Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Exista suporti de side-case independenti, de top case independenti si suporti combinati. Nu stiu daca suportul tau de topcase se potriveste cu unii de sidecase, la mine de pilda nu se potriveste suportul curent (cel de Yamaha) asa ca daca trec la sidecase trebuie sa schimb si suportul de topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Exista suporti de side-case independenti, de top case independenti si suporti combinati. Nu stiu daca suportul tau de topcase se potriveste cu unii de sidecase, la mine de pilda nu se potriveste suportul curent (cel de Yamaha) asa ca daca trec la sidecase trebuie sa schimb si suportul de topcase. Mda, asa ma gandeam si eu, dar totusi am zis sa intreb..cred ca voi opta pentru niste coburi textile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Joi am luat si eu motocicleta inapoi. Mersul pe vremea asta in Bucuresti e posibil, dar neplacut, e aglomeratie din ce in ce mai mare (azi am facut 16 km cu masina in 2 ore) si soferii din ce in ce mai labagii, erau sa ma ia pe sus de vreo 3 ori mai multi decat de obicei. Ma gandesc sa montez un claxon pneumatic din ala de 138 de decibeli, dar mi-e frica sa nu surzesc eu cand il folosesc (face ca trenul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Salut baieti; Cam la ce pret se invarte un FZ6 S2 din 2005 inmatriculat aici, cu 33.000 KM reali, topcase, parbriz marit, consumabile schimbate, mobra fiind intr-o stare foarte buna? Am pe cineva cu asa ceva pe care vrea s-o marite si nu ma pricep sa-i spun despre pret.. Editat Ianuarie 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 As zice intre 2000 si 2500, dupa urechea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Ba da, ai dreptate, conform a ceea ce scrie si aici, am spus ca nu ma pricep.. Mobra arata la fel ca asta PS:Cit va costa pe voi asigurarea la cilindreea asta pe 6 luni sau 1 an? Editat Ianuarie 8, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2014 Aha, mersi frumos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) 165 pe 6 luni 285 pe 1 an. cele mai mici . astea merg de la 2200 pina in 2500. depinde de stare Editat Ianuarie 8, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Ce ulei recomanda cei de la Yamaha pentru FZ6/2006 ? Am tot cautat pe google si parerile sunt impartite..Vreau sa iau Motul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 FZ6 N all the way. Avut 3 ani, 30.000 de km. Dar e chestie de look, fiabilitatea este extraordinara la ambele S N . Cred ca mai imi iau una in viata asta. Ulei Motul 7100 10w40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 FZ6 N all the way. Avut 3 ani, 30.000 de km. Dar e chestie de look, fiabilitatea este extraordinara la ambele S N . Cred ca mai imi iau una in viata asta. Ulei Motul 7100 10w40 . Mersi..cel mai probabil, il voi lua maine..ma pregatesc din timp.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 as mai avea intrebari legat de vascozitatea uleiului, in specificatiile lor scrie ceva 20W... care`i cel mai indicat?10w40,15w50 sau ce de 20w.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Am cumparat azi un bidon de 4L/Motul 7100 10W40 100% sintetic..am dat 205 lei si am primit cadou un filtru de ulei Hiflo..Mi s-a parut un pret foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 as mai avea intrebari legat de vascozitatea uleiului, in specificatiile lor scrie ceva 20W... care`i cel mai indicat?10w40,15w50 sau ce de 20w.. ? Depinde de temperatura la care mergi, unele sunt de iarna, unele de vara, ai tabel in cartea motocicletei si sunt si o gramada de tabele pe Internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Iti dai seama ca nu ma duc sub 5 grade, si nici nu am de gand sa iau 2 feluri de ulei. Eu ma gandeam pentru sezon. In carte scrie ala de 20w. Da cei mai multi baga 10w..si uite asa sunt intr'o dilema Editat Ianuarie 12, 2014 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 10W 30 10W 40 10W 50 15W 50 20W 50 primele cifre + W (winter) = vascozitate la rece. Un ulei ar trebui sa fie cat mai putin vascos la rece pentru a ajunge cat mai rapid in lagare si sa asigure ungerea hidrodinamica. al doilea grup de cifre 30/40/50 = vascozitatea la cald (100 grade). Ultimele doua cifre te intereseaza cel mai mult. Eu iti recomand 10W 50 sau 15W 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Iti dai seama ca nu ma duc sub 5 grade, si nici nu am