finu Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 (editat) hai sa lamurim odata . are sau nu cadrul schimbat? ca sa mor daca mai pricep ceva. poate intra pe aici TNG si ne zice el. din spusele lui razvan mobra a trecut pe la el prin service. @bigFatAss - man , tu la cine faci referire cand ai pomenit de amicitie? Editat Octombrie 21, 2015 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Salut domnilor. Acum vad ce discutii !! Mobra o vand azi, asa ca nu cred ca are rost, dar ofer cateva lamuriri: 1. Nu am pus mobra pe motociclism tocmai ca sa evit astfel de discutii inutile cu tot felul de bagatori in seama (nu ma refer la voi, unii care stiti cat de cat situatia). Asta discutam cu clientul la fata locului, vazand mobra, vazandu-ma pe mine ( oricum in talon e 2005, deci ce puteam sa ascund???). E un subiect pe care nu ma astept un client sa-l inteleaga dintr-o descriere pe OLX. Nici eu cand am luat-o nu am fost decat susceptibil pana mi-a explicat vanzatorul situatia. 2. Mobra e un S2 cu cadru de S1. Nu a avut niciodata probleme la RAR cum sustine cineva mai sus (daca el e potentialul cumparator de la Cluj, inseamna ca nu ma asculta cand vorbeam la telefon - sunt moldovean, vorbesc mai repede decat sunt ardelenii obisnuiti sa asculte poate ). Scrie foarte clar pentru cei care au cautat de unde am luat-o si povestea ei. Confiscata in Italia, fara posiblitate de a o vinde la export cu acel cadru. Firma din Italia a pus ce cadru a gasit, in cazul asta unul din 2005. Nu am avut nicio problema la inmatriculare, am si acum actele de la RAR. Asadar eu consider ca nu era oportun sa scriu pe OLX, ci sa vorbesc la telefon cu omul, cand intram in detalii despre ea. 3. In mobra am bagat o gramada de bani ca sa fie tipla, cum imi place mie (aprox 20 mil FARA sa pun uleiuri si cauciucuri si accesorii, pe verificari injectie, curatari, detailing etc etc). La TNG s-au facut cele mai importante operatiuni, TNG a confirmat ca mobra este exact ce se sustine ca e (ca noua, stata in mult timp pe undeva). 4. Cumparatorul de azi a verificat mobra la service si pe baza acestei decizii o cumpara (si stie si aceasta poveste). Ce ziceti, o fi vreo pacaleala? Va zic si service-ul, ca a fost alegerea lui. Deci, bigFatAss, nu ajungea la niciun proprietar fara info. Una peste alta, sper ca s-a mai lamurit. Cine o va lua va fi un norocos, fara tobe plateste 2600 Euro pe o mobra cum f putine sunt in romania intretinute. Dar deh, are alt cadru. Editat Octombrie 22, 2015 de razvan_smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 O intrebare am. Nu imi functioneaza claxonul la FZ6 '04. Am schimbat goarna, insa nu da niciun semn. Am verificat daca exista impuls electric pe fire la apasarea butonului, rezultatul este nul. Am verificat siguranta si este buna. Tind sa cred ca problema este din buton (contacte). Are cineva idee, este usor sa desfac si sa verific blocul de comenzi de pe ghidon ori trebuie sa apelez musai la un electrician? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Eu l-as desface daca nu mi-ar merge, nu am ce sa stric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Doar daca folosesti barosul pentru a desface suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 De desfacut nu e greu. De pus la loc e mai interesant. Alternativa e sa cumperi un bloc SH cu toate butoanele functionale. Eu asa am facut cand mi s-a stricat kill-switch-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Salut Nu are nimeni de vanzare un parbriz pentru Yamaha FZ6 modelul acesta? http://www.barracudamoto.com/moto/yamaha/fz6/cupolino-aerosport-yamaha-fz6.