Sari la conținut

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


bikeritza
 Share

Postări Recomandate

Daca mai esti pe aici, afla ca nu trebuie decat sa : nu ne mai depasesti pe dreapta

sa folosesti semnalul din timp

sa nu mai treci de pe banda 3 direct pe 1

sa te asiguri bine la schimbarea directiei si benzii

sa nu ma depasesti pe banda mea, e loc prin stanga fie si

pe linia tramvaiului, daca sunt doar doua benzi pe sens

sa fii atent la depasiri, sa te asiguri bine din fata

sa nu mai iesi in depasire, cand deja am semnal sa te

depasesc

sa nu virezi, cand iti aprind faza mare venind din fata pe

contrasens

sa nu mai mergi pe DN numai pe banda 3

nu te mai lua cu mine la intrecere, o sa pierzi constant

o sa fii umilit si nu foloseste nimanui...

aminteste-ti ca o manevra de a ta gresita,ma poate costa

viata

schimba banda in lung, nu brusc in fata mea

cauti parcare, da semnal din timp

fii calm, nu te grabi niciodata

Daca promiti sa faci toate astea, iti promit sa te ignor si fiecare v-a merge linistit in treaba sa. Uite ca nu a plouat cu rahat !

 

Ca sa incep de la coada : se scrie "va merge" si nu "v-a merge". Acum, toate recomandarile tale sunt de bun simt pentru orice sofer, indiferent daca partenerul de trafic e un motociclist sau un tir. Problema voastra (spun voastra ca n-am A-ul si dupa ce-am vazut p'aici, nici nu mai intentionez sa-mi iau) este ca aveti niste accelerari de invidiat de care uzati din plin. Din cauza acestor accelerari, noua conservarilor, ne e greu sa va vedem si sa va respectam (cel putin mie imi este). Va inteleg pasiunea, va admir comunitatea, dar nu pot respecta ceva ce nu vad. Ma uit cam la 10 sec in retrovizoare(in ambele), asta in Bucuresti, daca nu schimb banda. Din 10 motociclisti, pe doi nu-i vad, apar brusc langa mine. Cum sa-i feresc? Daca am de gand sa schimb banda, asigurarea e cel putin dubla. Si ca timp, si ca atentie. Sa nu-ti inchipui ca-s incepator, am carnet de 13 ani si mai multe sute de mii de km. A, si inca un lucru. Cum voi aveti o pasiune pentru moto, si eu am una pentru conserve. Sofez din pasiune. Ati putea si voi sa respectati o alta pasiune, alta decat a voastra? On topic: Cavaleru' avea prioritate de trecere, odata cu intoarcerea, passatul pierde prioritatea si are de cedat trecerea.Se cheama prioritate de dreapta. Toate cele bune.

Aici nu suntem la cercul de literatura si uneori mai se poate strecura o greseala, cu voie sau fara, poate din graba sau neatentie, asta nu inseamna ca nu stiu articula si ca o liniuta pusa cumva, te-a facut sa nu intelegi continutul. Problema voastra ca nu aveti A-ul este ca noi, multi, avem si B-ul si stim cu ce se mananca si un fel si alt fel. Doar 13 ani vechime nu e mare scofala, mie imi e jena sa ma laud cu 17 ani vechime, deoarece sunt unii cu mult mai multi ani si km pe bord. Ce te-a speriat pe aici, de nu mai indraznesti sa iei A-ul, accidentele, ca ne mai tiganim si contrazicem ? Astea sunt chestii de moment si trec, te sperii din atata lucru ? Motociclistii sunt si ei oameni si romani si este de inteles. Tu sofezi din pasiune si probabil ca si noi la fel, caci nu ne castigam painea din asta. Nu am cum sa respect pasiunea voastra alta decat a noastra, deoarece si eu sofez uneori, e drept mai rar, dar tot din pasiune fac si asta, nu imi castig painea din asta si nu concep sa fac altfel deoarece am un spirit liber, imi place, sa plec cand, unde, pe unde vreau, cu cine vreau si nu doresc ca cineva sa imi faca traseul si orarul sau sa ii miros basinile in masina vreunui sef sau coleg de munca. In posturile mele, recomand mereu cand pot :rabdare, adaptarea vitezei si calm, nu agreez iesirile agresive in trafic bla, bla, bla. In privinta Cavalerului tot asa zic si eu in posturile de inceput de topic. Aici ne potrivim.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici nu suntem la cercul de literatura si uneori mai se poate strecura o greseala, cu voie sau fara, poate din graba sau neatentie, asta nu inseamna ca nu stiu articula si ca o liniuta pusa cumva, te-a facut sa nu intelegi continutul. Problema voastra ca nu aveti A-ul este ca noi, multi, avem si B-ul si stim cu ce se mananca si un fel si alt fel. Doar 13 ani vechime nu e mare scofala, mie imi e jena sa ma laud cu 17 ani vechime, deoarece sunt unii cu mult mai multi ani si km pe bord. Ce te-a speriat pe aici, de nu mai indraznesti sa iei A-ul, accidentele, ca ne mai tiganim si contrazicem ? Astea sunt chestii de moment si trec, te sperii din atata lucru ? Motociclistii sunt si ei oameni si romani si este de inteles. Tu sofezi din pasiune si probabil ca si noi la fel, caci nu ne castigam painea din asta. Nu am cum sa respect pasiunea voastra alta decat a noastra, deoarece si eu sofez uneori, e drept mai rar, dar tot din pasiune fac si asta, nu imi castig painea din asta si nu concep sa fac altfel deoarece am un spirit liber, imi place, sa plec cand, unde, pe unde vreau, cu cine vreau si nu doresc ca cineva sa imi faca traseul si orarul sau sa ii miros basinile in masina vreunui sef sau coleg de munca. In posturile mele, recomand mereu cand pot :rabdare, adaptarea vitezei si calm, nu agreez iesirile agresive in trafic bla, bla, bla. In privinta Cavalerului tot asa zic si eu in posturile de inceput de topic. Aici ne potrivim.

