Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

UIte ca am si semnale. RAR pentru ce sa ma opreasca ? ITP facut de 1 saptamana, esapament stock. I see no problem here

nu prea le ai cu legile,no offence.hai sa te intreb asa:pe stop ai stanta de aprobare CE?stii ca semnalele integrate nu sunt conforme?sau si mai simplu:legea spune clar ca e interzisa montarea altor lumini decat cele din fabrica.ca ai facut ITP pe "atentie" e irelevant.mai citeste legea si ai sa vezi "the problem". :)

 

ps:stai linistit ca si eu am avut semnale integrate.ia vezi daca iti da RAR-ul ITP-ul,nu alte statii autorizate.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea le ai cu legile,no offence.hai sa te intreb asa:pe stop ai stanta de aprobare CE?stii ca semnalele integrate nu sunt conforme?sau si mai simplu:legea spune clar ca e interzisa montarea altor lumini decat cele din fabrica.ca ai facut ITP pe "atentie" e irelevant.mai citeste legea si ai sa vezi "the problem". :)

 

ps:stai linistit ca si eu am avut semnale integrate.ia vezi daca iti da RAR-ul ITP-ul,nu alte statii autorizate.

 

Daca as fi facut ITP-ul pe atentie scriam asta in postarea de mai sus. Am primit chiar discount fata de taxa normala...pentru ca programare online :)

Placuta e pozitionata asa pentru ca arata mai bine decat in forma stock, nu am nimic de ascuns, nu merg racheta si nu ma dau pe o roata.

 

Putini sunt motocilistii care isi lasa bike-ul in forma stock. Mai toti vor sa isi faca motocicleta a lor prin adaugarea sau eliminarea anumitor elemente.

 

Apropo de RAR, cand l-am facut pentru inmatriculare, semnalele spate nu aveau sticla peste becuri ci doar o folie portocalie. Din nou nu am platiti nici o extra taxa si am trecut fara probleme.

 

Ma bucur ca tu cunosti toate legile. Important este sa le si respecti, no offence.

 

Ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis ca eu le respect intru totu(moentan motorul meu are totul regulamentar)l,dar le cunosc.intrebarea mea ramane:ai facut itp-ul la o statie autorizata sau la RAR?nu de alta dar lipsa semnalelor "externe" impreuna cu stopul neomologat si numarul pozitionat gresit(been there done that,nu vorbesc din burta) nu fac casa buna cu legile.nu eram rautacios,daca asta ti s-a parut.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP-ul s-a facut la o statie autorizata RAR. Singura schimbare dupa ce l-am facut a fost repozitionarea numarului. Nu a fost absolut nici o problema cu stopul aftermarket cu semnale incluse, chiar le-a placut la baietii de acolo :D

Dupa repozitionarea numarului m-am plimbat insistent prin fata masinilor de politie, cand le intalneam in trafic, dar nici o reactie din partea domnilor. Poate erau prea ocupati sa stea pe facebook sau ce or face ei in timpul serviciului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la discutiile de mai sus despre semnale si RAR...cand am facut eu rar ul si itp la hornetica in 2012 la Dambovita,inspectorul de acolo spunea ca nu l intereseaza functionarea semnalizarilor pt ca nu sunt obligatorii...s o fi schimbat ceva de atunci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o curiozitate: aveti sau ati vazut un sistem de comunicare in casca care SA PERMITA COMUNICAREA CU STATIILE RADIO de pe tiruri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mobra a sosit, e timpul sa ma apuc de shopping pentru revizie.

 

1. Din ce am citit pe aici - nu prea se recomanda Motul, deci sa merg pe Repsol? Nu vrea sa fac reclama dar atasez link http://www.emag.ro/ulei-repsol-moto-racing-4t-10w40-4l-repsol-moto-racing-4t-10w40/pd/DPFG4MBBM/ ce parere aveti?

 

2. Filtru ulei de la K&N (probabil nu are foarte mare importanta modelul de filtru) http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm

 

3. Lichid de frana - probabil Dot 4 http://www.motovip.ro/produse/Repsol%20Moto%20DOT4%20Brake%20Fluid,%20500%20ml_1623.htm

 

3. Cauciuc fata - aici nu stiu ce sa iau Pilot road 3?

 

4. O priza i-as pune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Full sintetic. Hornetelul meu s-a simtit foarte bine cu Castrol si Motorex.10W40. PS. Stiai ca uleiul trebuie de fapt schimbat la sfarsitul sezonului?

2. Filtru de ulei stock. HIFLO e absolut suficient.

3. Corect.DOT 4.

3bis. Sigur iti trebuie doar fata? PR3 sunt absolut decente.

4. Buna idee.

 

Te-ai orientat bine catre motovip. Florin e un tip corect si misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la discutiile de mai sus despre semnale si RAR...cand am facut eu rar ul si itp la hornetica in 2012 la Dambovita,inspectorul de acolo spunea ca nu l intereseaza functionarea semnalizarilor pt ca nu sunt obligatorii...s o fi schimbat ceva de atunci?

