Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Nu este vorba de tine...dar cu ocazia asta am adus argumente celor care se gandesc sa faca ce ai facut tu..dar care vor sa afle si aspectele tehnice sau mai bine zis, consecintele pe care le aduce trecerea pe o masura de cauciuc mai mare decat recomandarea producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu este vorba de tine...dar cu ocazia asta am adus argumente celor care se gandesc sa faca ce ai facut tu..dar care vor sa afle si aspectele tehnice sau mai bine zis, consecintele pe care le aduce trecerea pe o masura de cauciuc mai mare decat recomandarea producatorul.

Omule...nu mi o lua in nume de rau...fiecare face ce vrea cu mobra lui...eu am pus 180 pe spate si acum 5 zile am ars o un drum ,catre Resita unde poti sa i dai...plus curbe,CONCLUZIA...sta al dracu de bine pe drum plus o mai usoara manevrabilitate,asa ca te rog eu ...lasa ma cu ce scriu altii in reviste si in carti...Numa bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule...nu mi o lua in nume de rau...fiecare face ce vrea cu mobra lui...eu am pus 180 pe spate si acum 5 zile am ars o un drum ,catre Resita unde poti sa i dai...plus curbe,CONCLUZIA...sta al dracu de bine pe drum plus o mai usoara manevrabilitate,asa ca te rog eu ...lasa ma cu ce scriu altii in reviste si in carti...Numa bine!!!

 

Nimeni nu ti-o ia in nume de rau, ai intrebat si ti-a raspuns omul destul de obiectiv.

Poate nu ai inteles ......sper sa nu incerci asta si practic.

Cand vei dori sa inchizi cauciucul pe spate si vei constata ca ai pierdut aderenta pe roata fata..........e doar o chestie pe care o stiu si altii : asfaltul este tare !!!

 

Ride On !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cbf 1000 e apreciata in toate testele comparative la capitolul manevrabilitate/stabilitate pe viraje tocmai datorita pneului de 160 pe spate. Si asta la 1000 cmc, nu la 600. (Fzs 1000 are 180, iar fz1fazer-actualul concurent- are 190). Ideea e: vrei sa arate bine, sau sa mearga bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cbf 1000 e apreciata in toate testele comparative la capitolul manevrabilitate/stabilitate pe viraje tocmai datorita pneului de 160 pe spate. Si asta la 1000 cmc, nu la 600. (Fzs 1000 are 180, iar fz1fazer-actualul concurent- are 190). Ideea e: vrei sa arate bine, sau sa mearga bine?

Da frate Partizane....sa arate mai bine,si arata chiar mai bine cu 180 pe spate ;) ,dar dupa cum spuneai si tu bicicleta la fzs 1000 e identica cu cea de la fzs 600,prima vine din fabrica cu 180 pe spate ,asa ca am incercat si eu 180 pe spate la fzs ul meu de 600 si dupa cum spuneam sta si destul de bine pe asfalt si cu 180 si inca o chestie ...motorul meu e un turing,de drum lung,nu o sa ma dau eu mare smecher sa l inclin cum ai face cu o vitezana,tu dupa cate stiu eu ai pe Hornet 190 pe spate si ai batut atatea mii de km fara probleme...oricum de acum incolo mobra nu o sa vada decat 180 pe spate!!!Hai noroc si sa ne vedem sanatosi la festival,nu? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, da' l-ai pus pe crashbar! E... urias! ;) Cred ca poti agata o pereche de coburi de el.

Oricum, de utile-s foarte utile, in caz de o scapi pe o parte si se duce taras, sunt sanse mari sa iti economiseasca vreo 2-300 de euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, da' l-ai pus pe crashbar! E... urias! ;) Cred ca poti agata o pereche de coburi de el.

Oricum, de utile-s foarte utile, in caz de o scapi pe o parte si se duce taras, sunt sanse mari sa iti economiseasca vreo 2-300 de euro!