 

Ai inteles gresit, nu ma laudam cu cei 13 ani, voiam doar sa nu credeti ca d'abia am intrat de 2 zile in trafic si mi-e frica si de umbra mea. Singurul motiv pentru care mi-as lua A-ul ar fi evitarea unei crize de apoplexie in trafic cand stau bara la bara cu orele, si fac traseul Militari- P-ta Crangasi in 2 ore. Atat am facut acum 2 zile, cu greva. Dar cum nici eu nu-s tocmai usa de biserica (in ciuda nick-ului), cred ca sansele de a mi se intampla ceva grav cresc exponential. Nu moartea ma opreste ci frica de un scaun cu rotile. Brrr. Ii multumesc pe aceasta cale userului "old school" care are un post GENIAL la rubrica pentru incepatori. Gata cu off-topicul, toti ne asumam riscuri cand intram/incalecam pe un fier, dar parca ale voastre sunt "un pic" mai mari. Asfalt uscat sa fie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles gresit, nu ma laudam cu cei 13 ani, voiam doar sa nu credeti ca d'abia am intrat de 2 zile in trafic si mi-e frica si de umbra mea. Singurul motiv pentru care mi-as lua A-ul ar fi evitarea unei crize de apoplexie in trafic cand stau bara la bara cu orele, si fac traseul Militari- P-ta Crangasi in 2 ore. Atat am facut acum 2 zile, cu greva. Dar cum nici eu nu-s tocmai usa de biserica (in ciuda nick-ului), cred ca sansele de a mi se intampla ceva grav cresc exponential. Nu moartea ma opreste ci frica de un scaun cu rotile. Brrr. Ii multumesc pe aceasta cale userului "old school" care are un post GENIAL la rubrica pentru incepatori. Gata cu off-topicul, toti ne asumam riscuri cand intram/incalecam pe un fier, dar parca ale voastre sunt "un pic" mai mari. Asfalt uscat sa fie!
De ce iti este frica, nu scapi ! Urmeaza sfaturile bune de la sectiunea incepatori, un pic de curaj, sfarma barierele si urca pe motor. Eu am urcat din nou, la 45 de ani. Daca eu pot... poti si tu ! O sa te feliciti intr-o zi pentru alegerea facuta si o sa iti razi in barba de cei ca tine, ce stau inmarmuriti la semafor in siruri interminabile. Totul are o limita.

