Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Pt cei mai vechi dintre viespari, He is back!

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta

 

Am aruncat un ochi in manualul pentru PC34 si nu am observat nici o referinta legata de o-ring-urile de la Termoflot in tabelul de intretinere. Ce-i drept in manual este descrisa operatiunea de dezasamblare / asamblare termoflot, dar nu ai nici o informatie legata de perioada la care acele garnituri trebuie schimbate.

 

Cooling System -> INSPECT every year

 

Chiar daca te duci la service pt o revizie "completa" cu siguranta nu desface nimeni termoflot-ul doar asa ca sa nu stea degeaba, din pacate.. tinand cont ce dificil e de curatat sistemul de racire o data ce a intrat ulei in antigel.

 

Interesant e si faptul ca toata lumea ofera ca si exemplu legendarul releu de incarcare cand se discuta despre "problemele" clasice la Hornet, insa figura asta cu termoflot-ul e mult mai serioasa si putini stiu de ea.

De luat in calcul pentru PC34 si PC36, modelul mai nou, PC41 avand un alt sistem de racire al uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Sa ai baftoc la ea si sa te distrezi maxim cu ea! Pt asta e facuta. Impresionanta lista de cumparaturi. Asa da, bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi, din fericire pentru mine si din pacate pentru voi cred, am intrat si eu in grupul viesparilor :D

am achizitionat moto, merge brici, sunt indragostit :D

insa sunt cateva chestiuni ce nu-mi plac: fostul proprietar a schimbat semnalizarile, a pus ceva tiganii de led-uri tip sageti ce nu se vad mai deloc, voi ce aveti pe ale voastre, sa arate ok si sa fie vizibile?

sunt incepator, am incercat sa lipesc portocala de numar dar in 5 metri am pierdut-o, cu ce sa o prind sa stea fixa?

un program de identificare piese, gen sa imi caut codul OE si sa-mi comand piesa, stiti?

ar trebui sa-i schimb si cauciucul spate, aveti vreo idee de model cat de cat ok si la pret si la performante (cam exagerat spus dar ati inteles voi)?

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

Cam atat deocamdata, manual de reparatie i-am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca alea sunt codurile oem,dar ca sa te orientezi de piesa. Eu nu am comandat de aici,dar m a ajutat.

 

https://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-CB600F2-15790.html

 

Multa lume nu stie de siteul asta,dar crede ma ca sunt genul de tip care rascoleste internetul in sus si in jos doar sa caute cea mai buna varianta(au cele mai ieftine preturi de pe piata din romania cu doturi din anul curent). Asa ca,pt anvelope iti recomand asta.

 

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

 

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Si nu in ultimu rand,sa te bucuri de ea sanatos! Nu o sa regreti nici o clipa de alegerea facuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff ala-i pret pe set? nu-s chiar scumpe, dau un search si la servici sa vad daca gasesc pret mai bun la ele.

intrebam de coduri oem pentru ca lucrez in domeniul pieselor de schimb si mi-ar fi mai usor sa-mi comand piesele necesare, daca am direct codul de piesa.

si in legatura cu semnalizarile, nu ai nicio solutie pentru mine?

 

multumesc mult pentru promptitudine si raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N am zis nimic de semnalizari pentru ca si eu am tot niste chinezarii de 2 cm patrati :))) mie mi plac si mi se pare ca si fac treaba (le aveam si eu tot pe led dar nu se vedeau prea bine ziua,le am schimbat pe bec ). Sunt cam mici ce i drept,dar daca "nu te a vazut venind" cred ca erau sanse sa nu te veda nici cu alea mai mari :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic ar merge semnalizari de orice fel nu, nu sunt speciale in vreun fel cele de hornet ma gandesc, sa imi caut astazi ceva mai ok, mai vizibile. Ma simt eu linistit sa stiu ca am semnalizari ce se vad :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

 

Cred ca sunt multe optiuni ok, dar despre una pot sa-ti zic ca eu, personal, sunt extrem de multumit: Ipone Full Power Katana. Uleiul e promovat ca facand schimbarile de viteza mult mai line si chiar asa e, isi face treaba. E facut pentru high rpm road bikes. Peste asta pus 1/3 de flacon de bisulfura de molibden (LiquiMoly Oil Additive MoSO2) si e brici. Imi place mult cum merge. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto stoc are releu de semnalizare mecanic si o sa iti faca figuri daca pui leduri,desi daca ai leduri deja puse si merg bine,probabil e schimbat si releul deci nu ar mai trebui sa iti faci griji.

