Jump to content

Honda Hornet


metaxa
 Share

Recommended Posts

Adancitura pe rezervor partea dreapta si probabil revopsita..acum nu cred ca o sa gasesti vreo mobra de 15 ani nelovita sau cu 26700 de km ,dar am impresia ca sunt super scumpe anunturile pe care le gasesti,nu intotdeauna ce i scump e si bun(eu am dat pe a mea 1700 acum 6 ani..),clar nici reversul,dar la banii astia cred ca poti sa ti iei chiar si urmatoru model,nu ca ar aduce vreo imbunatatire,doar estetic,dupa gust.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 15.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adancitura pe rezervor partea dreapta si probabil revopsita..acum nu cred ca o sa gasesti vreo mobra de 15 ani nelovita sau cu 26700 de km ,dar am impresia ca sunt super scumpe anunturile pe care le gasesti,nu intotdeauna ce i scump e si bun(eu am dat pe a mea 1700 acum 6 ani..),clar nici reversul,dar la banii astia cred ca poti sa ti iei chiar si urmatoru model,nu ca ar aduce vreo imbunatatire,doar estetic,dupa gust.

oare a dat cu oole de rezervor de la indoit asa chiar acolo?

Link to comment
Share on other sites

baubau sincer la aia m-am gandit si eu prima data cand am vazut adancitura :)))

hypnotech24 daca tu imi gasesti in banii astia una mai buna, sa fie si prin zona judetului alba, eu iti dau o lada de bere :(

Link to comment
Share on other sites

Crede ma,un singur factor conteaza..sansa. Daca ai rabdare,sigur iese ceva la iveala,mai greu vara sa ti cumperi,pt ca daca nu e samsar/dealer/are mai multe moto,oamenii obisnuiti prefera sa se bucure de sezon si sa o vanda dupa. Iar despre pret..gandeste te ca oamenii le cumpara cu 500-700 de euro din italia.

Link to comment
Share on other sites

Iar despre pret..gandeste te ca oamenii le cumpara cu 500-700 de euro din italia.

 

Corect, insa dupa ce le vine moto in tara incepe distractia:

- inspectie tehnica generala

- schimb ulei + filtru, antigel, filtru aer, placute frana, lichid frana

- daca ai noroc, discurile poate te mai tin.. daca nu ai pus-o

- kitul de lant sigur e praf, asa ca trebuie sa pui unul nou

- anvelopele cel mai probabil vechi de 10 ani, Pirelli Strada 100% daca iei moto din Italia

- poate si putin joc la rulmenti, sigur sunt cei din fabrica de la Honda

- sa mai vorbim de garnituri, o-ring-uri termoflot si alte minuni?

- posibil sa iti mai lipseasca o semnalizare, o oglinda.. cum ti-e norocul

- bateria.. mnezo cu mila

- zgarieturi acoperite cu stickere si alte defecte optice

- codita sigur zgariata de la top-case

- zgarieturi de la chei cu 101 de brelocuri smechere cu tot felul de prostii metalice pe ele

etc.. etc.. etc

 

Si sa nu crezi ca X-ulescu care iti aduce moto din Italia se uita la detaliile astea, desi toti se lauda ca o verifica acolo.

 

Asta nu inseamna ca cele din tara sunt in stare foarte buna, dar aici o poti verifica personal sau poate cunosti istoricul motorului si stii daca a fost ingrijit sau nu.

Cu siguranta urmatorul motor il voi aduce din afara, insa nu visez la chilipiruri de 2 lei.

 

Edit: un amic a trecut prin asta recent, desi a inspectat piata din Italia in detaliu, a apelat la persoane cu reputatie ce aduc motoare de acolo. Pana la urma a iesit mai scump si a investit mai mult timp in Hornet PC36 adus de acolo decat daca ar fi luat din tara, eventual de la un dealer (nu voi numi pe nimeni, nu vreau sa fac reclama).

Edited by Vallach
Link to comment
Share on other sites

Daca intereseaza pe cineva, am de vanzare Hornet 600, din 2007, prima inmatriculare 2007, datorita faptului ca nu am timp, sunt nevoit sa o vand. Pentru orice detalii, teste, sasmd, va stau la dispozitie. nu stiu daca am voie sa postez aici, daca nu , rog un moderator sa stearga.

 

https://lajumate.ro/honda-hornet-2006-3865912.html

Link to comment
Share on other sites

Am omis sa mentionez faptul ca motorul de care vorbesc nu a costat 700 EUR, ci 1600, in Italia + comisionul de 400 EUR pt cei ce l-au adus.

Imo, nu merita afacerea decat daca aduci un motor de cel putin 3-4000 EUR care sa fie intr-adevar in stare buna, cu reviziile la zi si consumabile decente.

