ctlnext Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 din cate am vazut toate au acel cablu. in fine, respectiva motoreta nu ma mai intereseaza. stie careva daca saua de S2 se potriveste la S1? si unde pot verifica un VIN? sa pot vedea exact anul fabricatiei, etc... stie cineva vreun site? Saua se potriveste fara probleme de la s1 la s2 si invers, iar VIN-ul il poti verifica la http://vindecoder.eu/yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Saua se potriveste fara probleme de la s1 la s2 si invers, iar VIN-ul il poti verifica la http://vindecoder.eu/yamaha thx man pt informatia privind saua. pe site-ul ala am introdus seria motoretei si imi zice ca in Romania VIN-ul is not registered. Ea fiind inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Salutare, Stie cineva de unde pot lua o toba de esapament sh la 200-300 de euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Salutare, Stie cineva de unde pot lua o toba de esapament sh la 200-300 de euro? incearca aici... Editat Februarie 19, 2014 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nu am formulat corect, nu ma refeream la o evacuare stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elparu Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Salutare, Ieri am alfat ca am compresia intr-un cilindru (nu stiu care) mai mica cu 2b. Restul sunt in parametrii. Mentionez ca a fost facuta la rece, si ca vorbim de ~50.000 km. In motor se aude un tacanit specific supapelor. As vrea sa stiu cat de grav este, la prima vedere binenteles. S-a mai lovit cineva de asta? Cum s-a rezolvat, si binenteles cat a costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Salutare, Ieri am alfat ca am compresia intr-un cilindru (nu stiu care) mai mica cu 2b. Restul sunt in parametrii. Mentionez ca a fost facuta la rece, si ca vorbim de ~50.000 km. In motor se aude un tacanit specific supapelor. As vrea sa stiu cat de grav este, la prima vedere binenteles. S-a mai lovit cineva de asta? Cum s-a rezolvat, si binenteles cat a costa? poti face un video cu ce ti se aude? care`i mai exact sunetul specific supapelor? cred ca si eu am aceeasi problema doar ca la mine e vb de 29.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poti face un video cu ce ti se aude? care`i mai exact sunetul specific supapelor? cred ca si eu am aceeasi problema doar ca la mine e vb de 29.000 Acum intelegi ce si cum cu aia 29000 . Eu anul trecut am facut 7000km in conditiile in care m-am dat numai in weekend cu el. Fuga la mecanic ca poate scapi ieftin cu reglaj de supape sau mai scump cu probleme prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poate sa fie si din alta parte.. acuma nu stiu ce sa zic ... la banuit, putem banui orice.. realu`.. numa dumnezo` il stie oricum km aia nu ma intereseaza pe mine, atata timp cat motoru ruleaza frumos .. poa sa aiba si 120.000 daca merge frumos si trage bine .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Perfect de acord cu tine. Doar ca sunt niste motoare destul de tapene si nu ar tr sa aiba probleme chiar asa de tinere. Oricum fuga la mecanic ca poate e de la supape si nu are rost sa bulesti ceva atata timp cat se poate rezolva destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Revin cu informatii despre modificarea cu doua faruri pe scurta: se pare ca e o problema de proiectare. Pentru cei care nu au urmarit subiectul, pe scurt: se poate face foarte usor ca pe scurta sa functioneze si farul din stanga, cel de lunga, pentru ca se pare ca a fost proiectat sa fie asa. Becul e H4, cu doua faze, iar in comutatorul de faza lunga are curent si pentru faza scurta, doar ca firul respectiv nu e cuplat la bec. Se poate pune firul si ai lumina excelenta pe scurta. Dar, dupa ce au facut asta cred ca prin teste au descoperit ca nu merge atat de bine. Nu au modificat proiectul ca sa puna la loc bec H7 cu o singura faza si sa scoata alimentarea de scurta din comutatorul de lumini, le-au lasat acolo si doar au eliminat firul din bec. De ce? Pentru ca alternatorul duce in sarcina doua faruri, ori doua scurte ori scurta si lunga, dar nu duce la relanti. Cum probabil nimeni nu sta la semafor cu faza lunga aprinsa sau nu sta prea mult la semafor nu se observa problema, dar la relanti alternatorul nu duce nici faza lunga, ci doar un singur bec pe scurta. Eu masurasem tensiunea cu un bec si doua becuri pe scurta, dar am facut o greseala: am masurat toamna, pe vreme rece, imediat dupa ce am pornit motorul. Nu stiu exact la ce turatie sta cat e motorul rece, dar e peste 1500, iar alternatorul baga 14.2V, totul e perfect. Cand motorul se incalzeste turatia de relanti scade pe la 1000 unde tensiunea scade la ~ 13-13.5 cu un bec si chiar la 12.5 cu doua. Am testat cu faza lunga, scade la 12.5V, la cea mai usoara accelerare urca peste 13.5 si chiar 14. Solutii: nu prea sunt. Se poate incerca cu 2 becuri HID pe scurta, in loc de 50W bucata au consum de doar ~42W (becul 35W + balastul vreo 7W) si au lumina mai buna decat halogenul de 50W. O sa mearga, dar la relanti s-ar putea sa consume baterie - daca e un drum lung nu e nici o problema, dar la mers in oras ziua nici nu e nevoie de al doilea bec, nici nu duce alternatorul, cel putin in Bucuresti unde e plin de semafoare. Complicatiile sunt: - ca sa fie legal si sa poti iesi din Romania fara teama ca iti ia politia talonul trebuie sa aibe proiectoare pentru HID; se poate, dar trebuie sa desfaci sticla de la far ca sa montezi poriectoare si