Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Exista suporti de side-case independenti, de top case independenti si suporti combinati. Nu stiu daca suportul tau de topcase se potriveste cu unii de sidecase, la mine de pilda nu se potriveste suportul curent (cel de Yamaha) asa ca daca trec la sidecase trebuie sa schimb si suportul de topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exista suporti de side-case independenti, de top case independenti si suporti combinati. Nu stiu daca suportul tau de topcase se potriveste cu unii de sidecase, la mine de pilda nu se potriveste suportul curent (cel de Yamaha) asa ca daca trec la sidecase trebuie sa schimb si suportul de topcase.

Mda, asa ma gandeam si eu, dar totusi am zis sa intreb..cred ca voi opta pentru niste coburi textile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Joi am luat si eu motocicleta inapoi. Mersul pe vremea asta in Bucuresti e posibil, dar neplacut, e aglomeratie din ce in ce mai mare (azi am facut 16 km cu masina in 2 ore) si soferii din ce in ce mai labagii, erau sa ma ia pe sus de vreo 3 ori mai multi decat de obicei. Ma gandesc sa montez un claxon pneumatic din ala de 138 de decibeli, dar mi-e frica sa nu surzesc eu cand il folosesc (face ca trenul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Salut baieti;

Cam la ce pret se invarte un FZ6 S2 din 2005 inmatriculat aici, cu 33.000 KM reali, topcase, parbriz marit, consumabile schimbate, mobra fiind intr-o stare foarte buna?

Am pe cineva cu asa ceva pe care vrea s-o marite si nu ma pricep sa-i spun despre pret..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ba da, ai dreptate, conform a ceea ce scrie si aici, am spus ca nu ma pricep.. :what:

Mobra arata la fel ca asta

 

PS:Cit va costa pe voi asigurarea la cilindreea asta pe 6 luni sau 1 an?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 N all the way. Avut 3 ani, 30.000 de km. Dar e chestie de look, fiabilitatea este extraordinara la ambele S N . Cred ca mai imi iau una in viata asta.

 

Ulei Motul 7100 10w40 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 N all the way. Avut 3 ani, 30.000 de km. Dar e chestie de look, fiabilitatea este extraordinara la ambele S N . Cred ca mai imi iau una in viata asta.

 

Ulei Motul 7100 10w40 .

Mersi..cel mai probabil, il voi lua maine..ma pregatesc din timp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

as mai avea intrebari legat de vascozitatea uleiului, in specificatiile lor scrie ceva 20W... care`i cel mai indicat?10w40,15w50 sau ce de 20w.. ?

Depinde de temperatura la care mergi, unele sunt de iarna, unele de vara, ai tabel in cartea motocicletei si sunt si o gramada de tabele pe Internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu ma duc sub 5 grade, si nici nu am de gand sa iau 2 feluri de ulei. Eu ma gandeam pentru sezon. In carte scrie ala de 20w. Da cei mai multi baga 10w..si uite asa sunt intr'o dilema

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10W 30

10W 40

10W 50

15W 50

20W 50

 

primele cifre + W (winter) = vascozitate la rece. Un ulei ar trebui sa fie cat mai putin vascos la rece pentru a ajunge cat mai rapid in lagare si sa asigure ungerea hidrodinamica.

al doilea grup de cifre 30/40/50 = vascozitatea la cald (100 grade). Ultimele doua cifre te intereseaza cel mai mult.

 

Eu iti recomand 10W 50 sau 15W 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Iti dai seama ca nu ma duc sub 5 grade, si nici nu am de gand sa iau 2 feluri de ulei. Eu ma gandeam pentru sezon. In carte scrie ala de 20w. Da cei mai multi baga 10w..si uite asa sunt intr'o dilema

De unde sa imi dau seama daca azi am intalnit duzini de motociclete iesite la plimbare? Iti dai seama ca nu au ulei e vara in ele, ca dimineata erau zero grade.

 

Daca vrei doar pentru vara ia 15W50 sau 20W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca vrei si pt toamna iarna pune 10W.

Nu prea a spus multa lume pe aici (sau a spus dar nu am vazut eu), cea mai mare uzura a motorului are loc la pornire cand tot uleiul este strans in carter.

Toti recomanda 20W50 ca vara se incinge in oras. Eu zic ca tr luata foarte in serios si prima cifra a indicelui de vascozitate deoarece el protejeaza motoarele noaste care intr-o poroportie destul de mare sunt pornite la cel putin 2-3-5 zile...... luni.

Deci 10W50 !!!! DA da ce te faci??? Cu cat difetenta intre indicele mic si indicele mare este mai mare, cu atat uleiul are mai multi polimeri, polimeri care imbatranesc si nu mai fac treaba buna dupa un anumit timp\nr de Km si acest anumit nu se apropie de cel la care zice producatorul sa il schimbi adica 10k.

 

Am Fz6 S si recomand 10W40!

Fiind un semicarenat are motorul la vedere deci ventilat intr-o oarecare masura nu se poate compara cu o sportiva care fierbe daca merge sub 20 30 Km\h. La mine creste apa cu o liniuta doar vara cand stau pe loc la semafor si sunt afara 40gr la umbra. La drum intins nu am probleme cu temperatura ba mai mult am avut nopti cand imi scadea temperatura la apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci 10W50 !!!! DA da ce te faci??? Cu cat difetenta intre indicele mic si indicele mare este mai mare, cu atat uleiul are mai multi polimeri, polimeri care imbatranesc si nu mai fac treaba buna dupa un anumit timp\nr de Km si acest anumit nu se apropie de cel la care zice producatorul sa il schimbi adica 10k.

 

E un fapt cunoscut ca uleiurile de motor cu aditivi de grupa IV si V (PAO si esteri) isi mentin mult mai bine vascozitatea in timp fata de uleiurile de grupa I si II.

Un 10W 50 DE CALITATE va fi mai vascos dupa un numar x de ore de functionare decat un 10W 40 de acelasi tip, al aceluiasi producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din ce am citit uleiurile cu gama foarte larga de temperaturi au rezistenta la uzura de 2-3 ori mai mica; daca faci schimbul la 2.000 km e in regula orice 10W50, dar nu tine 6.000 km. Nu sunt expert in uleiuri de motor, doar scriu si eu ce am citit prin articole aparent serioase.

 

Uzura la pornire nu e din cauza de lipsa de ulei, nici un motor si nici un ulei actual nu lasa pistoanele uscate. Uzura e data de stresul termic, ai pistoane si segmenti facuti din materiale diverse care au grade diferite de contractare care se incalzesc rapid si neuniform, sunt tensiuni mai mari decat in mers la temperatura relativ constanta. De-aia la pornire e recomandat sa nu cresti turatia pana cand temperatura nu ajunge la anumiti parametri si sa nu intri in sarcina; Yamaha nu are nici o recomandare clara, dar eu nu plec pana nu ajunge temperatura la 40 de grade iarna si 50 vara (daca plec la 40 vara nu inseamna ca a apucat sa se incalzeasca) si nu trec de 4000 rpm pana nu ajunge apa la 70 de grade. Obicei de la motoarele de avion cu piston unde se masoara si temperatura uleiului si nu rulezi nici macar pe pista (taxi spre decolare, la viteza mica, sarcina mica) pana nu are uleiul 50 de grade, apa ajunge pe la 70 in acel moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...