Cap0ne Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Mai baieti, de ceva vreme ma tot gandesc sa schimb pozitia pe mobra, anul asta sau la inceputul anului viitor, pentru ca pe SV 500-800 km intr-o zi nu sunt chiar confortabili, mai ales pt mine care's o dihanie de 1.87m si 100kg, de zici ca am inghitit SV-ul cand ma sui pe el. M-am tot uitat in stanga si'n dreapta, am citit si am tot intrebat, cautand neaprat un V2, cu nu mai mult de 100cp (dar nici 50 nu vreau), cuplu suficient sa "ma bage in scaun", fara turatii nebune si zone de rosu pe ceas si, intr-un final, m-am oprit asupra celor 2 mobre - V-Strom si Varadero, modelele de 1000cmc. Ce am nevoie ? Nu am nevoie de o mobra care sa exceleze la ceva anume, dar am nevoie de una care sa fie buna la toate. Sa nu fie scumpa si costisitoare, o mobra fiabila cu care sa merg si la munca zi de zi cu ea prin sublima capitala la rush hour, sa pot iesi si la plimbari lungi si foarte lungi in care sa nu trebuiasca sa incerc toate pozitiile posibile pe sa dupa 400km pt a mai calma durerile de buci, sa-mi si permita cate o depasire mai din scurt in care sa nu trebuiasca sa zic ingerasul daca am deja 120 km/h, sa pot ingramadi ceva bagaje in spate si din cand in cand o pasagera micuta, sa ma lase sa intru si pe cate o forestiera mai light spre medie sau sa traversez un parau susurand, o protectie decenta la vant incat sa nu mai iau toti barzaunii kamikaze in piept sau sa am senzatii mai tari ca sexu la 150+ km/h, sa ma lase sa ii mai dau scaritele pe jos pe Cheia si nici sa nu trebuiasca sa trag prin benzinarie din 200 in 200 de km. Am tot lecturat pe forumurile de afara si parerile sunt impartite, la fel si prin review-uri. Unii ridica in slavi VStromu ca fiind THE bike, altii spun ca Varadero iz da uan. Scoateti-ma va rog din nebuloasa asta si sa muara cici de nu dau o lada de bere cand mi-oi lua mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Pai ti-ai raspuns singur... Ce face una, face si cealalta. Parca mai touring e Varadero... are si saua aia lata si protectie la vant mai buna. Insa la consum nu sta prea bine, mai ales variantele pana in 2003 pe carburator. De forestiere poti sa uiti cu matahalele astea. Se gasesc sei mai late si mai moi. Chiar si pe forum face cineva. Eu unul as alege Varadero sau V-Stromul de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 V-Stromul 1000 este o motocicleta urata de tot . Varadero este un sifonier mobil. Sunt bune amandoua. Dar Varadero e mai bun. In oras nu e buna niciuna, pe campuri si paduri, acelasi lucru.., grea alegere, eu as opta pt moto cu designul mai placut, dintre ele, ca in rest sunt cam acelasi fel de mancare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Cauta posturile recente ale user-ului @rul. Are cateva interesante despre subiectul asta. Evita pentru orice Varadero pe carburatie. Are un consum prostesc. Editat Mai 19, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 'Strom 650. Acelasi motor pe care-l stii cu ceva mai mult cuplu. Varadero consuma mult si e prea vaca. 'Stromu de 1000 e urat si nu face nimic mai mult decat ala de 650, exceptand faptul ca-i mai greu si mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Designul chiar nu ma intereseaza, ca frumusetea e trecatoare . Daca stau sa ma uit mai bine, amandoua au un design de zici ca era pe ciuperci proiectantul cand le-a desenat. Sunt genul care n-are nici o problema in a parca o dacia 1300 plina de rugina in fata la holiday inn printre limuzine, apoi sa intru sa cer o camera, daca eu cu cotoarba aia imi fac treaba Eu unul inclinam ceva mai mult spre VStrom. O data pt ca stiu motorizarea si imi place, apoi pt ca este mai usurel cu vreo 50 de kile si consuma oleaca mai putin. Vstromu de 650, cel putin din specificatii, e nitel mai puturos si mai greu ca SV-ul. Si parca as vrea totusi ceva o idee mai mare, strict pt rezerva de putere necesara atunci cand am mancarimi de la manusi. Pe forestiere