sa o lipesti la loc, ia timp si risti sa o spargi - pe stanga trebuie bixenon, pe dreapta nu (decat daca te mananca undeva sa pui si pe dreapta si lunga), asa ca iti trebuie doua seturi de proiectoare ca sa iei cate unul H4 si unul H7 - se gasesc extrem de greu proiectoare fara "angel eyes", mie mi se par oribile si ai prea multe fire in plus de prins prin bord O alta varianta ar fi un comutator suplimentar pe bord pentru al doilea bec, il pornesti doar noaptea la drum lung daca ai nevoie. Dar atunci as pune si alimentarea direct pe baterie si semnalul din comutator l-as folosi pentru un releu, nu direct. Trebuie sa caut schema sa vad daca faza lunga e pe releu, eventual facut la fel pe scurta. Editat Februarie 22, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 salut, sunt posesor de fz6n si ma gandesc sa trec la fz8 cu ABS, mai exact la un fazer 8. e cineva pe aici care are un fazer 8 sau imi poate spune cateva pareri? ma intereseaza, printre altele, care este protectia la vant pentru o persoana de 1.88. multumesc, mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 salut, sunt posesor de fz6n si ma gandesc sa trec la fz8 cu ABS, mai exact la un fazer 8. e cineva pe aici care are un fazer 8 sau imi poate spune cateva pareri? ma intereseaza, printre altele, care este protectia la vant pentru o persoana de 1.88. multumesc, mihail JustDolt are Fz8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2014 Admin Share Postat Februarie 26, 2014 (... ...) - se gasesc extrem de greu proiectoare fara "angel eyes", mie mi se par oribile si ai prea multe fire in plus de prins prin bord (... ...) Daca vrei sa-ti montezi proiectoare este simplu, nu mufezi si angel eyes-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad_clovn Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salut, stie cineva un con de galerie la ce pret este si unde se poate gasi ?. MAIL: nuni_nita@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) salutare mi-am luat si eu zilele trecute un Bugspoiler de pe Ebay pt FZ ul meu . Atasat pun si o poza cu acesta. Cei care si-au montat deja un bugspoiler pot sa imi spuna va rog cum au rezolvat problema cu caldura de la galerii? ati pus ceva material de protectie intre bugspoiler si galerii sau ati montat direct spoilerul pe galerii? multumesc Editat Martie 1, 2014 de vlaicu87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 am pus eu. n-are treaba. eventual dai cu sprei negru rezistent la temperatura pe interior. oricum trebuie vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 da multumesc o sa incerc asa ..sper sa nu ia foc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) nu ia stai relax. lasa putina distanta fata de galerii. nu il lipi de ele. Editat Martie 2, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 salutare revin si eu cu o intrebare...dupa o cazatura fz6-le are ceva sistem care opreste alimentarea cu benzina? Am meu a suferit o cadere si dupa nu am mai reusit sa il pornesc. Dupa cateva incercari a pornit pt o secunda si dupa se opreste. Martorul motor imi sta aprins in bord. Banuiesc ca are ceva sitem de siguranta care taie alimentarea dar nu am idee cum arata si unde il pot gasi . Ma poate indruma cineva si pe mine ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 ridica si tu rezervorul si vezi pe la furtunase pe acolo sa nu iti fi iesit ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Salutare, am o pb cu FZ6S: nu porneste la rece. Reusesc sa il pornesc impins intr-a 3 si dupa aceeea porneste la cheie dar la rece...nu vrea. Sa fie bujiile? Nu am mai umblat cu ea demult timp decat ca o porneam si o tineam 20min pornita in fata garajului sa isi incarce bateria - se poate sa fie bateria? De invartit, mi se pare ca invarte bine Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) ridica si tu rezervorul si vezi pe la furtunase pe acolo sa nu iti fi iesit ceva.... da multumesc nu are nimic de genul asta ..dupa cateva incercari imi porneste de fiecare data dar imi taie motorul imediat dupa una doua secunde. Martorul de bord este aprins desi nu pare sa aiba nimic desprins sau desfacut. Cred ca exista ceva gen de siguranta care taie alimentarea cu benzina dupa un impact pentru a prevenii incendiile dar nu am nici o idee unde sa o gasesc. Mai am o intrebare stie cineva cum se poate seta un bord din MPH in KMH ? Exista vreo combinatie de butoane ceva sau trebuie pusa pe un tester ? Multumesc Editat Martie 6, 2014 de vlaicu87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 posibil sa fie si bateria racataian,find si probabil putin sau mai mult descarcata sa nu aibe putere sa invarta electromotorul sa porneasca,trebuie sa mergi cu motorul ca sa se incarce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 da multumesc nu are nimic de genul asta ..dupa cateva incercari imi porneste de fiecare data dar imi taie motorul imediat dupa una doua secunde. Martorul de bord este aprins desi nu pare sa aiba nimic desprins sau desfacut. Cred ca exista ceva gen de siguranta care taie alimentarea cu benzina dupa un impact pentru a prevenii incendiile dar nu am nici o idee unde sa o gasesc. Mai am o intrebare stie cineva cum se poate seta un bord din MPH in KMH ? Exista vreo combinatie de butoane ceva sau trebuie pusa pe un tester ? Multumesc Ia verifica tu pe la cric, in cazatura sa nu se fi atins ceva pe acolo si sa creada ca inca mai are cricul pus cand o pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.