Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Baieti si la voi frana spate e asa slabuta?...adica eu chiar trebuie sa apas tare pe pedaua aia...asa e la toate?

Nu stiu ce asteptari ai dar frana pe spate nu te prea opreste :)) Ai sa inveti in timp sa folosesti mult mai mult frana fata ca aia cam e principala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti si la voi frana spate e asa slabuta?...adica eu chiar trebuie sa apas tare pe pedaua aia...asa e la toate?

 

Trebuie sa apesi putin mai tare, important e sa verifici daca este eficienta.

» Post actualizat in 04 Apr 2018 07:09

Nu stiu ce asteptari ai dar frana pe spate nu te prea opreste :)) Ai sa inveti in timp sa folosesti mult mai mult frana fata ca aia cam e principala.

 

Ambele frane sunt importante.

 

Eficienta franei pe fata este mult mai mare, insa ambele frane trebuie folosite corect pt a frana eficient cu moto.

Sunt destule informatii pe net despre cum sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele frane sunt importante.

 

Eficienta franei pe fata este mult mai mare, insa ambele frane trebuie folosite corect pt a frana eficient cu moto.

Sunt destule informatii pe net despre cum sa franezi.

Mda nu stiu ce a vrut sa zica cu apas tare pe pedala..eu nu apas tare pe pedala decat daca vreau sa blochez roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In cazul in care sunt detinatori pe aici de Honda Hornet CB600F model 2008, am nevoie de un sfat in legatura cu pozitia pasagerului. Daca pasagerul are o pozitie cat de cat confortabila la drum lung? Ma gandeam chiar la un upgrade la scaunul soferului si pasagerului . O sa testez si mai mult ca sigur o sa cumpar un model ca cel precizat, numai ca test la drum lung nu prea am cum sa fac de aceea va intreb. Acum sunt constient ca niciodata nu o sa fie acelasi confort ca pe un goldwing... Astept feedback-ul vostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@recaller

am pus spatar pe top case givi, se sta ca in fotoliu.

nu am reclamatii, doar zambete, zona de sa a pasagerului e mai moale . Grija la frana brusca, vine pasagerul peste tine. Franeaza usor si din timp

Ajuta si o plasa de aderenta !

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...aveti idee de unde as putea face rost de niste crash pad -uri si scarita fata stanga pt pc 41 ? ms

 

@Gangsterik intreaba pe fb pe Adyfikus Cluj Dezmembrari Moto. Poate ai noroc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...aveti idee de unde as putea face rost de niste crash pad -uri si scarita fata stanga pt pc 41 ? ms

 

Salutare,

 

am un set nou de crash pad-uri. Dai un semn daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Acum 2 ani am dus motocicleta la un mecanic "dastept" sa imi faca anumite lucrari periodice printre care si schimbul de ulei. Toate bune...anul trecut cand am vrut sa schimb uleiul am realizat ca nenea mecanicul mi.a stricat busonul de golire de la baia de ulei si mi.a facut el o "jmenareala" fara sa imi si spuna. nu prea am mai mers cu ea, iar anul acesta as vrea totusi sa o repar. Motocicleta : pc34

Ma gandeam sa schimb acel capac de la baia de ulei. Ce pareri mai aveti ?

post-82088-0-28339900-1523790447_thumb.jpg

Editat de geoane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce oligofren de mecanic. A strans ca boul pana a crapat filetul. Daca nu curge teoretic nu ai treaba daca a fost făcută bine sudura, desi din poza si sudorul a fost un Ray Charles. Decat sa stai cu morcovul la fiecare schimb de ulei, mai bine cauta o baie de ulei sh in stare perfecta si sanatate. Nu poate fi o avere.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si mie mi-a crapat busonul, am vrut sa o schimb dar cineva mi-a facut o sudura si nu a curs nimic. Acu daca nu curge e ok dar cum crezi. Am vb eu cu cineva din cluj avea baie de hornet pc36 la 120 de lei second. Daca vrei iti dau anuntul. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare:

Cam cati km ar trebui sa 'duca' discurile de frana fata ? Al meu Hornet din 2000 are pe ceas 56 mii (nu am de ude stii daca sunt reali), dintre care peste 30 mii facuti de mine. Motivul pentru care sunt curios ar fi ca deja discurile au ceva santuiri in ele. Ar trebui sa ma ingrijorez ? Frana inca este ok, placute schimbate la final de 2016. M-am uitat informativ si vad ca de nou 1 bucata disc costa vreo 900 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare:

 

Cam cati km ar trebui sa 'duca' discurile de frana fata ? Al meu Hornet din 2000 are pe ceas 56 mii (nu am de ude stii daca sunt reali), dintre care peste 30 mii facuti de mine. Motivul pentru care sunt curios ar fi ca deja discurile au ceva santuiri in ele. Ar trebui sa ma ingrijorez ? Frana inca este ok, placute schimbate la final de 2016. M-am uitat informativ si vad ca de nou 1 bucata disc costa vreo 900 lei...

Pai cred ca depinde de mai multi factori. Daca franezi foarte agresiv, daca folosesti placute care uzeaza mai tare discurile...etc(cele sinterizate mancau mai tare discurile?)

La mine de ex au ajuns in limita de service dupa 70-75k, le-am cumparat dar inca nu am ajuns sa le schimb.

Daca imi aduc aminte bine diferenta ar fi de la 4.5(noi) la 3.5 mm grosime (citez aproximativ din memorie) dar ca prima impresie poti vedea daca s-a format o buza pe marginea discului.

Oricum tot masuratoarea e sfanta..da ziceam asa daca n-ai micrometru.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca s-a format buza pe marginea discurilor. Amble sunt uzate in mode egal. Placutele folosite sunt brembo 07HO30SA. Au minim 10 mii km. Voi procura un micrometru si trece la masuratori. Cineva prin cluj care poate imprumuta asa ceva ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo 07HO30SA sunt sinterizate.

Eu am placute Ferodo tot sinter pentru ca au eficienta buna, dar iti uzeaza discurile mai repede decat placutele organice (acestea au eficienta mai scazuta).

 

Am tot zis ca imi masor si eu discurile cu micrometru, desi sunt constient ca sunt uzate si poate au si trecut de service limit.

 

Optiunile sunt:

- discuri noi -> much $$$

- discuri SH -> bataie de cap sa gasesti ceva in stare buna

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...