NVS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ... si mai am o intrebare:eu am un hornet N din 2000 si vreau sa-i schimb ambreiajul. pe louis hornetul 2000 are motor PC34, numai ca pe motorul meu scrie PC25(adica CBR-ul F2). intrebarea este... de care placi de ambreiaj sa iau? Modelul Hornetului este PC34, dar motorul in sine este PC25 ca la CBR F2, precum zici. Parca toate modelele pana in 2007 au motor PC25. Salutare, sunt si eu nou in lumea moto, mai exact de pe 18 iunie si am achizitionat-o pe Horny acum 2 luni sa fiu sigur de ea.Bine v-am gasit, asfalt uscat! Bine ai venit! Te asteptam la intalnirea de joi, ora 20.00 - Piata Constitutiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Merci, o sa fiu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea: 53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite. Cred ca sunt niste Km reali...... cele care sunt aduse de intermediari au km dati inapoi, de ex: a mea e din 2002 si are 30K mie mi se pare cam ireal la a mea si banuiesc ca are de fapt pe la 50k. In mod normal un motorist nu foarte infocat face cam 10k de km pe an. deci macar tipul de la care o iei e cinstit. Eu am avut un Pegaso care mergea super OK la 60k cand l-am vandut, pierdea putin ulei pe la garniturile de la motor (dupa ce i-am schimbat ditributia) dar este ceva normal pt. Aprilia. Uita-te in cartea de service si vezi cam ce piese ar trebui schimbate la 50k km ca sa vezi cat mai trebuie sa bagi in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite. aia macar sunt km originali, iar daca s-a mers mult cu el, si consumabilele au fost schimbate de mai multe ori, si cine a calarit-o a avut grija de ea. numai sa nu fii avut 6 proprietari, ca atunci fiecare a chinuit-o mai mult decat celalalt. conteaza mult mai mult alte aspecte decat km. al meu de ex. are 61 de mii si ceva si merge cum nu se poate... bafta la achizitie si benzina multa sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite. Stai linistit ca un Hornet trece suta de mii daca il grijesti cu bun simt...asa ca nu ai de ce sa iti faci griji....ar trebui mai degraba sa te bucuri ca e mai mare probabilitea sa fie reali si nu dati inapoi ca si la motoarele de 15 ani cu km sub 25.000. 53.000 km inseamna in medie 7500 km pe an...ceea ce e ok....cam atata face un motorist normal (care poate are si masina si altceva de facut decat sa motoreasca). De ex, pe piata romaneasca si italiana, Hornetele din 2003 au cam 20.000 km.....dar fi sigur ca in 90% din cazuri is dati inapoi. Eu am motorul de 1 an si am facut aproape 10.000, la mers lejer...cand aveam chef.....In 7 ani inseamna 70.000 km, nu 25.000 cum is toate motoarele aflate in vanzare. Think! De aia are omu minte sa calculeze si urechi sa auda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Mersi de sfaturi.Chiar si eu analizind piata majoritatea au 20-25mii km si deaea mi-am pus si eu intrebarea oare cum are acest motor 53mii.Acum inteleg ca e foarte simplu sa dai km inapoi. Dar oricum sa verifici asa motor cred eu--e foarte greu,si cred ca deja mult conteaza norocu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu e litera de lege ca toate motoarele is cu km dati inapoi, dar se practica foarte mult...ca si la masini. Studiezi motorul in toate colturile si ungherele lui la cumparare, numai la km nu prea are rost sa te uiti, ca is irelevanti...mai ales la un motor de tip CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Am vazut ieri ca la iesirea de la Ciorogarla de pe autostrada este indicator cu hotel /restaurant "hornet". Cred ca dau o tura intr-una din seri sa studiez daca e ceva interesant. Ca e aproape de oras dar iesim macar din praful asta. Studiaza ce e pe acolo... Poate il transformam in bar de hornetisti, sa i se potriveasca numele pe care-l are Te asteptam cu vesti bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Studiaza ce e pe acolo... Poate il transformam in bar de hornetisti, sa i se potriveasca numele pe care-l are Te asteptam cu vesti bune Trec zilnic pe langa Hotel Hornet si cu dezamagire pot spune ca nu are nimic in comun cu motociclismul sau cu Honda, inafara de nume . Am fi fost prea norocosi sa avem un bar/hotel dedicat noua sau motoarelor