chiar atat de rele sunt ? Nu vorbesc de off road serios, ci sa zicem ceva gen Transalpina. Editat Mai 19, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Transalpina e cam cel mai serios off-road pe care-l poti face cu o asemenea mobra. Mai dificil sau mai moale de atat si incepi sa injuri inclusiv gandaceii de pe jos ca se tot urca pe tine, desi tu esti cel care apare neanuntat pe teritoriul lor Vorbeste cu un 'Stromist sa iti dea mobra sa vezi daca te satisface puterea. Sau du-te la Suzuki si cere-le una in test drive. Editat Mai 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 A propos, ca o parere personala: Ia-ti ori Varadero cu Dual CBS ori V-Strom cu Abs (nu sunt 100% sigur ca 1000-le are). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 A propos, ca o parere personala:Ia-ti ori Varadero cu Dual CBS ori V-Strom cu Abs (nu sunt 100% sigur ca 1000-le are). Varadero de cand s-a pus in productie are Dual CBS numai ca din 2004 acesta este asistat si de ABS!!! V-Strom 1000 nu are ABS ..nici chiar in USA unde se comercializeza modelul 2010 !! Acum pe scurt..nu m-a laud este un fapt.. am avut cate un sezon aceste moto pe mana:Varadero..comod,protectie la vant,frane,motor care trage "din orice pozitie"..minusuri:greu,consum(dar tine si de stilul de mers) mare, lipsa treptei 6 la model pana in 2003-2004 V-Strom 1000...comod,protectie la vant buna dar nu ca Varadero,motor care trage bine dar cere pt un mers "rotund" ture de la 4000 in sus,frane OK ,suspensia mai buna decat la "Dero",este mult mai usor,6 trepte,consum mai mic(dar si la el poate fii influentat de stilul de mers),sarcina utila mai mare .. In concluzie balanta(matematic vorbind) inclina spre V-strom dar depinde mult de felul in care te simti pe moto..VARADERO --COMOD...V-Strom 1000 MAI SPORTIV!!! un mic secret: am V-strom acum,anul trecut am avut BMW GS 1200 dar sufletul tot la Varadero mi-a ramas!! Mesaj completat Pai ti-ai raspuns singur... Ce face una, face si cealalta. Parca mai touring e Varadero... are si saua aia lata si protectie la vant mai buna. Insa la consum nu sta prea bine, mai ales variantele pana in 2003 pe carburator. De forestiere poti sa uiti cu matahalele astea. Se gasesc sei mai late si mai moi. Chiar si pe forum face cineva. Eu unul as alege Varadero sau V-Stromul de 650. Am intrat cu matahalele pe unde altii nu si-au bagat nici macar 600-tele..dezvantaj:cursa scurta a suspensiilor, garda la sol mica(si la Varadero si greutatea) si roata de 19 fata dar in rest DL-ul 1000 este doar cu 4 kg mai greu ca XTZ-ul si la aceeasi greutate cu Africa Twin dar cu un plus de putere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am intrat cu matahalele pe unde altii nu si-au bagat nici macar 600-tele..dezvantaj:cursa scurta a suspensiilor, garda la sol mica(si la Varadero si greutatea) si roata de 19 fata dar in rest DL-ul 1000 este doar cu 4 kg mai greu ca XTZ-ul si la aceeasi greutate cu Africa Twin dar cu un plus de putere!! cu care ai fost la Diham? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 sufletul tot la Varadero mi-a ramas!! De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) De ce? Pt comfortul (ma simt super bine pe aceea mobra) pilot si pasager in orice conditii de la autostrada la drum forestier...atata vreau de la moto cu care ies in turele lungi..nu ma intereseza altceva consum,greutate,design e.t.c! Pt. coclau mi-am luat acum un XR 600R care este suficient de hard pt pregatirea si dorintele mele in offroad!! Editat Mai 20, 2010 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Pt comfortul (ma simt super bine pe aceea mobra) pilot si pasager in orice conditii de la autostrada la drum forestier...atata vreau de la moto cu care ies in turele lungi..nu ma intereseza altceva consum,greutate,design e.t.c! Asta vroiam sa aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salut, cu varadero nu am avut ocazia sa merg, dar pot sa-ti spun ca sint foarte