 

Am incercat multe uleiuri,e destul de subiectiv alegerea marcii..mai mult placebo (daca e mai scump clar merge mai bine). Dar pot sa iti spun ca mie personal mi s a parut ca ii place mai mult semi-sintetic decat full sintetic(probabil de la varsta motocicletei). Acum am pus belray semi sintetic si pare in regula. Si motul 5100 mi s a parut ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu cred ca e schimbat si releul, ca palpaie mai des cand semnalizez deci e clar :)) asa pateam si la masina, cand am pus led-uri pe semnalizari.

Cel repsol nu-l foloseste nimeni? ma gandeam ca daca e sponsor honda (sau ei il produc?), ar trebui sa fie facut exact pentru cerintele motorului. O sa mai cer niste pareri, dar de motul am auzit ca mai multa lume e multumita.

 

Maine sper sa-i iau si husa, filtrele si uleiul, lant sa-l prind de bancuta din fata blocului :)) Ar trebui sa-i caut si un cauciuc spate, sa-i sudez urechiusa aceea de la cric (ma chinuie grozav cand vreau sa il trag), sa-i caut ulei de lant si sa o spal. Super multumit de moto, mi-a intrat deja in camara sufletului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] sa-i caut ulei de lant si sa o spal. [...]

Legat de lant, in principiu cred ca sunt 2 variante:

- folosesti spray d-ala cu sau fara teflon, care tine mai mult pe lant dar trebuie mereu sa-l aplici pe lantul curatat ca sa aiba eficacitate maxima;

- folosesti ulei de cutie sau ars, care sare mai repede de pe lant dar poti sa-l aplici over and over again (pana la un punct, normal) cu aceeasi eficacitate; eu metoda asta o folosesc pt ca mi se pare mai buna si mai comoda.

 

Legat de ulei, am intalnit pe cineva care avea un RR ce se auzea ca o drujba veritabila iar el pretindea ca face asa de la ultimul schimb de ulei, unde a pus Repsol... O fi sau nu asa, nu stiu, dar de ce sa risti cand Motul are review-uri mult mai bune, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto stoc are releu de semnalizare mecanic si o sa iti faca figuri daca pui leduri,desi daca ai leduri deja puse si merg bine,probabil e schimbat si releul deci nu ar mai trebui sa iti faci griji.

 

Am incercat multe uleiuri,e destul de subiectiv alegerea marcii..mai mult placebo (daca e mai scump clar merge mai bine). Dar pot sa iti spun ca mie personal mi s a parut ca ii place mai mult semi-sintetic decat full sintetic(probabil de la varsta motocicletei). Acum am pus belray semi sintetic si pare in regula. Si motul 5100 mi s a parut ok.

Asa mi se pare si mie..cu semisintetic pare ca merge mai bine.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:00

Interesant e si faptul ca toata lumea ofera ca si exemplu legendarul releu de incarcare cand se discuta despre "problemele" clasice la Hornet, insa figura asta cu termoflot-ul e mult mai serioasa si putini stiu de ea.

De luat in calcul pentru PC34 si PC36, modelul mai nou, PC41 avand un alt sistem de racire al uleiului.

Pentru ca probabil se intampla mult mai rar. Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..dar cu releul de incarcare m-am chinuit o gramada. Si nici acu nu am probleme cu uleiul in antigel.

Iar la masina am schimbat deja 2 termofloturi.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:03

unt incepator, am incercat sa lipesc portocala de numar dar in 5 metri am pierdut-o, cu ce sa o prind sa stea fixa?

