mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Omul este incepator. Ma indoiesc ca o sa cutreiere muntii cu prima motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Acum 1 oră, einstein1984 a spus: mergi vreo cateva ore in sarcina la 2500 d emetri sau mai sus cu motoreta carburata si o sa vezi de ce e mai buna injectia, nu 1à minute cat iti ia sa treci de varf. Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie. Acum 1 minut, Djenavar a spus: Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie. Am hornetelul de 5 ani, a pornit iarna, vara, fara nici o problema, de consum innafara cred ca 5-6 in Buc cred ca 10-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Am Hornet din 2005 pe carburator. Nu am avut prebleme cu carburator in cele 5 ani de cand ii la mine. (Am schimbat un singur simering de 10 lei la cutia de viteze). Am scos consum de 3,x litri dar si consum de aproape 10 litri pe 100 km, totul depinde de turatie si stil de condus (redline-ul de 13k e magic). Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult decat un reglaj de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Hello Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 49 minutes ago, Cristian Florin said: Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca Din cate stiu farul se poate regla daca slabesti putin suruburile laterale de prindere, il fixezi manual in pozitia dorita, iar apoi strangi suruburile la loc: Am aflat ieri care este cel mai mare dezavantaj al unei motociclete pe carburatie.. Sa zicem ca va aflati intr-un oras "civilizat" precum Cluj-Napoca, calci pragul unui service moto si primul lucru pe care ti-l zice mecanicul, chiar inainte sa apuci sa explici ce anume doresti, este: "Nu vreau sa mai aud de carburatoare, m-am saturat de gunoaie de motoare!" Sa fiti sanatosi oameni buni si va urez sa reparati "decat" H2R-uri si Panigale V4. ^ any similarity to actual persons or to actual firms is purely intentional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic. Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 1 oră în urmă, Cristian Florin a spus: Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic. Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Salutari, Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km. Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare. Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre. Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat. A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 19 hours ago, Psycho87 said: Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km Horneta ta e limitata la 70400 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 16, 2019 Share Postat Septembrie 16, 2019 Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa? PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Acum 17 ore, Vallach a spus: Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa? PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 20, 2019 Share Postat Septembrie 20, 2019 Amortizor spate cu reglaj compresie/rebound/preload de la care model se potriveste pt. PC36 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 5, 2019 Share Postat Octombrie 5, 2019 Salut, a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 6 ore, adrianm a spus: Salut, a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Ma chinuie si pe mine talentul sa schimb becurile la al meu Hornetel dar nu stiu ce sa pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 6 ore, Cristian C. a spus: Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina. Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine nu mă încântă lumina aia de 6000k. Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 10 minute, adrianm a spus: Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda : ) Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 36 minute, Cristian C. a spus: Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon. Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui. Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute. În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are). Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Salut, Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi. Sa mai lovit cineva de aceasta problema ? Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41 Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos ) Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura ) Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi. Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge ) Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort. Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort. Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul. Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea. Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil. va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 12 ore, benilika a spus: Salut, Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi. Sa mai lovit cineva de aceasta problema ? Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41 Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos ) Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura ) Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi. Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge ) Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort. Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort. Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul. Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea. Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?) Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 AZi am desfăcut din nou tot bordul ...Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )Firul nu este întrerupt l-am verificat Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...Am făcut și poze și totul arata cam așa ...Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru? Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. Acu' dacă nu mai merge turometrul fix după ce ai umblat și tu în bord eu aș paria că nu s-a dus nici un ecu ci buba e - unde altundeva decât - în bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 31 minute, john17 a spus: Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.