 

Mesaj completat

Ai inteles gresit, nu ma laudam cu cei 13 ani, voiam doar sa nu credeti ca d'abia am intrat de 2 zile in trafic si mi-e frica si de umbra mea. Singurul motiv pentru care mi-as lua A-ul ar fi evitarea unei crize de apoplexie in trafic cand stau bara la bara cu orele, si fac traseul Militari- P-ta Crangasi in 2 ore. Atat am facut acum 2 zile, cu greva. Dar cum nici eu nu-s tocmai usa de biserica (in ciuda nick-ului), cred ca sansele de a mi se intampla ceva grav cresc exponential. Nu moartea ma opreste ci frica de un scaun cu rotile. Brrr. Ii multumesc pe aceasta cale userului "old school" care are un post GENIAL la rubrica pentru incepatori. Gata cu off-topicul, toti ne asumam riscuri cand intram/incalecam pe un fier, dar parca ale voastre sunt "un pic" mai mari. Asfalt uscat sa fie!
De ce iti este frica, nu scapi ! Urmeaza sfaturile bune de la sectiunea incepatori, un pic de curaj, sfarma barierele si urca pe motor. Eu am urcat din nou, la 45 de ani. Daca eu pot... poti si tu ! O sa te feliciti intr-o zi pentru alegerea facuta si o sa iti razi in barba de cei ca tine, ce stau inmarmuriti la semafor in siruri interminabile. Totul are o limita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, atunci se cheama ca se afla INTR-O SITUATIE DE EGALITATE!!

OMFG! Nu exista situatie de egalitate la prioritati, tocmai de asta avem legislatia: cand se intalnesc doua sau mai multe autovehicule trebuie sa treaca pe rand pentru a avita accidentele. Daca doua vehicule ar avea prioritate egala cum s-ar decide cine trece? Nu gandesti deloc. Nu e vorba de prioritate mai prioritate decat alta sau ce incerci tu sa combati acolo, e vorba ca poti avea prioritate fata de un autovehicul si in acelasi timp sa trebuiasca sa-i cedezi trecerea altuia. Chiar nu mai tii minte exercitiile de legislatie unde intrau 4-5 masini intr-o intersectie si trebuiau sa treaca pe rand intr-o ordine exacta?

Te rog sa te abtii sa mai dai sanctiuni pe aici ca prea te-ai implicat in conflict

Supe tare, dupa ce ca e praf la legislatie, e moderator si poate mai convinge si pe altii de prostiile lui, acum da si sanctiuni sa-si apere prostia. Incredibil.

 

Bai omule, du-te pentru numele lui Dumnezeu la o scoala auto, la un politist, ceva, si vindeca-ti ignoranta.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMFG! Nu exista situatie de egalitate la prioritati, tocmai de asta avem legislatia: cand se intalnesc doua sau mai multe autovehicule trebuie sa treaca pe rand pentru a avita accidentele. Daca doua vehicule ar avea prioritate egala cum s-ar decide cine trece?

 

Supe tare, dupa ce ca e praf la legislatie, e moderator si poate mai convinge si pe altii de prostiile lui, acum da si sanctiuni sa-si apere prostia. Incredibil.

 

Bai omule, du-te pentru numele lui Dumnezeu la o scoala auto, la un politist, ceva, si vindeca-ti ignoranta.

1.

 

Intersectii si obligatia de a ceda trecerea

Când doua vehicule urmeaza sa se întâlneasca într-o intersectie dirijata prin indicatoare, venind de pe doua drumuri publice unde sunt instalate indicatoare cu aceeasi semnificatie, vehiculul care vine din dreapta are prioritate

deci exista egalitate la prioritati si se aplica prioritatea de dreapta.

 

2. daca ai stii ce injuraturi a postat cel care a luat sanctiunea...daca nu-l sanctiona sesizam eu un moderator,da-o-ncolo de treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soferul nu a vazut straduta, nu a vazut triunghiul, nu a vazut motocicleta. De ce ? Era prea grabit sa invarta volanul. E un sofer incepator cu siguranta si se crede asul soselelor, e pusti si la varsta lui totul e sa o frigi tare... unde ? In viraje in capatul stradutelor dintre blocuri, sa iesi, sa intri cu scartz si sa ai boxe puternice, ca de ...e si el cineva, are masina acum si masina poate. Acelasi lucru pe care il fac si pustii, unii dintre ei pe o motocicleta puternica si experienta ioc. Inchipuiti-va situatia invers, in locul masinii motocicleta, in aceeasi locatie si aceeasi dinamica a acestui accident. Cavalerule spune-ne cati ani ai si ce experienta, ca pe ala l-am vazut in poze, pe sofer.

 

am 28 de ani. experienta: 2 ani de condus masina si mobra de cand am luat permisul in august 2008 cu vreo 20.000km din care si o iesire in afara granitelor pana la greci.