multumit de strom-1000 k2. diferenta de greutate e de 20 kg intre ele, dero mai greu. acum 3 saptamini am facut bucuresti-buzau-siriu-bv-cheia-bucuresti....cu un consum de 5,2%. e adevarat, singur pe motor. motorul meu are 40 000 si de 20 000 il am eu, si nu am avut nici o problema, de nici un fel. depasirile le faci cu mare drag...doar baga mina in gaz si gata. si daca vrei viteza, mergi cu 240 fara probleme. confortul e suficient de bun, dupa 500 km nu ai dureri de sale sau de miini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 dintre cele doua as lua vstromul de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Eu am mers pe toate 3 (V-Strom 1000/ 650 si Varadero 1000 ) suficient cat sa-mi fac o parere. Diferenta mare intre 1000 si 650 este dupa viteze de 160-170 si la depasiri full de bagaj in rampa. Consumul acum spune multe dar daca faci sub 10000km pe an nu prea te intereseaza la mine lucrul asa a fost foarte important pentru ca fac aprox 25000 pe an. Ca si autonomie intotdeauna alimentez dupa 400km indiferent ca merg in oras sau afara intre 15 si 18 litrii in functie de stilul de mers si de bagaje, rezervorul de 22 iti asigura la V-tromul de 650 cel putin 100 km in plus. Ca dimensiuni, frane, ciclistica, confort, lumini nu exista diferenta dar ca putere.... ala de 1000 iti intinde mainile e dracu gol de la 3000 senzatia este de busitura din spate spre de osebire de varadero pe care il simti puternic dar este mult mai cizelat si iti livreaza caii liniar ascunzand cumva cei 1000cmc semana mai mult cu vfr-ul pe acceleratie. Ambele miare vibreaza mai mult decat 650-ul. Orice ai alege tine cont ca nici-un motor de 650, inafara de v-strom, din clasa asta nu te poate duce comfortabil 1000 km pe zi fara dureri de poponeata la un consum de bun simt si tinand viteze de croaziera la 170-180 km/h atunci cand este nevoie. Bafta In alegere Editat Mai 21, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am Varadero 2001 si am mers cu V-strom-ul de 1000 al lui Raul. Varadero este un pic mai comoda, mai inalta (important daca ai 1,87m), motorul trage mai egal, protectie la vant mai buna, mai grea. V-Strom este (mult) mai manevrabil, consuma ceva mai putin, protectie la vant mai putin. Nici una nu este pentru forestiere. Varadero din cauza greutatii si V-stromul din cauza gardei la sol. Nici cursa suspensiilor nu este stralucita la nici unul dintre modele. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Ca posesor de varadero va intreb de unde scoateti cifre la consum de genul "min 12 in oras, min 8 in afara"? Mie (plus alte 4 varadero ale unor cunoscuti) imi iasa cam urmatoarele consumuri medii (+/- 0.2%): 1. Singur cu putin bagaj, 6% 2. Mers cu pasager si mult bagaj, 6.5% Un consum in oras nu i-am facut pt. ca nu circul mult in oras. Consumurile sunt calculate pt. durmuri de la noi gen (Cluj-Bucuresti; Cluj-Iasi, etc.). Asa poate fiecare sa isi faca o idee despre viteza medie. Consumul maxim pe care l-am scos, in conditiile in care am vrut sa vad cat poate consuma (drum Cluj Napoca - Alba Iulia si retur), cu schimbat doar cand se apropia de rosu a fost de 10%, 204Km cu 20L. Motorul este varadero pe carburator din 2002. Acuma legat de diferente intre V-strom si Varadero sunt si au fost bine punctate mai sus. Legat de partea de off-road, parerea mea despre ambele motoare este ca daca a fost candva un drum pe acolo vor trece si motoarele Numai bine, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Legat de partea de off-road, parerea mea despre ambele motoare este ca daca a fost candva un drum pe acolo vor trece si motoarele Acum si eu am mers cu Varadero la muntele Nermut, in Turcia, cu pasager si bagaje. Nu chiar ca in filmultetul ala, dar... Lucrul asta s-a mai discutat: daca cineva poate, nu inseamna ca oricine poate sau trebuie sa se chinuie cu ditamai vaca in afara drumului. Daca ai vazut poze din excursiile mele cu 1200gs pe fagarasi, leaota, iezer, calimani, latorita