Probabil ca nu l-ai facut la RAR. Semnalizarile sunt obligatorii asta daca nu cumva semnalizezi cu mana ca la biciclete :)

Eu cand am facut ITP-ul nici macar n-a pornit motorul, puteam sa vin cu el fara toba si fara roti cred. Asta nu inseamna ca daca prindem vreun filtru RAR pe undeva nu avem sanse sa ramanem fara talon.

Pe mine nu prea ma opresc in trafic, am vreo 4 ani de cand am luat ultima amenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum sa nu fac itp-ul la rar cand horneata a fost adusa din italia si nu avea carte?....asta mi s a spus la acea vreme despre semnalizari,oricum iti apreciez ,,umorul,,


» Post actualizat in 01 May 2016 04:47

adevarat a inviat!....la fel si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lista mea:

 

1. Merg anul asta pe Motorex full sintetic .

2. Filtru de ulei Hilfo

3. Lichid de frână Motorex cu Dot 4

4. Cu cauciucul față mai stau un pic

5. Caut priză încă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lista mea:

 

1. Merg anul asta pe Motorex full sintetic .

 

Vezi si comentariile de mai jos, erau doar cu cateva pagini in urma ;)

 

 

Pana acum am pus numai ulei 10w40 full synthetic si am fost multumit de Castrol (nu mai tin minte modelul) si Repsol (Moto Racing). Am avut si Motul 7100 insa motorul era mai galagios cu acest ulei (in sensul ca se auzeau niste tacaneli ciudate, nu pot explica mai bine). Anul trecut am folosit Motorex Top Speed, insa am patit sa imi sara din treapta 3 direct in 1 cand schimbam usor inainte de o intersectie ceva asa ca anul acesta voi trece din nou pe Repsol, sunt curios daca voi mai avea aceeasi problema.

 

Man, am pățit și eu cu motorex faza cu săritul din treaba de viteza aiurea și inițial am crezut ca sunt eu neatent, dar când a început sa se repete am zis pas.

» Post actualizat in 01 May 2016 07:48

Referitor la lista mea:

 

4. Cu cauciucul față mai stau un pic

 

Din imaginile de mai sus imi pare ca ai Metzeler Sportec M5.

Ce DOT au anvelopele?

 

Chiar daca uzura este relativ mica, daca gumele sunt vechi mai bine schimbi setul.

 

Legat de ce model sa alegi, depinde de stilul de mers si de modul in care vei folosi in special motocicleta.

Daca te dai mai mult prin oras, ideal sa alegi anvelope sport-touring, insa daca te dai in weekend pe serpentine.. mai bine anvelope sport.

 

Discutiile despre anvelope sunt kilometrice pe forum, la fel ca si cele despre ulei. Foloseste "search" cu incredere ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum sa nu fac itp-ul la rar cand horneata a fost adusa din italia si nu avea carte?....asta mi s a spus la acea vreme despre semnalizari,oricum iti apreciez ,,umorul,,

» Post actualizat in 01 May 2016 04:47

adevarat a inviat!....la fel si tie

daca citesti legea,ea spune clar ca orice motor mai mare de 250cmc trebuie sa aiba semnalizari distincte si externe.nu ai voie sa semnalizezi altfel.:)

 

hristos a-nviat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din 2014

» Post actualizat in 01 May 2016 10:50

Sunt din 2014 dar pe fata mi se pare a fi destul de dus. Clar stilul meu de mers este de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa imi dau seama de unde vine cablul la mufa care nu e conectata nicaieri.

Pare a fii un senzor ,tind sa cred ca e ceva legat de cutia de viteze.

Daca are cineva vreo idee ,sa imi dau seama unde trebuie sa conectez mufa.

Multumesc

» Post actualizat in 02 May 2016 17:02

.

» Post actualizat in 02 May 2016 17:13

Senzorul e montat in spatele capacului care vine peste pinion si cablul merge pe partea opusa.

post-70928-0-81340900-1462207271_thumb.jpg

post-70928-0-49353000-1462207300_thumb.jpg

post-70928-0-59750600-1462207319_thumb.jpg

post-70928-0-53075000-1462207334_thumb.jpg

post-70928-0-93705400-1462208525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mobra a sosit, e timpul sa ma apuc de shopping pentru revizie.

 

1. Din ce am citit pe aici - nu prea se recomanda Motul, deci sa merg pe Repsol? Nu vrea sa fac reclama dar atasez link http://www.emag.ro/ulei-repsol-moto-racing-4t-10w40-4l-repsol-moto-racing-4t-10w40/pd/DPFG4MBBM/ ce parere aveti?

 

2. Filtru ulei de la K&N (probabil nu are foarte mare importanta modelul de filtru) http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm

 

3. Lichid de frana - probabil Dot 4 http://www.motovip.ro/produse/Repsol%20Moto%20DOT4%20Brake%20Fluid,%20500%20ml_1623.htm

 

3. Cauciuc fata - aici nu stiu ce sa iau Pilot road 3?

 

4. O priza i-as pune

 

Salut,

 

Nu fac reclama, dar poate te ajuta asta -http://motodiscount.ro/OFERTA-ULEI-MOTOCICLETA-REPSOL-Moto-Sport-4T-10W40

 

De 2 sezoane numai de la ei comand ulei pentru Hornet. Din punctul meu de vedere Honda merge perfect cu Repsol.

 

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...