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Daca se umbla cu grija si nu tragi ca nebunul de fire si contacte pe acolo nu ai cum sa le strici. Mie mi s-a intepenit semnalizarea si a trebui sa o ung. Am scos-o din bloc, nu am desfacut-o fizic si am uns cu un spray cu vaselina. Problema cu butoanele de claxon si de pornire o am si eu, ele functioneaza dar trebuie sa apas foarte tare pe ele. Am obsevat ca butonul de claxon s-a mai lasat si se apasa mai usor dupa ce l-am butonat intens prin traficul din bucuresti dar, probabil peste iarna se va intepeni la loc si o sa trebuiasca desfacut, curatat si uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Salutare!Pun anuntul asta aci,poate e cineva interesat de toba,sper ca nu deranjez ! Numa bine! http://olx.ro/oferta/vand-toba-stock-yamaha-fazer-fz6-an-2006-ID4BkII.html Editat Octombrie 27, 2015 de Fazeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Salut! Ma bate gandul sa instalez niste inaltatoare pt ghidon ca astea: https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?list=107179378 Mai aveti careva asa ceva? Voi avea suficienta distanta la cabluri pt a putea inalta ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 (editat) M-am hotarat zilele trecute sa retusez un mic defect la una din carenele frontale, cele care vin pe interior. Intrebarea mea este, unde gasesc codul de culoare, ca am tot cautat pe net si nu am gasit decat DPBML, care am senzatia ca e culoarea rezervorului, dar mie imi trebuie culoarea mai inchisa. Coloritul este ca cel din poza. Ma poate ajuta cineva cu niste informatii va rog ? Editat Noiembrie 3, 2015 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Cum repar o prindere rupta din interior de la o aripioara din lateral?posibil sa se fi rupt de la drumurile de kko ale romaniei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) Salutare la toata lumea! Ma bate gandul sa-mi iau din nou motor (am vandut Transalpul acum 3 ani), ceva bun la toate, si imi face cu ochiul tare de tot Fazerul. Buba e ca nu stiu daca reusesc sa disponibilizez o suma suficienta pt un FZ6S (e musai sa fie carenat), in schimb am gasit niste oferte bune de "fox eye", modelul 2003. As vrea niste pareri, merita sau nu, asa cel mai tare ma deramjeaza toba aia "atarnata". Am vz ca are cadrul din teava si nu Al, carburatoare si nu injectie, dar nu stiu mare lucru despre nici unul dintre modele. Orice parere sau sfat sunt binevenite. Merci. Editat Noiembrie 6, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Ce stiu eu despre modelul de care intrebi tu este ca are o fiabilitate foarte buna,iar daca ai grija de ea este o motocicleta care ingroapa multe motociclete,fiind carburatie probabil e putin mai brutala pe acceleratie decat injectia ,modelul 2004 in sus are plusuri desigur ca este mai noua si ciclistica mai buna datorita cadrului ,eu zic sa mai rabzi sa pui cateva sute de euro deoparte si sa iei un fz6 fazer 2005-2006,merita fiecare ban,eu o am pe a mea de 4 ani si simt ca nu vreau sa ma mai despart de ea,sezonul viitor ii aduc imbunatatiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 FZ6S 2004 il gasesti pe la 2000-2400EUR in functie de dotari. Nu am mers pe modelul inainte de 2004, dar ca fost posesor de mobra pe carburatie, nu as renunta la injectie nici picat cu ceara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 are florin v una 2003 la vanzare la un pret imbatabil. nu il cunosc personal, doar am vz anuntu pe bursa de 600. modelu ala are ciclistica mai buna ca si 2004-2006. parerea mea. am avut 2001-2005-2007. foarte misto motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Am avut 7 ani fzs 600 fazer an 2002,o motocicletă