george05 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) Hornet "touring" Aproape am incheiat micile modificari pe care le am facut Hornetului Pc34 Am incercat sa fie cat de cat comoda pt ture mai lungi si sa nu ii stric prea mult aspectul. Ma enerva maxim ca dupa fiecare plimbare sa demontez suportul pt topcase si parbrizul pt ca nu imi placea cum arata. Am montat urmatoarele: -ghidon mai lat Barracuda -parbriz MRA -saua modificata de catre moto-dan -suport topcase Sw-motech ,placa quick-lock sw-motech monokey si topcase Givi -toba Mivv X-cone .Asta e mai mult pt oras ,inca nu am reusit sa fac mai multi km dar cred ca avand db-killer ul montat nu ma va deranja. Mai urmeaza inaltatoare de ghidon Sw-motech 20-25 mm. nice!clean si elegant.saua tare bine arata si banuiesc ca e si meserias facuta tinand cont ca e facuta de Dan(si eu am una facuta la el,minunata).toba aia cu db killer-ul montat e chiar decenta.ca fara el,e nebunie.:)bravo!sezon frumos. Editat Aprilie 7, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T Engine Oil 10W-40 Multumesc, ma bate gandul sa incerc Bel Ray la urmatorul schimb, dar inca nu stiu exact de care.. un prieten imi recomanda EXS pt ca ar fi full sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Multumesc, ma bate gandul sa incerc Bel Ray la urmatorul schimb, dar inca nu stiu exact de care.. un prieten imi recomanda EXS pt ca ar fi full sintetic N-are ce sa strice, da nu vad ce poate sa aduca in plus in afara de diferenta de pret. Adica ceva palpabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) N-are ce sa strice, da nu vad ce poate sa aduca in plus in afara de diferenta de pret. Adica ceva palpabil. Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare. Editat Aprilie 7, 2016 de Altieri Constantin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Multumesc George pt urari. Asemenea si tie Ma bucur ca iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare. Buna informatie, eu doar am observat ca nu mergea bine cu full sintetic gen 7100. Dar n-am vazut nicaieri scris. Probabil cu cat e ambreiajul mai uzat cu atat se observa mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Interesant, eu acum am 7100, dar la urmatorul schimb o sa testez Bel Ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare. Apropo cat te-a dus schimbul ambreiajului? Ca si al meu cam patineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Dani,al meu a dus aprox 50k km pe Viespe si in momentul in care am bagat bel ray "s-a rupt" complet.precizez ca inainte de schimb nu patina nici macar putin.la fel si cu R1,a dus aprox 35k cel original,bel ray si "poc". Editat Aprilie 8, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Dani,al meu a dus aprox 50k km pe Viespe si in momentul in care am bagat bel ray "s-a rupt" complet.precizez ca inainte de schimb nu patina nici macar putin.la fel si cu R1,a dus aprox 35k cel original,bel ray si "poc". De care ai bagat George? Semisintetic sau full? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Apropo cat te-a dus schimbul ambreiajului? Ca si al meu cam patineaza. A costat 680 ron cu tot cu manopera. Am avut toate discurile, arcuri si garnitura. Precizez ca si eu am avut in motor faimosul Bel Ray full sintetic, pana sa il pun nu am simtit ca ar fi patinat. Acum am un Motul semi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 @dani:full sintetic.si in Viespe si in R doar full am bagat intodeauna si doar cu Bel Ray am avut probleme.mai ales ca eu am utilizat un pic mai altfel Viespea(stii tu ce si cum).cel mai multumit am fost si sunt in continuare de Bardahl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 (editat) Salutare tuturor, Am o intrebare la care se poate raspunde foarte simplu dar nu am pe cine sa intreb live asa ca incerc sa aflu raspunsul de la unul dintre voi. E vorba despre joja de ulei pt. o Honda Hornet PC 34, an fabricatie 2002 ( probabil identic cu PC 32,) . Am o banuiala ca joja de ulei pe care o am la motocicleta , nu e joja originala ci e de la un alt model, poate un cbr.. nu stiu exact. Am facut schimbul de ulei si am constatat ca mai sunt niste semne facute special pe tija.Cu totii stim ce inseamna sa pui prea mult sau prea putin ulei ! Rugamintea mea