Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

pai cum sa nu fac itp-ul la rar cand horneata a fost adusa din italia si nu avea carte?....asta mi s a spus la acea vreme despre semnalizari,oricum iti apreciez ,,umorul,,


» Post actualizat in 01 May 2016 04:47

adevarat a inviat!....la fel si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la lista mea:

 

1. Merg anul asta pe Motorex full sintetic .

2. Filtru de ulei Hilfo

3. Lichid de frână Motorex cu Dot 4

4. Cu cauciucul față mai stau un pic

5. Caut priză încă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lista mea:

 

1. Merg anul asta pe Motorex full sintetic .

 

Vezi si comentariile de mai jos, erau doar cu cateva pagini in urma ;)

 

 

Pana acum am pus numai ulei 10w40 full synthetic si am fost multumit de Castrol (nu mai tin minte modelul) si Repsol (Moto Racing). Am avut si Motul 7100 insa motorul era mai galagios cu acest ulei (in sensul ca se auzeau niste tacaneli ciudate, nu pot explica mai bine). Anul trecut am folosit Motorex Top Speed, insa am patit sa imi sara din treapta 3 direct in 1 cand schimbam usor inainte de o intersectie ceva asa ca anul acesta voi trece din nou pe Repsol, sunt curios daca voi mai avea aceeasi problema.

 

Man, am pățit și eu cu motorex faza cu săritul din treaba de viteza aiurea și inițial am crezut ca sunt eu neatent, dar când a început sa se repete am zis pas.

» Post actualizat in 01 May 2016 07:48

Referitor la lista mea:

 

4. Cu cauciucul față mai stau un pic

 

Din imaginile de mai sus imi pare ca ai Metzeler Sportec M5.

Ce DOT au anvelopele?

 

Chiar daca uzura este relativ mica, daca gumele sunt vechi mai bine schimbi setul.

 

Legat de ce model sa alegi, depinde de stilul de mers si de modul in care vei folosi in special motocicleta.

Daca te dai mai mult prin oras, ideal sa alegi anvelope sport-touring, insa daca te dai in weekend pe serpentine.. mai bine anvelope sport.

 

Discutiile despre anvelope sunt kilometrice pe forum, la fel ca si cele despre ulei. Foloseste "search" cu incredere ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum sa nu fac itp-ul la rar cand horneata a fost adusa din italia si nu avea carte?....asta mi s a spus la acea vreme despre semnalizari,oricum iti apreciez ,,umorul,,

» Post actualizat in 01 May 2016 04:47

adevarat a inviat!....la fel si tie

daca citesti legea,ea spune clar ca orice motor mai mare de 250cmc trebuie sa aiba semnalizari distincte si externe.nu ai voie sa semnalizezi altfel.:)

 

hristos a-nviat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din 2014

» Post actualizat in 01 May 2016 10:50

Sunt din 2014 dar pe fata mi se pare a fi destul de dus. Clar stilul meu de mers este de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa imi dau seama de unde vine cablul la mufa care nu e conectata nicaieri.

Pare a fii un senzor ,tind sa cred ca e ceva legat de cutia de viteze.

Daca are cineva vreo idee ,sa imi dau seama unde trebuie sa conectez mufa.

Multumesc

» Post actualizat in 02 May 2016 17:02

.

» Post actualizat in 02 May 2016 17:13

Senzorul e montat in spatele capacului care vine peste pinion si cablul merge pe partea opusa.

post-70928-0-81340900-1462207271_thumb.jpg

post-70928-0-49353000-1462207300_thumb.jpg

post-70928-0-59750600-1462207319_thumb.jpg

post-70928-0-53075000-1462207334_thumb.jpg

post-70928-0-93705400-1462208525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mobra a sosit, e timpul sa ma apuc de shopping pentru revizie.

 

1. Din ce am citit pe aici - nu prea se recomanda Motul, deci sa merg pe Repsol? Nu vrea sa fac reclama dar atasez link http://www.emag.ro/ulei-repsol-moto-racing-4t-10w40-4l-repsol-moto-racing-4t-10w40/pd/DPFG4MBBM/ ce parere aveti?

 

2. Filtru ulei de la K&N (probabil nu are foarte mare importanta modelul de filtru) http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm

 

3. Lichid de frana - probabil Dot 4 http://www.motovip.ro/produse/Repsol%20Moto%20DOT4%20Brake%20Fluid,%20500%20ml_1623.htm

 

3. Cauciuc fata - aici nu stiu ce sa iau Pilot road 3?

 

4. O priza i-as pune

 

Salut,

 

Nu fac reclama, dar poate te ajuta asta -http://motodiscount.ro/OFERTA-ULEI-MOTOCICLETA-REPSOL-Moto-Sport-4T-10W40

 

De 2 sezoane numai de la ei comand ulei pentru Hornet. Din punctul meu de vedere Honda merge perfect cu Repsol.

