red Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Pt cine e interesat, am un cablu de ambreiaj original pt modelul 98-03. pret 60 ron. Tel 0727362440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 salut sunt in discutii cu un baiat care se ocupa de reconditionari de faruri si am dori sa aflam daca ar fi oameni interesati sa cumpere geamuri de far pentru yamaha fz6 varianta neked; costul unuia fiind undeva in jur de 250 roni. astept doritori sa ma contacteze pe pm. multumesc. daniel 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Buna ziua. Am de vanzare o furca completa de Yamaha fz6N (juguri cu rulmenti,telescoape,aripa,etrieri). Motivul vanzarii este pentru ca moto a suferit tuning (in doua luni va fi streetfighter). pretul este de 200euro usor negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Buna ziua. Am de vanzare o furca completa de Yamaha fz6N (juguri cu rulmenti,telescoape,aripa,etrieri).Motivul vanzarii este pentru ca moto a suferit tuning (in doua luni va fi streetfighter). pretul este de 200euro usor negociabil. oau, asteptam poze cu noul look, si pe mine ma batea un gand sa pun alt tip de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Imi pare rau dar nu pot oferi nici un detaliu. Ideea este ca nu am vazut pana acum un fz6 modificat.O sa fie primul. singurul lucru sigur este ca va fi un streetfighter,asta e clar. Editat Decembrie 23, 2010 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Asteptam cu interes primul snowfighter FZ6 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Laura, vezi ca era cineva pe aici sau pe la Cumparari ce-si cauta o furca de FZ6. Abia astept sa vad FZ6 cu upsidedown. Pana la urma poate poate fac si eu manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Craciun Fericit bikerii mei ! ps: eu cautam furca,insa inca nu stiu daca am, nevoie,am dat`o la indreptat si astept sa vad daca va rezista testelor !!! ca nu a fost f f stramba,ca nu a fost nimic frontal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 ,am dat`o la indreptat si astept sa vad daca va rezista testelor !!!ca nu a fost f f stramba,ca nu a fost nimic frontal! Ai contract cu aia de la Euro Ncap?? Te tine sa o testezi personal!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Nu o testez personal ,ci mecanicul la care am trimis-o spre reparat !Daca el crede ca o sa fiu safe(este mai mult decat un mecanic,adica suntem cunostinte,etc,adica nu o sa imi zica ca e ok doar pentru a lua banii pe reparatie),o sa o pastrez ,if not ,o schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Salut, Cunoasteti cumva aceasta motocicleta? FZ6 / 2008 / B - 84 - YVR A fost data/luata inapoi catre o firma de leasing si as vrea sa stiu daca fostul posesor e din comunitate. Stiti ce avarii ar putea avea, altele decat cele vizibile? Ma gandesc ca poate cel ce a dat-o, nemaiavand nimic de pierdut acum, poate spune daca motorul e in regula sau nu. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 O intrebare catre FAZER ISTI....??? As vrea sa mi pun pe spate guma de 180,acum avnd un 160...a mai pus cineva??? Am mai avut ceva discutii cu baietii ce monteaza gume si mi s a spus ca intra fara probleme 180 pe spate,as vrea sa dau comanda de guma si astept ceva pareri de la voi,mentionez ca am un fzs 600 din 2002 dimensiune din fabrica e pe 160,60,17...multam!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 O intrebare catre FAZER ISTI....??? As vrea sa mi pun pe spate guma de 180,acum avnd un 160...a mai pus cineva??? Am mai avut ceva discutii cu baietii ce monteaza gume si mi s a spus ca intra fara probleme 180 pe spate,as vrea sa dau comanda de guma si astept ceva pareri de la voi,mentionez ca am un fzs 600 din 2002 dimensiune din fabrica e pe 160,60,17...multam!!! De intrat intra.. Dar geanta e facuta pentru dimensiunea de 160 (latime), daca ii pui de 180, guma o sa fie mai bombata, mai rotunda.. Inainte aveam tdm, 150-70/17, si i`am pus 170, a intrat, am putut sa`o folosesc, dar nu a stat bine. Eu nu as pune altceva, decat daca o am acasa. In caz ca cumpar, o sa cumpar exact ce recomanda producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Nu stiu daca are rost sa pui guma de 180... cum ti-a zis si dr dejavu, cauciucul o sa stea foarte "bonbat" si sunt sanse foarte mari sa atinga de bascula. daca tii musai sa ai cauciuc mai lat, pune de 170, ca merge, daca nu, ramai pe dimensiunile