este ca cineva dintre voi sa faca un minim efort sa- masoare tija cu totul si distanta intre minim si maxim ca sa o pot compara cu joja pe care o am eu in motor. E foarte urgent !! pt ca nu stiu cum altfel sa fiu sigur ca am pus cantitatea necesara de ulei Multumesc! Editat Aprilie 11, 2016 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Daca nu iti raspunde nimeni pana dupa masa cand ajung eu acasa o sa fac o poza cu un metru pus pe josa si o incarc aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Multumesc mult, sper sa raspunda cineva in cursul zilei, daca nu, n-am ce face decat sa astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Am facut schimbul in weekend si am bagat vreo 200 de km, pe autostrada, DN, drum de tara si oras. Deci diferenta este foarte mare. Nu am avut nici macar o problema cu cutia de viteze, nu s-a mai blocat nici macar odata in a 2 a. Sunt foarte multumit din punctul asta de vedere de BelRay, o sa urmaresc atent daca mai face faze. » Post actualizat in 11 Apr 2016 10:13Multumesc mult, sper sa raspunda cineva in cursul zilei, daca nu, n-am ce face decat sa astept. Eu ajung abia diseara acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut, n-am uitat, doar ca acu am ajuns acasa. Uite sper sa te ajute. https://beta.postimg.org/image/u7jok14wj/ https://beta.postimg.org/image/ko9zqkheb/ https://beta.postimg.org/image/l2bbq61hv/ https://beta.postimg.org/image/q28ry474j/ https://beta.postimg.org/image/r5swa2rrn/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Imi cer mii de scuze. Sm ajuns tarziu ,m am luat cu treburi si am uitat ca ti am promis ceva. » Post actualizat in 11 Apr 2016 21:46 . » Post actualizat in 11 Apr 2016 21:47 Daca nu te ajuta ,o sa fac maine pe lumina o poza mai clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 @Luk 77 & Danny_nt : Va multumesc foarte mult !!! Pozele sunt foarte clare, sunteti de nota 10!! » Post actualizat in 11 Apr 2016 22:21Se pare ca joja de la motorul meu e identica cu cea a lui Danny_nt :11,8 cm .Cealalta joja , de la motorul lui Luk77 e de 10,8 cm. Probabil sunt mici diferente de model dar joja e de Hornet. Cool! Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Tu ce model ai? PC34? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 (editat) Da, Hornet de 600 , Pc 34 , an 2002. Editat Aprilie 12, 2016 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Salutare. Vreau sa fac schimbul de ulei la Hornet si am rugamintea sa imi spuneti si mie cat intra.Din cate am aflat eu ar intra 3.8 l daca schimb si filtrul de ulei dar am auzit si de 3.5l. Ce ulei este mai k pana la urma?Din discutiile pe care le-am vazut pana acum lumea nu este f multumita de Motul.Ce ulei ati pus voi si ati fost multumiti si de unde ati luat cu un pret mai k, ma intereseaza in Bucuresti. Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @zaKing: depinde de modelul tau. Pentru buna regula descarca-ti in telefon manualul de service. Ia drept bun ce scrie acolo si nu pareri de pe forumuri. @All: aseara vorbeam cu cineva care se pricepe la uleiuri si mi-a confirmat parerile de mai sus mai putin pozitive legate de BelRay. Cica ar fi de fapt un ulei mai degraba auto si fabrica nu are tehnologia potrivita pentru uleiuri full sintetice dedicate moto. In schimb e foarte promovat pentru ca fata de alte marci la BelRay castigul dealerului este mai mare. M-am gandit ca este bine sa impart si cu voi informatia asta. PS: saptamana asta intrebarile sunt dedicate uleiului si filtrelor pentru ca lumea scoate motoarele. In o luna raspundem la intrebari legate de placute de frana si eventual baterii . (citat din aceeasi persoana cu uleiul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Am citit ca ar fi k asta dar in carte scrie ca uleiul trepuie sa fie API SE SF SG iar asta este SL.Din cate am vazut se foloseste dupa 2001 iar mobra mea este din 2000.MVX 500 4T 10W40 Pretul la ambalajul selectat: 30,00 lei TVA inclus in stoc ulei semisintetic pentru motoare in 4T, foarte solicitate. Adaptat pentru toate sezoanele : cros, oras, dumuri, autostrada. OMOLOGARE: JASO MA2 / API SL // MO33YCO089 / MA2 / JASO T903:2006/ PERFORMANCE IS GUARANTEED by YACCO S.A.S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.