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Vreau sa schimb si eu placutele la Hornet? Ce recomandati si de unde pot lua cu un pret k?

 

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/page-642&do=findComment&comment=4012169

Arunca un ochi si peste articolul ce descrie tipurile de placute de frana (gasesti link in post-ul de mai sus)

 

O lista cu cateva magazine online cu preturi decente:

http://consumabile.bepagroup.ro/placute-de-frana

http://piese.motovip.ro/magazin-piese-moto-atv/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/sistemul-de-franare-1100/

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ... o intrebare la voi. Am o viespe model 2007 Cb600. Motoru are un sunet mai ciudat intre 3000 -4000 de ture. Il aud cand cresc turatia sa schimb sau cand decelerez si cobor sub 4000 , marja aia acolo undeva ( pe la 3000- 4000 ). E ca un zanganit. Dupa ce trec de 4000 de ture , suna ok.

Si inca o intrebare la voi ... cat de sus duci motoru sa schimb in treapta ?? sau cum se recomanda ?? cam la ce turatii i place sa ruleze ?

Editat de Nightsighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. priza ca asta?

 

PS.: tankpad-ul tau este negru sau clar/transparent?

 

Pentru ca mobra a sosit, e timpul sa ma apuc de shopping pentru revizie.

 

1. Din ce am citit pe aici - nu prea se recomanda Motul, deci sa merg pe Repsol? Nu vrea sa fac reclama dar atasez link http://www.emag.ro/ulei-repsol-moto-racing-4t-10w40-4l-repsol-moto-racing-4t-10w40/pd/DPFG4MBBM/ ce parere aveti?

 

2. Filtru ulei de la K&N (probabil nu are foarte mare importanta modelul de filtru) http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm

 

3. Lichid de frana - probabil Dot 4 http://www.motovip.ro/produse/Repsol%20Moto%20DOT4%20Brake%20Fluid,%20500%20ml_1623.htm

 

3. Cauciuc fata - aici nu stiu ce sa iau Pilot road 3?

 

4. O priza i-as pune

 

post-14780-0-26198900-1462449734_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, imi cam face figuri becul de neutral, are momente in care se stinge, si se aprinde dupa ce calc ambreiajul:

. Cineva mi-a zis ca ar fi un senzor in cutie si s-ar putea sa se rezolve dupa ce il curat. Ati mai intalnit problema asta? Stiti cumva cum pot ajunge la senzorul ala? Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/page-642&do=findComment&comment=4012169

Arunca un ochi si peste articolul ce descrie tipurile de placute de frana (gasesti link in post-ul de mai sus)

 

O lista cu cateva magazine online cu preturi decente:

http://consumabile.bepagroup.ro/placute-de-frana

http://piese.motovip.ro/magazin-piese-moto-atv/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/sistemul-de-franare-1100/

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut mișto mobra, se comporta exemplar pe drum. Pleacă frumos și este extrem de manevrabila. Ce nu îmi plac, oglinzile. Sunt relativ functionabile pana la 100 km/h. Peste, se învârt în toate direcțiile... Este vreo șmecherie la reglaj sau trebuie să iau altele?

post-46816-0-02332800-1462689197_thumb.jpg

post-46816-0-58064200-1462689250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stie cineva unde as putea gasi carenajul din poza de mai jos care acopera spatiul dintre ceasuri si far? Am inteles ca era o bucata dintr-un kit pt PC41, ii spunea Hornet R.

post-56426-0-90411100-1462705551_thumb.jpgpost-56426-0-65911700-1462705563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Absolut mișto mobra, se comporta exemplar pe drum. Pleacă frumos și este extrem de manevrabila. Ce nu îmi plac, oglinzile. Sunt relativ functionabile pana la 100 km/h. Peste, se învârt în toate direcțiile... Este vreo șmecherie la reglaj sau trebuie să iau altele?

Cred ca nu sunt stranse cum trebuie. Par a fi cele originale si ar fi bine sa tii de ele. Eu am avut aftermarket si am cautat originale multa vreme pana am gasit la un pret acceptabil. Diferenta era imensa intre unele si altele cu un maaare plus pentru cele originale. Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pro si contra ... pun o anvelopa spate de 190 sau 180 ???

 

Cand mi-am luat Horneta avea pe spate anvelopa de 190 (IRC SP-11 | 190/50/ZR-17 M/C 73W) si am mers asa mai multe sezoane (pe fata am schimbat 2 anvelope, insa spatele a ramas cea de 190).

