Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune?

 

2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii?

Editat de mariuss1900
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza lume!

 

Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul.

 

Povestea pe scurt e asa:

1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc.

 

2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei

- schimbat filtru de aer

- schimbat antigel

- schimbat bujii

- schimbat baterie

- verificat contacte

- verficat sigurante

- curatat/verficat cablu ambreiaj

- verificat cabluri acceleratie

- cauciucuri noi

- schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza)

- si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat)

 

3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective.

 

4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea.

 

5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa.

 

6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins).

 

7. - sesizat probleme cu acceleratia.

 

8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica).

 

9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde.

 

10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

 

11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul.

 

12. - (multe injuraturi).

 

Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI.

 

Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina.

- nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul"

 

Ce n-am verificat: pompa de benzina

 

Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi).

 

 

Idei, sugestii, reclamatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat firul de iluminare a placutei de inmatriculare facea masa.

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune?

 

2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune

Din păcate, ieftin si bun nu prea există dar te pot ajuta cu crash pads de calitate la preţ corect cu montajul inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza lume!

 

Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul.

 

Povestea pe scurt e asa:

1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc.

 

2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei

- schimbat filtru de aer

- schimbat antigel

- schimbat bujii

- schimbat baterie

- verificat contacte

- verficat sigurante

- curatat/verficat cablu ambreiaj

- verificat cabluri acceleratie

- cauciucuri noi

- schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza)

- si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat)

 

3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective.

 

4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea.

 

5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa.

 

6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins).

 

7. - sesizat probleme cu acceleratia.

 

8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica).

 

9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde.

 

10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

 

11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul.

 

12. - (multe injuraturi).

 

Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI.

 

Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina.

- nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul"

 

Ce n-am verificat: pompa de benzina

 

Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi).

 

 

Idei, sugestii, reclamatii?

probleme cu TPSUL ??? ce an e fazerul?din ce stiu doar modelul 2004 are problema asta cu TPS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai a zis ca a schimbat senzorul TPS :)

 

@alba ca zapada

Eu as verifica si pompa de ulei. Si posteaza asta si pe topicul de service, acolo intra mai multa lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba, eu as verifica sonda care transmite presiunea uleiului. Daca pompa de ulei nu-si facea treaba, la cat a mers cu becul aprins, se bulea motorul. Zic si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza lume!

 

Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul.

 

Povestea pe scurt e asa:

1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc.

 

2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei

- schimbat filtru de aer

- schimbat antigel

- schimbat bujii

- schimbat baterie

- verificat contacte

- verficat sigurante

- curatat/verficat cablu ambreiaj

- verificat cabluri acceleratie

- cauciucuri noi

- schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza)

- si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat)

 

3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective.

 

4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea.

 

5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa.

 

6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins).

 

7. - sesizat probleme cu acceleratia.

 

8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica).

 

9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde.

 

10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer

 

11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul.

 

12. - (multe injuraturi).

 

Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI.

 

Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina.

- nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul"

 

Ce n-am verificat: pompa de benzina

 

Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi).

 

 

Idei, sugestii, reclamatii?

 

 

 

Ceva asemanator am avut si eu numai ca problema a fost de la baterie. Nu aparea eroare dar becul acela se aprindea la acceleratii,turatii inalte sau revenire in relanti.

Am pus bateria la incarcat si s-a rezolvat. In concluzie,verifica incarcarea si toate mufele(in partea stanga sub sa se afla: starting circuit cut-off relay ) . Este posibil ca pinii sa fie oxidati.

O alta rezolvare ar fi sa scoti bornele de la baterie si sa le unesti intre ele pentru 15sec. , uneori da rezultate.

Ca un comentariu rautacios ar fi ca nu exista eroare care sa aibe legatura cu arborele cotit.Asa ca ,trage tu concluziile .

Senzorul TPS nu iti da eroare in bord decat atunci cand motorul devine inutilizabil,asa ca pana la un bec aprins din cauza TPS ,motorul tau va functiona foarte rau ( nu are relanti sau ramane fara el dupa prima accelerare,motorul ramane turat sau se opreste in mers , nu se accelereaza si scoate fum ca o locomotiva obosita).

Ar mai si : intake air temperature sensor.

O zi buna si succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie :)),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa?



ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie :)),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa?

 

ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ???

Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? :))

 

Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? :))

 

Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. ;)

din pacate pentru hoti nu intra alte cheie :) si de asemenea fata mea e bine securizata ,poi laso incolo de academie,ne organizam noi si dam o tura pana undeva la un suc,o barfa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi :)

A fost o vreme, acum vreo 10 ani, cand toti motociclistii din Bucuresti se intalneau la Arc si nu era deloc aglomerat, ca erau vreo 20-30; dar vremea trece, obiceiurile se schimba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...