Sari la conținut

SPORTIVELE - este normal sa piarda ulei?


wolf84
 Share

Postări Recomandate

SPORTIVELE - este normal sa piarda ulei? vorbesc de cele cu turatie mare

Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca este normal ca o SPORTIVA sa piarda ulei... pentru ca merge in turatii mari.

ASTEPT SI ALTE PARERI sau din EXPERIENTA (ar fi cel mai bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D N-am auzit inca de asa ceva... Cumva cel ce ti-a zis asta e chiar cel care ti-a vandut-o?

 

Si mai concret, cat ulei pierde la 1000 km si pe unde?

Mesaj completat

L.E. Numai sa nu fe 'onda CBR 1000 din '08 - '09, ca la alea sa da un consum normal de ulei 1 litru la 1000 km. De aia nici nu li se mai schmba uleiul, deloc, ca la 5000 de km ai cu totul alt ulei in motor decat la ultimul schmb. Deh, 'onda e 'onda... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPORTIVELE - este normal sa piarda ulei? vorbesc de cele cu turatie mare

Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca este normal ca o SPORTIVA sa piarda ulei... pentru ca merge in turatii mari.

ASTEPT SI ALTE PARERI sau din EXPERIENTA (ar fi cel mai bine)

 

Retine bine: Nu e normal nici sa piarda, nici sa manance indiferent ca e motor de sport, choper, enduro!

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am vazut pana acum motocicleta sau masina care la o revizie sa aiba fix aceiasi cmc de ulei cati au fost introdusi la precedenta. Si este foarte logic sa fie asa. In special daca o urci in ture puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retine bine: Nu e normal nici sa piarda, nici sa manance indiferent ca e motor de sport, choper, enduro!

ba mai citeste un manual de rep ca in functie de turatii este normal sa-ti consume ulei<acum nu te gandii ca ceva in genul litrilor>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e drept ca initiatorul topicului nu a spus CAT ulei ii mananca. Daca ii ia jumatate de cantitate, este evident ca are o mare problema, si se lasa minim cu segmentare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK!

Unii DA altii BA, hai sa va spun ceva....

Am si un VW passat din 99 si in cartea masini scrie asa: este NORMAL ca motorul sa consume MAX. 1l la 1000KM SI ca motorizare este 1.8 BENZINA, deci are ~7000 rpm, in comparatie cu un motor de sportiva care am vazut ca au peste 12.000 rpm - eu vorbeam de turatii mari.

exemplu LA MASINA :

1. in 7.000 km de mers normal , o medie de viteza undeva intre 90 - 120 km/h a consumat ~200ml de ulei.

2. la alta masina aprox. la fel , dar care a mers aceeasi distanta (de la schimb la schimb de ulei) cu viteza/ turatii mult mai mare/i a consumat 0.5l/2.000 km SI DA SE INCADRA IN DATELE DATE DE PRODUCATOR

 

La motocicleta eu nu am spus sa consume 1l/1000km, ci max 0.1 l / 2.000 km , ASTA CA UITASEM SA SPUN!

Ca o concluzie trasa de mine pana acum, DA ESTE NORMAL SA CONSUME/piarda ULEI IN TURATII MARI si nunumai. ASTA DIN CE M-AM DOCUMENTAT EU PANA ACUM. + mica mea experienta cu motoarele pe benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retine bine: Nu e normal nici sa piarda, nici sa manance indiferent ca e motor de sport, choper, enduro!

cum sa nu

 

 

 

Mesaj completat

DA ESTE NORMAL SA CONSUME/piarda ULEI IN TURATII MARI si nunumai.

Consumul de ulei este o functie de raport de compresie, jocul segmentilor in canalele lor din proiectare, etanseitatea cozii supapei pe ghid tot din proiectare, intervalelor de temperatura si altele. La CBR-urile celebre '08 ca si la mai vechile YZF-uri 750 si unele de 1000 unul din factori a deviat numai putin de la normal si atunci consumul a "skyrocketed"

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta esti nebun de legat. e infim.

 

 

:laugh: multi mi-au spus ca sunt '' paranoic '' nu '' nebun de legat '' :laugh:)

ok! deci nu este o problema...

MA BUCUR ca sunt '' nebun de legat '' :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba mai citeste un manual de rep ca in functie de turatii este normal sa-ti consume ulei<acum nu te gandii ca ceva in genul litrilor>

Cand am scris postul m-am referit la consum de ulei din cauza defectiunilor (fum gaze la toba sau scurgeri si gazari pe la semeringuri/garnituri).

