cristigh Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 uite aici "Honda a lansat noul CB 300R (viitorul Hornet 250 in Europa), deocamdata doar in Brazilia...." /index.php?showtopic=372493 pe la noi nu se gasesc horneturi de 250? ma gandesc ca daca baga astia A2 de la 18ani ar fi un motor destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salutare hornetisti-lor ma ajuta si pe mine careva cu un manual pt hornet 600 an 2000 ???mersik -berea an pus-o la rece deja.............................. Il am pe stick.....da-mi un PM si rezolvam cumva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) @nux: pusashi bre scaritza? @all: unde drq ji l ke ora e intalnirea, sa vada okiu ceilaNtzi bondari? Dap,multzam fain, m-ai scutit de 2 saptamani de asteptat dupa scaritza. Intalinirea e la 8 in fatza Casei Poporului, in Piatza Constitutiei. M-ai am cateva ramasitze minore dupa aventura de saptamana trecuta ... - pedala de frana care trebuie sa o indrept si inca nu am resuit dupa ce am indoit 2 surubelnite incercand - oglinda nu mai reusesc sa o fixez in pozitia care trebuie ... ca sa ramana fixata trebuie sa o invart mult in fatza si nu mai vad in ea ...tre sa ma documentez sa vad cum se poate regla. -mai nou merg fara viziera care s-a rupt in timpul cascadoriei mele... Editat Iunie 10, 2009 de nuxu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Dap,multzam fain, m-ai scutit de 2 saptamani de asteptat dupa scaritza. Intalinirea e la 8 in fatza Casei Poporului, in Piatza Constitutiei. M-ai am cateva ramasitze minore dupa aventura de saptamana trecuta ... - pedala de frana care trebuie sa o indrept si inca nu am resuit dupa ce am indoit 2 surubelnite incercand - oglinda nu mai reusesc sa o fixez in pozitia care trebuie ... ca sa ramana fixata trebuie sa o invart mult in fatza si nu mai vad in ea ...tre sa ma documentez sa vad cum se poate regla. -mai nou merg fara viziera care s-a rupt in timpul cascadoriei mele... Pedala de frana da-o jos si cu ceva ciocan de plastic indreapt-o (asa am facut si eu cu schimbatorul de viteze si de 1 an nu are nimic). De obicei astea (manetele si pedalele) se inlocuiesc, pt ca daca le indrepti, risti sa se rupa cand nu te astepti. Cum frana spate nu e dezastru daca te lasa indrum, ai putea incerca sa o indrepti, dar sa iti iasa perfect dreapta, ca sa fie mai rezistenta. Oglinda are 2 piulite care trebuie sa le desfaci, apoi fixezi oglinda in pozitia dorita si strangi piulitele la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mi s-a rupt cablul de la ambreiaj! cine stie daca la hornet 600 2002 se potriveste cablu de ambreiaj de la un 600rr( asta este singurul pe stoc) ????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ti s-a rupt in mers? Cum s-a intamplat? Cablurile mai trebuie unse din cand in cand. Numai daca gasesti lungimea ambelor cabluri in manuale iti poti da seama fara sa cumperi. Cei care iti vand cablul, nu il si monteaza? Atunci ar putea vedea ei daca se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mi s-a rupt cablul de la ambreiaj! cine stie daca la hornet 600 2002 se potriveste cablu de ambreiaj de la un 600rr( asta este singurul pe stoc) ????????? Nu stiu daca de la RR merg dar de la CBR 600 F sigur, asa am eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Chiar nu mai are nimeni o scarita de vanzare ? Fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 maine vin sa ma alatur si eu stupului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Dap,multzam fain, m-ai scutit de 2 saptamani de asteptat dupa scaritza. Intalinirea e la 8 in fatza Casei Poporului, in Piatza Constitutiei. M-ai am cateva ramasitze minore dupa aventura de saptamana trecuta ... - pedala de frana care trebuie sa o indrept si inca nu am resuit dupa ce am indoit 2 surubelnite incercand - oglinda nu mai reusesc sa o fixez in pozitia care trebuie ... ca sa ramana fixata trebuie sa o invart mult in fatza si nu mai vad in ea ...tre sa ma documentez sa vad cum se poate regla. -mai nou merg fara viziera care s-a rupt in timpul cascadoriei mele... man mai bine lasa pedala aia asa decat sa se rupa..eu asa merg cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Pentru cei interesati se pune la vanzare Honda Hornet CB 600F, 2003 (model 2004), 26500 km, cumparata anul trecut din Italia. Motivul real pt care o vand este faptul ca mi-am vazut unul dintre prieteni impreuna cu iubita lui, intinsi pe jos weekendul trecut, cu motorul facut varza. Este un sport frumos dar mult prea riscant pt Romania. Motocicleta arata foarte bine, intretinuta de un singur mecanic, a mancat numai Motul si are consumabilele noi. Cauciucuri Pireli Diablo 2009, cu uzura foarte mica (2000 km). Este de asemenea dotata cu diverse componente aftermarket. Pot oferi mai multe detalii la tel 0728 20 48 48. Pretul este 3500 usor negociabil. Cei interesati pot lasa o adresa de mail si va trimit poze. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 am pus de 600rr si s-a potrivit la limita la lungime! mi s-a rupt in mers si pe urma m-am oprit sa vad ce s-a intamplat ca era noapte; pe urma am pornit iar motorul si l-am impins un pic si am pocnit-o in a1a si am mers asa vreo 5 km pe urma am incercat la dif turatii sa o bag in a2a dar nu a mers...intr-un final la 3500 rpm cand am impins f putin de schimbator a sarit usor si intr-a 2a! e cel mai nasol lucru care mi s-a intamplat cu hornetul! ieri daca tot am fo la mecanic am schimbat si uleiul ca era trecut de 5800km (era intr-o stare....negru ars tot...era ulei repsol 10w50 de 80 lei litru)! mathe pe cand ar tre sa soseasca chestia pt ca o sa fiu plecat vreo 2 zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Vezi daca nu ai invatat sa schimbi fara ambreiaj. Acuma serios, ridici de schimbator exact cand lasi acceleratia (si la Dacie a functionat, care stiti ce cutie de viteze are). Cand schimbi in treapta mai mica e mai greu un pic, dar si acolo merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Vezi daca nu ai invatat sa schimbi fara ambreiaj. Acuma serios, ridici de schimbator exact cand lasi acceleratia (si la Dacie a functionat, care stiti ce cutie de viteze are). Cand schimbi in treapta mai mica e mai greu un pic, dar si acolo merge. se poate si fara ambreiaj...oh doamne....de cate ori mi-a fost lene sa duc mana la ambreiaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 merge fara ambreiaj...dar nu la plecare de pe loc...si nu din 1 in 2! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 La plecare de pe loc nu stiu, o sa incerc, dar dintr-a 1-a intr-a 2-a merge, doar sa actionezi schimbatorul mai ferm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 man mai bine lasa pedala aia asa decat sa se rupa..eu asa merg cu ea.. Sper ca nu o sa se rupa ...daca se rupe asta e , iau alta macar stiu o treaba. Pedala de frana da-o jos si cu ceva ciocan de plastic indreapt-o (asa am facut si eu cu schimbatorul de viteze si de 1 an nu are nimic). De obicei astea (manetele si pedalele) se inlocuiesc, pt ca daca le indrepti, risti sa se rupa cand nu te astepti. Cum frana spate nu e dezastru daca te lasa indrum, ai putea incerca sa o indrepti, dar sa iti iasa perfect dreapta, ca sa fie mai rezistenta. Oglinda are 2 piulite care trebuie sa le desfaci, apoi fixezi oglinda in pozitia dorita si strangi piulitele la loc. Cred ca faza cu pedala o sa o fac w/e asta... dar la oglinda am incercat dar nu ii dau de cap... poate ma lamureste si pe mine cineva diseara.... care e program-ul? P. Constitutiei 8-8:20 si apoi Bikers Otopeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 cum se schimba in jos? nu am inca hornet dar e acelasi principiu. in sus schimb fara probleme dar cand schimb in jos ma da in bot, e ok asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 intalnirea de diseara de la casa poporului incepe la ora 8 si stam pana pe la 9 k sa se stranga toti sa nu mai ramana pe acolo intarziatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 La plecare de pe loc nu stiu, o sa incerc, dar dintr-a 1-a intr-a 2-a merge, doar sa actionezi schimbatorul mai ferm. la plecarea de pe loc o lasi pe zero, impingi mobra, ori stand pe ea, ori pe langa ea si apoi te arunci, dupa care in mers schimbi, altfel nu vad alta posibilitate de a pleca de pe loc. ambreajul mai merge actionat si cu piciorul, cu varful impingi in parghia de care este prins cablul de ambreaj, mai greu, dar merge. nu am incercat si nici nu vreau, spun doar din pataniile altora. mai rau este in oras cand ai intersectii si semafoare, la drum in afara orasului te mai descurci... cum se schimba in jos?nu am inca hornet dar e acelasi principiu. in sus schimb fara probleme dar cand schimb in jos ma da in bot, e ok asa? schimbul pentru inferioara se face la turatie mica, ca sa nu ai frana de motor puternica, sa nu te dea in bot. intalnirea de diseara de la casa poporului incepe la ora 8 si stam pana pe la 9 k sa se stranga toti sa nu mai ramana pe acolo intarziatii asa facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Sper ca nu o sa se rupa ...daca se rupe asta e , iau alta macar stiu o treaba. Cred ca faza cu pedala o sa o fac w/e asta... Si pe mine m-au sfatuit baietii sa incerc sa o indrept la cald...mai bine ai incerca si tu la fel...schimbatorul a mers indreptat la rece ca era putin mai moale...dar pedala de frana nu pare...ar merge incalzita si pe aragaz. Editat Iunie 11, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 M-ai am cateva ramasitze minore dupa aventura de saptamana trecuta ...