NVS Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou. cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire??? zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 cu crash pad-urile ma ajuta cineva, aveti vreo idee ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) mi-am luat niste crash paduri de la Baracuda ....un surub ii mai lung decat celalalt si de asemenea un distantor ..... surubul lung + distantorul lung se pun pe o parte ? (adica pe o parte este mai lung crash padul ?) Salut , am avut si eu un tip de crash pad care era asa , pe o parte mai lung , numai ca nu mai stiu care parte a fost , iar surubul lung+distantatorul lung se pun impreuna. Cel mai bine poti sa-ti dai seama pe care parte vine daca il montezi si impreuna inca cu cineva lasati usor motorul intr-o parte , important este ca prima piesa care atinge pamantul sa fie crash-padul. Editat Aprilie 14, 2009 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou. cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire??? zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK. Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal). Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara. Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. Editat Aprilie 14, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal). Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara. Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. Inainte de iridium am avut normale si pornea fara probleme, chiar asta iarna cand o mai porneam o lua din prima. Acum de cand am pus iridium aproape si cand e calda nu o pot pornii fara soc. Mi-am pus si eu in plan sa curat carburatoarele si sa le sincronizez in curand, dar nu cred ca e musai de acolo. Eu o sa trec din nou pe normale, in weekend probabil le schimb si iti zic daca mai face asa. Ce imi pare rau este ca la iridium, cum zici si tu, urca usor in ture si trage mai bine. Dupa ce sincronizez trec iar la iridium, dar pana atunci nu vreau sa o inec cine stie pe unde si apoi sa stau sa dau telefoane sau sa schimb bujii in cine stie ce parcare. Repsolul mi-am propus sa-l schimb la maxim 5000 de km, depinde cum se comporta. Motul de era il tineam pana la maxim 7000 km. La Bucuresti ieri a fost frig si vant puternic, iar azi a plouat mai toata ziua, nici nu am iesit din casa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 nu e bine sa mergi cu el atata 7-8000km! pana in 6000! k in atata timp se termina aditivii din ulei si asta ori ca ii repsol ori ca ii motul! eu am 10w50 acuma in ea pentru temperaturile care urmeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 mi-am luat niste crash paduri de la Baracuda ....un surub ii mai lung decat celalalt si de asemenea un distantor ..... surubul lung + distantorul lung se pun pe o parte ? (adica pe o parte este mai lung crash padul ?) si eu tot crash pad-uri de la barracuda am, in cazul in care nu ai rezolvat pb, surubul mai lung + distantatorul vin pe partea stanga. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 nu e bine sa mergi cu el atata 7-8000km! pana in 6000! k in atata timp se termina aditivii din ulei si asta ori ca ii repsol ori ca ii motul! eu am 10w50 acuma in ea pentru temperaturile care urmeaza! corect treaba cu kilometrii multi.eu acuma am bagat ulei racing 10w-50 Bardhal racing full sintetic si se simte diferenta la cutia de viteza,enorma!!!parca am unt in cutie asa fin schimba vitezele si nu mai am tremurici in motor sus in ture... ...si bineinteles ca il dau jos uleiu la maxim 5000km sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 A schimbat cineva de curand rulmentii de la roata fata ? De unde pot cumpara ? Preturi ? Am luat o mare teapa astazi .Am cumparat de la Badi rulmenti SKF 6004 (acesta era codul marcat pe cei originali) si cand sa i montez am constatat cu stupoare