Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

din cate am vazut toate au acel cablu.

in fine, respectiva motoreta nu ma mai intereseaza.

 

stie careva daca saua de S2 se potriveste la S1?

 

si unde pot verifica un VIN? sa pot vedea exact anul fabricatiei, etc...

stie cineva vreun site?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

4.2 mers extraurban

civilizat inseamna la mine 6-7k turatie

 

n-am folosit mobra in oras , asa ca nu pot preciza consumul.

 

 

Am alimentat in Nichelsdorf (full) si am ajuns pe rezerva in Nadlac. Calculati consumul. Mers cu 130-140 km/h. si bagaj decent (topcase si sidecase textile). se poate vedea bagajul in semnatura.

 

Am alimentat in Nichelsdorf (full) si am ajuns pe rezerva in Nadlac. Calculati consumul. Mers cu 130-140 km/h. si bagaj decent (topcase si sidecase textile). se poate vedea bagajul in semnatura.

 

 

Referitor la ulei,intreba cineva pe aici. Dupa mai multe incercari ,cel mai potrivit a fost Motorex 10W60.

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa-mi cumpar un Fazer din 2005 , cu 33 mii km, insa as dori si sfatul vostru. L-am vazut are cateva zgarieturi , cadrul pe partea dreapta are vopseaua matuita pe o portiune . N-a pornit la 4 grade , baiatul a dus la incarcat bateria , si azi la 9 grade a pornit din prima.

As avea cateva nelamuriri :

- cand am bagat in prima treapta , s-a simtit un zvac , chiar daca nu am dat drumul la ambreiaj , la voi cum e ?

- de unde se ridica seaua? E un pic cam joasa pentru mine .

- la pornire a scos ceva fum alb , dupa ce s-a incalzit nu se mai observa , e normal ?

 

 

Alte informatii :

- cateva zgarieturi pe carena si rezervor , cadrul pe partea stanga are vopseaua matuita pe o portiune.

- anvelopele sunt din 2010

- are doar o singura cheie , asa a luat-o

- Bujiile au cel putin 3 ani , uleiul in furca la fel , kitul de lant la fel , n-au fost schimbate in 12000 km .

- Motocicleta a fost tinuta in curte pe timpul iernii, cu 2 prelate ,de cand a fost adusa in RO .

 

Cam cat preconizati ca ar merita , si cat ar trebui sa bag in ea ?

Editat de vasiledintomis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zvacu` din viteza 1 nu are rost sa`l bagi in seama, si la mine face la fel, si la oricare moto .. seaua nu se ridica... fumul alb si mie imi face, da nu`i alb dens .. ci seamana mai mult a abur.. cica ar fi diferenta de temperatura.. si dupa ce ii calduc, nu se mai simte deloc..ca sa`ti faci o idee asupra pretului ... a mea e din 2004 , 28.000 si a fost 2000 de eur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am vazut toate au acel cablu.

in fine, respectiva motoreta nu ma mai intereseaza.

 

stie careva daca saua de S2 se potriveste la S1?

 

si unde pot verifica un VIN? sa pot vedea exact anul fabricatiei, etc...

stie cineva vreun site?

 

Saua se potriveste fara probleme de la s1 la s2 si invers, iar VIN-ul il poti verifica la http://vindecoder.eu/yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua se potriveste fara probleme de la s1 la s2 si invers, iar VIN-ul il poti verifica la http://vindecoder.eu/yamaha

thx man pt informatia privind saua.

pe site-ul ala am introdus seria motoretei si imi zice ca in Romania VIN-ul is not registered. Ea fiind inmatriculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri am alfat ca am compresia intr-un cilindru (nu stiu care) mai mica cu 2b. Restul sunt in parametrii.

Mentionez ca a fost facuta la rece, si ca vorbim de ~50.000 km.

 

In motor se aude un tacanit specific supapelor.

 

As vrea sa stiu cat de grav este, la prima vedere binenteles.

S-a mai lovit cineva de asta? Cum s-a rezolvat, si binenteles cat a costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri am alfat ca am compresia intr-un cilindru (nu stiu care) mai mica cu 2b. Restul sunt in parametrii.

Mentionez ca a fost facuta la rece, si ca vorbim de ~50.000 km.

 

In motor se aude un tacanit specific supapelor.

 

As vrea sa stiu cat de grav este, la prima vedere binenteles.

S-a mai lovit cineva de asta? Cum s-a rezolvat, si binenteles cat a costa?

poti face un video cu ce ti se aude? care`i mai exact sunetul specific supapelor? cred ca si eu am aceeasi problema :) doar ca la mine e vb de 29.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face un video cu ce ti se aude? care`i mai exact sunetul specific supapelor? cred ca si eu am aceeasi problema :) doar ca la mine e vb de 29.000

Acum intelegi ce si cum cu aia 29000 :). Eu anul trecut am facut 7000km in conditiile in care m-am dat numai in weekend cu el.

 

Fuga la mecanic ca poate scapi ieftin cu reglaj de supape sau mai scump cu probleme prin motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fie si din alta parte.. acuma nu stiu ce sa zic ... la banuit, putem banui orice.. realu`.. numa dumnezo` il stie :) oricum km aia nu ma intereseaza pe mine, atata timp cat motoru ruleaza frumos .. poa sa aiba si 120.000 daca merge frumos si trage bine ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Revin cu informatii despre modificarea cu doua faruri pe scurta: se pare ca e o problema de proiectare.