 

Eu as zice sa nu pui semn de incepator, ce am observat cel putin pe aici e ca toti vor sa te depaseasca daca vad ca ai acest semn...nush de ce se umfla tarata in ei, da nu pot sta domle in spatele unui incepator. Si unii fac chiar manevre riscante.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei, am intalnit pe cineva care avea un RR ce se auzea ca o drujba veritabila iar el pretindea ca face asa de la ultimul schimb de ulei, unde a pus Repsol... O fi sau nu asa, nu stiu, dar de ce sa risti cand Motul are review-uri mult mai bune, nu ?

 

Hornet PC34/36 merge perfect cu Repsol Moto Racing 10w40.

 

Faptul ca marketing-ul Motul este mai bine pus la punct nu inseamna ca e si o alegere mai buna. Personal am folosit 7100 si nu mi-a placut deloc (cred ca am mai zis de 100 de ori pe topic-ul asta). Motul 5100 nu am folosit inca, insa se pare ca voi afla cat de curand, moto e la o revizie si din ce uleiuri aveau disponibile doar 5100 mi s-a parut acceptabil pt restul sezonului.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:40

Cel repsol nu-l foloseste nimeni?

 

Dupa ce am utilizat mai multe brand-uri (Castrol, Motul, Repsol, Motorex etc) consider ca Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 4T 10w40.

Anul acesta insa nu m-am aprovizionat la timp si am fost nevoit sa aleg Motul 5100 din oferta celor de la service.

 

Motul 7100 si Motorex TopSpeed mi s-au parut cele mai aiurea pt Hornet PC34 din ce am folosit in trecut (cauta pe topic in urma, am descris problemele ce le-am avut cu fiecare in parte).

» Post actualizat in 31 May 2017 10:41

Pentru ca probabil se intampla mult mai rar. Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..dar cu releul de incarcare m-am chinuit o gramada. Si nici acu nu am probleme cu uleiul in antigel.

Iar la masina am schimbat deja 2 termofloturi.

 

Dar si cand se intampla..

Recomand tuturor cu PC34/36 sa isi schimbe o-ring-urile la termoflot cu prima vizita la service!

» Post actualizat in 31 May 2017 10:45

un program de identificare piese, gen sa imi caut codul OE si sa-mi comand piesa, stiti?

 

Honda Bike Parts

OEM Motor Parts

^ links

» Post actualizat in 31 May 2017 10:46

ar trebui sa-i schimb si cauciucul spate, aveti vreo idee de model cat de cat ok si la pret si la performante (cam exagerat spus dar ati inteles voi)?

 

Pe fata ce anvelopa ai? Model si DOT?

Daca e veche, ia in calcul sa schimbi setul complet.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:50

Multa lume nu stie de siteul asta,dar crede ma ca sunt genul de tip care rascoleste internetul in sus si in jos doar sa caute cea mai buna varianta(au cele mai ieftine preturi de pe piata din romania cu doturi din anul curent). Asa ca,pt anvelope iti recomand asta.

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Dealeri anvelope moto:

 

Anvelope Moto

Cauciucuri Moto

Pneuri Moto

 

Atentie la promotii, de regula DOT-ul este mai vechi decat anvelopele cu DOT pe anul curent, pret intreg.

 

Daca alegi Michelin Pilot Power, configuratia ideala e PP simplu pe fata si 2CT pe spate ;)

» Post actualizat in 31 May 2017 14:05

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

 

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Acum am observat ce ai scris. Realitatea este de fapt invers.

 

PP 2CT au pe centru un compus mai dur, iar pe laterale acelasi compus ca si PP simplu ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam in urma cu 2 pagini despre evacuarea schimbata pe un PC41, cu decat.

Cu toate ca au fost sfaturi ca nu merge fara remapare, am facut-o pana la urma, pentru ca daca nu ar fi iesit, puteam sa pun oricand la loc catalizatorul.