ca intra pe ax dar sunt prea mici in diametru Cei originali am inteles ca sunt 40 euro bucata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 nu e bine sa mergi cu el atata 7-8000km! pana in 6000! k in atata timp se termina aditivii din ulei si asta ori ca ii repsol ori ca ii motul! Pe de te bazezi cand spui asta? Dupa cum spune tabelu de temperaturi, 10w40 resita pana la peste 40 grade temperatura ambientului. Nu planuiesc sa rulez in temperraturi mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Pe de te bazezi cand spui asta? Dupa cum spune tabelu de temperaturi, 10w40 resita pana la peste 40 grade temperatura ambientului. Nu planuiesc sa rulez in temperraturi mai mari. rezista, dar ti-ai pus intrebarea si pentru cat timp rezista? raspunsul se afla in cartea motocicletei, probabil ca 5000 de km ca la multe altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 rezista, dar ti-ai pus intrebarea si pentru cat timp rezista? raspunsul se afla in cartea motocicletei, probabil ca 5000 de km ca la multe altele Da, in cartea tehnica se afla raspunsul. 12000 km sau o data pe an. Si e vorba de orice ulei 10w40. Sa nu mai zicem ca sinteticul de azi rezista mult mai mult decat uleiul mineral din 2000 cand s-a scris cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 salut pana la urma mi-am luat 4 litri de ulei motul 7100 10w40 cu 220 ron 100%sintetic cu ester imi voi lua placute de frana sbs street excel 627 fata 657 spate(127 ron) cele de fata nu am gasit in mures sper sa aduca pana le termin pe cele care le am acum. filtru de aer hiflo filtro hfa 1602 - 53 ron sper ca mi-au dat bine pretu. semering furca 55 ron ulei de furca 10w motul undeva la 60 ron / litru filtru de ulei hiflofiltro hf 303 pret - ??? mai ramane cauciucu fata sport si kit de lant DID si am sa fiu nin regula ce ziceti de preturi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Da, in cartea tehnica se afla raspunsul. 12000 km sau o data pe an. Si e vorba de orice ulei 10w40. Sa nu mai zicem ca sinteticul de azi rezista mult mai mult decat uleiul mineral din 2000 cand s-a scris cartea. Sunt de acord cu tine(nu pot sa contrazic manualul ),cred ca prea se exagereaza cu schimbatul uleiului .Vazusem mai inaite un alt post al tau despre tipul de ulei si am fost la fel de acord.Daca cartea zice 12000si il schimbi la 7000-8000 eu cred ca e maximul de siguranta pt motor.Sigur ,depinde de marca ,dar nu prea mult .Nu am auzit pe nimeni cu hornet sau cbr sa planga ca ia "crapat" motorul de la ulei prost ,iar unii au peste 100 000km.Sunt de acord sa-l protejez,dar nu schimb uleiul cand ung lantul.Poate atunci cand o sa alerg la motogp,dar atunci nu-am s-o mai fac eu. :laugh Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Da, in cartea tehnica se afla raspunsul. 12000 km sau o data pe an. Si e vorba de orice ulei 10w40. Sa nu mai zicem ca sinteticul de azi rezista mult mai mult decat uleiul mineral din 2000 cand s-a scris cartea. parerea profesionistilor e ca nu e e bine sa tii uleiul mai mult de 5-6 mii dub nici forma.ulei sintetic era si in 2000,si in 1990 si probabil mult mai devreme.iar sa tinem cont ca mobrele noastre,majoritatea,sunt vechi deja,au o varsta.si cu varsta le trebuie consumabile mai bune si schimbate mai des sa dea randament si sa tina mai mult...nu? sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 parerea profesionistilor e ca nu e e bine sa tii uleiul mai mult de 5-6 mii dub nici forma.ulei sintetic era si in 2000,si in 1990 si probabil mult mai devreme.iar sa tinem cont ca mobrele noastre,majoritatea,sunt vechi deja,au o varsta.si cu varsta le trebuie consumabile mai bune si schimbate mai des sa dea randament si sa tina mai mult...nu? sanatate numai bine Ai de gand sa o tii asa mult ? Sunt si modele mai noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 salutpana