Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Asta as fi vrut si eu sa intreb, cum se verifica senzorii doar din bord ?

 

Multumesc.


» Post actualizat in 14 Jan 2015 08:47

Cautand mai mult pe net, am gasit acest VIDEO pe youtube. Este destul de concludent.

 

Sper sa va fie de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma duc la un prieten .Dar daca motoreta merge normal se aceelereaza bine nu are cum sa fie ceva defect.

Are doua butoane trebuie sa te joci la ele nu se poate strica nimic nu poti modifica nimic.Dar cred ca puteti gasi pe yutube filmulete.


» Post actualizat in 18 Jan 2015 15:35

Motoreta are filtru de benzina in rezervor .

L-am cautat astazi si nu l-am gasit .

Varianta ajutatoare suna un prieten. Am sunat si el mi-a spus .

Nu l-am desfacut inca dar ala se schimba ?

Nu puneti al filtru in exterior sar putea ca pompa de benzina sa nu mai faca fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..@expresul..

Filtru benzina este in corpul pompei ..se poate demonta pompa si curata filtru ( este o sita ) ATENTIE la montarea pompei sa puneti oring-ul cum trebuie,ca altfel nu mai face presiune pompa..

ATENTIE iarasi daca nu sti cu butoanele de la bord,este posibil sa modificati raportul de CO ..din butoane ..!!!

 

Stima !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt posesorul unei Fz6 S2 din 2008, achizitionata in Octombrie. Am facut pana acum aproximativ 1500 de km.

As dori sa va deranjez cu doua probleme:

 

1. Dupa fiecare tura cu motocicleta (indiferent de nr de km, sa zicem intre 50 si 200Km sau de viteza), cand intru in casa imi miroase costumul puternic a gaze de esapament in zona fundului - spatelui. Motocicleta nu scoate fum si nu consuma ulei. Asa este la toate din cauza esapamentului asezat sub sea sau am eu o problema? Mentionez ca a venit echipata cu tobe sport Leo Vince pe care le-am dat jos si le-am pus inapoi pe cele din fabrica. Nu stiu daca si la cele sport face la fel (nu le-am folosit de loc).

 

2. Stergand bordul de praf cu o carpa am reusit sa rup partial unul din cele doua butoane de cauciuc. Se mai tine in aprox 1/6 din diametru. Cu ce imi recomandati sa il lipesc la loc?

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sam, aceeasi treaba o am si eu. Am pus totul pe seama aerodinamicii. Cred ca se face un vartej imediat dupa pasager, si fumul se invarte acolo, de aceea s-ar putea sa miroase. Daca nu e ce cred eu, as fi curios care e problema, sa pot sa o rezolv..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu ce inseamna experienta mai mare, dar eu am pest 3 ani si aproape 20.000 km cu motocicleta asta (si inca 2 inainte cu care am vreo 10 ani si alti kilometri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu am vrut sa arat lipsa de repect si imi cer scuze pentru exprimarea "din topor" de mai devreme.

 

Ma gandeam la colegii cu experienta mecanica daca pot sa confirme problema mea.

 

Prima imbinare a galeriei este undeva in dreptul treimei mijlocii a tibiei piciorului, destul de jos si spre in fata. Daca nu era imbinat bine acolo ar fi trebuit sa imi miroase piciorul drept. Dar e bine imbinat, am verificat.

 

Ma gandesc la doua variante: 1. Asa e la toate si sunt eu mofturos (am totusi nevoie de confirmare) sau

2. Poate o ardere incompleta care face ca gazele de esapamant sa fie mai mirositoare. In sprijinul variantei 2 as aduce ca argument un consum maricel , de aproximativ 6 %. Am citit pe forum ca in general modelul asta consuma undeva la 5%.

 

PS. Ati bagat de seama ca sunt incepator in domeniu asa ca luati-ma usurel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe FZ6 din 2009 , actuala fiind a 2 a motoreta FZ6 pe care o incalec. si nu mi-au mirosit niciodata bagajele sau hainele.

am carat si cort, saci de dormit ..etc

 

Adrian, vad ca locuiesti in dr. taberei. inseamna ca suntem vecini. pe unde stai? eu sunt in apropiere de valea ialomitei/magazinul kaufland valea oltului.

poate ne vedem intr-o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e doar o problema de turbion de aer.

La mine imi mai zice sotia ca simte ceva miros de benzina cand ma intorc, dar nu atat de deranjant sa nu poti sta langa haine.

 

Hainele de motoreala le tin permanent chiar pe hol, la iesirea din casa (le am pregatite pentru o evadare rapida).