noastre. Dar dati o fuga pe acolo...stiti cum e cu gusturile...poate ma insel eu (desi nu-mi vad motoreta parcata intre Q7 si X5....si nici pe noi avand nevoie de o sala de conferinte ). Il gasiti pe autostrada Buc-Pit, la a doua iesire (prima e spre centura...a doua spre Ciorogarla). Multa bafta si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu am zis ca are vreo legatura cu motoretismul...ci poate merge transformat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 http://www.eastbike.ro. merge careva la show-ul asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ce puteti spune despre niste scurgeri de ulei din partea stinga de linga schimbatorul de viteza,e ceva obisnuit pu Hornet sau ce am vazut eu e unicu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 http://www.eastbike.ro. merge careva la show-ul asta?? Clar...mi-am programat asta inaintea vacantei de vara:) Daca mergi si tu poate stabilim ceva...si mergem in gasca...si asa nu cunosc prea multi motociclisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ce puteti spune despre niste scurgeri de ulei din partea stinga de linga schimbatorul de viteza,e ceva obisnuit pu Hornet sau ce am vazut eu e unicu? Ulei de motor? Exact pe langa selectorul de viteze iese uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu am zis ca are vreo legatura cu motoretismul...ci poate merge transformat Ma bag la transformarea lui...dar cum facem?...navalim cu 50 de hornete in curte? ) .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ma bag la transformarea lui...dar cum facem?...navalim cu 50 de hornete in curte? ) .... Cand ne-om strange 50 putem sa transformam orice in orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Cand ne-om strange 50 putem sa transformam orice in orice ...sa inteleg ca in weekend sau poate chiar joia, mergem sa bem o ciocolata calda la Hotel Hornet...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Poate ca acolo se intalnesc si hornetistii aviatiei, detinatorii de Boeing F Super Hornet si iti fi prea multi. Editat Iunie 22, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Mie mi-ar conveni sa ne vedem acolo...ca am motorul inca neinmatriculat...in curtea unui depozit de langa Hotel....deci pana acolo as putea veni calare pe el...si m-as putea lauda ca am fost la intalnirea hornetistilor ) Daca alegeti alt loc...o sui in duba si vin cu ea asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ulei de motor? Exact pe langa selectorul de viteze iese uleiul? Sincer sa fiu nu am fost foarte atent ,dar in regiunea aia era ulei+praf si nu pot spune exact.Eu credeam ca pe acolo poate fi vriun tubulet de scurgere ceva.... Apropo uleiul din cutie e acelasi cu cel din motor sau se toarna aparte si este de alt tip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Stie cineva unde pot imbraca si eu saua? Ca am o mica taietura pe ea de cand am luat-o si cum o tin in fatza blocului daca nu pun nimic pe ea cu ploile astea e grav ca se imbiba buretele cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Sincer sa fiu nu am fost foarte atent ,dar in regiunea aia era ulei+praf si nu pot spune exact.Eu credeam ca pe acolo poate fi vriun tubulet de scurgere ceva....Apropo uleiul din cutie e acelasi cu cel din motor sau se toarna aparte si este de alt tip? vezi ca probabil este mizeria care se aduna acolo la pinion! cand cureti lantul da si capacul cu vitezometrul jos si curata acolo bine;eventual cu pensula cu benzina si acolo la arcul de la cric ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 vezi ca probabil este mizeria care se aduna acolo la pinion! cand cureti lantul da si capacul cu vitezometrul jos si curata acolo bine;eventual cu pensula cu benzina si acolo la arcul de la cric ! tot asta zic si eu ca este, 99% Stie cineva unde pot imbraca si eu saua? Ca am o mica taietura pe ea de cand am luat-o si cum o tin in fatza blocului daca nu pun nimic pe ea cu ploile astea e grav ca se imbiba buretele cu apa. uite AICI, userul darian ...sa inteleg ca in weekend sau poate chiar joia, mergem sa bem o ciocolata calda la Hotel Hornet...? putem lua si o camera , depinde care cu ce pasager vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.