Eu cand fac schimbul pun ulei pana la capatul superior al jojei si-l verific regulat. Daca dupa 6000 de km, cand trebuie facut schimbul, nivelul uleiului e la nivelul inferior al jojei e ok. Cand spun ca nu trebuie sa consume ma refer la faptul ca nu e normal sa completezi cu ulei intre 2 schimburi, "BA" inteligentule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ti se pare ca a scazut nivelul e normal sa completezi ca doar n-o sa o lasi fara ulei . In 4000 km faptul ca iti consuma 200- 400 ml e sa zicem ok si mai ales la turatii mari . Sunt unele yamahe gen fzr care consuma mult mai mult ulei... si asta se intampla din fabrica . Recent am primit de la cineva de pe forum un articol despre rodaj... crede-ma ca acum imi e mult mai clar de ce consuma motoarele ulei. un rodaj prea bland iti poate face motorul sa consume ulei in proasta , lafel si un rodaj prea dur . Stie cineva de ce?

PS : nu fac pe desteptul , dar sunt curios daca stie cineva ce se intampla cu cilindrii la un rodaj prea bland de exemplu. Si eu am ramas surprins.

Mesaj completat

Cand am scris postul m-am referit la consum de ulei din cauza defectiunilor (fum gaze la toba sau scurgeri si gazari pe la semeringuri/garnituri).

Eu cand fac schimbul pun ulei pana la capatul superior al jojei si-l verific regulat. Daca dupa 6000 de km, cand trebuie facut schimbul, nivelul uleiului e la nivelul inferior al jojei e ok. Cand spun ca nu trebuie sa consume ma refer la faptul ca nu e normal sa completezi cu ulei intre 2 schimburi, "BA" inteligentule!

 

"BA" inteligentule... uleiul se pune intre minim si maxim pe joja si deci... la cum spui tu ca faci , daca ar fi sa pui exact cum trebuie ai observa ca TREBUIE SA COMPLETEZI !!!! tu te amagesti singur ca nu iti consuma ulei in felul asta. Te incalzeste ca nu completezi? dar la inceput nu pui mai mult decat e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am scris postul m-am referit la consum de ulei din cauza defectiunilor (fum gaze la toba sau scurgeri si gazari pe la semeringuri/garnituri).

Eu cand fac schimbul pun ulei pana la capatul superior al jojei si-l verific regulat. Daca dupa 6000 de km, cand trebuie facut schimbul, nivelul uleiului e la nivelul inferior al jojei e ok. Cand spun ca nu trebuie sa consume ma refer la faptul ca nu e normal sa completezi cu ulei intre 2 schimburi, "BA" inteligentule!

tu cand ai scris postul nu ai gandit, ai vrut doar sa faci pe desteptul si sa te bagi in seama. daca preferi sa mergi cu uleiul pe minim ca nu e bine sa completezi e treaba ta da nu le mai da si la altii sfaturii deastea ca iar ne trezim cu cate un topic gen ''honda e honda si mi-a crapat motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e normal sa consume nici sa piarda .....japonezele nu au voie sa scoata fum ....vizibil ,adica de ulei ..dcaca scoate e motorul dus

ba e normal sa consume ceva ulei la un anumit nr de km<scrie in manualul orcarei mobre>

Editat de kelu_copilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca intr-un final ajungeti sa va luati la bataie unii cu da unii cu ba . eu sustin echipa cu da, e normal ca in turatii mari sa pape dar e vorba de un gramaj minor,atat de minor incat nu trebuie sa-ti faci griji pt acel consum. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine sa facea un poll cu "da" si "nu".... ca sa nu mai abereze fiecare... acum on topic... La motociclistii de duminica si aia de oras normal ca nu consuma motorul ulei pentru ca fac 1000 de km in cateva luni si turatii mari vede motorul numai intre stopuri (asta in cazul in care e liber) si daca nu se infig pe cine stie unde (vezi pietoni, stalpi, masini). Unu care merge cu el si in afara (rpm mari tinute timp indelungat) poate zice altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine sa facea un poll cu "da" si "nu".... ca sa nu mai abereze fiecare... acum on topic... La motociclistii de duminica si aia de oras normal ca nu consuma motorul ulei pentru ca fac 1000 de km in cateva luni si turatii mari vede motorul numai intre stopuri (asta in cazul in care e liber) si daca nu se infig pe cine stie unde (vezi pietoni, stalpi, masini). Unu care merge cu el si in afara (rpm mari tinute timp indelungat) poate zice altceva.

da e foarte adevarat<cel putin in cazul meu>merg zi-de-zi in oras si si nu scade mai deloc nivelul, dar daca ies la cate un drum mai lung si merg cu viteze mai mari se cunoaste ca virrgula consuma<dar nu se pune problema de fum in evacuare sau alte nebunii>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E perfect normal sa consume, in 3000 Km de la schimb am pus la RR 150 ml. Depinde de ulei si de proiectarea motorului. Am avut si schimburi cand nu era vizibil consumul de ulei. Depinde de foarte multi factori, cat de rece e afara, cad de des o pornesti, de stilul de mers, vascozitatea si aditivii uleiurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...