Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Frumos fazerash-ul doar cauciucul fata e prea tare sa fie de strada . Eu am incercat sa o incalt pe a mea cu pirelli rain si mi-au zis ca nu sunt omologate pt strada ci doar pista si ca nu renteaza pt ca ajung mai greu la temperatura de functionare pe strada.

La cauciucul tau imi place mult profilul ce model marca e? E cumva metzeler rain?

 

Guma de ploaie iti ofera o aderenta excelenta pe timp rece. Tocmai asta e si ideea, cauciucurile de ploaie nu trebuie folosite cand e cald afara pentru ca ramai imediat fara ele, se tocesc imediat daca se incalzesc.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mersi cezar de raspuns, e un michelin parca, model mai vechi (dot 2004)

pe strada e excelent acum, pe circuit in conditii de ploaie imi rup freza siguuurrr cu el, dar cum strada nu e circuit de curse....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce ziceti voi sunt legende urbane eu am vrut sa pun pirelli rain pe a mea numai pt desenul ce il au ca e f nervos doar ca nu am gasit in toata lumea gume rain omologate pentru strada. Intereseaza-te si tu ... Toti mi-au spus ca ajung f greu la temperatura de functionare la mers normal pe strada si ca pana nu ajung la temperatura de functionare nu au aderenta deloc. Unul chiar mi-a zis ca in fiecare an vin cate 2-3 clienti sa le puna iarna ( italia) gume rain sa aiba mai mult Grip , repet m-am invartit multe prin padock-uri si pe piste si lucrul asta ( despre gume rain ) il poate confirma oricine stie...deci pt speed nu sunt gume rain omologate de strada. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate.

 

apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza"

acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Man de unde ai luat oglinzile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate.

 

apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza"

acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit :D

Apreciez munca ta, singurul lucru care imi place, sunt suruburile..arata bine contrastul..Cand mi-am luat FZ6-le, chiar stateam si ma gandeam daca se poate modifica in ceva care sa fie si pe gustul meu, nu am gasit pana acum nimic care sa-mi placa, nici FZ6, nici FZS..

Acum sa nu sariti pe mine, este doar punctul meu de vedere si gustul meu :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pirelli diablo corso mi se par foarte bune de iesiri si de oras,se incalzesc destul de repede,eu am medii pe a mea,dar trebuie schimbate ca nu mai merg multi km,mi-a zis cineva sa ii pun pe spate un all season,o fi bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce motoare am avut pe toate am pus pirelli diablo corsa rosso si m-am gasit foarte bine cu ele chiar all season, le am chiar si pe un ktm lc4 motard si is super . Si pe fazer tot asta il am pe spate dar trebuie sa il schimb desi e ca si nou uzura 85 % doar ca e din 2009 si a stat in garaj pana s-au facut modificarile la motor si il vad putin crapat. Sfatul meu e sa tineti o guma mai mult de 3-4 ani pe motor ca isi pierde proprietatile si devine tare ca si plasticul mai ales daca prine mult soare.

 

Sry vroiam sa zic sa nu tineti ... Sry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce ziceti voi sunt legende urbane eu am vrut sa pun pirelli rain pe a mea numai pt desenul ce il au ca e f nervos doar ca nu am gasit in toata lumea gume rain omologate pentru strada. Intereseaza-te si tu ... Toti mi-au spus ca ajung f greu la temperatura de functionare la mers normal pe strada si ca pana nu ajung la temperatura de functionare nu au aderenta deloc. Unul chiar mi-a zis ca in fiecare an vin cate 2-3 clienti sa le puna iarna ( italia) gume rain sa aiba mai mult Grip , repet m-am invartit multe prin padock-uri si pe piste si lucrul asta ( despre gume rain ) il poate confirma oricine stie...deci pt speed nu sunt gume rain omologate de strada. Multumesc.

 

ma doare-n cot de omologare... vrei sa spui ca o guma de pista nu e buna pe sosea???? ca o guma de ploaie are aderenta mai mica decat una de strada si ca trebuie incalzita si alte kkturi d-astea???

urmand logica asta ar trebui sa stau cu incalzitoarele pe caucioace la fiecare oprire... am spus-o si o repet, ca poate n-ai inteles STRADA NU E CIRCUIT.

