Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Hornet "touring"

 

Aproape am incheiat micile modificari pe care le am facut Hornetului Pc34

Am incercat sa fie cat de cat comoda pt ture mai lungi si sa nu ii stric prea mult aspectul.

Ma enerva maxim ca dupa fiecare plimbare sa demontez suportul pt topcase si parbrizul pt ca nu imi placea cum arata.

Am montat urmatoarele:

-ghidon mai lat Barracuda

-parbriz MRA

-saua modificata de catre moto-dan

-suport topcase Sw-motech ,placa quick-lock sw-motech monokey si topcase Givi

-toba Mivv X-cone .Asta e mai mult pt oras ,inca nu am reusit sa fac mai multi km dar cred ca avand db-killer ul montat nu ma va deranja.

Mai urmeaza inaltatoare de ghidon Sw-motech 20-25 mm.

nice!clean si elegant.saua tare bine arata si banuiesc ca e si meserias facuta tinand cont ca e facuta de Dan(si eu am una facuta la el,minunata).toba aia cu db killer-ul montat e chiar decenta.ca fara el,e nebunie.:)bravo!sezon frumos. :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T Engine Oil 10W-40

 

Multumesc, ma bate gandul sa incerc Bel Ray la urmatorul schimb, dar inca nu stiu exact de care.. un prieten imi recomanda EXS pt ca ar fi full sintetic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, ma bate gandul sa incerc Bel Ray la urmatorul schimb, dar inca nu stiu exact de care.. un prieten imi recomanda EXS pt ca ar fi full sintetic

N-are ce sa strice, da nu vad ce poate sa aduca in plus in afara de diferenta de pret. Adica ceva palpabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are ce sa strice, da nu vad ce poate sa aduca in plus in afara de diferenta de pret. Adica ceva palpabil.

 

Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor :(

Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare.

Editat de Altieri Constantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor :(

Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare.

Buna informatie, eu doar am observat ca nu mergea bine cu full sintetic gen 7100. Dar n-am vazut nicaieri scris.

Probabil cu cat e ambreiajul mai uzat cu atat se observa mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am schimbat eu kit-ul de ambreiaj, in recomandarile producatorului (Lucas/TRW) specifica sa nu folosesc ulei full sintetic deoarece poate duce la uzura prematura a discurilor :(

Imi pare rau ca nu am pastrat/pozat instructionile de montaj/utilizare.

Apropo cat te-a dus schimbul ambreiajului? Ca si al meu cam patineaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dani,al meu a dus aprox 50k km pe Viespe si in momentul in care am bagat bel ray "s-a rupt" complet.precizez ca inainte de schimb nu patina nici macar putin.la fel si cu R1,a dus aprox 35k cel original,bel ray si "poc".

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dani,al meu a dus aprox 50k km pe Viespe si in momentul in care am bagat bel ray "s-a rupt" complet.precizez ca inainte de schimb nu patina nici macar putin.la fel si cu R1,a dus aprox 35k cel original,bel ray si "poc".

De care ai bagat George? Semisintetic sau full?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo cat te-a dus schimbul ambreiajului? Ca si al meu cam patineaza.

 

A costat 680 ron cu tot cu manopera. Am avut toate discurile, arcuri si garnitura. Precizez ca si eu am avut in motor faimosul Bel Ray full sintetic, pana sa il pun nu am simtit ca ar fi patinat. Acum am un Motul semi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dani:full sintetic.si in Viespe si in R doar full am bagat intodeauna si doar cu Bel Ray am avut probleme.mai ales ca eu am utilizat un pic mai altfel Viespea(stii tu ce si cum).cel mai multumit am fost si sunt in continuare de Bardahl.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o intrebare la care se poate raspunde foarte simplu dar nu am pe cine sa intreb live asa ca incerc sa aflu raspunsul de la unul dintre voi.

E vorba despre joja de ulei pt. o Honda Hornet PC 34, an fabricatie 2002 ( probabil identic cu PC 32,) .

