Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Salut colegi. Am o problema cu motoreta mea, poate ma ajuta cineva.

 

Se opreste motorul in mers, iar uneori stand pe loc (f.rar).

M-am uitat la butonul de killswitch, nu are niciun fir desfacut. Relantiul (a) sta corect si nu cred ca ar fi senzorul TPS. Mentionez ca motorul porneste imediat, chiar daca este rece. Ceva imi taie alimentarea si nu stiu ce.

Nu are un tipar anume dupa care se opreste. De multe ori cand plec cu ea la drum se intampla sa se opreasca de cateva ori, apoi pare ca merge normal. Ati mai patit? Ce este de facut/verificat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, ati facut vreunul service la furca de curand? Adica schimbat semeringurile de ulei, de praf, schimbat uleiul de furca si ajustat furca? Eu tocmai am facut treaba asta si eram curios sa fac o comparatie de costuri. Ati simtit vreo diferenta dupa service? Inca nu am facut un test de drum mai serios sa vad daca e vreo diferenta acum, cand totul e nou pe furca, dar sper sa se comporte mai bine. Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat singur simeringurile si uleiul, cuzinetii sunt ok. Uleiul il inlocuisem in iarna, nu curgea nimic asa ca doar am desfacut capacele, scos jambele, intors, scurs, spalat cu motorina si apoi cu ulei de furca nou, umplut si montat la loc. Probabil indepartarea mascazurilor a facut un simering sa planga, asa ca a trebuit s-o revizuiesc. Cost in jur de 120 lei + vreo 2h de munca, daca pun si primul ulei se mai adauga ~50% din suma si inca vreo ora. Diferenta? Mare. Furca e curata, nu imi mai e teama ca se mazgaleste discul :D Ca si comportament nu simt nimic, dar nu avea nici o manifestare inainte de interventie, doar ca nu stiam de cand era uleiul acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu am facut service la furca mai in primavara, diferenta a fost masiva: nu mai curge lichid :D

 

234 lei la Dual Tours, ca de acolo am cumparat motocicleta si cat a fost in garantie acolo faceam service. In rest, merge fix ca si inainte, adica bine.


» Post actualizat in 20 Oct 2017 11:18

Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e.

Si la mine face la fel, am discurile uzate, asta deja stiu. O sa le schimb cand schimb si cauciucurile, adica la primavara. Discurile au doar 31,000 km, dar am mers mult in oras si am avut si placute cam dure o parte din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Uleiul a fost doar 56 de lei, simeringurile (praf si ulei) 178. Nu stiu cum a fost cu manopera, ca pe factura nu apare nimic, am platit fix 234 lei. Ultima data cand mai schimbasem simeringuri, acum ceva ani, manopera a fost vreo 60-70 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

900 cu tot cu cuzineti de furca

 

Multumesc pentru raspunsuri!

 

Tot cam asa m-a costat si pe mine, daca tranform NZD in lei. Adica 290NZD. Mi se pare un pret de bun simt ca sa ai, practic, o furca noua. Inca nu am apucat sa o testez mai serios, ca m-am luat cu treaba. O sa va imprtasesc impresiile dupa...

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Copii, foloseste vreun posesor de FZ6 casca flip up? Ma bate un gand dar in acelasi timp am si o retinere. Fiind ochelarist m-ar ajuta mult la pus si scos, se simplifica mult operatiunea si scade riscul de a tranti "bicicleta", insa parca nu prea merge cu mobra de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am eu in vedere e omologata si ca jet in pozitia deschis - e vb de Caberg Duke II. Nu asta ma framanta si nici aspectul. Am avut doar integrale, mai cochetam cu flip flop acum vreo 9-10 ani dar am trecut printr-o luneta de Kangoo si am decis atunci sa iau tot o integrala noua dupa eveniment...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Si eu sunt ochelarist, practic imi permit orice casca imi doresc, dar am avut doar integrale. Ultima am ales-o nu doar pentru ca era modelul cel mai nou de la fabricantul de la care cumpar de obicei casti, ci si pentru ca are canale pentru bratele de ochelari, am stricat inclusiv rame de titan din cauza castilor de motocicleta asa ca e o cerinta serioasa pentru mine.