la urma mi-am luat 4 litri de ulei motul 7100 10w40 cu 220 ron 100%sintetic cu ester imi voi lua placute de frana sbs street excel 627 fata 657 spate(127 ron) cele de fata nu am gasit in mures sper sa aduca pana le termin pe cele care le am acum. filtru de aer hiflo filtro hfa 1602 - 53 ron sper ca mi-au dat bine pretu. semering furca 55 ron ulei de furca 10w motul undeva la 60 ron / litru filtru de ulei hiflofiltro hf 303 pret - ??? mai ramane cauciucu fata sport si kit de lant DID si am sa fiu nin regula ce ziceti de preturi??? Filtru de aer e destul de ieftin. Al meu a fost 70 de lei..ceva firma fantoma. Uleiu MOtul asa e peste tot aproape, 220 lei. Dupa ce iti cumperi placute pe fatza, SBS, sa ne spui ce impresie ai fata de cel pe care le ai acuma. Vad ca vrei sa bagi bani grei in motor. Merita Sunt de acord cu tine(nu pot sa contrazic manualul ),cred ca prea se exagereaza cu schimbatul uleiului .Vazusem mai inaite un alt post al tau despre tipul de ulei si am fost la fel de acord.Daca cartea zice 12000si il schimbi la 7000-8000 eu cred ca e maximul de siguranta pt motor.Sigur ,depinde de marca ,dar nu prea mult .Nu am auzit pe nimeni cu hornet sau cbr sa planga ca ia "crapat" motorul de la ulei prost ,iar unii au peste 100 000km.Sunt de acord sa-l protejez,dar nu schimb uleiul cand ung lantul.Poate atunci cand o sa alerg la motogp,dar atunci nu-am s-o mai fac eu.Asfalt uscat! Intr-adevar, sunt multe motociclete la care manualul le zice sa se schimbe uleiul la 6000 de km...la ceva Honda, zicea unu pe un topic, nu mai stiu ce model. Is curios la Hornet, cand e in garantie, in afara de primul si al doilea schimb, care se face la 6000 km, la cati km sau la ce intervale de timp iti face restul schimburilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salut , spuneti-mi si mie va rog cei care ati schimbat ulei in furca ce ulei ati bagat , ce schimbare se simte, si care e procedeul de schimbare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Pe de te bazezi cand spui asta? Dupa cum spune tabelu de temperaturi, 10w40 resita pana la peste 40 grade temperatura ambientului. Nu planuiesc sa rulez in temperraturi mai mari. 10w50 il protejeaza si mai bine la temperaturi mari! se schimba uleiul la 5000 pentru ca in atatia kilometrii se distrug aditivii din ulei! anumite resturi din benzina ajung in baia de ulei si impreuna cu condensul care se formeaza la pornire formeaza tot felul de substante corozive pe care aditivii le neutralizeaza si apoi scapa de tot de ele cand trec prin filtrul de ulei! daca nu mai sunt aditivi in ulei atunci motorul va imbatranii foarte repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Is curios la Hornet, cand e in garantie, in afara de primul si al doilea schimb, care se face la 6000 km, la cati km sau la ce intervale de timp iti face restul schimburilor. poate sa ne spuna cineva care l-a luat de nou si a facut schimbul la reprezentanta, ce au recomandat aia. sau cine are un motor mai nout adus de afara si cu carte de service, scrie acolo la cat s-au facut schimburile de consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 10w50 il protejeaza si mai bine la temperaturi mari! se schimba uleiul la 5000 pentru ca in atatia kilometrii se distrug aditivii din ulei! anumite resturi din benzina ajung in baia de ulei si impreuna cu condensul care se formeaza la pornire formeaza tot felul de substante corozive pe care aditivii le neutralizeaza si apoi scapa de tot de ele cand trec prin filtrul de ulei! daca nu mai sunt aditivi in ulei atunci motorul va imbatranii foarte repede! Cu cat e mai mare diferenta intre prima cifra - 10w si a doua - 40 (in cazul 10w40), cu atat sunt mai multi aditivi in ule. Cu cat uleiul rezista la diferenta mai mari de temperatura cu atat el contine aditivi mai multi, si, deci, lubrefiant mai putin. Adica