Link to comment
Share on other sites

am lasat-o balta cu tipul acela, era complicatura cu actele, in schimb maine o sa merg sa vad motocicleta asta:

https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-ID7VLNz.html

omul zice ca schimbat consumabilele+lichide, si ca i-ar cam trebui cauciucuri. initial mi-a zis ca o lasa la 1600 fara top case si suport, cauciucurile sunt in jur de 200 de euro ambele din ce am vazut, o sa incerc sa o scot mai ieftin :))

voi ce parere aveti de ea? la ce sa fiu atent?

Link to comment
Share on other sites

Problema e atunci cand o cumpara cu 700 de euro din italia exact cu tot ce ai zis tu si ti o vinde aici cu 1700.. nu ca o comanzi tu sa ti o aduca "p-aia". Cum am patit eu,eram 0 in motociclism,prima motocicleta..desi inmatriculata deja pe romania,adusa din italia.. Baterie de scuter(3Ah) care era moarta de mult,lant la metru,care s a spart in primii 1000 de km,placute doar pt juma de sezon,anvelope dot 2007-2008(desi aveau profil bun) si eu o cumparam in 2012,intr o jamba nu mai avea ulei deloc,0 barat, zgarieturi de la top case cum ai zis si tu etc etc... In schimb,intr adevar,propulsoru absolut beton,honda cred ca le a facut indestructibile pe cuvant de nu.. vazusem pe un tip de pe un forum strain cu 300.000 de km fara sa schimbe motoru..

Link to comment
Share on other sites

Pt cei mai vechi dintre viespari, He is back!

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Edited by kyp-76
Link to comment
Share on other sites

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta

 

Am aruncat un ochi in manualul pentru PC34 si nu am observat nici o referinta legata de o-ring-urile de la Termoflot in tabelul de intretinere. Ce-i drept in manual este descrisa operatiunea de dezasamblare / asamblare termoflot, dar nu ai nici o informatie legata de perioada la care acele garnituri trebuie schimbate.

 

Cooling System -> INSPECT every year

 

Chiar daca te duci la service pt o revizie "completa" cu siguranta nu desface nimeni termoflot-ul doar asa ca sa nu stea degeaba, din pacate.. tinand cont ce dificil e de curatat sistemul de racire o data ce a intrat ulei in antigel.

 

Interesant e si faptul ca toata lumea ofera ca si exemplu legendarul releu de incarcare cand se discuta despre "problemele" clasice la Hornet, insa figura asta cu termoflot-ul e mult mai serioasa si putini stiu de ea.

De luat in calcul pentru PC34 si PC36, modelul mai nou, PC41 avand un alt sistem de racire al uleiului.

Link to comment
Share on other sites

La mine a ajuns. Merci George !

Deja e in service pt urmatoarele operatiuni : schimb ulei si filtru, bujii, filtru de aer, lichid si placute de frana, ulei si simeringuri de telescoape, lant si pinioane, lichid de racire, curatat rezervor, inlocuit niste furtune, schimb cauciucuri, montat bord , telescop de ghidon, alte oglinzi, indicator de treapta, reglaj de supape si sincronizare de carburatoare. Intre timp carenele sunt la retusat si lacuit. In max 10 zile e pregatita de sezon ;)

Sa ai baftoc la ea si sa te distrezi maxim cu ea! Pt asta e facuta. Impresionanta lista de cumparaturi. Asa da, bravo!

Link to comment
Share on other sites

salutare colegi, din fericire pentru mine si din pacate pentru voi cred, am intrat si eu in grupul viesparilor :D

am achizitionat moto, merge brici, sunt indragostit :D

insa sunt cateva chestiuni ce nu-mi plac: fostul proprietar a schimbat semnalizarile, a pus ceva tiganii de led-uri tip sageti ce nu se vad mai deloc, voi ce aveti pe ale voastre, sa arate ok si sa fie vizibile?

sunt incepator, am incercat sa lipesc portocala de numar dar in 5 metri am pierdut-o, cu ce sa o prind sa stea fixa?

un program de identificare piese, gen sa imi caut codul OE si sa-mi comand piesa, stiti?

ar trebui sa-i schimb si cauciucul spate, aveti vreo idee de model cat de cat ok si la pret si la performante (cam exagerat spus dar ati inteles voi)?

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

Cam atat deocamdata, manual de reparatie i-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca alea sunt codurile oem,dar ca sa te orientezi de piesa. Eu nu am comandat de aici,dar m a ajutat.

 

https://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-CB600F2-15790.html

 

Multa lume nu stie de siteul asta,dar crede ma ca sunt genul de tip care rascoleste internetul in sus si in jos doar sa caute cea mai buna varianta(au cele mai ieftine preturi de pe piata din romania cu doturi din anul curent). Asa ca,pt anvelope iti recomand asta.

 

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

 

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Si nu in ultimu rand,sa te bucuri de ea sanatos! Nu o sa regreti nici o clipa de alegerea facuta!