de gand sa iau 2 feluri de ulei. Eu ma gandeam pentru sezon. In carte scrie ala de 20w. Da cei mai multi baga 10w..si uite asa sunt intr'o dilema De unde sa imi dau seama daca azi am intalnit duzini de motociclete iesite la plimbare? Iti dai seama ca nu au ulei e vara in ele, ca dimineata erau zero grade. Daca vrei doar pentru vara ia 15W50 sau 20W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Dar daca vrei si pt toamna iarna pune 10W. Nu prea a spus multa lume pe aici (sau a spus dar nu am vazut eu), cea mai mare uzura a motorului are loc la pornire cand tot uleiul este strans in carter. Toti recomanda 20W50 ca vara se incinge in oras. Eu zic ca tr luata foarte in serios si prima cifra a indicelui de vascozitate deoarece el protejeaza motoarele noaste care intr-o poroportie destul de mare sunt pornite la cel putin 2-3-5 zile...... luni. Deci 10W50 !!!! DA da ce te faci??? Cu cat difetenta intre indicele mic si indicele mare este mai mare, cu atat uleiul are mai multi polimeri, polimeri care imbatranesc si nu mai fac treaba buna dupa un anumit timp\nr de Km si acest anumit nu se apropie de cel la care zice producatorul sa il schimbi adica 10k. Am Fz6 S si recomand 10W40! Fiind un semicarenat are motorul la vedere deci ventilat intr-o oarecare masura nu se poate compara cu o sportiva care fierbe daca merge sub 20 30 Km\h. La mine creste apa cu o liniuta doar vara cand stau pe loc la semafor si sunt afara 40gr la umbra. La drum intins nu am probleme cu temperatura ba mai mult am avut nopti cand imi scadea temperatura la apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Deci 10W50 !!!! DA da ce te faci??? Cu cat difetenta intre indicele mic si indicele mare este mai mare, cu atat uleiul are mai multi polimeri, polimeri care imbatranesc si nu mai fac treaba buna dupa un anumit timp\nr de Km si acest anumit nu se apropie de cel la care zice producatorul sa il schimbi adica 10k. E un fapt cunoscut ca uleiurile de motor cu aditivi de grupa IV si V (PAO si esteri) isi mentin mult mai bine vascozitatea in timp fata de uleiurile de grupa I si II. Un 10W 50 DE CALITATE va fi mai vascos dupa un numar x de ore de functionare decat un 10W 40 de acelasi tip, al aceluiasi producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Din ce am citit uleiurile cu gama foarte larga de temperaturi au rezistenta la uzura de 2-3 ori mai mica; daca faci schimbul la 2.000 km e in regula orice 10W50, dar nu tine 6.000 km. Nu sunt expert in uleiuri de motor, doar scriu si eu ce am citit prin articole aparent serioase. Uzura la pornire nu e din cauza de lipsa de ulei, nici un motor si nici un ulei actual nu lasa pistoanele uscate. Uzura e data de stresul termic, ai pistoane si segmenti facuti din materiale diverse care au grade diferite de contractare care se incalzesc rapid si neuniform, sunt tensiuni mai mari decat in mers la temperatura relativ constanta. De-aia la pornire e recomandat sa nu cresti turatia pana cand temperatura nu ajunge la anumiti parametri si sa nu intri in sarcina; Yamaha nu are nici o recomandare clara, dar eu nu plec pana nu ajunge temperatura la 40 de grade iarna si 50 vara (daca plec la 40 vara nu inseamna ca a apucat sa se incalzeasca) si nu trec de 4000 rpm pana nu ajunge apa la 70 de grade. Obicei de la motoarele de avion cu piston unde se masoara si temperatura uleiului si nu rulezi nici macar pe pista (taxi spre decolare, la viteza mica, sarcina mica) pana nu are uleiul 50 de grade, apa ajunge pe la 70 in acel moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Recent mi am cumparat o yamaha fz6 din cj. Am facut din septembrie aproape 5000km pana acuma. Vreau sa stiu cand se schimba uleiul si ce ulei sa bag ( de la motul 300v si 7100 ceva de genu ) . Cand am cumparat motocicleta am fct schimbul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Frate, sunt mii de topicuri pe tema asta. Cauta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Daca-mi permiti, procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Am facut full la motor 18 19 litrii parca si am facut numai prin oras 240 creca daca mai mergeam umpic era gol rezervoru. Se poate din cauza frigului sau ca mi varza filtru de aer sa manance asa mult ? ( am tobe akrapovic pe el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 La mers prin oras, daca e Bucuresti si aglomerat, e normal sa consume atat de mult, mai ales iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.