un 20w40 are mult mai putini aditivi decat un 10w50, protejand mai bine, insa intr-o plaja mai mica la temperaturi. Asa ca e normal ca 10w50 sa se duca mai repede ca si 10w40. Eu chiar ma gandesc sa pun 15w40, sau 20w40, pt ca 20w40 de ex, e bun pana la 0 grade temperatura ambientlui (adica mai jos nu). Nu circul sub 7-8 grade afara niciodata. Motorul il tin in garaj, unde sunt iarna 10 grade, asa ca nu ar fi bai la pornit. Oricum, manualul imi da un tabel de temperaturi si vascozitati care le pot folosi, 10w40 nefiind batut in cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Cu cat e mai mare diferenta intre prima cifra - 10w si a doua - 40 (in cazul 10w40), cu atat sunt mai multi aditivi in ule. Cu cat uleiul rezista la diferenta mai mari de temperatura cu atat el contine aditivi mai multi, si, deci, lubrefiant mai putin. Adica un 20w40 are mult mai putini aditivi decat un 10w50, protejand mai bine, insa intr-o plaja mai mica la temperaturi. Asa ca e normal ca 10w50 sa se duca mai repede ca si 10w40.Eu chiar ma gandesc sa pun 15w40, sau 20w40, pt ca 20w40 de ex, e bun pana la 0 grade temperatura ambientlui (adica mai jos nu). Nu circul sub 7-8 grade afara niciodata. Motorul il tin in garaj, unde sunt iarna 10 grade, asa ca nu ar fi bai la pornit. Oricum, manualul imi da un tabel de temperaturi si vascozitati care le pot folosi, 10w40 nefiind batut in cuie. daca tie iti place sa experimentezi..treaba ta! cand vinde vorba de ulei nu fac economii;daca vrei sa schimbi la 8000km uleiul si sa bagi ulei de tractor ia-ti ceva chopper cu 6000rpm in bord ca dieselu si nu mai ai treaba! cum iti explici tu ca ar putea sa mearga motorul asta cu asemenea plaja de turatie si sa schimbi la 8000km sau o data pe an? ceva nu zici bine cred io! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 daca tie iti place sa experimentezi..treaba ta! cand vinde vorba de ulei nu fac economii;daca vrei sa schimbi la 8000km uleiul si sa bagi ulei de tractor ia-ti ceva chopper cu 6000rpm in bord ca dieselu si nu mai ai treaba! cum iti explici tu ca ar putea sa mearga motorul asta cu asemenea plaja de turatie si sa schimbi la 8000km sau o data pe an? ceva nu zici bine cred io! asa zic si eu......nu are rost de facut economii cand vine vorba de ulei.ca suntem prea saraci ca sa ne cumparam chestii ieftine.si facand economie la ulei,parerea mea,ajungi sa bagi bani in timp in alte cele care se vor duce din cauza uleiului mai slab.am vb si eu cu mai multa lume,nu doar cu cei care vand ulei si care implicit incearca sa isi vanda cel mai scump produs,si marea majoritate nu tin uleiul in motor mai mult de 6000km.poa` sa fie uleiul lui peste ca tot nu isi mentine proprietatile cat zice nu stiu ce carte sau manual.manualu de hornet zice la 12000km sau un an...dar is tare curios daca faci treaba asta sa zic 3 ani....oare cam cum se duce motoru?io zic ca se uzeaza fffff mult si se va simti peste tot lipsa unui ulei de calitate schimbat mai repede. sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 in manual ,nu scrie ca trebuie sa circuli in praful din Romania in Italia,uleiul se schimba o singura data pe an,la revizia de primavara .dar aia nu fac 12 mii in anul ala ,nu au praful de aici,si uleiul are o alta calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 in manual ,nu scrie ca trebuie sa circuli in praful din Romania in Italia,uleiul se schimba o singura data pe an,la revizia de primavara .dar aia nu fac 12 mii in anul ala ,nu au praful de aici,si uleiul are o alta calitate In Italia multi si-au luat hornet ca e manevrabila in oras si fac naveta la munca cu ea . Asta cam 10 luni pe an.Si in weekend ies la plimbare tot cu motorul...deci fac destui de multi km . Acum e relativ cu aceasta calitate in plus a uleiului.Eu parca nu cred. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.