Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

cum ti-ai dat seama?

 

bujia la cilindrul 4 era usor umeda fata de restul..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la mymoto sau motodiscount poti comanda codul de motomike:

https://www.motomike.eu/autonet/ro/search/775.80.72/in/all/article/584589

 

 

 

Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau :(((

 

https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o mica problema cu motorul din dotare.

In ultimul timp am observat ca la compresia furcii fata (cand franez sau cand ma duc incet pe durm mai denivelat, urc o bordura) simt ca si cum ar agata ceva, agata pt un moment si apoi totul e normal. Tin sa mentionez ca am servisat recent furca, si totul a fost ok din cate mi-au zis, doar ca dupa acea servisare a inceput sa se comporte cum descriu mai sus.

Ceva idei? Ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ești sigur ca e din furca? Simti cum agata pe interior? Nu prea ar avea ce sa agate la interior. Verifica etrierii sa fie montati bine, respectiv piulita de la jugul superior.

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu.

Mersi!

Edited by mdanielc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manualul de reparatie scrie ca pot sa fie rulmentii de vina, sa fie piulitele de la furci prea stranse, bent steering stem (asta nu stiu ce e), presiunea in pneu sau chiar pneul.

In afara de rulmenti, nu vad altceva plauzibil ce ar putea fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

 

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

 

Oh, am omis sa mentionez ca s-a verificat presiunea (2.3 / 2.5, anvelope Pirelli Rosso Corsa)

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Un bord de hornet 2003 are cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimabili colegi, de unde va cumparati consumabilele si alte piese pentru Hornet-urile din dotare ?

 

In toamna vreau sa ii fac o revizie generala si vreau sa ma apuc de achizitionat piese si consumabilele de pe acuma, sa nu aiba un impact major in buget toata revizia.

 

Stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unul mi le iau de la servici, cei cu care colaboram au si piese moto, deci eu m-am scos. Cred ca la orice magazin cu piese auto iti aduce si moto, cel mai bine sa mergi cu codurile de consumabile ca sa nu iti aduca alte prostii :))

Sunt in cautare de semnalizari acuma, as vrea tot ceva cu led ca ale mele parca mi se pare ca nu se vad deloc :))


» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

 

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

 

Salut, eu am parbrizul asta (Givi, nu Puig, dar cam aceeasi treaba) https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-a305-windscreen-honda-cb600f-599-hornet montat. E asa cum zici tu, in pozitie de mers normala o sa-ti devieze vantul in casca si ai sa-l simti mai puternic decat daca n-ai avea parbriz. Insa iti salveaza considerabil geaca de ganganii. Iar daca te apleci putin, dispare si vantul care vine direct in viziera, trece pe deasupra. Parbrizul il gasesti de cumparat si pe site-uri din Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de înălțimea pe care o ai, depinde de ce cască ai, de ce fel de geacă porți (guler înalt izolează mai bine), de cum îs reglate oglinzile, ghidonul, samd.

 

Asta cu parbrizul e complicată rău, dacă nu știi de ce ai nevoie înainte.

 

Vezi la cineva care are din același an/aceeași generație un Hornet, poate îți împrumută parbrizul pentru un test.

 

Mie mi s-a acrit de ele, aveam un zgomot în cască de mă termina și cu dopuri. Dacă ar fi fost mai înalt, altă treabă. Sau poate cu un deflector. Însă, și așa era ditamai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

 

In ce stare se prezinta capacul? E decent plasticul sau mai bine raman cu originalul meu sters si decolorat de soare si de ploi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau vb cu userul @doua.roti si iei capace oem sh in stare buna. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari, si-a montat cineva pe hornet conducte de frana metalice, individuale pt fiecare etrier ?

Daca da, ce feedback aveti? Cum a franat motoreta dupa conversie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu montasem asa, dar aveam si discurile, etrierii si pompa de frana de GSX-R. Nu e prea relevant să-ți spun ca frana Viespea de sarea vopseaua de pe ea si mie-mi ieseau ochii din cap. :P

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ..... tu ai avut viespe cu furca USD? sau normala?


» Post actualizat in 08 Aug 2017 12:36

a mea e cu furca normala, nu stiu ce upgrade as putea face la etrieri cu furca asta... poate de pe cbr 600f3 , f4 :-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viespea mea avea furca usd si tot ansamblul de frana de gixer. Nu merita investit in furca/franele de Viespe stock decat placute de frana bune si atat. Daca nu tragi de ea animalic nici macar furtunele de frana nu-și au rostul. Odata cu franele mai bune, vei simti limitarile grave pe parte de furca. Arcurile progresive fac prea putin, dar merita oarecum. Concluzia:baga banii in benzina mai bine si maxim placute bune de tot.

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vreau sa imi cumpar alarma la motor (hornet 2006), dar m-ar interesa cu un drum sa pun si pornire la telecomanda. Avand in vedere HISS-ul care trebuie sa detecteze cipul din cheie, credeti ca ar functiona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...