 

 

Cam pentru asta mi le`am confectionat.. Arata cum arata.. dar important ii pentru mine sa protejeze.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb Varadero 1000 cu FZ6 S

http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=353266

Prim proprietar in Romania an fabricatie 2001 km36760

-mansoane incalzite Oxford

-husa rezervor Bagster

-priza 12V

-ungator lant automat

-cric central SW MOTECH

-crash bar

-parbriz Givi

-suporti pt cutiile laterale Givi

-suport top case Givi

-instalatie “avarii” Moto-Detail

-filtru aer BMC

-cauciucuri bune Michelin anakee2 dot 2010,kit lant scimbat in 2010

-placute de frana bune

-ulei si filtru ulei schimbat la 36760

-2 chei

Caiet service tinut de mine

Motocicleta este intretinuta maniacal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa peste 24000km cu Bridgestone BT020, unde cel de pe fata a ajuns la martori de uzurapost-40304-1296291716_thumb.jpg iar cel de pe spate ar mai merge ceva post-40304-1296291735_thumb.jpg[anvelope de care am fost cat de cat multumit dar care sunt destul de tari( ma refer la compozitie), se incalzesc destul de greu, tin mult ca nr. de km., stau bine pe ud (nu am avut probleme din punctul asta de vedere, asta din cauza profilului pe care il au si disperseaza destul de bine apa), dar per total nu-ti ofera oarecum siguranta] si vreau sa le schimb si eu cu unele care sa fie ceva mai moi dar care sa se preteze si pentru turing.

 

Ma cam bate gandul la Michelin Pilot Road 2post-40304-1296291989_thumb.jpg( vad ca e dat destul de bine in teste comparativepost-40304-1296292319_thumb.jpgpost-40304-1296292497_thumb.jpg in ce priveste longevitatea si stabilitatea pe ud) , dar am mai gasit si altele interesante: Bridgestone BT023post-40304-1296292594_thumb.jpg, Pirelli Angel STpost-40304-1296292726_thumb.jpg, Metzeler Roadtec Z6post-40304-1296292820_thumb.jpg, Dunlop Roadsmartpost-40304-1296293003_thumb.jpg sau Continental Road Attack 2post-40304-1296293188_thumb.jpg.

 

Ar mai fi varianta si cu unele mai sport: Michelin Power Pure post-40304-1296293230_thumb.jpgpost-40304-1296293595_thumb.jpgsau Bridgestone BT016post-40304-1296293306_thumb.jpgpost-40304-1296293678_thumb.jpg post-40304-1296293711_thumb.jpgun plus din din punctul de vedere al tractiunii si al stabilitatii dar asta in detrimentul longevitatii si al stabilitatii pe ud.

 

Vreau si eu niste sugestii de la cei care au, sau au avut anvelope din cele enumerate mai sus sau eventual alte recomandari.

 

Multumesc anticipat

:)

 

Mesaj completat

Dupa cum v`am promis.. revin cu pozele crashbar, si suporti montati. :D

 

Bine ai venit printre FZ-isti.

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea,....arata foarte bine,...mai ales ca e rosie :)

 

....crashbar-urile sunt foarte bune pentru protectia motoretei dar sunt cam uratele ( parerea mea , sunt cam mari si nu pre da bine),...dar pana la urma fiecare stie ce vrea, o protectie mai buna in caz de doamne fereste sau sa arate mai bine.

 

...cum e FZ-ul in compratie cu TDM-ul?...... si de ce ai trecut la FZ?

Numai bine.

post-40304-1296291852_thumb.jpg

post-40304-1296292077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

 

Bine ai venit printre FZ-isti.

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea,....arata foarte bine,...mai ales ca e rosie :)

 

....crashbar-urile sunt foarte bune pentru protectia motoretei dar sunt cam uratele ( parerea mea , sunt cam mari si nu pre da bine),...dar pana la urma fiecare stie ce vrea, o protectie mai buna in caz de doamne fereste sau sa arate mai bine.

 

...cum e FZ-ul in compratie cu TDM-ul?...... si de ce ai trecut la FZ?

Numai bine.

 

Mersi!

 

In primul rand, m`am despartit de tdm, din cauza ca era cam batran. Initial vroiam FZ600S modelul incepanand din 2004(doar ca imi placea foarte mult aspectul, si din rewiev`uri, am inteles ca sunt foarte bune). Au fost foarte scumpe pentru bugetul meu, si in timp a aparut fzs`u asta de 1l la pretz acceptabil. Ma tem putin de puterea lui, dar ca si fiecare motocicleta, si asta stie sa mearga incet. :))

 

Tdm`ul era mult mai slab, avea doar 78cp, asta are 143(si ceea ce nu se poate compara 2 cilindrii in linie fatza de 4 in linie) Imi place foarte mult, cat de lin merge, cum trage... Tdm`ul era mai comod, avea ghidonul mai inalt, eram mai bineprotejat de vant, pe fzs stau putin pe maini, dar pe la 100/h deja ma ridica vantul, ma tine si numai sunt nevoit sa ma sprijin pe maini.