Mesaj completat

in caz ca intereseaza pe cineva am reusit sa ajung acasa azi. eliberat pentru buna purtare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când doua vehicule urmeaza sa se întâlneasca într-o intersectie dirijata prin indicatoare, venind de pe doua drumuri publice unde sunt instalate indicatoare cu aceeasi semnificatie, vehiculul care vine din dreapta are prioritate

deci exista egalitate la prioritati si se aplica prioritatea de dreapta.

Exista egalitate de prioritate doar daca luam o regula, semaforizarea sau semnele, dar nu dupa aplicarea tuturor regulilor de prioritate (adica inclusiv aia de dreapta). In final, dintre doua autovehicule care se intersecteaza unul trebuie sa aiba prioritate no matter what.

Dar in cazul asta nici macar dupa o singura regula nu exista egalitate, unul avea cedeaza trecerea si celalalt era pe drumul cu prioritate. Nu se aplica nicio prioritate de dreapta. Aia s-ar fi aplicat doar daca venea si motociclistul de pe drum cu prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMFG! Nu exista situatie de egalitate la prioritati, tocmai de asta avem legislatia: cand se intalnesc doua sau mai multe autovehicule trebuie sa treaca pe rand pentru a avita accidentele. Daca doua vehicule ar avea prioritate egala cum s-ar decide cine trece? Nu gandesti deloc. Nu e vorba de prioritate mai prioritate decat alta sau ce incerci tu sa combati acolo, e vorba ca poti avea prioritate fata de un autovehicul si in acelasi timp sa trebuiasca sa-i cedezi trecerea altuia. Chiar nu mai tii minte exercitiile de legislatie unde intrau 4-5 masini intr-o intersectie si trebuiau sa treaca pe rand intr-o ordine exacta?

 

Supe tare, dupa ce ca e praf la legislatie, e moderator si poate mai convinge si pe altii de prostiile lui, acum da si sanctiuni sa-si apere prostia. Incredibil.

 

Bai omule, du-te pentru numele lui Dumnezeu la o scoala auto, la un politist, ceva, si vindeca-ti ignoranta.

 

@Silenti, exista situatii de egalitate si pentru asta s-a inventat regula prioritatii de dreapta.

Exemplu cel mai concludent este intersectia nedirijata, unde nu exista nici un semn sau semafor, atunci ambele drumuri care se intersecteaza au aceeasi prioritate, 2 vehicule ajunse in acelasi timp in intersectie sunt in situatie de EGALITATE - si pentru a se evita asta s-a inventat regula prioritatii de dreapta.

 

Confuzia pe care o faceti voi, cei care credeti ca exista prioritatea absoluta a indicatorului, este exact aceeasi pe care o faceau altii la scoala de soferi la orele de legislatie (si de care se radea de obicei) intre indicatorul STOP si CEDEAZA TRECEREA, existau persoane care spuneau ca STOP e mai "puternic" decat "CEDEAZA TRECEREA" alta mare aberatie.

 

As fi in stare sa ma contrazic si cu ministrul justitiei in persoana si cu cine vrei tu, pentru ca stiu ca am dreptate si e limpede ca lumina zilei.

Exista AM prioritate si NU am prioriate e ALB sau NEGRU... cand NU am prioritate e la fel fie ca am semn, ca ies din curte, ca aterizez din luna, etc.

Repet a miiiiiiiiiiiiiiiiiaaaa oara: nu exista semn cedeaza trecerea mai puternic decat a nu avea prioritate, cand NU ai prioritate nu ai si gata.

 

Legat de sanctiunile la care facea referire P.Moldovan - era vorba de topicul vecin in care i-am dat suspendare unui user care mi-a zis sa-mi iau "warn-ul si sa mi-l bag in coor" (citez) (dupa ce in prealabil i-am dat un warn simplu ca mi-a zis ca (citez) "ai terminat de spalat podele la Brno" si alte apelative dragute transmise pe PM.

Ce-are moderatul cu contrazisul unor chestii de legislatie si logica elementara.. hai sa fim seriosi.