 

Fiind o anvelopa sport-touring cu profil U, a fost destul de ok pana cand uzura pe centru s-a accentuat, moment in care devenise mai riscant sa iei virajele putin mai tare datorita zonei de contact reduse pe laterale. In linie dreapta se comporta foarte bine, am dus-o chiar, intr-un moment de inconstienta, pe Autostrada Transilvania si i-am dat cat a putut).

 

Dupa ce am schimbat setul cu PP (120/180) Horneta mi se pare mult mai manevrabila si intra mai usor pe viraje.

Presupun ca nu ai avea aceleasi probleme cu o anvelopa de 190 model sport.

 

Legat de consum, nu am observat diferente intre 180/190.

 

Totusi, dpdv estetic o avelopa de 190 mi se pare prea mare pt o motocicleta ca si Hornet, in plus nu ai aceeasi manevrabilitate ca si cu 180. Personal, nu inteleg din ce motiv ai alege 190, in conditiile in care 180 (standardul la CB600f) este o anvelopa suficient de mare, spre deosebire de 160 (la GSF600 de exemplu).

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi citeam un articol interesant despre gume, unde scria si ceva in legatura cu dimensiunea:

 

First lets explain those crazy numbers on the sidewall. Lets use the most common 180/55-17 as the example. 180 is the width of the tire. A 180 from Michelin may look wider than a 180 from Pirelli because they all measure their tires a little bit differently. But thats okay - we are talking the difference of a few millimeters from one to another. The second number "55" is the height of the tire as a percentage of the first number. So in this case, the tire would be 55% as tall as it is wide. Make sense? The last number is the rim size.

Because the second number is a percentage and not a hard number, it can get a little confusing. What is the height difference between a 190/50-17 and a 180/55-17? Probably just a fraction of an inch. However, the difference between a 120/70-17 and a 120/60-17 is more significant.

Many riders like to try to squeeze in a larger tire on the rear of the bike because it looks cool. But this will alter (probably adversely) the handling characteristics of your bike. Changing the tire size to a width that cannot be supported by the rim width will result in a pinched or flattened tire profile, adversely affecting the tire's abilities. Again, your safest bet is to stay with the manufacturer's recommendations by using the stock tire sizes.

 

Pentru cei interesati, puteti gasi articolul aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi citeam un articol interesant despre gume, unde scria si ceva in legatura cu dimensiunea:

Pentru cei interesati, puteti gasi articolul aici

 

Interesant site-ul ce l-ai citat (canyonchasers.net), l-am descoperit de ceva timp si am trecut printre materialele de acolo. Destul de ok, insa, in opinia mea, si articole discutabile, de exemplu review-urile la anvelope.

 

Un alt articol despre diferentele dintre gume, mai la obiect in schimb -> AICI

 

In post-ul meu am oferit dimensiunile detaliate ale anvelopei de 190 ce am avut-o, pentru ca atunci cand vine vorba de 190 este foarte importanta inaltimea (ex. 50 / 55 ).

 

O guma de 190/50 este mai joasa si mai lata, motocicleta va intra mai greu pe viraje insa va avea mai multa tractiune datorita zonei de contact mai mare cu asfaltul in pozitie verticala. Pe de alta parte o anvelopa 190/55 este mai inalta si, teoretic, va oferi aceasi manevrabilitate ca si una de 180/55, foarte important insa ca vorbim de motociclete ce au ca si standard 190, in cazul CB600f 180 este standardul.

 

Imi aduc aminte ca in primul sezon cu Horneta, am fost la o revizie si am fost intrebat daca ma descurc cu guma de 190 pe spate. Mecanicul, cu experienta pe motociclete de viteza, mi-a explicat ca datorita dimensiunii si profilului anvelopei ce o aveam este posibil ca in viraje de viteza mai mare sa imi faca figuri spatele (smth like fishtail), deoarece anvelopa se deformeaza de la forta centrifuga si se inalta (ceea ce va ridica mai mult decat normal spatele motocicletei).

 

Bineinteles ca nu am avut probleme pt ca la nivelul meu de experienta de atunci puteam sa ma dau si cu anvelope de Logan, cum am mai auzit la unii cu chopper pe forum, ca tot nu sesizam nimic :)

 

Concluzie: dimensiunile oferite de producator sunt ideale pentru a beneficia de manevrabilitatea maxima a motocicletei, insa, daca te dai doar pe bulevard sau, cum am observat mai nou, vii cu moto la serviciu 3-5 km si atat.. poti sa ii pui si de 200 pe spate ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Am si eu o rugaminte catre voi, mai ales cei din Bucuresti: vreau sa curat si sa sincronizez carburatoarele la un Hornet din 2001 . Din experienta voastra imi puteti recomanda un service, va rog? Daca va mai aduceti aminte m-ar ajuta si niste preturi.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...