Link to comment
Share on other sites

pff ala-i pret pe set? nu-s chiar scumpe, dau un search si la servici sa vad daca gasesc pret mai bun la ele.

intrebam de coduri oem pentru ca lucrez in domeniul pieselor de schimb si mi-ar fi mai usor sa-mi comand piesele necesare, daca am direct codul de piesa.

si in legatura cu semnalizarile, nu ai nicio solutie pentru mine?

 

multumesc mult pentru promptitudine si raspunsuri :)

Link to comment
Share on other sites

N am zis nimic de semnalizari pentru ca si eu am tot niste chinezarii de 2 cm patrati :))) mie mi plac si mi se pare ca si fac treaba (le aveam si eu tot pe led dar nu se vedeau prea bine ziua,le am schimbat pe bec ). Sunt cam mici ce i drept,dar daca "nu te a vazut venind" cred ca erau sanse sa nu te veda nici cu alea mai mari :))

Link to comment
Share on other sites

teoretic ar merge semnalizari de orice fel nu, nu sunt speciale in vreun fel cele de hornet ma gandesc, sa imi caut astazi ceva mai ok, mai vizibile. Ma simt eu linistit sa stiu ca am semnalizari ce se vad :)

Link to comment
Share on other sites

ca ulei voi ce recomandati, eu ma gandeam sa ii bag Repsol 10w40, e ok?

 

Cred ca sunt multe optiuni ok, dar despre una pot sa-ti zic ca eu, personal, sunt extrem de multumit: Ipone Full Power Katana. Uleiul e promovat ca facand schimbarile de viteza mult mai line si chiar asa e, isi face treaba. E facut pentru high rpm road bikes. Peste asta pus 1/3 de flacon de bisulfura de molibden (LiquiMoly Oil Additive MoSO2) si e brici. Imi place mult cum merge. Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

Moto stoc are releu de semnalizare mecanic si o sa iti faca figuri daca pui leduri,desi daca ai leduri deja puse si merg bine,probabil e schimbat si releul deci nu ar mai trebui sa iti faci griji.

 

Am incercat multe uleiuri,e destul de subiectiv alegerea marcii..mai mult placebo (daca e mai scump clar merge mai bine). Dar pot sa iti spun ca mie personal mi s a parut ca ii place mai mult semi-sintetic decat full sintetic(probabil de la varsta motocicletei). Acum am pus belray semi sintetic si pare in regula. Si motul 5100 mi s a parut ok.

Link to comment
Share on other sites

pai nu cred ca e schimbat si releul, ca palpaie mai des cand semnalizez deci e clar :)) asa pateam si la masina, cand am pus led-uri pe semnalizari.

Cel repsol nu-l foloseste nimeni? ma gandeam ca daca e sponsor honda (sau ei il produc?), ar trebui sa fie facut exact pentru cerintele motorului. O sa mai cer niste pareri, dar de motul am auzit ca mai multa lume e multumita.

 

Maine sper sa-i iau si husa, filtrele si uleiul, lant sa-l prind de bancuta din fata blocului :)) Ar trebui sa-i caut si un cauciuc spate, sa-i sudez urechiusa aceea de la cric (ma chinuie grozav cand vreau sa il trag), sa-i caut ulei de lant si sa o spal. Super multumit de moto, mi-a intrat deja in camara sufletului.

Link to comment
Share on other sites

[...] sa-i caut ulei de lant si sa o spal. [...]

Legat de lant, in principiu cred ca sunt 2 variante:

- folosesti spray d-ala cu sau fara teflon, care tine mai mult pe lant dar trebuie mereu sa-l aplici pe lantul curatat ca sa aiba eficacitate maxima;

- folosesti ulei de cutie sau ars, care sare mai repede de pe lant dar poti sa-l aplici over and over again (pana la un punct, normal) cu aceeasi eficacitate; eu metoda asta o folosesc pt ca mi se pare mai buna si mai comoda.

 

Legat de ulei, am intalnit pe cineva care avea un RR ce se auzea ca o drujba veritabila iar el pretindea ca face asa de la ultimul schimb de ulei, unde a pus Repsol... O fi sau nu asa, nu stiu, dar de ce sa risti cand Motul are review-uri mult mai bune, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Moto stoc are releu de semnalizare mecanic si o sa iti faca figuri daca pui leduri,desi daca ai leduri deja puse si merg bine,probabil e schimbat si releul deci nu ar mai trebui sa iti faci griji.

 

Am incercat multe uleiuri,e destul de subiectiv alegerea marcii..mai mult placebo (daca e mai scump clar merge mai bine). Dar pot sa iti spun ca mie personal mi s a parut ca ii place mai mult semi-sintetic decat full sintetic(probabil de la varsta motocicletei). Acum am pus belray semi sintetic si pare in regula. Si motul 5100 mi s a parut ok.