 

AdrianB1 - da, indicatorul defineste drumul cu prioritate, cel romb instalat pe cel cel cu prioritate si cel in triunghi intors pe drumul fara prioritate, daca la o intersectie de drumuri de aceeasi categorie nu exista nici un indicator si nici semafoare atunci clar sunt EGALE iar cei care se intalneasca isi acorda PRIORIATE dupa regula priorit de dreapta. E de-ajuns ca pe o parte a intersectiei sa fie indicatoarele de cedeaza trecerea si atunci automat drumul intersectat devine prioritar si de aici mai departe e simplu.

Sunt multe situatii in care trebuie sa cedezi trecerea si nu exista nici un indicator de cedeaza trecerea, asta nu inseamna ca indicatorul e TATA lor , e definitia lui CEDEAZA TRECEREA, indicatorul e doar o unealta unde se semnalizeaza si se obliga cedarea trecerii... si cand iesi din parcare esti la fel de obigat sa cedezi trecerea ... deja imi ies peri albi si simt ca vorbesc la pereti.

 

As rade 1 saptamana ca in cazul de fata politia sau daca e cineva mai luminat intre cei care trateaza acest caz sa-i dea dreptate lui Cavaleru'.

Ha. Si probabil chiar asa o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la egalitatea de prioritate i-am raspuns mai sus lui motoreta.

Referitor la:

"Exista AM prioritate si NU am prioriate e ALB sau NEGRU... cand NU am prioritate e la fel fie ca am semn, ca ies din curte, ca aterizez din luna, etc.

Repet a miiiiiiiiiiiiiiiiiaaaa oara: nu exista semn cedeaza trecerea mai puternic decat a nu avea prioritate, cand NU ai prioritate nu ai si gata."

Ti-am spus in primul post, se poate sa ai prioritate fata de un autovehicul si in acelasi timp sa nu ai fata de altul. Exact cazul de fata, masina avea prioritate fata de Cavaleru, dar nu avea prioritate fata de cei care veneau din dreapta lui, pentru ca si ei erau pe drum cu prioritate. Chiar nu mai tii minte exercitiile de la scoala in care mai multe masini treceau intr-o ordine fixa prin intersectie? Ala care trecea al doilea nu cumva avea prioritate fata de al treilea dar nu avea fata de primul?

 

Nu o sa-i dea nimeni dreptate lui Cavaleru, iar daca ar fi ceva de ras pe tema asta as rade eu, nu tu. Iti repet, te rog, te implor, cum vrei tu, du-te la o scoala auto sau la un politisti sa-ti explice. Nu mai imprastia cunostinte gresite de legislatie pe aici, mai ales din postura de moderator, poti genera situatii periculoase.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in caz ca intereseaza pe cineva am reusit sa ajung acasa azi. eliberat pentru buna purtare :(

Ai baut mult lapte cand erai mic, huh ? :cheers:

Ia zi-ne ce au scris politistii pe PV sa mai facem inca 30 de pagini la topic. :wink:

 

Mai pun odata desenul lui CryAngel...poate intelegeti cum sta treaba cu prioritatea la intoarcere pe un drum cu prioritate. ;) Desi nu este asta cazul pana la urma, ca ala cu VW a intors pe unde nu trebuie.

post-12182-1275574101.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca tu consideri asa, nu ai cum sa convingi de ceva ce stiu ca nu este adevarat.

Eu de fiecare data iti aduc argumente cat se poate de simple, iar replica ta este ca nu e adevarat. Pur si simplu nu e adevarat si cu asta basta. Fara alte explicatii.

In cazul de fata masina trebuia sa-i acorde prioritate de dreapta lui Cavaleru pentru ca si el la randul lui cand a oprit in scuar a pierdut prioritatea. Fata de toata lumea. Punct.

Asta trebuie sustinut in instanta si va avea castig de cauza.

Pentru ca nu poti asimila scuarul la un punct si a pretinde ca nu exista cand el exista si mai si opresc masinile pe el.

 

Stiu ca metoda simplista invocata de Nghtwolf presupune sa o consideri o simpla intersectie in T si ca masina s-a aflat pe drumul cu prioritate no matter what.. ideea e ca atunci cand intorci pierzi prioritatea fata de toata lumea.