si multe altele intelegi ca stiu despre ce vorbesc. Totusi, 1200gs merge incomparabil mai bine in afara asfaltului fata de Varadero. Dl-ul nu l-am incercat decat pe asfalt, dar ne da Raul un raport de la EMA lunea viitoare. Acolo ma lamuresc si eu cu 800GS pe care l-am achizitionat. Spor Editat Mai 21, 2010 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Nu cumva e Raul? Nu se pune Nope, eu sunt. Totusi, 1200gs merge incomparabil mai bine in afara asfaltului fata de Varadero. Comparam Varadero cu V-strom de 1000, nu? Numai bine, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Nope, eu sunt.Comparam Varadero cu V-strom de 1000, nu? M-am prins intre timp. Am facut stop cadru pe numar si am observat ca nu e de BV si de CJ. Foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 Multam baieti pt opinii, deja incepe sa mi se se contureze alegerea Cred ca voi merge intr-un final pe Strom sacrificand putin din confort pt motorizarea ceva mai "brutala", consumul o idee mai mic si greutatea ceva mai scazuta. In orice caz, inainte de a da cashu, o sa caut sa ma dau nitel cu ambele. Legat de partea de soft enduro, vad ca toata lumea zice ca's varza Daca o sa investesc nitel in suspensii (arcuri mai tari si un ulei mai vascos) plus un scut serios pt motor si niste caucioace mai de doamne ajuta, ochii cat cepele dupa bolovani pt a compensa garda la sol si un dram de nebunie, ma gandesc ca totusi as putea ridica ceva praf cu o astfel de mobra Acolo ma lamuresc si eu cu 800GS pe care l-am achizitionat.Spor La sfatul lui Uzunu (care stiam ca o sa zica BMW ), am cochetat si eu putin cu ideea de 800 GS, care cel putin la prima vedere ca design se mictioneaza pe Strom si Vara. Dar am renuntat rapid din motive de pret, motorizare si sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Pai cu arcuri mai tari si ulei mai vascos faci suspensia si rotile varza pe drum accidentat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ca posesor de varadero va intreb de unde scoateti cifre la consum de genul "min 12 in oras, min 8 in afara"? Mie (plus alte 4 varadero ale unor cunoscuti) imi iasa cam urmatoarele consumuri medii (+/- 0.2%): 1. Singur cu putin bagaj, 6% 2. Mers cu pasager si mult bagaj, 6.5% Un consum in oras nu i-am facut pt. ca nu circul mult in oras. Consumurile sunt calculate pt. durmuri de la noi gen (Cluj-Bucuresti; Cluj-Iasi, etc.). Asa poate fiecare sa isi faca o idee despre viteza medie. Consumul maxim pe care l-am scos, in conditiile in care am vrut sa vad cat poate consuma (drum Cluj Napoca - Alba Iulia si retur), cu schimbat doar cand se apropia de rosu a fost de 10%, 204Km cu 20L. Motorul este varadero pe carburator din 2002. Acuma legat de diferente intre V-strom si Varadero sunt si au fost bine punctate mai sus. Legat de partea de off-road, parerea mea despre ambele motoare este ca daca a fost candva un drum pe acolo vor trece si motoarele Numai bine, Dan. Esti tare Dane,......peste o saptamana plec intr-o excursie mai lunga ...de vreo 4000 de km numai in tarisoara Romania si am in road book si drumuri forestiere ...cam 20%....restul de 80% sunt drumuri judetene si satesti ..adica asfalt spart (stiti voi cum ). Bagaje o sa am o sufragerie intreaga, ca o sa stau la cort mare parte din drum.....si a doua persoana . Asa ca ma pregatesc sufleteste.am pretensionat arcul la OHLINS, am incaltat-o cu METZELER Karoo T .O sa vedeti filmele si poze cand ma intorc. Sper sa nu ma faca de rusine ....mai ales ca trebuie sa ma tin dupa un Super Tenere..........Sper sa fie si el mai intelegator. Numai bine Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 Pai cu arcuri mai tari si ulei mai vascos faci suspensia si rotile varza pe drum accidentat... Din cate zice lumea, suspensile sunt prea moi pt offroad dar excelente pt touring. Ma gandeam ca cu o intarire, nu exagerata ca nu am nevoie de SS, va "urmari" mai bine drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.