Mai jos rezultatul, slip on Mivv Ghibli, pe Hornet PC41. O am de o saptamana deja asa, si nu am observat niciun punct negativ. Se aude foarte frumos, nu e nici prea tare sa enerveze lumea, dar suficient cat sa nu mai sune ca un aspirator. Am incercat si varianta doar cu slip on-ul in loc de te toba stock, dar era aproape la fel,

 

N-am turat-o foarte tare in video, eram destul de aproape de cateva case si am zis sa nu deranjez. Precizez si ca e cu DB killer-ul pe ea in video.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power e un pneu cu tehnologie invechita. Chiar nu are sens sa cumperi un set in 2017.

 

Michelin a scos cateva iteratii de atunci, exista variante mai moderne si OK la pret si la alti producatori.

 

Pentru un Hornet, parerea mea, este ca poti trai foarte bine cu un pneu sport touring, gen Pilot Road 3, Angel GT, Roadtec Z8 Interact.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu cred ca e schimbat si releul, ca palpaie mai des cand semnalizez deci e clar :)) asa pateam si la masina, cand am pus led-uri pe semnalizari.

Cel repsol nu-l foloseste nimeni? ma gandeam ca daca e sponsor honda (sau ei il produc?), ar trebui sa fie facut exact pentru cerintele motorului. O sa mai cer niste pareri, dar de motul am auzit ca mai multa lume e multumita.

 

Maine sper sa-i iau si husa, filtrele si uleiul, lant sa-l prind de bancuta din fata blocului :)) Ar trebui sa-i caut si un cauciuc spate, sa-i sudez urechiusa aceea de la cric (ma chinuie grozav cand vreau sa il trag), sa-i caut ulei de lant si sa o spal. Super multumit de moto, mi-a intrat deja in camara sufletului.

Daca te intereseaza un cauciuc spate (f putin uzat), baga un ochi aici: /index.php?/topic/747117-vand-pirelli-diablo-strata-180-120-sh-300-ron/

Is montate pe hornetul meu, asa l-am luat, dar vreau sa schimb cu un set de gume mai orientate spre track use.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau nu ;)

 

Crezi ce vrei, s-a despicat firul 2CT in 4 de 100 de ori in ultimii ani pe toate topic-urile de anvelope. Chiar nu are rost sa continuam si aici..

» Post actualizat in 01 Jun 2017 04:55

Pilot Power e un pneu cu tehnologie invechita. Chiar nu are sens sa cumperi un set in 2017.

 

Michelin a scos cateva iteratii de atunci, exista variante mai moderne si OK la pret si la alti producatori.

 

Pentru un Hornet, parerea mea, este ca poti trai foarte bine cu un pneu sport touring, gen Pilot Road 3, Angel GT, Roadtec Z8 Interact.

 

Corect, insa tot as prefera PP decat anvelope sport-touring pt Hornet.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ai cumparat alta galerie completa?

Daca da de unde si al ce pret?

si eu vreau sa fac acelasi lucru

merci

 

Salut, nu am cumparat decat slip-on-ul. din galeria completa s-a taiat de unde incepe catalizatorul si de acolo s-a sudat o teava de de evacuare din inox care merge pana unde incepe slip-on-ul. E un coleg din Zalau care cu asta se ocupa, customizare de motociclete, el a facut toata treaba. Eu sunt foarte multumit de ce a iesit si recomand, doar ca iti trebuie un om care stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat,inainte sa le cumpar am citit toate topicurile de aici si la fel am dedus din ce am citit,ca pp simplu e mai moale tot. Dar e un fking forum,unde poate scrie oricine orice. Chartu ala e de pe siteul michelin si acelasi lucru mi l au spus si cei de la anvelopemoto.eu cand le am cumparat.. dar in fine. Ei probabil ca nu au cont pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power nu mi se par moi, dar se comportă foarte bine dacă nu vrei să o arzi ca Rossi.

Eu am mers de la câteva grade peste zero până spre 40 și a fost totul bine cu ele.

10 mii de km au ținut, cred că mergeau mai mult dar nu am vrut să le duc la limită.

Cu toate că nu mi-au creat probleme, am preferat și voi prefera pneuri cu tehnologie mai nouă. Sunt mai rapide, mai sigure.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat,inainte sa le cumpar am citit toate topicurile de aici si la fel am dedus din ce am citit,ca pp simplu e mai moale tot. Dar e un fking forum,unde poate scrie oricine orice. Chartu ala e de pe siteul michelin si acelasi lucru mi l au spus si cei de la anvelopemoto.eu cand le am cumparat.. dar in fine. Ei probabil ca nu au cont pe forum..