- pedala de frana care trebuie sa o indrept si inca nu am resuit dupa ce am indoit 2 surubelnite incercand - oglinda nu mai reusesc sa o fixez in pozitia care trebuie ... ca sa ramana fixata trebuie sa o invart mult in fatza si nu mai vad in ea ...tre sa ma documentez sa vad cum se poate regla. -mai nou merg fara viziera care s-a rupt in timpul cascadoriei mele... @pedala: presupun ca levierul cilindric este indoit catre corpul pedalei. Adica bucata pe care de fapt apesi cu piciorul. Fara sa demontezi pedala, poti baga in corpul cilindrului (care e gol la interior) spre exemplu capatul de la un patent, sau orice piesa metalica ce intra acolo si-ti da un brat de parghie suficient. Apoi o aduci inapoi la pozitia dorita. Fireste va ramane o bucata lipsa unde s-a comprimat materialul. Se poate umple prin sudura, insa pe termen lung (o a 2-a tranta) nu va tine, dar poti sa-ti faci treaba in felul asta. Miscarea n-o fa brusc sa nu se rupa @oglinda: pp ca e tot cea de pe dreapta. Ridici cauciucul protector in sus. Asta este pus peste corpul metalic al lichidului de frana. Acolo o sa vezi 2 piulite. Cea de jos este de fapt un surub-piulita ce intra in corpul lichidului de frana. Cea de sus e o contrapiulita ce sta pe bratul oglinzii, brat care intra practic in prima piesa ce e fixata in corpul metalic al lich. de frana. Iti trebuie 2 chei (nu mai stiu exact valoarea 10 sau 12 parca) si rezolvi pb in 5 minute. Ia diseara un set de chei cu tn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 merge fara ambreiaj...dar nu la plecare de pe loc...si nu din 1 in 2! eu folosesc ambreiajul doar la plecarea de pe loc si cateodata la vreo frana de motor mai lunga in rest fara : in sus inchid gazu schimb(urc) ; in jos in timp ce franez schimb si nu prea conteaza asa mult turatia dar cu cat e mai mica cu atat e mai lina frana de motor intalnirea de diseara de la casa poporului incepe la ora 8 si stam pana pe la 9 k sa se stranga toti sa nu mai ramana pe acolo intarziatii super daca stati de la 20:00 pana la 21:00 vin si eu diseara dar nu pot ajunge si in bikers.... next time cum se schimba in jos?nu am inca hornet dar e acelasi principiu. in sus schimb fara probleme dar cand schimb in jos ma da in bot, e ok asa? este identic principiul , cutia de viteze nu are sincroane ca la masina deci intra mai usor ca la o dacie ( la dacia veche trebuia sa mai dau cate un sprit sa nimeresc turatia sa nu o carai )iar daca da in bot incearca sa schimbi la ture din ce in ce mai joase pana aproape de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @pedala: presupun ca levierul cilindric este indoit catre corpul pedalei. Adica bucata pe care de fapt apesi cu piciorul. Fara sa demontezi pedala, poti baga in corpul cilindrului (care e gol la interior) spre exemplu capatul de la un patent, sau orice piesa metalica ce intra acolo si-ti da un brat de parghie suficient. Apoi o aduci inapoi la pozitia dorita. Fireste va ramane o bucata lipsa unde s-a comprimat materialul. Se poate umple prin sudura, insa pe termen lung (o a 2-a tranta) nu va tine, dar poti sa-ti faci treaba in felul asta. Miscarea n-o fa brusc sa nu se rupa @oglinda: pp ca e tot cea de pe dreapta. Ridici cauciucul protector in sus. Asta este pus peste corpul metalic al lichidului de frana. Acolo o sa vezi 2 piulite. Cea de jos este de fapt un surub-piulita ce intra in corpul lichidului de frana. Cea de sus e o contrapiulita ce sta pe bratul oglinzii, brat care intra practic in prima piesa ce e fixata in corpul metalic al lich. de frana. Iti trebuie 2 chei (nu mai stiu exact valoarea 10 sau 12 parca) si rezolvi pb in 5 minute. Ia diseara un set de chei cu tn. OK, ...eu o sa ajung pe la 8:30 ca tre sa ajung pana acasa inainte.... Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 super daca stati de la 20:00 pana la 21:00 vin si eu diseara dar nu pot ajunge si in bikers.... next time Eu nu o sa vin in seara asta dragii mei viespari, am tras o tranta cu viespea pe la charles de gaulle si inca scot pietricele din piele, asa ca ne vedem sapt viitoare;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.