Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Cred ca unele "Danmoto" despre care se vorbea mai demult si in topicul asta imi fac cu ochiul : https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_22_223&zenid=qdr0j56l7eo9kgkcnid4bdjlh0

 

Am citit cateva reviewuri si s-a vb numai de bine despre ele, am vazut vreo 2 filmulete si suna frumos. Ar putea fi o alternativa raport calitate pret sunet excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt acceptatesi raspunsuri partiale, doar la una dintre intrebari :) La celate m-am lamurit intre timp.



1. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6N? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta...html#987b5c6e3e


2. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi. Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe principiul cand te mananca..am avut ambitia prosteasca de a ma transforma in electrician si am comis-o.. Plecand de la butonul de claxon, am desfacut blocul de comenzi din stanga, in ideea ca vad daca am vreun fir rupt si nu functioneaza. Am desfacut incet cu tact, pana m-am blocat de semnalizator. Incercand sa-l scot, nu m-am prins cum iese. L-am pus la loc, acum nu mai functioneaza semnalizarea, in schimb avaria da.

Stie cineva cum se scoate butonul cu totul de semnalizare (cel alb) din interior ?

Poza 1 : click aici

Poza 2 : click aici

 

Need some help..


» Post actualizat in 21 Nov 2015 14:53

gata! rezolvat

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna bine tobele danmoto,partea proasta e ca nu sunt omologate si nu ai nici dbkiller la ele ,poti sa iti faci ,o sa te mai coste cativa banuti dar tot nu sunt omologate :) ,dar suna foarte bine oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primim pe toata lumea,am bagat motocicleta weekendul trecut la iernat,sezonul viitor primeste tobe sport,remapare,suport gps, sper ca si un power commander, si daca mai sunt $$ o vopsea mai buna :)

racheta iese :crack: :crack:

» Post actualizat in 21 Nov 2015 21:35

Salut. Tocmai am achizitionat un FZ6N S2 si am cateva intrebari, daca poate cineva sa ma lamureasca:

 

1. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi (este capacul de aluminiu rotund, iesit mai in exterior, chiar jos langa galerii). Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie?

2. Manerele de care se tine pasagerul sunt putin "julite" pe lateral. Este ok sa le vopsesc?

3. Tank pad-ul este destul de zgariat. Cu ce ar fi ok sa curat lipiciul care ramane pe rezervor, dupa ce-l dau jos, pentru a pune unul nou?

4. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta/crash-pad-yamaha-fz6-fazer-an-2004-2008-ID4skac.html#987b5c6e3e

5. Are cineva de vanzare piesa de plastic in care este montat becul care lumineaza numarul de imatriculare?

 

Multumesc!

1. INAUNTRU ESTE STATORUL CARE PRODUCE CURENT(alternator) in functie de noroc se rupe sau nu garnitura la demontare. este din aluminiu si trebuie vopsit electrostatic. vopseaua normala la temperatura se decojeste.

2. manere se julesc si dupa ce ai sa le vopsesti si de la frecarea manusilor pe ele si le lovituri cu piciorul cand incaleci.

3. se curata cel mai bine cu benzina, insisti putin

4. de oriunde, cam 80% dintre crash-uri se potrivesc de la orice motocicleta. cel dupa partea stanga cum stai pe motor sa fie putin mai lung

se numeste lampa de numar.....aici mai cauti tu ca nu stiu cine vinde asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu despre modelul de care intrebi tu este ca are o fiabilitate foarte buna,iar daca ai grija de ea este o motocicleta care ingroapa multe motociclete,fiind carburatie probabil e putin mai brutala pe acceleratie decat injectia :),modelul 2004 in sus are plusuri desigur ca este mai noua si ciclistica mai buna datorita cadrului :) ,eu zic sa mai rabzi sa pui cateva sute de euro deoparte si sa iei un fz6 fazer 2005-2006,merita fiecare ban,eu o am pe a mea de 4 ani si simt ca nu vreau sa ma mai despart de ea,sezonul viitor ii aduc imbunatatiri :)

 

 

 

 

 

ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema.

franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema.

franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic.

 

Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban

da! atat consuma. cel mai mult se duce in 6% cu bagaj si pasager. al meu si nu numai atat consuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu ai vrut sa spui consum extraurban ? In primul rand nu prea vad de ce ai avea bagaje cand mergi prin oras :)

tu nu vezi multe :crack:, asa este la inceput

» Post actualizat in 25 Nov 2015 14:16

Cam pe la 6.5% obtin si eu urban, dar mers destul de calm. Topcase'ul influenteaza probabil, dar foarte foarte putin. Eu de exemplu am scos 4.7 extraurban, si 5 cu topcase + sidecaseuri, dar diferenta as putea mai curand sa o atribui conditiilor diferite de trafic.

mersul subturat duce la conum marit.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa :mytruck: noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! :rock:

Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream

 

Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema.

franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic.

s2 are frane cu 4 pistoane :),eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie

» Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12

dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer :(,la ce s-au gandit?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s2 are frane cu 4 pistoane :),eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie

» Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12

dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer :(,la ce s-au gandit?

incepuse era cadrelor din aluminiu si la naked nu numai la cele de viteza.

si au dorit sa scada mult din greutatea motocicletei fara sa tina insa cont si de consecinte sau mai bine spus matematic si teoretic noii etrieri cu 2 pistonase trebuiau sa franaeze la fel de bine ca cei vechi doar prin simplul fapt ca noul model era si este mult mai usor( ca masa kg) fata de cel anterior. insa eficacitatea presiunii placutelor de frana pe discul de franare nu si a atins scopul dorit. placuta de frana prea lunga si pistonas de frana mic care nu acopera toata baza placutei de frana nu face decat sa duca la o franare ineficienta fata de scopul dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In putinele ocazii de mers noaptea nu am fost multumit de loc de lumina pe care o asigura farul de fz6n.Am schimbat becul, cu unul high vision, si parca e ceva mai bine (placebo?). Totusi nu suficient. Ma tot gandeam la montarea unor lumini suplimentare (proiectoare). Are cine montat asa ceva?

 

Sunt cate lucruri care ma intereseaza in mod special:

1. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria;

2. Variante de montaj. Ma gandesc ca pe furca ar fi mai indicat. Variante am gasit pe net, dar o parere e intotdeauna bine venita

 

Motorul pe care vreau sa montez e un fz6n din 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi :D

Merci. Nu ma laud, v-am informat doar :crack:

Asta e fierul, scuze pt deranjul din "studiou". :rusinica:

post-5325-0-94438300-1448908643_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...