Trec zilnic pe langa ele si tot nu bag de seama, doar daca bag nasul in ele se simte ceva. (tobe stock la mine)

 

Dar nu te speria, exista solutii... :crack: :crack: :crack:

 

 

 

e o honda goldwing.. de remarcat si cuiul de remorca !!

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sam, stai linistit ca nu umbla nimeni dupa respect. Cel mai simplu test e sa obturezi (cu ce poti) iesirea din teava de esapament si vei vedea:

- daca sunt probleme la etansare o sa iasa mai mult fum pe acolo

- daca obiectul cu care ai obturat miroase tare a benzina e posibil sa ai ardere incompleta sau ceva probleme cu injectia (prea multa benzina), desi la motorul de pe S2 nu m-as astepta la asa ceva decat dupa foarte multi kilometri (spre 100.000km sau mai mult).

 

Consum de 6 litri la 100km e normal pentru traficul din Bucuresti, eu scot intre 5.5 vara si 6.5 iarna, in afara orasului mai spre 4.5. La ture lungi imi iese oricum sub 5, dar cu carena consumul e ceva mai mic pentru ca aerodinamica e mai buna.

 

@finu, tot pe-acolo stau si eu (mai spre Prelungirea Ghencea), dar nu ies prin cartier ca seara nu sunt aproape niciodata liber - ori lucrez, ori zbor. Nici la Arc nu am fost de aproape 10 ani, pentru motocicleta e pentru mers la birou sau pentru ture departe, departe, nu pentru plimbat prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - nici eu nu merg prin oras decat foarte rar. In cartier nu m-am plimbat niciodata, iar la Arc cred ca am fost o singura data prin 2008.

cand s-o face mai cald poate ne vedem la o bere la garaje. cunosti carciuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

O stiu, e foarte aproape de mine si e pe lista neagra pentru ca si-au tras parcare din trotuarul pe care merg toti copiii de pe strada mea si care in zona aia merg pe strada, iar Valea Oltului e cam aglomerata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi curios sa vad care e problema, da totusi insist asupra curentului de aer care se formeaza. Sam, tu ai probleme de genu si cand esti singur ?! sau doar cand mergi cu pasager?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lega-o de mai multe aspecte.

Inaltimea riderului, pozitia lui (aplecat, drept), viteza obisnuita de deplasare, turatia motorului (implicit si viteza gazelor de esapament), prezenta topcase-ului (cred ca favorizeaza turbionul de fum).

Sigur are legatura si cu tipul de motor naked/carenat, dar imi e greu sa estimez aici.

 

Ca sa dau si ceva indicatii, in ordinea de mai sus: am cca 1.83, stau doar putin aplecat, viteza de deplasare de regula este mare, turatia de la 7000rpm in sus, nu am topcase. Fz6 carenat.

Miros de fum = aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fz6n si geaca imi miroase tot timpul a fum. Nu am topcase sau nimic care ar putea intoarce vantul spre mine. Inaltimea 1.85 dar asta nu cred ca conteaza.

pana ati scris aici m-am gandit ca e ceva normal. E primul meu motor asa ca nu am cu ce sa compar.

din cand in cand am mai luat cu mine un rucsac pe care il legam pe locul pasagerului. Mirosul de fum al acestuia era mult mai persistent decat cel din geaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma dau cu FZ6N cu topcase .Inaltimea pilotului , greutatea si tipul (naked sau semicarenata ) nu cred ca are vreo importanta.

Sunt tobe montate sub sa. Iar daca s-a umblat la ele nu mai sunt etanse la fel ca atunci cand au iesit din fabrica. Asta e parerea mea.

Personal n-am simtit nimic pana cum, dar anul asta o sa accord mai multa importanta si revin cu feedback.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare băieti , nu stiu voi daca aveti sau nu probleme cu aripa fata , dar mie de la o ureche de prindere crepata am ajuns sa am 3 din ele rupte , asa ca daca aveti/stiti etc pe cineva care are aripa fata de Fz6 varianta 2004-2006 de vânzare puneti.ma in legatura cu el multumesc. ! Sau comenzile de pe ghidon ( carcasele de semnalizari , faza, avarii etc alea ) , si alea mă interesează , multumesc si sa ne auzim cu bine :)

Editat de turbyhehe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,eu intre timp pana incepe iar sezonul am mai facut ceva cumparaturi

2 genti laterale din material

1 topcase

1 ghiozdan de rezervor

Mai trebuiesc luate barele de prindere pentru topcase si pe urma pot sa fac toata Europa :BlueGW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...