Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut, am si eu o mare rugaminte la cineva cu un bord de hornet 2002 sau poate si an mai nou, 03-04-05, imi trebuie bordu pentru 30 de min la itp, nu trebuie montat sa mearga ci doar sa se vada kilometrii, platesc si deranj si lazi de bere.


» Post actualizat in 18 May 2017 08:54

Nu cred ca mai e nevoie, am vbit cu cineva si se pare ca se rezolva, multumesc oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu imi dau seama daca ai vrut sa fie streetfighter sau rat bike :) Deasemenea sper ca e doar murdar si ca nu s-a decolorat 'fibra de carbon'.

Interesant proiect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stree-rat mai bine zis. 😁 e un proiect de-al meu de acum vreo 7 ani iar in ultimii 5(de cand l-am vandut) motorul a stat sub un acoperis, in ceva sat uitat de lume de prin zona mea. Acum a ajuns la un prieten bun care va avea grija de el. E doar jeg pe el, carbonul e in starea de acum 5 ani. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adancitura pe rezervor partea dreapta si probabil revopsita..acum nu cred ca o sa gasesti vreo mobra de 15 ani nelovita sau cu 26700 de km ,dar am impresia ca sunt super scumpe anunturile pe care le gasesti,nu intotdeauna ce i scump e si bun(eu am dat pe a mea 1700 acum 6 ani..),clar nici reversul,dar la banii astia cred ca poti sa ti iei chiar si urmatoru model,nu ca ar aduce vreo imbunatatire,doar estetic,dupa gust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baubau sincer la aia m-am gandit si eu prima data cand am vazut adancitura :)))

hypnotech24 daca tu imi gasesti in banii astia una mai buna, sa fie si prin zona judetului alba, eu iti dau o lada de bere :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede ma,un singur factor conteaza..sansa. Daca ai rabdare,sigur iese ceva la iveala,mai greu vara sa ti cumperi,pt ca daca nu e samsar/dealer/are mai multe moto,oamenii obisnuiti prefera sa se bucure de sezon si sa o vanda dupa. Iar despre pret..gandeste te ca oamenii le cumpara cu 500-700 de euro din italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar despre pret..gandeste te ca oamenii le cumpara cu 500-700 de euro din italia.

 

Corect, insa dupa ce le vine moto in tara incepe distractia:

- inspectie tehnica generala

- schimb ulei + filtru, antigel, filtru aer, placute frana, lichid frana

- daca ai noroc, discurile poate te mai tin.. daca nu ai pus-o

- kitul de lant sigur e praf, asa ca trebuie sa pui unul nou

- anvelopele cel mai probabil vechi de 10 ani, Pirelli Strada 100% daca iei moto din Italia

- poate si putin joc la rulmenti, sigur sunt cei din fabrica de la Honda

- sa mai vorbim de garnituri, o-ring-uri termoflot si alte minuni?

- posibil sa iti mai lipseasca o semnalizare, o oglinda.. cum ti-e norocul

- bateria.. mnezo cu mila

- zgarieturi acoperite cu stickere si alte defecte optice

- codita sigur zgariata de la top-case

- zgarieturi de la chei cu 101 de brelocuri smechere cu tot felul de prostii metalice pe ele

etc.. etc.. etc

 

Si sa nu crezi ca X-ulescu care iti aduce moto din Italia se uita la detaliile astea, desi toti se lauda ca o verifica acolo.

 

Asta nu inseamna ca cele din tara sunt in stare foarte buna, dar aici o poti verifica personal sau poate cunosti istoricul motorului si stii daca a fost ingrijit sau nu.

Cu siguranta urmatorul motor il voi aduce din afara, insa nu visez la chilipiruri de 2 lei.

 

Edit: un amic a trecut prin asta recent, desi a inspectat piata din Italia in detaliu, a apelat la persoane cu reputatie ce aduc motoare de acolo. Pana la urma a iesit mai scump si a investit mai mult timp in Hornet PC36 adus de acolo decat daca ar fi luat din tara, eventual de la un dealer (nu voi numi pe nimeni, nu vreau sa fac reclama).

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva, am de vanzare Hornet 600, din 2007, prima inmatriculare 2007, datorita faptului ca nu am timp, sunt nevoit sa o vand. Pentru orice detalii, teste, sasmd, va stau la dispozitie. nu stiu daca am voie sa postez aici, daca nu , rog un moderator sa stearga.

 

https://lajumate.ro/honda-hornet-2006-3865912.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am omis sa mentionez faptul ca motorul de care vorbesc nu a costat 700 EUR, ci 1600, in Italia + comisionul de 400 EUR pt cei ce l-au adus.

Imo, nu merita afacerea decat daca aduci un motor de cel putin 3-4000 EUR care sa fie intr-adevar in stare buna, cu reviziile la zi si consumabile decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lasat-o balta cu tipul acela, era complicatura cu actele, in schimb maine o sa merg sa vad motocicleta asta:

https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-ID7VLNz.html

omul zice ca schimbat consumabilele+lichide, si ca i-ar cam trebui cauciucuri. initial mi-a zis ca o lasa la 1600 fara top case si suport, cauciucurile sunt in jur de 200 de euro ambele din ce am vazut, o sa incerc sa o scot mai ieftin :))

voi ce parere aveti de ea? la ce sa fiu atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e atunci cand o cumpara cu 700 de euro din italia exact cu tot ce ai zis tu si ti o vinde aici cu 1700.. nu ca o comanzi tu sa ti o aduca "p-aia". Cum am patit eu,eram 0 in motociclism,prima motocicleta..desi inmatriculata deja pe romania,adusa din italia.. Baterie de scuter(3Ah) care era moarta de mult,lant la metru,care s a spart in primii 1000 de km,placute doar pt juma de sezon,anvelope dot 2007-2008(desi aveau profil bun) si eu o cumparam in 2012,intr o jamba nu mai avea ulei deloc,0 barat, zgarieturi de la top case cum ai zis si tu etc etc... In schimb,intr adevar,propulsoru absolut beton,honda cred ca le a facut indestructibile pe cuvant de nu.. vazusem pe un tip de pe un forum strain cu 300.000 de km fara sa schimbe motoru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei mai vechi dintre viespari, He is back!

