sunt descrise componentele si reglajele carburatoarelor,gasesti si metodele de diagnosticare a Cdi ului.Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni,insa invidia si comentariile defaimatoare ale colegilor de breasla,ma obliga sa devin impartial. "Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa.In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc.Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta.Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente.Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial :)" Ca o mica paranteza,va dau exemplul celebrului Tls1000 reparat de noi,cand clientul si-a montat singur cablul de soc anapoda si mobra mergea intr-un singur cilindru. Clientul,Alex,a cerut o a 2a opinie la un alt service.Oamenii l-au taxat cu bani grei pt diagnosticare si sustineau ca motorul are pe cilindrul din fata compresie 8 si ca nu este facut bine,sugerand clientului o noua reparatie "ca la carte" la ei in service.Ce nu stiau oamenii....TLS ul are decompresor care nu-si inchide cama pana cand turatia nu depaseste numarul minim de ture pt a sta la relanti si logic ca apasand o supapa de evacuare...compresia era 8.Omul intra pe topicul de feedback si face ca trenul in gara ca nu i-am servisat corespunzator mobra.Mai mult,domnii de la service-ul cu pricina au confundat vopseaua de montaj cu siliconul cerand refacerea motorului in unitatea lor cu garniturici noi.Ghici ce?clientul nu a cazut in plasa,verificarile s-au facut in prezenta lui conform cu manualul,reglajele pieselor lipsa la reparatia noastra si montate ulterior gresit de catre client,au fost refacute.Mobra merge impecabil si acum,clientul a ramas fidel si multumit.Au aparut si scuzele de rigoare pe motoretism. Insa cei care nu mi-au pasit pragul niciodata,oameni care nu au apucat sa cunoasca calitatea executiei....au evitat sa-mi calce pragul. Si asta doare dragi colegi. Sunt foarte multe mobre care prin prisma neglijentei mecanicilor,au ajuns la mine si au plecat fericite pe rotile lor,insa niciodata nu mi-am permis sa vorbesc de rau sau sa-mi acuz colegii de breasla. Mereu mi-am vazut de treaba mea si am facut ce am stiut eu mai bine,trecand cu vederea ca cei ce ma acuzau si se dadeau zmei,mi-au fost ucenici prin diverse service-uri ,pierzandu-mi vremea cu ei si punand pret pe pasiunea lor. Admit ca a gresi e omeneste.Nu sunt perfect!! Insa nu am uitat niciodata sa raman integru si sa-mi asum greselile. Inca o data si pentru ultima data repet:Skr Super Bikes nu face rahaturi,ba chiar mai mult am fost acuzati ca diagnosticam foarte sever motocicletele si punem foarte usor eticheta de "gunoi" pe mobra. Ne cerem scuze ca suntem exigenti,insa vietile clientilor nostrii sunt mai presus de o mana de galbeni. Faceti-va treaba bine si nu incercati sa va pastrati blazonul curat incercand sa defaimati Skr Superbikes.E loc pentru toata lumea.Sunt 20 de mii de mobre in Bucuresti. Oricum nici eu,nici voi...nu avem capacitatea si forta de munca de a le rapara pe toate,asa ca nu e cazul sa fim ironici si gainari Si ca sa fiu arogant si nesuferit pana la capat (cel putin pentru unii) aproape in fiecare service din Bucuresti exista cate un mecanic sau ucenic format de mine.(unii au invatat mecanica si au ramas pe drumul lor facand cariera prin alte servisuri,altii isi deschid servis si fac gainarii) Un exemplu concret fiind Victor din servisul tau.El a crezut ca a asimilat 13 ani de experienta in 3 luni. Editat Iunie 21, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Ma tem ca ai senzatia gresita ca te acuz de ceva dar e complet fals. Eu nu te cunosc. Singurul care mi-a povestit de tine a fost Balamuc si Dutu care te-a data afara de la kawa. Nu cred ca despre asta vrei sa discutam aici. Victor e inca ucenic si face lucrari relativ simple. Nu e la nivel de mecanic inca. Eu am rabdare de doi ani sa scot ce-i mai bun din el. Probabil ai uitat ca sunt singurul care ti-a luat apararea cand a inceput sa urle little wayne pe forum dar... mai uita omul. Inca o data tin sa-ti spun ca nu am nimic de impartit cu tine sau cu service-ul tau. Bafta! Editat Iunie 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Nu stiu de unde ai scos-o cu "Dutu care te-a data afara de la kawa" ). Toata lumea stie ca am plecat in Anglia cu contract (sef de service la Mc'ams). Vrei sa-ti arat poze cu mine si cu Alex Dutu la AceCafe cand a venit in vizita?Vrei o poza cu mine cu Tricoul cu sigla Kawa Motors cand lucram la MvAgusta...asa ca semn de respect pentru relatia de colegialitate.Gasesti poze din perioada cand m-a dat afara, pe facebook sau pe IMDB.com impreuna la Ghost Rider ) Ma bucur sa aud ca intentiile tale au fost departe de a ma acuza ... Capul sus si spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect? Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut N-am scos-o eu... ti-am zis ca relatarile nu imi apartin. Relax, nu iau in serios orice povesteste lumea la bautura ori la suparare. Editat Iunie 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect? Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203841501019715&set=pb.1285934232.-2207520000.1434924317.&type=3&theater au fost noi dar trebuia sa arate asa si sa fie reparate cand cadeau cascadorii cu ele,se mai cadea,se mai spargeau motoare.... De ce sa masori un nivel fix? nu isi poate madifica valoarea. Nici mie nu mi-a placut filmul,insa cu Dutu am facut echipa buna.Tot respectul pentru Know-how ul lui » Post actualizat in 21 Jun 2015 22:14 Ca sa te asigur ca informatia cum ca am fost dat afara de la Kawa a ajuns la tine eronata mai pun o poza https://www.facebook.com/photo.php?fbid=235419526518085&set=a.235418593184845.56573.100001501189781&type=3&theater eram deja de jumatate de an la MC'ams si Omega Bikes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Nu am zis fix, ci ne-ajustabil. E o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Daca tot suntem pe topicul de hornet - nivelul in carburatoare este ne-ajustabil dar este masurabil. Corect? Din cate stiu, la Ghost Rider au folosit motociclete noi. Filmul nu mi-a placut N-am scos-o eu... ti-am zis ca relatarile nu imi apartin. Relax, nu iau in serios orice povesteste lumea la bautura ori la suparare. Nu e de luat in serios ori ba, ci de modul in care ti-ai exprimat uimirea...Data fiind situatia in care ai fost expus si mini neplacerea cu hornetulul,nu am pus la suflet. Vreau insa sa se stie ca-mi respect colegii de breasla si cer respect.Nu am uitat nici de fanul cel mai infocat al SKR-ului ,care nu mai e pe motoretism dar ne bantuie pe facebook.(little wayne)aka ionut sandu ) Eu chiar as propune intalnire cu toate service-urile din Bucuresti.Cum omul cat traieste invata,un schimb de experienta la o carciuma,consider ca ar fi binevenita.Rezultatul:clienti multi si fericiti.Cu totii avem cate ceva de impartasit si de invatat. Editat Iunie 21, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Uite de ce prefer sa cumpar motocicletele de la firmele care importa moto secound. Tot nu poti fi sigur ce cumperi dar macar ai o garantie vai mama ei de un an Recomand tuturor sa nu mearga pe incredere si sa se bazeze pe asigurarile date de vanzator cum ca motocicleta este in stare buna etc etc etc. Interesul lor este sa vanda si cu siguranta majoritatea motocicletelor din "showroom"-urile SH au o istorie similar de dubioasa ca si cea a colegului cu problema descrisa mai sus. De anunturile pe OLX nici nu are rost sa mentionez. Desigur ca pot fi si motoare in stare buna, insa trebuie sa ai mare noroc. Cunosc suficiente exemple negative concrete legate de motociclete Hornet achizitionate de la un astfel de dealer, dintre care un PC41 intr-o stare chiar grava ce s-a dovedit destul de costisitoare de rezolvat pt cumparator (garantia aia e apa de ploaie). Semnalarea pe forum a problemei respective mi-a atras inclusiv amenintari pe privat de la proprietarul unui anume service, sustinator se pare al dealer-ului in discutie, asadar, pentru a evita un nou tambalau, grija mare pe ce dati banii! Eu macar acum stiu la cine sa apelez si pe cine sa evit in Cluj. Din Bucuresti am plecat deja de mai multi ani, atunci apelam la Nașu (cred ca asa avea si user pe forum) pt micile lucrari ce le-am facut la motor si a fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat Numai bine! ar iesi lucruri interesante daca s-ar face un concurs de pacaliti. Eu, de exemplu, acum vreo 4-5 ani, aveam un suzuki DR 650 din 97 ( motocicleta in sine a fost o pacaleala, desi a fost luata de la un cunoscut - ma rog), prima mea mobra si am gasit in Cluj un ficior, aparent de treaba, cu un garaj ce mai lucra la mobre.. si l-am rugat sa imi aduca o bujie pt DR.. si am dat pe ea 180 lei. Motocicleta in sine a fost un bitch-slap, iar faza cu mecanicul a fost un sut in c*r. Cei mai prost 2.700 lei cheltuiti vreodata. Dar, asta a fost in tinerete. Cu siguranta multi aveti experiente cu un gust amar .. Domnia si prostia, se platesc intotdeauna! Dar, tot raul spre bine. Drumuri bune sa aveti! » Post actualizat in 22 Jun 2015 10:01 Revin cu o miăa problemă: mi s-a desfăcut șurubul acela de 6 de la închizătoarea pentru șa... și s-a dezmembrat pe-acolo. Am găsit suportul cu arcul, dar lipsește acea limbă și restul ghidușiilor de pe-acolo. Dezmembrează cineva vreun hornet în Cluj? Sau cât ar fi să o cumpăr nouă? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.