betzigash Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain.Asfalt uscat. Salut costa 200 lei , si am gata Inca nu am ajuns sa strang suruburi, fiind pe drumuri. Poate in WE. Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. chiar ma gandeam ca poate ar arata mai beton albastra ca si o continuare la rezervor! ) mi-ai luat-o inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Am uitat sa va intreb azi la intalnire, pls: bateria la hornet e pe gel sau lichid? De care vrei tu si de care gasesti la dimensiunile alea. Dar cred ca pe gel e cea mai des intalnita pe Horneturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. chiar ma gandeam ca poate ar arata mai beton albastra ca si o continuare la rezervor! ) mi-ai luat-o inainte! o sa-l rugam pe el sa puna poza cand e montat sa vedem cum arata. Tommy ai montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta am patit eu asa de la benzina insuficienta, de verificat robinetul de benzina, are o membrana acolo, mai trebuie verificata din cand in cand. curatat asa zisul filtru de benzina din interiorul rezervorului si daca a dat destule rateuri, s-a oprit de mai multe ori, ar trebuii schimbate si bujiile, sau curatate, depinde cat de vechi sunt. eu acolo am umblat prima data si problema s-a rezolvat. iar legat de neutral, se intampla mai des la motorul de hornet/cbr, ca doar este acelasi. senzorul de neutral fiind foarte murdar nu mai functioneaza corect. trebuie curatat. aici nu am umblat inca deoarece nu am reusit sa scot senzorul respectiv cu o tubulara sau vreo alta cheie normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 o sa-l rugam pe el sa puna poza cand e montat sa vedem cum arata. Tommy ai montat? am montat si imi place f mult cum arata! e mai masiv motorul privit din fata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 gata......m-am hotarat, vreau un hornet La ce ar trebui sa fiu atent cand o sa-l cumpar dpdv tehnic? De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula. Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare! Este cineva interesat de o excursie de doua zile sambata si duminca asta? Mai multe detalii aici. Va atasez trei poze facute la intalnirea de aseara... nu stiu cum i-am prins, dar toti sunt cu spatele in aceste poze . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalingheonea Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula.Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare" Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn. Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn. Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului... Daca ai un mecanic, banuiesc ca stie sa verifice o motocicleta si ce e scris in ghidul ala, ii sunt notiuni cunoscute. Sa-l iei cu tine la achizitionarea Hornetului. Te asteptam cu primele impresii despre..., ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 am montat si imi place f mult cum arata! e mai masiv motorul privit din fata ! daca ai timp fa-i poza sa vedem cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanted2090 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta exact aceleasi simtome le-am avut si eu la a mea, mai mult de 8mii d ture nu mergea, iar ca sa ajunga aici trebuia sa-i dau incet, nu sa bag mana in gas pentru ca altfel dadea in nas .pana la urma am rezolvat, dar nu inainte sa schimb vreo 2 randuri de bujii si sa-i fac si carburatia, problema fiind de la filtrul de aer, era plin de praf. take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolas Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Salutare dragi Hornetisti.... detin si eu o asemenea motoreta de circa un an de zile, o Honda Hornet S din 2000, pot zice ca am fost multumita de ea pana acum, adica nu am avut nici un fel de problema cu ea... pana acum 2 saptamani, cand ce sa vezi... necaz, probleme la cutia de viteze. Sa ma fac inteles: in treapta a II-a daca ma dau mai tare la ea... im scapa si imi sare in treapta a III-a sau pe liber...in rest toate vitezele sunt ok... ce poate sa aiba?!?! apelez la bunatatea dumneavoastra domnilor... si astept... un sfat, o idee, o vorba buna.... va multumesc, o zi minunata in continuare si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Si eu am patit sa imi intre greu la liber, mai ales dintr-a 1-a. Era slabit cablul de ambreiaj....maneta avea joc de vreo 2-3 cm..... Am intins cablul sa aiba maneta joc de doar 1 cm si gata...s-a rezolvat problema. Faza e ca ar trebui schimbat cablul sa nu se rupa cand mi-a fi lumea mai draga. Asa fa si tu...verifica jocul manetei (free play) sa fie de 1 cm...apoi vezi daca s-a rezolvat problema. Daca da, ar fi timpul sa schimbi si tu cablul de ambreiaj, ca da semne de batranete. Sper sa fie de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela. care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece? La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz. Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Asa si la mine.....chiar cu socul tras, daca nu ii sau putin gaz, nu porneste (dimineata doar), decat mai greu. Dar de ceva vreme, fac altfel: - dimineata, fara socul tras si fara acceleratie, porneste la sfert de buton. Insa dupa 2-3 sec da sa moara (c doar e rece motorul).....insa eu nu il las sa apuce sa moara ca ii si trag socul....atunci face pac pac de 2-3 ori si prinde turatie. - o sa incerc si cu socul tras pe la jumatate sau alte pozitii..anu trecut parca asa faceam Editat Iunie 21, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanted2090 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz. Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita.... la fel e si la mine...daca motorul e rece o pornesc cu socu tras si putin gas , altfel nu sta decat cateva secunde si moare. .Apropo stiti de unde as putea sa cumpar un parbriz pt modelul S din 2002 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Apropos de pornitul motorului... stiu de la mecanici ca motoarele astea pe carburator fi fara soc electric se pornesc numai cu socul, atunci cand temp. la motor scade sub 50C. Eu de fiecare data ii dau cu socul si ciup putin si acceleratia... Bafta! P.S. - si pentru mine ramane valabila intrunirea in august de la bv....dar cum pana atunci mai este mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 ... si mai am o intrebare: eu am un hornet N din 2000 si vreau sa-i schimb ambreiajul. pe louis hornetul 2000 are motor PC34, numai ca pe motorul meu scrie PC25(adica CBR-ul F2). intrebarea este... de care placi de ambreiaj sa iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cappac44 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz. Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita.... Trebuie curatat carburatorul si sincronizat, eu am facut asta vineri si merge mult mai bine. Daca ai sa dai de frig posibil sa nu o mai pornesti nici macar cu mana in gaz si cu socul tras. Daca ai nevoie de vreun meserias da mi un pm si am sa ti dau niste date de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salutare fratilor! Sunt un nou posesor de Hornet (si de cat. A). Mi-am cumparat acum o luna "tinicheaua" dar din pacate inca nu am avut timp sa o inmatriculez. Sper sa rezolv saptamana asta. Motorul e din 2001, PC34, l-am cumparat singur desi habar nu aveam ce inseamna o motocicleta, dar se pare ca am avut bafta cu carul si am luat-o "ceas". O sa incerc sa pun cateva poze cu ea (astept parerile voastre) si eventual daca faceti intalniri intre hornetisti...dati-mi si mie de stire...sa ma agat si eu de voi! . Multa bafta si sper sa ne vedem curand pe strazi...ca trece vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Eu o pornesc fara soc , dar o tin putin din acceleratie , cam 1 minut pana isi ia temperatura 10x celor de la Autozone , am fost Sambata dimineata si mi-am schimbat guma pe spate la ei , foarte atent mecanicul , lucreaza extrem de ingrijit , recomand cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Asa si la mine.....chiar cu socul tras, daca nu ii sau putin gaz, nu porneste la fel e si la mine...daca motorul e rece o pornesc cu socu tras si putin gas Apropos de pornitul motorului... stiu de la mecanici ca motoarele astea pe carburator fi fara soc electric se pornesc numai cu socul, Trebuie curatat carburatorul si sincronizat, eu am facut asta vineri si merge mult mai bine. Daca ai sa dai de frig posibil sa nu o mai pornesti nici macar cu mana in gaz si cu socul tras. Daca ai nevoie de vreun meserias da mi un pm si am sa ti dau niste date de contact. Eu o pornesc fara soc , dar o tin putin din acceleratie , cam 1 minut pana isi ia temperatura Eh m-am linistit .. oricum probabil v-a trebui sa imi sincronizez si curat carburatoarele dar o sa o fac la inceputul sezonului urmator din asta mai sunt doar vre-o 3 luni oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.