 

Imagineaza-ti o alta situatie:

 

Pe un drum oricare o fi el, fara linie continua, cu o singura banda pe sensul de mers cu posibilitatea de a opri pe dreapta:

Eu sunt oprit pe dreapta, vreau sa plec de pe loc, ma asigur din spate din fata dau sa ies - exact cand ies vine un Gigi de pe contrasens si intoarce exact in locul ala si ne izbim. Cine e vinovat? Eu nu am cedeaza, el nu are cedeaza, ma refer la indicator. Cine avea prioritate, eu sau Gigi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

O intrebare simplista: exista vreo exceptie pentru cazul cand ai indicatorul de "cedeaza trecerea"? In legislatie nu exista nici o exceptie, spune ca trebuie sa acorzi prioritate tuturor. Moto si masina s-au busit, sigur moto nu a acordat prioritate masinii (ca nu se mai buseau), deci moto nu a cedat trecerea conform indicatorului. Nu cred ca e cazul sa se complice lucrurile de sa ajungi sa stai 15 minute in intersectie sa analizezi cine are si cine nu are prioritate, ci e simplu: ai triunghi, acorzi prioritate tuturor celorlalti. Dupa aia poti sa o arzi pe forum si sa spui ca nu e corect, dar macar o faci intreg, nu in ghips.

Mesaj completat

In cazul de fata masina trebuia sa-i acorde prioritate de dreapta lui Cavaleru pentru ca si el la randul lui cand a oprit in scuar a pierdut prioritatea. Fata de toata lumea. Punct.

Foarte ferma afirmatia, dar cu ce o sustii? Nu scrie nicaieri asta - partea cu "fata de toata lumea". E un detaliu esential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare simplista: exista vreo exceptie pentru cazul cand ai indicatorul de "cedeaza trecerea"? In legislatie nu exista nici o exceptie, spune ca trebuie sa acorzi prioritate tuturor. Moto si masina s-au busit, sigur moto nu a acordat prioritate masinii (ca nu se mai buseau), deci moto nu a cedat trecerea conform indicatorului. Nu cred ca e cazul sa se complice lucrurile de sa ajungi sa stai 15 minute in intersectie sa analizezi cine are si cine nu are prioritate, ci e simplu: ai triunghi, acorzi prioritate tuturor celorlalti. Dupa aia poti sa o arzi pe forum si sa spui ca nu e corect, dar macar o faci intreg, nu in ghips.

La schimbarea directiei de mers spre stanga , cel care executa manevra asta, iti da prioritate tie,care vii de pe cedeaza.

Inchipuieti ca strada de unde venea Cavalerul se prelungea perpendicular peste bulevard si ca ala cu VW venea de acolo.

Desi, repet, nu este cazul acum, accidentul s-a produs din cauza ca ala a intors neatent, uitandu-se doar in dreapta lui, printr-un loc unde nu avea ce sa caute.

Daca ar fi intors dupa marcajele de pe carosabil, ocolind zona hasurata, s-ar fi incadrat pe drumul cu prioritate si era vina lui Cavaleru 100%. Desi cel mai probabil, in acel caz nu se intampla nimic.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte ferma afirmatia, dar cu ce o sustii? Nu scrie nicaieri asta - partea cu "fata de toata lumea". E un detaliu esential.

 

Art. 125

 

Pentru a putea intoarce vehiculul de pe un sens de mers pe celalalt prin manevrare inainte si inapoi sau prin viraj, conducatorul acestuia este obligat sa semnalizeze si sa se asigure ca din fata, din spate sau din lateral nu circula in acel moment niciun vehicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Art. 125

 

Pentru a putea intoarce vehiculul de pe un sens de mers pe celalalt prin manevrare inainte si inapoi sau prin viraj, conducatorul acestuia este obligat sa semnalizeze si sa se asigure ca din fata, din spate sau din lateral nu circula in acel moment niciun vehicul.

Lateral nu se refera la drumurile cu care se intersecteaza ci doar la drumul pe care se face intoarcerea. Daca voiau sa spuna drum ii spuneau drum, nu faceau economie de cuvinte ca Yoda nu mai da premii pentru libajul spartan.

Mesaj completat

La schimbarea directiei de mers spre stanga , cel care executa manevra asta, iti da prioritate tie,care vii de pe cedeaza.

O noua regula de circulatie. Sefu, ce numar sa ii dam in codul rutier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai explic odata:

 

Soferul a pierdut prioritatea pentru ca a oprit in scuar. Toata lumea inseamna toata lumea care circula pe drumul cu prioritate. El nu mai e pe drumul cu prioritate pentru ca NU MAI ARE PRIORITATE.

N-ai cum sa indeplinesti 2 conditii simultan:

-sa fii pe drumul cu prioritate.

-sa nu ai prioritate fata de cei de pe drumul cu prioritate.

