dany_oldmoto Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Un M72 facut pt vinzare in mare graba...facut de niste incepatori...a ajuns la mine in curte din greseala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Un M72 facut pt vinzare in mare graba...facut de niste incepatori...a ajuns la mine in curte din greseala.. mestere iar te ai facut cu nu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 16, 2012 Autor Share Postat August 16, 2012 Un M72 facut pt vinzare in mare graba...facut de niste incepatori...a ajuns la mine in curte din greseala.. A dreq concurenta, ustura... Lasa ca il faci tu ca lumea, arata-le tu lor! P.S. Nu am idee cine sunt incepatorii, mi se rupe (cuvant urat) mai exact. Uite bai nene ce face streinii astia, cum face ei mucichete si mai si merge ele ba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) A dreq concurenta, ustura... Lasa ca il faci tu ca lumea, arata-le tu lor! Incepatori sint niste POLONI Nu prea mai am cei face din pacate,pleaca mai departe asa cum a venit... Ce naiba sai mai fac la un bloc motor turnat,cilindrii turnati,gratar spate facut,grup improvizat,telescoape puse sa fie la numar cu multe lipsuri si lista poate continua... Concurenta e chiar binevenita,are preturile bunicele si ma avantajeaza Eu chiar vreau sa am o concurenta foarte mare la capitolul asta ca stiu ce vind Mai fac si alte poze sau e destul? Editat August 16, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 lasa dane ca si asta aduce banuti.numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 poza Sexy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoMitelu Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 k-750 e gata(mai sint citeva retusuri) Da bine alatui de un m72 si cu cit se vinde una cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 si cu cit se vinde una cu atas? Uite-o aici /index.php?/topic/681849-k-750-1963/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Multe piese de M de vanzare/schimb, vreau sa mai imi eliberez garajul. Furci, rezervoare, aripi, cadre, kilometraje, faruri, cutii, grupuri, motoare NOS sau vechi, tot bag la vanzare. Si un M72 intreg cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 Pune ma poze, o mie de vorbe nu fac un ban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) La tone de piese? Daca vrea cineva un reper si intreaba de el, i-am si tras 5-7 poze si le postez aici sau le trimit pe mail. Editat Septembrie 15, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Multe piese de M de vanzare/schimb, vreau sa mai imi eliberez garajul. Furci, rezervoare, aripi, cadre, kilometraje, faruri, cutii, grupuri, motoare NOS sau vechi, tot bag la vanzare. Si un M72 intreg cu acte. Buna Se poate ceva detalii?E cu atas(macar in acte),eventual poze,pret? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Salut. M-urile sunt dezmembrate, am una singura intreaga, o vezi la vanzare la comuniste. Daca vrei un M pentru restaurare (cu acte, normal, si cu atas, la feld e normal) si vrei mai multe detalii, te astept cu un tel la 0723565973. Sa inteleg ca ti s-a deschis pofta de la Ij? Editat Septembrie 21, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Cumpar pinion angrenare pompa ulei cu tot cu tija ptr. M72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Cauta rulmenti URB (Uzina de Rulmenti Barlad) din stocul vechi, adica fabricati acum mai bine de 20 de ani, sau rulmenti KOYO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salut. Lolo, nu vorbi urit de moldoveni ! FRB (Fabrica de rulmenti Barlad, si URB (Uzina de rulmenti... ai ghicit, Brasov). Amindoua au fabricat rulmenti... de au rupt lumea in doua. Restul vorbim altadata ca o dam in nostalgii... Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce dimensiune este rulmentul respectiv? Intreb fiindca s-ar putea sa-l aiba vreunul de pe-aici printre fiare aruncat...si asa salvezi meleonu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Salut. Ivane, pune inaintesii la bataie. Parca scria pe el 6207 unul cu Z si altul fara. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Rulmentii se schimba ca ei au o viata calculata de rotatii ce scade functie de turatie si incarcare, asa ca desi arata si suna bine au un numar de rotatii efectuate deja si-i pacat sa nu pui unii de la ZERO. Perechea de rulmenti de fus palier de M72/Ural 650 nu ar trebui sa coste prea mult in varianta URB - 50 lei?!, cam dublu in varianta SKF (care are conform catalogului viata mai lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 6207... daca dumneata,nea lvane,cauti de saga cu mine,si crezi c'oi vrea sa-mi pun 'motosapa' pe picioare cu piese primite moca de prin coteturi [unele sterse de gainat] te'nseli!... Stai linistit, nu vroiam sa fac glume...dar am acasa la cutie, in unsoare sau motorina, ceva rulmenti noi de pe vremuri trecute, si ma gindeam ca poate te pot ajuta, fara sa iti trimit fier pentru REMAT. Si nici bani nu-ti puteam cere pe ceva ce nu folosesc si-l dau de placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) datorita faptului ca nu am putut sa scot rulmentii prin metode ortodoxe de pe ambielajul de m 72,ma dusei astazi la cineva cu mai 'cu scule'.abia am reusit sa-i