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta

 

Am aruncat un ochi in manualul pentru PC34 si nu am observat nici o referinta legata de o-ring-urile de la Termoflot in tabelul de intretinere. Ce-i drept in manual este descrisa operatiunea de dezasamblare / asamblare termoflot, dar nu ai nici o informatie legata de perioada la care acele garnituri trebuie schimbate.

 

Cooling System -> INSPECT every year

 

Chiar daca te duci la service pt o revizie "completa" cu siguranta nu desface nimeni termoflot-ul doar asa ca sa nu stea degeaba, din pacate.. tinand cont ce dificil e de curatat sistemul de racire o data ce a intrat ulei in antigel.

 

Interesant e si faptul ca toata lumea ofera ca si exemplu legendarul releu de incarcare cand se discuta despre "problemele" clasice la Hornet, insa figura asta cu termoflot-ul e mult mai serioasa si putini stiu de ea.

De luat in calcul pentru PC34 si PC36, modelul mai nou, PC41 avand un alt sistem de racire al uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Sa ai baftoc la ea si sa te distrezi maxim cu ea! Pt asta e facuta. Impresionanta lista de cumparaturi. Asa da, bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi, din fericire pentru mine si din pacate pentru voi cred, am intrat si eu in grupul viesparilor :D

am achizitionat moto, merge brici, sunt indragostit :D

insa sunt cateva chestiuni ce nu-mi plac: fostul proprietar a schimbat semnalizarile, a pus ceva tiganii de led-uri tip sageti ce nu se vad mai deloc, voi ce aveti pe ale voastre, sa arate ok si sa fie vizibile?

sunt incepator, am incercat sa lipesc portocala de numar dar in 5 metri am pierdut-o, cu ce sa o prind sa stea fixa?

un program de identificare piese, gen sa imi caut codul OE si sa-mi comand piesa, stiti?

ar trebui sa-i schimb si cauciucul spate, aveti vreo idee de model cat de cat ok si la pret si la performante (cam exagerat spus dar ati inteles voi)?

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

Cam atat deocamdata, manual de reparatie i-am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca alea sunt codurile oem,dar ca sa te orientezi de piesa. Eu nu am comandat de aici,dar m a ajutat.

 

https://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-CB600F2-15790.html

 

Multa lume nu stie de siteul asta,dar crede ma ca sunt genul de tip care rascoleste internetul in sus si in jos doar sa caute cea mai buna varianta(au cele mai ieftine preturi de pe piata din romania cu doturi din anul curent). Asa ca,pt anvelope iti recomand asta.

 

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

 

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Si nu in ultimu rand,sa te bucuri de ea sanatos! Nu o sa regreti nici o clipa de alegerea facuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff ala-i pret pe set? nu-s chiar scumpe, dau un search si la servici sa vad daca gasesc pret mai bun la ele.

intrebam de coduri oem pentru ca lucrez in domeniul pieselor de schimb si mi-ar fi mai usor sa-mi comand piesele necesare, daca am direct codul de piesa.

si in legatura cu semnalizarile, nu ai nicio solutie pentru mine?

 

multumesc mult pentru promptitudine si raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N am zis nimic de semnalizari pentru ca si eu am tot niste chinezarii de 2 cm patrati :))) mie mi plac si mi se pare ca si fac treaba (le aveam si eu tot pe led dar nu se vedeau prea bine ziua,le am schimbat pe bec ). Sunt cam mici ce i drept,dar daca "nu te a vazut venind" cred ca erau sanse sa nu te veda nici cu alea mai mari :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic ar merge semnalizari de orice fel nu, nu sunt speciale in vreun fel cele de hornet ma gandesc, sa imi caut astazi ceva mai ok, mai vizibile. Ma simt eu linistit sa stiu ca am semnalizari ce se vad :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

 

Cred ca sunt multe optiuni ok, dar despre una pot sa-ti zic ca eu, personal, sunt extrem de multumit: Ipone Full Power Katana. Uleiul e promovat ca facand schimbarile de viteza mult mai line si chiar asa e, isi face treaba. E facut pentru high rpm road bikes. Peste asta pus 1/3 de flacon de bisulfura de molibden (LiquiMoly Oil Additive MoSO2) si e brici. Imi place mult cum merge. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto stoc are releu de semnalizare mecanic si o sa iti faca figuri daca pui leduri,desi daca ai leduri deja puse si merg bine,probabil e schimbat si releul deci nu ar mai trebui sa iti faci griji.

 

Am incercat multe uleiuri,e destul de subiectiv alegerea marcii..mai mult placebo (daca e mai scump clar merge mai bine). Dar pot sa iti spun ca mie personal mi s a parut ca ii place mai mult semi-sintetic decat full sintetic(probabil de la varsta motocicletei). Acum am pus belray semi sintetic si pare in regula. Si motul 5100 mi s a parut ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...