Am o banuiala ca joja de ulei pe care o am la motocicleta , nu e joja originala ci e de la un alt model, poate un cbr.. nu stiu exact. Am facut schimbul de ulei si am constatat ca mai sunt niste semne facute special pe tija.Cu totii stim ce inseamna sa pui prea mult sau prea putin ulei ! Rugamintea mea este ca cineva dintre voi sa faca un minim efort sa- masoare tija cu totul si distanta intre minim si maxim ca sa o pot compara cu joja pe care o am eu in motor.

E foarte urgent !! pt ca nu stiu cum altfel sa fiu sigur ca am pus cantitatea necesara de ulei :(

Multumesc!

Editat de spire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut schimbul in weekend si am bagat vreo 200 de km, pe autostrada, DN, drum de tara si oras. Deci diferenta este foarte mare.

Nu am avut nici macar o problema cu cutia de viteze, nu s-a mai blocat nici macar odata in a 2 a.

Sunt foarte multumit din punctul asta de vedere de BelRay, o sa urmaresc atent daca mai face faze.


» Post actualizat in 11 Apr 2016 10:13

Multumesc mult, sper sa raspunda cineva in cursul zilei, daca nu, n-am ce face decat sa astept. :)

Eu ajung abia diseara acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer mii de scuze. Sm ajuns tarziu ,m am luat cu treburi si am uitat ca ti am promis ceva.

» Post actualizat in 11 Apr 2016 21:46

.

» Post actualizat in 11 Apr 2016 21:47

Daca nu te ajuta ,o sa fac maine pe lumina o poza mai clara

post-70928-0-95260500-1460411194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Luk 77 & Danny_nt : Va multumesc foarte mult !!! :hug: Pozele sunt foarte clare, sunteti de nota 10!!


» Post actualizat in 11 Apr 2016 22:21

Se pare ca joja de la motorul meu e identica cu cea a lui Danny_nt :11,8 cm .Cealalta joja , de la motorul lui Luk77 e de 10,8 cm. Probabil sunt mici diferente de model dar joja e de Hornet. Cool! Multam! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Vreau sa fac schimbul de ulei la Hornet si am rugamintea sa imi spuneti si mie cat intra.Din cate am aflat eu ar intra 3.8 l daca schimb si filtrul de ulei dar am auzit si de 3.5l.

Ce ulei este mai k pana la urma?Din discutiile pe care le-am vazut pana acum lumea nu este f multumita de Motul.Ce ulei ati pus voi si ati fost multumiti si de unde ati luat cu un pret mai k, ma intereseaza in Bucuresti.

 

Multumesc tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zaKing: depinde de modelul tau. Pentru buna regula descarca-ti in telefon manualul de service. Ia drept bun ce scrie acolo si nu pareri de pe forumuri.

@All: aseara vorbeam cu cineva care se pricepe la uleiuri si mi-a confirmat parerile de mai sus mai putin pozitive legate de BelRay. Cica ar fi de fapt un ulei mai degraba auto si fabrica nu are tehnologia potrivita pentru uleiuri full sintetice dedicate moto. In schimb e foarte promovat pentru ca fata de alte marci la BelRay castigul dealerului este mai mare. M-am gandit ca este bine sa impart si cu voi informatia asta.

PS: saptamana asta intrebarile sunt dedicate uleiului si filtrelor pentru ca lumea scoate motoarele. In o luna raspundem la intrebari legate de placute de frana si eventual baterii :). (citat din aceeasi persoana cu uleiul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ca ar fi k asta dar in carte scrie ca uleiul trepuie sa fie API SE SF SG iar asta este SL.Din cate am vazut se foloseste dupa 2001 iar mobra mea este din 2000.MVX 500 4T 10W40

 

Pretul la ambalajul selectat: 30,00 lei TVA inclus

 

in stoc

 

ulei semisintetic pentru motoare in 4T, foarte solicitate. Adaptat pentru toate sezoanele : cros, oras, dumuri, autostrada. OMOLOGARE: JASO MA2 / API SL // MO33YCO089 / MA2 / JASO T903:2006/ PERFORMANCE IS GUARANTEED by YACCO S.A.S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...