standard. Apropo, de ce vrei cauciuc mai lat pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La Multi Ani PS : EU AM de 190 " e mai agresiva asa,si merge de minune,nici o problema nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La Multi Ani nici o problema nu are Doar parerea ta este asta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Nu stiu daca are rost sa pui guma de 180... cum ti-a zis si dr dejavu, cauciucul o sa stea foarte "bonbat" si sunt sanse foarte mari sa atinga de bascula. daca tii musai sa ai cauciuc mai lat, pune de 170, ca merge, daca nu, ramai pe dimensiunile standard. Apropo, de ce vrei cauciuc mai lat pe ea? In primul rand cred ca ar arata mai bine....de manevrat cred ca nu,mai manevrabila e cu 160 e clar(asta ar fi a 3 a guma comsumata de mine dar pe 160)....ma gandeam sa fac o schimbare...am un preten o pus pe un hornet 600 ,190 pe spate si arata bestial....ma gandeam asa la o schimbare...acu intrebarea e SA PUN SAU SA NU PUN??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 In primul rand cred ca ar arata mai bine....de manevrat cred ca nu,mai manevrabila e cu 160 e clar(asta ar fi a 3 a guma comsumata de mine dar pe 160)....ma gandeam sa fac o schimbare...am un preten o pus pe un hornet 600 ,190 pe spate si arata bestial....ma gandeam asa la o schimbare...acu intrebarea e SA PUN SAU SA NU PUN??? Eu zic sa pui. Japonezii oricum sunt niste retarzi si nu se pricep la design, de aia au pus de 160 pe spate. Manevrabilitatea si stabilitatea, mai ales pe curbe, nici nu mai conteaza atata vreme cat arata bestial motorul cu cauciuc mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 (editat) Eu zic sa pui. Japonezii oricum sunt niste retarzi si nu se pricep la design, de aia au pus de 160 pe spate. Manevrabilitatea si stabilitatea, mai ales pe curbe, nici nu mai conteaza atata vreme cat arata bestial motorul cu cauciuc mare. Inclina paharul catre....sa pun!!! Ca sunt retarzi ,nu prea bag mana in foc,altfel nu ar fi asa destepti ,si nu ar iesii asa bunaciuni de mobre din mainile lor... :DSi ma gandesc ca nu faci misto acum cand imi zici sa pun....parerea mea ca totusi siguranta mobrei de a o tine pe asfalt primeaza in fata faptului de design....o sa vad eu daca sta sau nu bine....eu zic ca pana nu incerci ... Editat Ianuarie 1, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 bine am venit cu totii in noul an. nu cred ca e in regula sa pui un cauciuc cu mult mai lat decat originalul. Pentru fz6,hornet sau gsr se poate un 190 pentru ca are janta de 5,5 latime dar la o janta de 5sau 4,5 nu cred ca e ok. Eu am pe fz6 190/50-17 si nu am observat nici o diferenta in sensul rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Aaaaaa si daca tot esti la capitolul asta, de ce nu iti pui de 130 sau 140 si pe fata...de la 110(mica rau la 110 ...nici nu stiu cum se uita fetele fara sa chicoteasca cand vad un cauciuc asa de .......slab dotat) cat are acum ..pun pariu ca ar arata si mai bestial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Adica personal nu am simtit nici o diferenta,mai ales ca e naked ,adica de oras,deci e mai stabila,parerea mea pur personala!o sa pun niste poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La FZ6 e mai usor sa pui de 190 pe spate, pentru ca deja vine cu 180. FZS600 are 160, iar daca pui 180/190, deja e mult prea mult, s-ar putea sa atinga de bascula. Iar ca design nu cred ca o sa se schimbe foarte mult, doar din lateral o sa para un pic mai groasa roata, nicidecum mai lata... FZS-ul, cu cauciucurile standard in inclini destul de repede si de usor, poti atinge foarte lejer cu scaritele de asfalt. Parerea mea e ca nu are rost sa faci manevra asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Multam de sfaturi....am luat o guma de 180,55,17 un Metzeler,ROAD sportec m3...am vazut montata pe un fzs600,arata sss fain si intra fara belele,nu atinge bascula...si cred ca intra si 190 dar nu bag mana in foc,pe hornet 600 am vazut pus 190,dar e alt motor cu o alta furca pe spate...acum astept sa se duca dracu zapada si sa vad cum se comporta,daca sta bine pe asfalt adio 160 pe spate...dp cum zice un coleg de pe aci...japonezii sunt ciudati ,Bafta ...si ne mai auzim pe aci...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Pune si tu niste poze, sa vedem si noi cun arata cu gume de 180! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.