fantastică,de fiecare dată îmi făcea plăcere să o scot la drum!Când am vândut-o am avut un sentiment tare aiurea!Tipul care a luat-o vrea să o vândă căci are ceva probleme financiare,dacă eşti interesat îți pot da nr.de tlf să il contactezi! Eu am intretinut-o maniacal!Recomand modelul de care vorbim! Acum am un fz6 fazer 2005,spun doar că e ceva peste modelul mai vechi,e un motor după parerea mea,foarte reusit! Cochetam catre un miar ,un fz1 dar te gândesti ce vrei să faci şi cu atâta putere,consum mai mare plus că fz6 e ca o viespe,mai usoară şi mai manevrabila! Deci totul e de pret,un model mai vechi de fazer intr-o stare bună il iei pe la 1600 euro pe când un model fz6 in stare bună îți trebuie un 2500 euro!Repet, recomand cu căldură şi un fzs600 an 2002,cel sub anul 2000 e mai urâțel,carena şi rezervor mai mic! Numa bine! Editat Noiembrie 9, 2015 de Fazeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Multumesc tuturor pt sfaturi & pareri! Ca idee in momentul de fata toti banii ar fi ~2000 euro, asta inseamna ca nu mai incape nici un schimb de ulei daca ii dau pe toti pe mobra... Nu prea cred in teoria cu preturile care scad iarna, treaba e ca eu cand am vandut primavara nu am obtinut mai mult decat mi se oferise inainte. Si nici de adunat in perioada cu factura la gaze cat casa, poate 1-200 in viitorul apropiat. Astazi am fost sa vad http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-fazer-ID3i9BD.html , am si facut un scurt drive test. Ce sa zic, mi-a placut, am usoare indoieli pt ca e revopsita si nu sunt 100% ca nu e cosmetizat si cadrul, provenienta Italia, plus ca imi depaseste bugetul - proprietarul tine la pretul afisat si nici macar topcase-ul nu e inclus in suma. Nu mi s-a parut ca as fi schimbat 6 trepte - sigur am ajuns la ultima ca nu mai mergea nimic in sus , dar parca nu am mestecat destule. Pe net peste tot scrie 6 In fine. Nu mi s-a parut nici "goala" la ture mici, nici brutala cand urci mai sus, cutia e ceva mai dura decat la Hondele cu care am mai mers dar nu f deranjant. Ca minus: nu ma incanta (deloc) bordul full LCD, turometrul si indicatoarele de temperatura si combustibil nu le vad prea bine daca nu ma holbez direct la ele (deh, vederea periferica se ingusteaza cu varsta...), as prefera ceva cu ac, clasic (am vz ca prin 2007 parca au revenit la un turometru omenesc, pesemne ca au mai gandit si altii la fel). Trebuie sa vizionez si un model 2002-2004 sa pot face o comparatie, asa ca daca aveti vreun pont astept un semn pe privat - inainte sa ma arunc vreau sa vad macar una in Bucuresti. Pe moto.it sunt FZ6 de pe la 1800, daca stiti pe cineva care se ocupa cu adusul de pe acolo sunt interesat si de varianta asta - am mai avut mobra adusa din "cizma", la comanda, de alfamotors - vad ca nu mai exista, cel putin nu sub denumirea asta, stiu ca parerile depre ei erau impartite. Dpmdv a fost OK, chiar daca 100% suferise "operazione primavera" la km din bord (am gasit ulterior si un abtibild cu o revizie la x2+ fata de bord pe dosul unei carene laterale), dar am banuit din prima (dupa discurile de frana) si am acceptat intrucat mobra parea OK, fapt dovedit apoi in cei ~5 ani cat am utilizat-o. A, si cum am problema cu toba de foxeye, iar pe vestitul olx am gasit si tobe si codite de FZ6, ma intreb daca nu cumva ar merge facuta o adaptare..? N-am avut timp sa sap prin forumurile de afara sa vad daca i-a trecut cuiva prin cap ideea si, din pacate, nu am nici o idee ce e sub "fuste", cum e cadrul ala din spate, si nici documentatie nu stiu unde sa caut. In principiu n-ar fi o problema pt mine ceva constructii metalice + transformari, evacuarea ar