Intelegi? E imposibil. In acest caz soferul nu mai are prioritate deci nu mai e pe drumul cu prioritate. E out of the game, e pe tusa, e unde vrei tu.

 

Deci in acel moment e in aceeasi situatie cu Cavaleru. Situatie in care intre ei se aplica regula priorit de dreapta, si cum Cavaleru venea din dreapta lui, ghinion, soferul e vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Inchipuieti ca strada de unde venea Cavalerul se prelungea perpendicular peste bulevard si ca ala cu VW venea de acolo.

Pot sa imi inchipui ca suntem pe Marte, cazurile ipotetice nu rezolva cu nimic problema. Daca ala cu masina venea de pe acel drum si nu avea triunghi culmea, dar avea prioritate. O spune indicatorul de cedeaza de pe drumul motocicletei - dupa cum am spus, nu exista exceptii.

Mesaj completat

Mai explic odata:

 

1. Soferul a pierdut prioritatea pentru ca a oprit in scuar. Toata lumea inseamna toata lumea care circula pe drumul cu prioritate.

2. El nu mai e pe drumul cu prioritate pentru ca NU MAI ARE PRIORITATE.

3. N-ai cum sa indeplinesti 2 conditii simultan:

-sa fii pe drumul cu prioritate.

-sa nu ai prioritate fata de cei de pe drumul cu prioritate.

4. Intelegi? E imposibil. In acest caz soferul nu mai are prioritate deci nu mai e pe drumul cu prioritate. E out of the game, e pe tusa, e unde vrei tu.

 

5. Deci in acel moment e in aceeasi situatie cu Cavaleru. Situatie in care intre ei se aplica regula priorit de dreapta, si cum Cavaleru venea din dreapta lui, ghinion, soferul e vinovat.

1. Oprirea in scuar sau in intersectie nu e parcare, nu pierzi prioritatea.

2. Daca nu mai are prioritate (fata de cine?) nu mai e pe drum? E pe aratura?

3. Ba da, poti: daca faci stanga de pe un drum cu prioritate nu ai prioritate fata de cei care vin din fata, ai fata de toti ceilalti. E exemplul cel mai clar formulat in lege si in manualele de circulatie.

4. Cum 3 nu e imposibil nu am ce sa inteleg. Masina nu zboara, e pe un drum cu prioritate si o motocicleta venind de pe un drum fara prioritate s-a busit cu ea. Trage singur concluziile.

5. Prioritatea de dreapta se aplica atunci cand nu ai semne, aici exista semn. E suficient ca sa nu se aplice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai explic odata:

 

Soferul a pierdut prioritatea pentru ca a oprit in scuar. Toata lumea inseamna toata lumea care circula pe drumul cu prioritate. El nu mai e pe drumul cu prioritate pentru ca NU MAI ARE PRIORITATE.

N-ai cum sa indeplinesti 2 conditii simultan:

-sa fii pe drumul cu prioritate.

-sa nu ai prioritate fata de cei de pe drumul cu prioritate.

Intelegi? E imposibil. In acest caz soferul nu mai are prioritate deci nu mai e pe drumul cu prioritate. E out of the game, e pe tusa, e unde vrei tu.

 

Deci in acel moment e in aceeasi situatie cu Cavaleru. Situatie in care intre ei se aplica regula priorit de dreapta, si cum Cavaleru venea din dreapta lui, ghinion, soferul e vinovat.

 

Eu zic ca soferul se afla in PIUA 10, pe zona hasurata. :cheers:

...

Eu (ipotetic, sofer fiind), cand apuc sa merg pe un drum cu prioritate, prioritatea mea tine pana acasa, chiar daca ies de pe drumul ala. Chiar daca fac stanga, chiar daca intorc, tot eu am prioritate, de jmecher. :(

...

(a nu se intelege ca sunt de partea motociclistului)

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua regula de circulatie. Sefu, ce numar sa ii dam in codul rutier?

Este veche de pe vremea lui Gheorghiu Dej.

Din doua cedeaza sau prioritate cu cedeaza, daca nu exista alte indicatoare care sa arate drumul cu prioritate, la schimbarea directiei de mers spre stanga dai prioritate de dreapta,sefu. :cheers:

Vezi ca ma pus eu articolul unde mai sus pe topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Oprirea in scuar sau in intersectie nu e parcare, nu pierzi prioritatea.