 

Pentru cei care nu au urmarit subiectul, pe scurt: se poate face foarte usor ca pe scurta sa functioneze si farul din stanga, cel de lunga, pentru ca se pare ca a fost proiectat sa fie asa. Becul e H4, cu doua faze, iar in comutatorul de faza lunga are curent si pentru faza scurta, doar ca firul respectiv nu e cuplat la bec. Se poate pune firul si ai lumina excelenta pe scurta.

 

Dar, dupa ce au facut asta cred ca prin teste au descoperit ca nu merge atat de bine. Nu au modificat proiectul ca sa puna la loc bec H7 cu o singura faza si sa scoata alimentarea de scurta din comutatorul de lumini, le-au lasat acolo si doar au eliminat firul din bec. De ce? Pentru ca alternatorul duce in sarcina doua faruri, ori doua scurte ori scurta si lunga, dar nu duce la relanti. Cum probabil nimeni nu sta la semafor cu faza lunga aprinsa sau nu sta prea mult la semafor nu se observa problema, dar la relanti alternatorul nu duce nici faza lunga, ci doar un singur bec pe scurta.

 

Eu masurasem tensiunea cu un bec si doua becuri pe scurta, dar am facut o greseala: am masurat toamna, pe vreme rece, imediat dupa ce am pornit motorul. Nu stiu exact la ce turatie sta cat e motorul rece, dar e peste 1500, iar alternatorul baga 14.2V, totul e perfect. Cand motorul se incalzeste turatia de relanti scade pe la 1000 unde tensiunea scade la ~ 13-13.5 cu un bec si chiar la 12.5 cu doua. Am testat cu faza lunga, scade la 12.5V, la cea mai usoara accelerare urca peste 13.5 si chiar 14.

 

Solutii: nu prea sunt. Se poate incerca cu 2 becuri HID pe scurta, in loc de 50W bucata au consum de doar ~42W (becul 35W + balastul vreo 7W) si au lumina mai buna decat halogenul de 50W. O sa mearga, dar la relanti s-ar putea sa consume baterie - daca e un drum lung nu e nici o problema, dar la mers in oras ziua nici nu e nevoie de al doilea bec, nici nu duce alternatorul, cel putin in Bucuresti unde e plin de semafoare. Complicatiile sunt:

- ca sa fie legal si sa poti iesi din Romania fara teama ca iti ia politia talonul trebuie sa aibe proiectoare pentru HID; se poate, dar trebuie sa desfaci sticla de la far ca sa montezi poriectoare si sa o lipesti la loc, ia timp si risti sa o spargi

- pe stanga trebuie bixenon, pe dreapta nu (decat daca te mananca undeva sa pui si pe dreapta si lunga), asa ca iti trebuie doua seturi de proiectoare ca sa iei cate unul H4 si unul H7

- se gasesc extrem de greu proiectoare fara "angel eyes", mie mi se par oribile si ai prea multe fire in plus de prins prin bord

 

O alta varianta ar fi un comutator suplimentar pe bord pentru al doilea bec, il pornesti doar noaptea la drum lung daca ai nevoie. Dar atunci as pune si alimentarea direct pe baterie si semnalul din comutator l-as folosi pentru un releu, nu direct. Trebuie sa caut schema sa vad daca faza lunga e pe releu, eventual facut la fel pe scurta.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

sunt posesor de fz6n si ma gandesc sa trec la fz8 cu ABS, mai exact la un fazer 8. e cineva pe aici care are un fazer 8 sau imi poate spune cateva pareri? ma intereseaza, printre altele, care este protectia la vant pentru o persoana de 1.88.

 

multumesc,

mihail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

sunt posesor de fz6n si ma gandesc sa trec la fz8 cu ABS, mai exact la un fazer 8. e cineva pe aici care are un fazer 8 sau imi poate spune cateva pareri? ma

intereseaza, printre altele, care este protectia la vant

pentru o persoana de 1.88.

 

multumesc,

mihail

JustDolt are Fz8.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) - se gasesc extrem de greu proiectoare fara "angel eyes", mie mi se par oribile si ai prea multe fire in plus de prins prin bord (... ...)

Daca vrei sa-ti montezi proiectoare este simplu, nu mufezi si angel eyes-ul.. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

mi-am luat si eu zilele trecute un Bugspoiler de pe Ebay pt FZ ul meu . Atasat pun si o poza cu acesta. Cei care si-au montat deja un bugspoiler pot sa imi spuna va rog cum au rezolvat problema cu caldura de la galerii?

ati pus ceva material de protectie intre bugspoiler si galerii sau ati montat direct spoilerul pe galerii?

 

multumesc1371477274.18849072.jpg

Editat de vlaicu87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

revin si eu cu o intrebare...dupa o cazatura fz6-le are ceva sistem care opreste alimentarea cu benzina?

 

Am meu a suferit o cadere si dupa nu am mai reusit sa il pornesc. Dupa cateva incercari a pornit pt o secunda si dupa se opreste. Martorul motor imi sta aprins in bord. Banuiesc ca are ceva sitem de siguranta care taie alimentarea dar nu am idee cum arata si unde il pot gasi .

 

Ma poate indruma cineva si pe mine ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...