Asa mi se pare si mie..cu semisintetic pare ca merge mai bine.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:00

Interesant e si faptul ca toata lumea ofera ca si exemplu legendarul releu de incarcare cand se discuta despre "problemele" clasice la Hornet, insa figura asta cu termoflot-ul e mult mai serioasa si putini stiu de ea.

De luat in calcul pentru PC34 si PC36, modelul mai nou, PC41 avand un alt sistem de racire al uleiului.

Pentru ca probabil se intampla mult mai rar. Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..dar cu releul de incarcare m-am chinuit o gramada. Si nici acu nu am probleme cu uleiul in antigel.

Iar la masina am schimbat deja 2 termofloturi.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:03

unt incepator, am incercat sa lipesc portocala de numar dar in 5 metri am pierdut-o, cu ce sa o prind sa stea fixa?

 

Eu as zice sa nu pui semn de incepator, ce am observat cel putin pe aici e ca toti vor sa te depaseasca daca vad ca ai acest semn...nush de ce se umfla tarata in ei, da nu pot sta domle in spatele unui incepator. Si unii fac chiar manevre riscante.

Edited by danny_nt
Link to comment
Share on other sites

Legat de ulei, am intalnit pe cineva care avea un RR ce se auzea ca o drujba veritabila iar el pretindea ca face asa de la ultimul schimb de ulei, unde a pus Repsol... O fi sau nu asa, nu stiu, dar de ce sa risti cand Motul are review-uri mult mai bune, nu ?

 

Hornet PC34/36 merge perfect cu Repsol Moto Racing 10w40.

 

Faptul ca marketing-ul Motul este mai bine pus la punct nu inseamna ca e si o alegere mai buna. Personal am folosit 7100 si nu mi-a placut deloc (cred ca am mai zis de 100 de ori pe topic-ul asta). Motul 5100 nu am folosit inca, insa se pare ca voi afla cat de curand, moto e la o revizie si din ce uleiuri aveau disponibile doar 5100 mi s-a parut acceptabil pt restul sezonului.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:40

Cel repsol nu-l foloseste nimeni?

 

Dupa ce am utilizat mai multe brand-uri (Castrol, Motul, Repsol, Motorex etc) consider ca Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 4T 10w40.

Anul acesta insa nu m-am aprovizionat la timp si am fost nevoit sa aleg Motul 5100 din oferta celor de la service.

 

Motul 7100 si Motorex TopSpeed mi s-au parut cele mai aiurea pt Hornet PC34 din ce am folosit in trecut (cauta pe topic in urma, am descris problemele ce le-am avut cu fiecare in parte).

» Post actualizat in 31 May 2017 10:41

Pentru ca probabil se intampla mult mai rar. Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..dar cu releul de incarcare m-am chinuit o gramada. Si nici acu nu am probleme cu uleiul in antigel.

Iar la masina am schimbat deja 2 termofloturi.

 

Dar si cand se intampla..

Recomand tuturor cu PC34/36 sa isi schimbe o-ring-urile la termoflot cu prima vizita la service!

» Post actualizat in 31 May 2017 10:45

un program de identificare piese, gen sa imi caut codul OE si sa-mi comand piesa, stiti?

 

Honda Bike Parts

OEM Motor Parts

^ links

» Post actualizat in 31 May 2017 10:46

ar trebui sa-i schimb si cauciucul spate, aveti vreo idee de model cat de cat ok si la pret si la performante (cam exagerat spus dar ati inteles voi)?

 

Pe fata ce anvelopa ai? Model si DOT?

Daca e veche, ia in calcul sa schimbi setul complet.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:50

Multa lume nu stie de siteul asta,dar crede ma ca sunt genul de tip care rascoleste internetul in sus si in jos doar sa caute cea mai buna varianta(au cele mai ieftine preturi de pe piata din romania cu doturi din anul curent). Asa ca,pt anvelope iti recomand asta.

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Dealeri anvelope moto:

 

Anvelope Moto

Cauciucuri Moto

Pneuri Moto

 

Atentie la promotii, de regula DOT-ul este mai vechi decat anvelopele cu DOT pe anul curent, pret intreg.

 

Daca alegi Michelin Pilot Power, configuratia ideala e PP simplu pe fata si 2CT pe spate ;)

» Post actualizat in 31 May 2017 14:05

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power-2ct/

 

Sau pilot power simplu pe care le am si eu montate acum. Singura diferenta ar fi la pret si faptul ca 2CT au o margine mai moale,dar daca esti incepator nu cred ca o sa ai nevoie de ea chiar de la inceput.

 

Acum am observat ce ai scris. Realitatea este de fapt invers.

 

PP 2CT au pe centru un compus mai dur, iar pe laterale acelasi compus ca si PP simplu ;)

Edited by Vallach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...