2. Daca nu mai are prioritate (fata de cine?) nu mai e pe drum? E pe aratura?

3. Ba da, poti: daca faci stanga de pe un drum cu prioritate nu ai prioritate fata de cei care vin din fata, ai fata de toti ceilalti. E exemplul cel mai clar formulat in lege si in manualele de circulatie.

4. Cum 3 nu e imposibil nu am ce sa inteleg. Masina nu zboara, e pe un drum cu prioritate si o motocicleta venind de pe un drum fara prioritate s-a busit cu ea. Trage singur concluziile.

5. Prioritatea de dreapta se aplica atunci cand nu ai semne, aici exista semn. E suficient ca sa nu se aplice.

 

1. Ba da, o pierzi - o pierzi fata de cei care circula pe drumul respectiv la acel moment. Atunci de ce te mai opresti si te asiguri acolo? Ai putea intra direct si cei care circula ar trebui sa opreasca si sa te lase pe tine sa intri, nu?

2. E pe SCUAR. - Stiu ca nu e prevazut in lege, dar e in afara drumului cu prioritate si e pe scuar care exista fizic acolo. Poti considera scuarul ca marginea drumului, e un spatiu intermediar intre cele 2 sensuri de circulatie. Cel oprit acolo (nu stationat) nu are prioritate fata de nimeni de pe cele 2 benzi. Nu poate da inapoi si nici inainte fara sa cedeze trecerea - e intr-o pozitie in care nu are prioritate fata de cei care vin pe drumul cu prioritate. Stiu ca nu e aratura, dar o poti considera asa. Scuarul exista, asta sustine teoria mea. Daca e unul stationat in scuar si sparge seminte eu daca am cedeaza nu o sa stau sa-l astept pana sparge el toate semintele.

3. Pe asta se bazeaza si teoria mea, cand faci stanga pierzi prioritatea pentru simplul fapt ca e o situatie de egalitate si cel intersectat iti vine din DREAPTA.

5. Se aplica prioritatea de dreapta pentru ca cel care e in scuar e in aceeasi situatie cu cel cu semnul, doar ca nu are semn. E mai simplu ca buna ziua.

 

Mesaj completat

Pot sa imi inchipui ca suntem pe Marte, cazurile ipotetice nu rezolva cu nimic problema.

Ne ajuta sa intelegem mai bine problema.

 

@Stege, Calaveru' e OK, scria mai devreme ca a fost eliberat de la spital pt buna purtare si acum este acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru este OK?

 

 

da sunt ok.

 

si acum am primit o veste si mai buna de la cineva care s-a interesat de dosar si cica sunt nevinovat. (respectivul s-a oferit sa imi faca rost si de numarul de dosar.....)

 

 

 

abia ma pot deplasa prin casa.

 

urcatul a 3 etaje este un chin pt mine. abia am reusit sa ajung in casa cu o pauza de 5 minute la jumatatea drumului. groaznic sentimentul de neputinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lateral nu se refera la drumurile cu care se intersecteaza ci doar la drumul pe care se face intoarcerea. Daca voiau sa spuna drum ii spuneau drum, nu faceau economie de cuvinte ca Yoda nu mai da premii pentru libajul spartan.

Mesaj completat

 

O noua regula de circulatie. Sefu, ce numar sa ii dam in codul rutier?

Sustin chestia asta, logica lui Tarka 2. Daca se incadra bine masina (exista marcaje pentru asa ceva )si respecta trasa pentru incadrare in viraj, atunci Cavalerul ii putea da prioritate, deoarece venea intradevar din stanga lui, dar asa...? Cavalere fa-te bine si ne strangem la o reconstituire, dar cu atentie, sa nu o comitem din nou. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt ok.

 

si acum am primit o veste si mai buna de la cineva care s-a interesat de dosar si cica sunt nevinovat. (respectivul s-a oferit sa imi faca rost si de numarul de dosar.....)

 

 

 

abia ma pot deplasa prin casa.

 

urcatul a 3 etaje este un chin pt mine. abia am reusit sa ajung in casa cu o pauza de 5 minute la jumatatea drumului. groaznic sentimentul de neputinta.

 

Da, legal. Dar moral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te poti spala pe dinti, poti sa te stergi la coor, poti manca ? Atunci esti bine. In timp iti revii... dar trebuie rabdare. Asteptam vesti si cu incadrarea, la ce articole l-au bagat politaii, pentru a finaliza dezbaterea noastra si a ajunge la o concluzie in speta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...