Pentru un mers normal, civilizat, guma asta se comporta foarte ok(sau cel putin eu ma inteleg cu ea bine) deoarece are o textura mai moale decat a unui cauciuc omologat. asta inseamna ca o sa il schimb mai des ;)

 

de culcat o sa o culc doar daca o sa fortez un viraj, o franare etc asta ar insemna sa merg tare... pentru ce??? pentru cine??? mai bine merg linistit si imi vad de treaba mea. vreti curse... hai la circuit!

 

toate bune!

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce motoare am avut pe toate am pus pirelli diablo corsa rosso si m-am gasit foarte bine cu ele chiar all season, le am chiar si pe un ktm lc4 motard si is super . Si pe fazer tot asta il am pe spate dar trebuie sa il schimb desi e ca si nou uzura 85 % doar ca e din 2009 si a stat in garaj pana s-au facut modificarile la motor si il vad putin crapat. Sfatul meu e sa tineti o guma mai mult de 3-4 ani pe motor ca isi pierde proprietatile si devine tare ca si plasticul mai ales daca prine mult soare.

 

Sry vroiam sa zic sa nu tineti ... Sry.

 

si simti vro diferenta cu cauciucul spate all season? nu am mers niciodata cu asa ceva,dar presupun ca ajuta mai mult pe ploaie si la temperaturi reci decat unul normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai strada nu e circuit si guma de circuit se incalzeste mai greu ca aia de strada si functioneaza la temperatura mai mare . De ce crezi ca inainte sa intru pe pista stau cu incalzitoare pe roti peste 20 de min ? Chia si vara si cu gume super soft?

Crezi ca pt spectacol?

 

esti simpatic, dar cam pe langa....e fix invers ;) incalzitoarele stau pe gume pentru a nu fi nevoie de un timp x necesar incalzirii, amvelopele trebuie sa fie la temperatura optima inca din primul viraj, altfel.... te duci la pascut... asta ca sa nu mai vorbim de aderenta la start ;)

ai folosit vreodata incalzitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si-a cumparat la scuter pentru maini ca acuma ii ingheata usor si i se usuca repede. Si pe urma trebuie sa dea cu alifie ca se crapa. Ca daca-l vede maica-sa cu degetele crapate iar il bate ca si-a luat-o la laba prea des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de sezonul rece, am sa adaptez niste handguarduri deschise de pe modelele noi de ktm, am facut proba cu unele albe si imi place tare cum vin cu linia motoretei. pun poze cand le montez

 

post-1864-0-63083200-1352270925_thumb.png

 

astea sunt dar pe negru :D

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare. Vreau sa mi iau un fz 6 si m am documentat mult pe net cu versiunile. Am gasit ca pana in 2005 motorul si bascula sunt d culoare argintie. Incepand cu 2006 motorul si bascula sunt negre.

 

Cautand motociclete de vanzare am gasit una argintie care este din 2006 dar ai si motorul tot argintiu, trebuia sa fie negru. La fel am gasit na neagra din 2005 cu motorul negru, trebuia sa fie argintiu.

 

Aveti vreo idee in acest sens?

 

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Va rog o informatie: incepand cu ce an s-a pus ABS pe FZ6 S (sau fazer, ma rog, aia semicarenata ma intereseaza). Deasemeni, modelele 2004+ sunt pe injectie, nu?

A, si sa nu uit, cam cat consuma bijuteria?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2006 si e optional. Da. 6-7 in oras. Depinde cum te dai la ea. Poa sa consume si 5 daca mergi in regim de masina cu ea. Afara consuma 5-5.5%. Iarasi, depinde de cum te dai la ea.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Va rog o informatie: incepand cu ce an s-a pus ABS pe FZ6 S (sau fazer, ma rog, aia semicarenata ma intereseaza). Deasemeni, modelele 2004+ sunt pe injectie, nu?

A, si sa nu uit, cam cat consuma bijuteria?

Multumesc.

-Modelele 2004+ sunt pe injectie..cat despre consum, eu am scos 4% la drum intins..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...