trebui sa se potriveasca ca motorul e acelasi, codita cred ca e cea mai spinoasa problema, dpdv estetic. Sunt dus cu capul oare? Scuze de postul kilometric Editat Noiembrie 14, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 mie bordul mi se pare destul de special la modelul asta ,poate o zic din cauza ca eu am modelul asta,dar majoritatea motocicletelor au cu ac in bord si eu sunt genul care prefer sa am ceva diferit ce ceilalti si nu mi se pare greu de urmarit informatiile din bord,parerea mea e sa mai astepti cateva luni si sa mai pui un ban deoparte,fazerul din anunt care e revopsit arata foarte bine,asigurate ca e ok mecanic ca nu mergi cu vopseaua,iar daca vrei ca cineva sa iti aduca fazerul din italia asta implica costuri suplimentare,care te pot duce mai mult decat aici + bataie de cap cu acte si traduceri,eu unu daca ar fi sa cumpar o motocicleta de afara as cumparao din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Bordul e special, insa cred ca majoritatea au ac pt ca e mai lizibil... Chestie subiectiva as zice, la care se adauga si chiorania personala. Am mai avut moto din Italia (parca am si scris mai sus), km traficati insa a fost OK. Germania e mai scumpa, din Italia am gasit pe cineva care se ocupa si au feedbackuri pozitive, astept sa vad ce s-ar gasi si acolo. Cea vizionata mi-a parut OK mecanic, insa, asa cum am spus, acum nu dispun de suma ceruta, iar de adunat nu cred ca voi putea in cursul iernii oricat as dori, iar in priavara vreau sa ma dau cu ea . Am studiat un pic partea cu esapamentul si pare sa nu fie simplu (pe langa ca vad diferente structurale la motor. dar nu asta e baiul), la FZ6 trece prin bascula spate iar amortizorul e montat decalat spre stanga, nu vine pe centru. Deci exclus sa fie plug & play evacuarea pe modelul vechi, ar trebui confectionat ceva custom si nu prea cred ca e spatiu pt trecerea de sub motor in sus prin fata rotii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) O conversie pare la fel de scumpa ca si diferenta de pret pana la modelul 2004+(ma refer la bugetul tau actual), deci nu cred ca se merita Editat Noiembrie 15, 2015 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eee, nu cred ca ma duce 7-800€ conversia, poate doar daca o fac turbo :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eu ma refeream la suma de care dispui acum, 2000 de euro dupa cum ai zis tu. Si conversia te-ar costa probabil vreo 200 de euro, presupunand ca ar fi fost simpla, daca nu chiar si mai mult. In locul tau as mai strange ceva ceva, si mi-as luat modelul 2004...sigur sunt subiectiv cand zic asta, dar pentru mine diferenta de design e uriasa. Sunt subiectiv pentru ca mi-a placut asta in mod special. Am avut chiar ocazia sa imi cumpar un S2, dar nu mi-a placut neam, doar turometrul analog imi place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 pai si de ce ai ales modelul mai vechi si nu s2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) In gama de pret in care ma invarteam (~3000 de euro), aveam de ales ori un S2 stock pana la sange, ori motorul meu actual care a inclus set complet de topcase+sidecase, evacuare laser, parbriz double bubble, manere incalzite, priza 12v, leviere de frana rabatabile, crashpaduri, semnalizari led, +piesele originale, si a fost cu vreo 200 de euro mai ieftin decat S2'ul...financiar mi s-a parut un deal mai bun sa fiu perfect sincer, si dupa cum am zis, si ca design mi-a placut mai mult S1 fata de S2. Daca a fost si decizia corecta, eu consider ca da, altii pot considera ca nu, fiecare cu parerea lui Editat Noiembrie 16, 2015 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.