 

Descrierea produsului pe site-ul respectiv este urmatoarea:

"Compusul de cauciuc din centru este mai tare astfel incat să reziste la accelerare și frânare agresiva. Compusul de cauciuc din margini este mai moale pentru a maximiza aderenta in unghiul de inclinare."

 

Dupa cum am mentionat deja, compusul dur de pe centrul anvelopei face diferenta dintre PP si 2CT, compusul lateral este acelasi compus din care PP este construit integral, de unde si uzura mai mare pe centru pentru anvelopele "simple". Sunt multi colegi care si-au luat-o cu 2CT pentru ca au inteles, exact ca si tine, opusul realitatii. Toti aveau impresia ca 2CT are un compus mai moale pe laterale, insa situatia nu este asa.

 

2CT este totusi un compromis decent pt o anvelopa cat de cat sport si cu ceva durabilitate in plus.

» Post actualizat in 02 Jun 2017 08:18

Pilot Power nu mi se par moi, dar se comportă foarte bine dacă nu vrei să o arzi ca Rossi.

Eu am mers de la câteva grade peste zero până spre 40 și a fost totul bine cu ele.

10 mii de km au ținut, cred că mergeau mai mult dar nu am vrut să le duc la limită.

Cu toate că nu mi-au creat probleme, am preferat și voi prefera pneuri cu tehnologie mai nouă. Sunt mai rapide, mai sigure.

 

Eu am PP din 2014, s-au comportat excelent. Ai dreptate ca anvelopele mai noi sunt mai performante, e normal, insa pentru o motocicleta Hornet din prima generatie PP-urile sunt inca foarte ok, iar daca te dai putin mai sport isi fac treaba mai bine decat anvelopele sport-touring (cunosc exemple de tranta la 10km/h cu PR4 pe asfalt umed..)

 

In acest segment de pret optiunile ar fi (ma refer la anvelope sport):

- Pirelli Diablo Supersport

- Metzeler Sportec M3

- Michelin Pilot Power

- Dunlop Qualifier 1

 

Tu ce ai alege?

 

In plus, imi faceau cu ochiul Dunlop SportSmart 2, insa motoristi mult mai experimentati decat mine mi-au explicat ca acea carcasa dura a anvelopei Dunlop nu e chiar cea mai buna alegere pt Hornet, o motocicleta cu performante asa si asa, cadru flexibil samd. Din acest punct de vedere anvelope ca si PP cu o carcasa moale par a fi mai indicate.

 

But heck, teoria chibritului din nou :)

» Post actualizat in 02 Jun 2017 08:24

Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..

 

Din pacate subscriu.

 

Tocmai ce mi-am ridicat moto din service ieri:

- demontat/remontat esapamente

- demontat/remontat termoflot

- inlocuire sistem garnituri termoflot

- spalat motor, spalat radiator

- schimb ulei+filtru

 

Toata distractia cam 600 RON, in plus va fi necesar sa mai fac eu cateva schimburi de lichid de racire sa scap de urmele de ulei din instalatie.

 

Fun, fun, fun..

 

Daca as fi stiut din timp as fi schimbat o-ring-urile inainte sa imi faca surprize. Insa in manual nu e specificata aceasta informatie si nici pe topic-ul curent nu am prins sa se discute clar despre problema pana recent.

Asa ca.. mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrierea produsului pe site-ul respectiv este urmatoarea:

"Compusul de cauciuc din centru este mai tare astfel incat să reziste la accelerare și frânare agresiva. Compusul de cauciuc din margini este mai moale pentru a maximiza aderenta in unghiul de inclinare."

Unde scrie ca pe lateral e PP simplu... Ma rog,esti un caz pierdut,te invit sa dai un search pe google si sa mai citesti :) (http://www.600rr.net/vb/19-tires-suspension-handling/428602-pilot-power-vs-pilot-power-2ct.html spre exemplu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...