scoatem cu ajutorul presei hidraulice.dupa aceasta operatie reusita cu succes,emotiile m-au cuprins si mai mult,intrucat urma verificarea la [nu stiu cum se numeste 'scula'] ceas. si... 0% eroare. huh.. thanks god nu s-a miscat acul deloc , ..si astfel am mai salvat fo cateva sute de evro.cu toate astea insa intampin o alta neclaritate,si anume - unul din rulmenti se prezinta intr-o stare foarte buna,nici un joc,nici un zarait,asta desi este,cred eu,e dinaintea lui ceasca. am cumparat inca unul nou astazi,dar nu-mi place 'despre el' are un mic joc . nu,n-o sa-l pun sus [va rog nu-mi recomandati rulmenti de roaba si anume SKF, rulmenti mai prosti ca aia io n-am mai pomenit] asadar,cred ca o sa iau rumentul in manuta si o sa merg prin piete - targuri pana-l gasesc pe frate-su . dau si un meleon pe unul dar sa fie ' ce trebe',nu steme. am nevoie si de cele doua 'table',pe care eu le-am cam ciufulit umpic. sper ca macar motorul sa-l inchei iarna asta,cel putin pana la noi vremuri mai bune,dpdv financiar vorbind. Cele doua' table' sunt viata ambielajului! Daca nu-si fac treaba , in doua saptamani iti poti cumpara ambielaj! SKF sunt buni , dar si cei mai falsificati...un 6207 este peste 100 de lei...dar la fel de buni sunt si FAG sau INA.Nu romanesti, nu CX, nu KOYO...Am gasit in Cluj rulmenti la 5 lei bucat !Cu tot cu TVA, transport, profitul magazinului etc..Care e pretul de fabricatie la un rulment care se vinde cu 5 lei?Binenteles nu m-am rabdat si am cumparat unul pentru biopsie.Arata superb..rectificat , capace la fix , tot felul de minuni scrise pe el, si, sub capace , pe calea de rulare a inelului exterior se vedea urma de cordon de sudura de la teava sudata din care a fost debitat...si din 9 nituri cate ar fi trebuit sa aiba colivia , erau doar trei... Deci nu din targ , nu de la un mos care ii are din timpul razboiului, nu din aia 'buni de care cumpara toata lumea si e foarte multumiti'... Editat Octombrie 26, 2012 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 http://www.adix.ro/contact-addresses.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 ...atunci,fa-ti mila pentru motosapa mea,si trimite-mi fo 2 rulmenti daca zici ca-s noi,da' din vremuri mult apuse... Fatalitate! Am doar 6205 apropiati de dimensiunea solicitata...cred ca-s pentru ambielajul de la CZ 250/350 Sport...asa ca nu te pot ajuta...imi pare rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) ok,ms mult,'oi gasi totusi o rezolvare in cele din urma. misterul continua, avem 2 blocuri,unul de m si unul de k cel de m dpdv aliaj & prelucrare e net superior fata de cel de k,[care chiar pare a fi turnat cu picioarele]dar care insa,are in dotare neste aripioare de racire frumos asezate la baza blocului.dar ce m-a determinat pe mine sa-l aleg in detrimetrul celui de m,nu e nicidecum 'aripioarele' ci faptul ca deja are barberit suportul dinamului,[intentionez sa adaptez un alternator de damas] eu vrand totusi sa evit operatiunea dalta in ceea ce-l priveste pe cel de m. apare insa si misterul sus amintit: -cel de m are bucse de bronz la ambele capete ale axei cu came,si binenteles,un sistem de ungere pentru ambele bucse -cel de k are rulment la capatul axei cu came dinspre distributie,dar sistem de ungere ciuciu banuiesc ca in acest caz,rulmentul axei cu came preaia 'ungere' din zbor [daca mai preia].in caz ca ma insel,corectati-ma va rog,daca am ghicit insa,chiar renunt la blocul de k pe care l-am obtinut cu destule nabadai respectiv batai de cap. ..si uite asa se cam spulbera toate sansele de a inlocui clasicul bloc de m cu unul mai 'evoluat' cica,de k. Cind va fi gata,scoate joja de ulei si da le pedala, sa vezi cam la ce distanta sare uleiul in el si ai sa vezi de ce nu are nevoie acolo de ungere. Motorul de k750 e mult superior fata celui de m72,ungere are suficienta de va da peste tot afara uleiul din el.(carterele sint turnate in asa fel sa aiba ungere foarte buna peste tot)daca esti atent ai sa vezi si ceva diferente la cartere. De ce crezi ca eu la m72 folosesc motorul de k750(multa lume foloseste pe m72 motor de k750)am si motorul de m72 facut ca la carte dar il prefer pe cel de k750. spor. Vestitul motor de URAL 650 care dupa parerea mea e cel mai fiabil motot fabricat de RUSI are acelasi sistem de ungere ca la k750 cu rulment la axul cu came(bucsa cedeaza repede,rulmentul suporta socurile lejer)are acelasi ambelaj(bielele mai scurte ca baieti destepti iau montat chiuloase separat)aceiasi distributie,pompa de ulei,sistem de ungere ca la k750. Inca nu am desfacut un ax cu came la k750 ca nu a fost nevoie,in schimb cam la toate motoarele de m72 ce le detin au probleme la bucsa de la ax,multa lume care incearca sa puna pe picioare un m72 intimpina problema cu bucsa de la axul cu came care dupa parerea mea e pusa aiurea din fabricatie acolo...nu degeaba au inbunatatit motorul de k750 in mai multe privinte(si sistemul de recire e mai bun,aripioarele de la cilindri sint turnati putin diferit sa aiba o racire mai buna) Fiecare isi face jucaria cum crede de cuviinta,eu doar mi-am exprimat parerea legat de ele ca tot timpul stau pina in git in motoarele astea spor Editat Octombrie 26, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.