Mai incolo s`ar putea sa ma itorc la tdm, la modelul 900..

 

Stiu ca nu arata impecabil cu aceste crashbaruri, dar chiar nu puteam sa`mi imaginez, cum sa le confectionezca sa arate bine, dar in aceeasi timp sa asigura protectie maxima. Problema nu apare cand alunec pe iarba umeda, ci cand ies de pe asfalt, si doamne feri, sunt nevoit sa intru pe un drum forestier, si dau de o piatra, motocicleta pica intr`o parte, si iata, exact sub rezervor se afla o alta piatra.. Asa daca pica.. Sta pe crashbar, si suportii laterali.. Nu se ating nici carenele, nici rezervorul. SI.. cel mai important.. Protejeaza piesele din aluminiu,, care sunt foarte scumpe.

 

In legatura cu anvelopele.. acuma am metzeller Z6... dupa asta... Ca si cum faceam cu tdm`ul.. In ungaria cu 50 euro imi faceam schimbul de anvelope fata-spate, cu tot cu montaj, echilibat, anvelope sh 80-90%.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multi mobristi pe care ai cunosc vorbesc frumos de Metzeler...acum am si eu tot Z6 pe 180, pe fata sportec m1 pe 120,inainte tocind un sportec m1 pe 160(spate,bineinteles..),in comparatie cu alte marci ...se lipesc al dracu de bine de drum,se incalzesc usor dar nu tin prea mult,se ard destul de repede,daca tin 10.000 tre sa fii multumit, ca nr de km...dar ca siguranta ,si ,pe udeala, cel putin cele ,,road,, sunt destul de ok!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mine ai vb pe mess despre anvelope Dle Dan.

 

Dar ca rezumat , mai iti zic odata aici . Michelin Power Pure - se incalzesc repede, se lipesc de asfalt ,iti dau un sentiment siguranta, pe ploaie merg foarte bine(120 h pe drum drept si 40-60 pe curbe diferite fara probleme). Momentan ale mele au aprox 10.000 km si mai merg pana pe la 14.000 cred ,ceea ce mi se pare f rezonabil pt niste anvelope sport. Nu m-au dezamagit pana acum si mi-as lua si a doua oara.

 

In alta ordine de idei ne pregatim de primavara :) f- Zeul a trecut azi pe la Florin pe la garaj si a primit kit de lant nou , ghidon si revizie la ulei si filtre.

post-18891-1297517072_thumb.jpg

post-18891-1297517096_thumb.jpg

post-18891-1297517109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mai ma poate si pe mine ajuta cu info ,daca stiti pe cineva,am nevoie de furca,mai exact doar de JAMBE :D

 

Multumesc frumos ,

 

 

 

Ai vb cu user-ul Laura_tazy ? Ti-a mai zis odata si Metal_Heart .

Daca te uiti cu cateva posturi mai sus ,pe 24 ianuarie erau disponibile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasule... nasoala treaba. :)

 

In alta ordine de idei, pe ebay sunt destul de scumpe, in .it am gasit cateva furci, dar de la 300 E in sus, si mai adaugi si transportul si taxele vamale... Ca sa iesi mai ieftin, poti lua ASA CEVA, sunt doar jambele superioare, dar trebuie vazut cu cat gasesti jamba la noi la dealer, si cat te costa daca ti-o iei din Italia. Ai mai putea sa incerci pe la service-urile moto,mai ales cele de Yamaha, poate au vreun FZ6 dauna totala si cu furca intreaga si sa faci combinatie, ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,nasoala rau,am vazut ca pe ebay au niste preturi de te doare mintea,si vad ca se aproprie primavara si eu furca n-am :) ,ceea ce ma intristeaza tare.

dar poate am sa gasesc ,am sa le dau maine un telefon celor de la yamaha motor ,sa vad poate reusesc sa gasesc ceva bun la pret ,apoi prin dristor sau vitan era un service de motor mai mare ,o sa fac un drum si pana acolo ,poate poate,dar m-as mira ,dauna total si furca intreaga avand in vedere ca majoritatea sunt accidente frontale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...