Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Shepard : De pe ce site ?

De pe nici un site. De la un magazin care comercializeaza piese pentru auto straine. Ia intra tu in unul, de pe strada, la voi im Ploiesti si intreaba daca aduc ulei Motul 7100 10w40 si filtru ulei Mann MW 64 sau ce ulei vrei tu. O sa fii surprins ca iti va aduce. Odata, mi-au adus in vreo 2 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are cumva cineva de vanzare...sau o vazut pe undeva topcase si sistem de montare pt Fazer '04?

tot caut ceva folosit ca alternativa la sistem complet nou.

 

Mersi de ponturi.

In afara de motocicleta, am eu topcase de 52 litri, placa si suport de prindere ca in poza, daca le vrei, suna-ma: 0744 955 955

post-56527-0-03378800-1368106568_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Urmatoarea chestiune, la relanti si viteze mici merge cam in suturi, senzatia aia de lant cu burta doar pe o parte. Daca trag de gaz dispare problema, ma gandesc filtru de aer sau injectoare jegoase. Voi ce parere aveti? Kitul de lant schimbat sezonul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Oameni buni, cu suflet bun (din Bucuresti)....as avea nevoie zilele astea, pentru cateva ore, de o cheie pentru filtrul de ulei HF303 (65mm, 14 laturi). Evident, vreau sa schimb uleiul Fazerului meu si nu reusesc sa urnesc filtrul.

 

Mentionez ca am incercat sa scot filtrul si cu alte metode: descantece, ciocanel, cantecele, injuraturi, precum si alte minuni ale tehnologiei, concluzia fiind una singura: nu functioneaza fara cheie!

 

Help?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Daca nu te doare de filtru (si n-ar trebui sa te doara), se ia o surubelnita cu cap plat lunga, un ciocan, se aseaza perpendicular pe filtru, se fute 2-3 ciocane in capatul cu guma/plastic al surubelnitei pana intra dintr-o parte in alta in filtru si se misca in directia de desurubare. Cu grija sa nu rupi filetul baii.

 

Astea fiind zise, daca barbaria asta nu functioneaza, e posibil ca filetul sa fie deja stricat.

Editat de Player1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda descrisa de Player e sfanta. Faci un pic de mozol pe jos, dar e ok. Si la strangere poti folosi o carpa si puterea mainii si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Ca sa nu faci moloz pe jos iei un bidon de apa de 4l, il golesti, tai dintr-o parte cat sa curga uleiul si-l pui sub filtru si buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca un sfat: sa-i pui un filtru cu hexagon ( eu am luat de K&N) pentru al strange dar mai ales pentru al desface mult mai usor pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos pentru sfaturi! Voi aplica tehnica surubelnitzei mai sus descrisa :) si da (buna idee), o sa pun un filtru K&N, pentru a ma scuti de viitoare barbarisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Cumpără o cheie de filtre de ulei că nu-i o avere. O poti folosi și la motocicletă si la mașină. Cu șurubelnița înfiptă în filtru poți să faci multe prostii, de pildă să rupi șurubelnița.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Lolwut? Tu iti dai seama ca aluminiul din filtru e oleaca mai gros ca o ciunga? Poti sa infigi surubelnita aia cu mana cu oleaca de skill.

 

Nu neg faptul ca o cheie de filtru dedicata e necesara. Dar cand lipseste sau e daraua mai mare decat ocaua (eg: cheie de filtru mai scumpa ca filtrul) metoda asta explicata de je a fost aplicata cu success cu zeci de ani inainte s-o vad eu la lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu este aluminiu este o tabla ordinara :). Cu metoda surubelnita l-am dat si eu jos. Mare atentie cand strapungi (tr trecuta surubelnita dintr-un capat in altul) filtrul tr sa fie cat mai in cap sa nu dai in filetul de insurubare si sa ai grija sa il poti misca spatiul este destul de mic. Daca iti iei filtru fara piulita in cap tr sa ii ungi garnitura dupa care ii dai jos capacul de la pinion si il stangi la mana o sa il strang cu siguranta mai mult decat trebuie (ei zic 17 Nm adica cam cat strangi un capac de sticla de suc).

 

 

Acum o intrabare pt cei care si-au servisat furca. Ce ulei ati pus pt ca in carte zice Suspension oil “01” asta insemnand de care din gama motul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariuss1900

Salut sunt si eu fericitul posesor al unui fz6-n din 2006 negru. O motocicleta excelenta pana acum. EU stau in sectorul 4, as avea ne voie de un atelier moto prin zona sa ii fac o revizie completa. Daca stiti ceva va rog sa ma ajutati. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Acum o intrabare pt cei care si-au servisat furca. Ce ulei ati pus pt ca in carte zice Suspension oil “01” asta insemnand de care din gama motul?

yamalube 01 = 2.5wt, dar poti pune 5wt sau chiar 7.5(daca mergi mai sportiv) wt fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

nu-i un capat de tara..

poti sa mai cumperi un 2.5w si sa-l combini

 

sau sa incerci cu 10wt si sa-l schimbi dupa ce servisezi furca, e mult mai usor

 

ai pus si arcuri pe greutatea ta?

Editat de MoederNuker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus 10W in furca. E cam rigida suspensia ce-i drept (pentru gustul meu), si sigur data viitoare o sa pun ceva un pic mai soft, dar e ok-ish si cu 10W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate ziceti cred ca am sa merg cu incredere pe 10W pe mine ma deranjeaza ca la cea mai mica frana se lasa mult prea brusc de bot. La arcuri nu vreu sa intervin. Stiu ca daca vrei sa faci o treaba buna tr schimbate arcurile si dupa facut reglaj din ulei insa asta costa substantial mai mult si nu merita investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu fericitul posesor al unui fz6-n din 2006 negru. O motocicleta excelenta pana acum. EU stau in sectorul 4, as avea ne voie de un atelier moto prin zona sa ii fac o revizie completa. Daca stiti ceva va rog sa ma ajutati. Multumesc.

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Din cate ziceti cred ca am sa merg cu incredere pe 10W pe mine ma deranjeaza ca la cea mai mica frana se lasa mult prea brusc de bot. La arcuri nu vreu sa intervin. Stiu ca daca vrei sa faci o treaba buna tr schimbate arcurile si dupa facut reglaj din ulei insa asta costa substantial mai mult si nu merita investitia

 

 

cum sa nu merite... e pentru siguranta ta, arcurile costa ~100E cu tot cu ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...