 

Sincer nu cred ca o casca flip-up face vreo diferenta. Intrucat folosesc si un sistem BT Sena cu earplugs, in loc de difuzoarele cu care vine setul standard, pusul castii dureaza mai mult de 5 secunde intotdeauna, ca mai dau jos si ochelarii chiar e ultima problema. Si la earplugs nu renunt, sunt cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pe moto in ultimii ani: zgomot redus, pot sa vorbesc la telefon la calitate mai buna decat in orice masina, pot sa ascult muzica linistit, aproape zen :)

 

PS. In 12 ani am cumparat 4 casti pentru mine, prima a fost una mai ieftina, celelalte au fost varful de gama din acel moment. Dar nu flip-up.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, multumesc pt pareri. Am comandat flip up-ul dupa ce probasem modelul in magazin aici (noroc ca nu la @alex_en, am putut incerca vreo 5 modele de casti pe gratis :P ), dar diferenta de >100€ m-a determinat sa procedez "romaneste". Folosesc motorul si in oras, merg de colo-colo si operatia de pus-scos casca + cagula + ochelarii (pe care ii pun pe sa de unde pot pica de la vant si vibratii) de 10 ori e sacaietoare, cu floapa sunt situatii in care pot ridica doar falca pe langa faptul ca se pune/scoate lejer cu bicicleta pe nas. Nu am avut niciodata casti speciale pt ochelaristi, toate au fost integrale Shoei pana acum. Am probat zilele astea un Nolan dar zau ca n-am simtit diferenta dpdv bicicleta, doar ca nu imi sta bine pe tartacuta. Niciuna nu imi impinge in nas daca ii dau pumni in lateral. Am avut si eu rame de titan (f scumpe) subtiri pe care nu le puteam baga in casca pt ca flexau bratele si mai sareau si lentilele daca insistam, a trebuit sa fac alti ochelari pt moto si racing. Acum port o rama mai rigida, casca fiind un element hotarator in alegere. Nu m-am hotarat daca voi folosi floapa si la drumuri lungi, depinde si de cum se va comporta dpdv zgomot, etanseitate etc.

Discutia s-ar putea muta la sectiunea casti, doar ca sunt curios daca mai utilizeaza cineva flip up pe genul asta de motor sau voi fi unicat.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

pentru oras recomand flip up-ul (utilizez asa ceva - shoei multitec, si ceva mai rar vara, pe caldura -open face), dar la drum lung se schimba problema din cauza zgomotului, iar acolo recomand integrala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta.

New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, băieți! Aș vrea să schimb anul viitor cauciucurile de la moto. În prezent, e echipată cu Michelin Pilot Road 2, cu DOT 2010. Nu știu cu ce alta marcă să le înlocuiesc, un echivalent la Michelin.Pe față,am dimensiunea de 110 și căutând varianta actuală de Pilot Road, am găsit Pilot 4 dar cu lățime de 120,de 110 nu se găsesc pt.că nu sunt atât de cerute, așa mi-a zis băiatul de la magazin.Variante ar fi cu DOT recent da' nu știu ce s-ar potrivi, ce mărci. Sau aș pune tot de la Michelin însă nu știu ce model. Mulțam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu peste tot am vz 120/70 fata si 180/55 spate la FZ6. Inclusiv pe abtibildul de pe bascula. Ma gandesc ca, daca din motive care imi scapa, ai 110 in civ, ar fi poate mai productiv sa mergi la rar sa adauge 120. Gama din care poti alege e mai vasta, preturile probabil mai mici. My 2 bani opinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa devina incomod la viteze mari daca esti mai inalt,posibil sa iti devieze vantul chiar in gat/casca....estetic arata mult mai bine decat cel stock,o sa iti mareasca si putin consumul,eu as fi optat pentru double buble,arata mult mai bine si nu e asa lat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam ultima oara cand m-am masurat 1m78. Si parbrizul stock imi da vantul fix in gat, sub casca. Cu mainile n-am probleme, e maibine decat cu lopatelele de la Transalp. Am renuntat la ideea de a schimba parbrizul, la transplant schimbasem dupa o izba Givi touring cu un MRA mai inalt si aveam curentul fix in casca, tare nasol. Treaba cu gatul ma deranjeaza doar cand e f frig, cateva grade peste 0°C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta.

New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata.

Asta cauti?

http://motomus.ro/piese-accesorii/accesorii/genti-cutii-coburi/suporti-topcase-genti/Suport-Side-Case-MONOKEY-Yamaha-FZ6-S2-FZ6-PL360

 

Gasisem la un momentdat( ca si eu am cautat, dar pana la urma am luat un topcase gigantic) unele mai mici si in jurul a 100e, care erau speciale pentru gentile textile mici.

 

Salut, băieți! Aș vrea să schimb anul viitor cauciucurile de la moto. În prezent, e echipată cu Michelin Pilot Road 2, cu DOT 2010. Nu știu cu ce alta marcă să le înlocuiesc, un echivalent la Michelin.Pe față,am dimensiunea de 110 și căutând varianta actuală de Pilot Road, am găsit Pilot 4 dar cu lățime de 120,de 110 nu se găsesc pt.că nu sunt atât de cerute, așa mi-a zis băiatul de la magazin.Variante ar fi cu DOT recent da' nu știu ce s-ar potrivi, ce mărci. Sau aș pune tot de la Michelin însă nu știu ce model. Mulțam!

Eu am PR4, foarte multumit de ele pe FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...